Şimdi Ara

27000 ytl ye caratomu yoksa linea mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman

    Pekiiiiiiiiii
    herkes burada cerato derken niye gidip linea daha çok satılıyor?

    bana 27000 ytl ver
    gidelim gözünün önünde cerato alırım.

    edit:

    belki linea alan kişiler
    10000 ytl ye civic , astra dururken doğan alan kişilerdir

    herkesin fikrine ve tercihine saygılıyım.
    bunu çatışma olsun diye yazmadım



    linea nın 1.3 mjet dizel motorlusu çok satıyor.yani 31.750 den başlayan tip.

    bu ay 1.4 t-jet 120 hp de devreye girecek.

    77 hp lik linea çok satmıyor.
  • Linea bana Cerato'ya göre çok dar geldi.
    ön koltukta resmen omuz omuza gidiosunuz.
    Bu benim görüşüm tabi tercih senin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sisyphos

    Linea bana Cerato'ya göre çok dar geldi.
    ön koltukta resmen omuz omuza gidiosunuz.
    Bu benim görüşüm tabi tercih senin.


    Klasik dergi kötülemesi gibi olmuş.hiç zayıf sayılmam ben öyle bir problem görmedim.

    cerato belki 1-2 cm geniştir.
  • 0,7 cm daha genişmiş Cerato. Linea 172,8, Cerato 173,5. Pratikte hissedilmez bence.
  • Cerato kia'nın değilde başka bir markanın aracı olsaydı en azından astra kadar satardı. Çünkü araç gerçekten çok güzel ve haketmediği yerde.
  • http://www.myaraba.com/fiat-linea-renault-megane-toyota-corolla-karsilastirmalari.html



    linkten bı yorum

    valla megen dehşet bir araba siyah cam attımı bide arkaya iki tane vufur keyfe diyecek yok fıat bıraksın gitsin hacı murat üretsin sonra lınea diye satsın fıat ne yapabilirki lınea neeymiş hacı linea




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .IsTanBul. -- 12 Eylül 2007; 11:13:57 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mWm






    http://www.myaraba.com/fiat-linea-renault-megane-toyota-corolla-karsilastirmalari.html



    linkten bı yorum

    valla megen dehşet bir araba siyah cam attımı bide arkaya iki tane vufur keyfe diyecek yok fıat bıraksın gitsin hacı murat üretsin sonra lınea diye satsın fıat ne yapabilirki lınea neeymiş hacı linea








    Ben de okudum bu yorumu. Koptum ya... "iki tane vufur"




  • Yorum dediğin böyle olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman

    Pekiiiiiiiiii
    herkes burada cerato derken niye gidip linea daha çok satılıyor?

    bana 27000 ytl ver
    gidelim gözünün önünde cerato alırım.

    edit:

    belki linea alan kişiler
    10000 ytl ye civic , astra dururken doğan alan kişilerdir

    herkesin fikrine ve tercihine saygılıyım.
    bunu çatışma olsun diye yazmadım



    linea nın 1.3 mjet dizel motorlusu çok satıyor.yani 31.750 den başlayan tip.

    bu ay 1.4 t-jet 120 hp de devreye girecek.

    77 hp lik linea çok satmıyor.


    Bu konuda haklısın ama şöyle bişey var

    Linea 90 hp dizel baz modeli 31.750, hadi indirimle 30.500 alınabilir diyelim
    Cerato dizel 115 hp olanını 30.400 liste fiyatıyla satıyor
    buyrun buna ne demeli?




  • ben olsam cerato yu alırdım
    quote:

    Orjinalden alıntı: agiegas

    cerato 1.6 dizel 115hp
    linea 1.4 benzin 77hp
    motorlar arasında çok fark var!!
    ayrıca cerato daha geniş
    ama linea nın da servis, yedek parça kolaylığı, grande den yola çıkarsak daha güvenli oluşu gibi avantajları var
    ben olsam mutlaka cerato alırım
  • kesinlikle dizel cerato
  • cerato
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: bhe

    lineanın 1.4 77hp motoru şehir kullanımı için yeterli kaputun gerçekten eski fiyat modellerini baz alırsak kalınlaştırılmış olduğunu göreceksin. linea baz donanımı vasat bir araç. cerato ise c sınıfı bir araç ve hemen hemen her disiplinde sana daha iyi bir araçmış gibi gelecek. Yalnız cerato alacaksan adamlar 200 ytl indirim yaparsa öp başına koy. oysa linea tahminen 25900e alınır. bana puntoyu 23400e bıraktılar. linea liste fiyatı ile bayi fiyatı arasında fark çok...


    Linea,grande punto nun genişletilmiş platformunu kullanıyor.boyutları itibari ile de c segment araçtır.

    linea , direkt gp den türetilmedi.

    asıl rakipleri de :

    http://www.myaraba.com/fiat-linea-renault-megane-toyota-corolla-karsilastirmalari.html

    senin bunu kabul etmek istemeyip linea yı b segment oto ilan edenlerden olduğunu sanmıyorum.

    linea gerek güvenlik ,gerek konfor ve tüketim olarak cerato dan üstün.hemen her disiplinde cerato nasıl daha iyi ben çözemedim.linea yı test etmeni tavsiye ederim.frenleri de çok iyi.

    grande punto ve yeni bravo 5 yıldız aldığına göre linea da benzer bir dereceyle teste girdiğinde ayrılır.cerato euro-ncap den 3 yıldız aldı.cerato sedan da hb den türetildi.

    elbet performans olarak 77 hp lik 1.4 geri kalır.baz donanımı da kabul etmek gerekir ki zayıf.

    linea nın 1.4 turbo 120 hp 200Nm torkluk seçeneği olduğunu da unutmamak lazım.

    esp den hız sabitleyiciye ,16 jant dan deri koltuğa kadar birçok donanım da alınabiliyor.

    1.4 t-jet linea aradaki farka değer.

    27 milyarı geçemiyorsam ben de linea almam.ikinci el ford focus alırım.






    arkadaşım ben mutlak surette ceratonun daha iyi bir araç olduğunu değil ,ceratoyu sürerken performans farkının da etkisiyle insanda böyle bir izlenim uyandırdığını vurgulamak istedim. Aslında fiattaki karoser kalınlığına dikkat çekerken de güvenlik konusunda ilerlemiş olduklarını belirtmek istedim... Ancak euro n-captan 5 yıldız alan puntonun yan hava yastıkları var. bu bilgiden hareketle yan hava yastıkları olmayan bir linea ne kadar yıldız toplar bilemem. Yalnız senin de dediğin gibi 4 yıldız toplasa bile ceratonun önünde yer alacaktır.
    dediklerime paralell olarak mesela puntonun kokpitinde sert plastik malzemeleri hissetmek mümkündür. ancak öyle dizayn edilmiştir ki kesinlikle ucuz bir otomobil havası yoktur.
    ne yazık ki insandaki ortalama performans beklentisinin altında kalan bir otomobil insanın diğer disiplinleri göz ardı etmesine neden oluyor. örneğin 60 sn de 100 km hıza ulaşan bir mercedes c200ü mü tercih edersiniz yoksa normal bir civic veya corolla mı vs vs...
    Ne yazık ki linea sınırda... Performans bekleyenleri üzeceği açık ancak ben arabada performans aramam diyenler için bile araba hantal kalabilir. Veya biraz yüz ekşitirler ama performansı yeterli diyebilirler. örneğin ben... Ancak cerato bu konuda çok üstün. Ortalama bir kullanıcıyı fazlasıyla tatmin eder.
    Linea b mi c mi meselesine gelince fikir beyan etmekten özellikle imtina ettim. ancak emin olduğum ceratonun c sınıfı olduğunu belirtmekten çekinmedim. Ancak lineanın içine bindiğim vakit dikkatimi çeken ilk husus sırtımı dayadığım koltuk kısmının dar olduğu idi. Şimdi verdiğiniz linkte lineanın koluklarından övgü ile bahsedilince şaşırdım. İri insanlar için rahat değil çünkü. Ceratoda böyle bir sorundan bahsetmek mümkün değil. Lineayı b olarak kabul edenlere de c olarak kabul edenlere de hak veriyorum. Ancak şüphe olmayan konu lineanın c segmenti kullanıcısına hitap ettiğidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bhe -- 14 Eylül 2007; 8:00:49 >




  • Baz donanım linea da güvenlik paketi opsiyonunu alırsan(1000ytl) 6 havayastığı geliyor.

    daha evvel de dediğim gibi koltuk problemi falan da yok .olsaydı bu kadar satmazdı zaten.

    linea nın sınıfı belli.heryerde c segment olduğu belirtiliyor.zaten belirtilmese de boyutlar belli

    performans beklentisi olan için 1.4 t-jet 120 hp var.kimse 77 hp almak zorunda değil.zatenbu tip az satıyor
  • o zaman da 33500 gibi bir fiyat söz konusu. arkadaşın danıştığı husus ise 27.000 ytlye hangi aracı almasının mantıklı olacağı... burada karşılaştırılması yapılan araçlar en baz donanımdaki linea ve cerato. Arkadaşın bütçesini 6.500-7000 ytl aşabileceğini düşünürsek o zaman ne linea ne de cerato. Focus alsın. civic alsın, corolla alsın, astra alsın...
    insanlar ceplerinden çıkan paraya bakarlar. arkadaşın bütçesi dahilinde alacağı cerato bana göre daha doğru bir tercih olacaktır. arkadaşın bilgilenmek istediği husus lineanın ürün portföyü değil tekrar ediyorum iki baz donanımlı araçtan hangisinin tercih edilmesi gerektiği. bu durumda arkadaşı lineada 1.4 t-jet 120 hplik bir motorun varlığı pek ilgilendirmiyor. Ne zaman fiat t-jet 120 hp lik lineaları 27000e verir o zaman topicte bu araçtan bahsetmenin bir anlamı olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bhe

    o zaman da 33500 gibi bir fiyat söz konusu. arkadaşın danıştığı husus ise 27.000 ytlye hangi aracı almasının mantıklı olacağı... burada karşılaştırılması yapılan araçlar en baz donanımdaki linea ve cerato. Arkadaşın bütçesini 6.500-7000 ytl aşabileceğini düşünürsek o zaman ne linea ne de cerato. Focus alsın. civic alsın, corolla alsın, astra alsın...
    insanlar ceplerinden çıkan paraya bakarlar. arkadaşın bütçesi dahilinde alacağı cerato bana göre daha doğru bir tercih olacaktır. arkadaşın bilgilenmek istediği husus lineanın ürün portföyü değil tekrar ediyorum iki baz donanımlı araçtan hangisinin tercih edilmesi gerektiği. bu durumda arkadaşı lineada 1.4 t-jet 120 hplik bir motorun varlığı pek ilgilendirmiyor. Ne zaman fiat t-jet 120 hp lik lineaları 27000e verir o zaman topicte bu araçtan bahsetmenin bir anlamı olur.



    katılıyorum




  • Cerato
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bhe

    o zaman da 33500 gibi bir fiyat söz konusu. arkadaşın danıştığı husus ise 27.000 ytlye hangi aracı almasının mantıklı olacağı... burada karşılaştırılması yapılan araçlar en baz donanımdaki linea ve cerato. Arkadaşın bütçesini 6.500-7000 ytl aşabileceğini düşünürsek o zaman ne linea ne de cerato. Focus alsın. civic alsın, corolla alsın, astra alsın...
    insanlar ceplerinden çıkan paraya bakarlar. arkadaşın bütçesi dahilinde alacağı cerato bana göre daha doğru bir tercih olacaktır. arkadaşın bilgilenmek istediği husus lineanın ürün portföyü değil tekrar ediyorum iki baz donanımlı araçtan hangisinin tercih edilmesi gerektiği. bu durumda arkadaşı lineada 1.4 t-jet 120 hplik bir motorun varlığı pek ilgilendirmiyor. Ne zaman fiat t-jet 120 hp lik lineaları 27000e verir o zaman topicte bu araçtan bahsetmenin bir anlamı olur.





  • ben olsam aynı segmentte olan i30 u tercih ederdim.
    agiages 27000 ytl ye ceratonun 1,4 baz benzinli versiyonnu alabilirsin.16 crdi için 35,000 ytl yi gözden çıkarmak gerekir.

    konuyu açan arkadaşın ise 27,000 ytl si var galiba.

    extra olarak benim arabadan alabilirsin.era seelect hemde dizel.ayrıyeten ikinci el olark benzinli 2006 model focus veya opel astra alınabilir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: bravaman

    Kia cerato 1.6 ile linea 1.4 fiyatları neredeyse eşit
    sizce hangisi daha mantıklı?
  • cerato kianın ,kiada hyundaının...
    yani ceratoyu hyundaı üretiyor.ama adı kıa olduğu için satılmıyor tutulmuyor

    quote:

    Orjinalden alıntı: hasanov

    Cerato kia'nın değilde başka bir markanın aracı olsaydı en azından astra kadar satardı. Çünkü araç gerçekten çok güzel ve haketmediği yerde.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.