Şimdi Ara

215 bin KM'de Evo Punto alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
4.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 41gokhan41 kullanıcısına yanıt
    Allah korusun bi kaza anında euroncap gelip sizi kurtarmaz yada aaa bizden geçmişti bu araç ama kusura bakmayın her olur böyle şeyler de demez
    Yani o öyle dedi bu böyle dediyle olmuyor bence
    Çünki her araç aynı çıkmayabiliyor malesef
    Iyi araştırıp içine sinen ne ise onu alacak ve ne olursa olsun dikkatli kullanacaksın başka yolu yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: barabelli_1453

    feleğin çemberinden geçme durumu yok hatasız değil 2750 tl trameri var bel altı boyalı e temizini almaya kalksan 45 bin tl üzeri ,65 bin tl bile isteyen var puntoya

    Alıntıları Göster
    Ne kadar ekmek o kadar köfte.

    Bel altı boyalı ve 2750 Tramer varsa zaten uzak dur.

    Ben bi tampon boyattım 1000 TL tramer çıktı

    Siz o aracı çok iyi bir yere gösterin.

    Multijet su kadar gider milyon yaparcıları es geçin

    110 bin de ki eski punto multijet aracım su koyvermeye baslamıstı.

    Motordan ötme sesleri geliyordu.

    Yaptırmadan sattım.




  • bu km problemi sadece bizde var

    yurtdışı arabalarının km lerine bakın

    yada malum siteden volvo ve mercedes bmw km lerine bakın gerçek km si yazanlar şuan 400K üzerinde ve normal

    benim aracım 380.000km de ve maşallah sorunsuz biniyorum
    tabi siz sarf malzemelerinin değişimini sorun olarak görüyorsanız o zaman zaten konuşmaya gerek yok

    sarf malzemesinden kastım sadece filtreler ve yağ değil tabiki
  • Aynı işyerinde çalıştığım arkadaşım broadway aracını satıp 227bin kilometrede 2007 model full cam tavan italyan üretimi bir punto aldı...
    Brodway varken haftada iki gün iş çıkışı mutlaka sanayiye giderdik, puntoya geçtikten sonra haftada 3 gün muntazam gider olduk...
    Sanayinin büfecisi bile artık bizi tanır olmuştu sipariş vermeden getiriyodu tostları...
    Sonra ben kendime araba aldım da nihayet evime erken gitmeye başladım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    Ne kadar ekmek o kadar köfte.

    Bel altı boyalı ve 2750 Tramer varsa zaten uzak dur.

    Ben bi tampon boyattım 1000 TL tramer çıktı

    Siz o aracı çok iyi bir yere gösterin.

    Multijet su kadar gider milyon yaparcıları es geçin

    110 bin de ki eski punto multijet aracım su koyvermeye baslamıstı.

    Motordan ötme sesleri geliyordu.

    Yaptırmadan sattım.

    Alıntıları Göster
    Allah aşkına istanbul trafiğinde 2750 tramer nedir? ya da belaltı boya 10 sürücüden 7 tanesi zaten yarı şoför sen iyi olsan da gelip sana vuruyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barabelli_1453

    Allah aşkına istanbul trafiğinde 2750 tramer nedir? ya da belaltı boya 10 sürücüden 7 tanesi zaten yarı şoför sen iyi olsan da gelip sana vuruyorlar.

    Alıntıları Göster
    broadway taş gibi araba onunla bunu kıyaslamak doğru bir kıyas değil
  • CihangirCanavarı kullanıcısına yanıt
    Valla kardeş bende Palio var. 15 yıldır kullanıyorum sıfır almıştık zamanında. Periyodik bakımı haricinde ustaya gittiğim çok nadir olmuştur. Canavar gibi maşallah. Bi 15 yıl daha kullanılır bu şekilde. Diyeceğim; arabanın bakımlarını eksik etmeden kullanırsan, titiz davranırsan hiçbişey olmaz. Eminim ki başka araba alsam ve titiz davransam yine aynı şekilde kullanırım. Ha bu arada çalıştığın usta da çok önemli. Usta var, kendini usta zanneden ustacıklar da var. Arabanın içine edebilir yani..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigitali1

    Allah korusun bi kaza anında euroncap gelip sizi kurtarmaz yada aaa bizden geçmişti bu araç ama kusura bakmayın her olur böyle şeyler de demez
    Yani o öyle dedi bu böyle dediyle olmuyor bence
    Çünki her araç aynı çıkmayabiliyor malesef
    Iyi araştırıp içine sinen ne ise onu alacak ve ne olursa olsun dikkatli kullanacaksın başka yolu yok..
    Kafan mı guzel?Euroncap zaten olası bir kazayı simüle eder.Testler birden fazla araçla yapılır.Fabrikaların belli bir standartları vardır sanayide üretilmiyor bu araçlar.
  • Motorda sorun olmasa da dıger yerler kendını salıyor, ozellıkle fıatta. Kaportası, koltugu, ufak tefek elektronık aksamlar. O km dekı fıatın sorunu bıtmez :)

    Ama asıl olay bu ufak sorunları degıl, kronık sorunları... Cıty mode, aırbag sısmesı, beyın arızaları vs kronık sorunları fazla ve bunların cozumu pahalı sayılabılecek bı arac.

    Onun dısında malzeme kalıtesı ve ıscılıgı sınıfında ılk sıralara yazılır
  • Nerde fıat düşmanı varsa gelip konuya yalan yanlış şeyleri yazıp durmuş.Ben dört adet punto alıp sattım.Öyle birilerinin dediği gibi ne haftada üç defa sanayiye gittim ne cıty modu ne beyin arızası yaşadım.Öyle karalama amaçlı yazmışlar ki sanki aldığın her punto hemen o arızaları veriyor.En son kullandığım punto 260000 deydi ve o kadar hor kullanılmasına rağmen alırken o kadar eksiğini bilerek almama rağmen ilk 3 ay da eksiklerini tamamladım ve ondan sonra 1 yıl sanayiye uğramadım.Ki bu aracı geçen sene 22850 tl ye almıştım ve araçta antfiriz bile konulmayacak derecede hor kullanılmıştı.Gene de motor saat gibiydi.Puntoyu kullanmadan atıp tutanlara karalayanlara aldırmayın düzgün sahibinden bakımlı olan bir punto 200000 de olsa dahi kafa ağrıtmaz.Yeter ki araç döküntü olmasın ve hor kullanılmış olmasın.Ama bana kalırsa en doğrusu en azından 100-150000 km aralığında bir punto alman.Çünkü 200000 üstü km lerde dünyanın en sağlam aracı da olsa artık birçok parça miyadını doldurduğu için sorun çıkma olasılığı artıyor.Puntonun kronik sorunları vardır ama hangi aracın kronik sorunu yok ki...Vw lerde dsg arızası,hondalarda göçük problemi,boya dökülmeleri vs vs her markada kronik sorun vardır.Kaldı ki puntonun en meşhur kronik sorunu olan cıty sorunu toplamda 7 yıl kullandığım 4 puntomda bana denk gelmedi.Güvenliğine laf atmışlar.Şunu söyleyim ki puntonun 0 yıldız aldığı testte ne a sütunu yamuldu,ne güvenlik kabini hasar aldı,yandan çarpma da ne araç fazla büküldü.Şu an sıfır km satılan araçların şasisi ve gövdesi ne kadar hasar aldıysa puntonununki de o kadar hasar aldı.0 yıldız almasının sebebi euro n-cap kuruluşunun saçma sapan yardımcı ekipmanlara aracın şasisi ve güvenlik kabininden fazla puan vermesinden kaynaklı.Onun yüzünden zaten 5 yıldız alan passatlar hondalar tofaş gibi kazalarda dağılıyor.Yoksa puntonun şasisi ve gövdesi tank gibi.




  • Arkadaşlar merhaba. Nereye yazacağımı bilemediğimden benzer bir konu olduğundan buraya yazıyorum.

    Ben 2 tane punto araç arasında kaldım. Biri 1.4 lounge s&s dualogic 93000km de 55600₺ fiyatı var. Diğeri 1.4 EVO Dynamic dualogic 82000km de 54000₺.

    Bu iki aracın tam karşılaştırmasını donanım ve performans olarak hiç bir yerde bulamadım.

    Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
  • rbcntechnic R kullanıcısına yanıt
    ilan varsa paylaşır mısın hocam
  • wishmaster12 kullanıcısına yanıt
    var eveet
  • Fiyatına göre alınır binilir bu fiyatlar böyle olduktan sonra zaten km takıntısı kalmayacak millette.
  • araca baktırın teste sokun iyi kötü motor durumu hakkında bilgi edinirsiniz. Bakımsız kullanılıp 50.000 km de biten motorda var, 600.000 km yapmış iyi bakımlı motorda var. kullanım tarzına göre ömrü olur motorların.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.