< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Lastikçim montaj hizmeti satıyordu bulunduğunuz yerde baksaydınız. Ben alırken fiyattan dolayı bana ücretsiz vermişti. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Gidiyoruz işte...
Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA! |
Bulunduğum yerdeki montaj noktası lastik başı 52 TL. diyor. Ben zaten benim rot balansçıda dört lastiği 200 TL.ye değiştiriyorum. Bu işletmenin verdiği hizmetten oldukça memnunum. Bu nedenle macera aramadım. |
|
_____________________________
|
|
Bu gün sabah lastiklerin geldiğini kargo takipten öğrendim. Şubeye gidip elden alarak, rot balansçıya taktırdım. Öğlen duble yolda 50 gidiş, 50 dönüş 100 km yol yaptım. İzlenimlerim ; Öncelikle eski CPC5'lerim kabul ediyorum beş yıllık kullanımın yorgunluğunu taşıyordu. Bu süre zarfında 40.000 km. yol yaptığımı hesapladım. Gözle kontrol ettiğimde minimal kılcal çatlaklar hariç fiziksel bütünlüğünü ve işlevini koruduğunu düşünüyorum. Ancak Ultra Contact'lar ile yalıtım sorunlu Auris'im bambaşka bir çehreye büründü. Duble yolda yeni tip sessiz asfalt değil, eski tip gürültülü asfalttan vardı. Buna rağmen sanki yeni tip asfaltta gidiyormuş gibi sessiz bir yolculuk yaptım. Yolda gidiş ise bambaşka bir durum. Sanki rayda gidiyormuş gibi hissettim. CPC5'leri de arabayı ilk aldığımda ben alıp taktırmıştım. Aradan beş sene geçti unutmuşumdur diyeceğim ama ilk taktırdığımda bende bu hissi sağlamamışlardı. Yoksa kesin hatırlardım. Gidiş geliş esnasında hız olarak 120 km/S üstüne çıkmadım. Hava 19 derece yol kuruydu. Bu ideal şartlarda viraj performansı ve yolu kavraması bağlamında çok güven verdi. İlk günkü izlenimim, verdiğim kararın doğruluğunu pekiştirdi. Bir kaç gün sonra tırtırlı gidiş geliş bir yolda 50-60 km. yolculuğum olacak. Şimdilik esas merakım, bu güzergahta yol gürültüsü nedeniyle yine eskisi gibi yolculuk sonrası baş ağrısı çekip çekmeyeceğim. İzlenimlerimi aktarmaya devam edeceğim. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
///
Niyet hayr, akıbet hayr.
|
|
Bridgestone T001 sert, T005 değil. Konfor için ise Michelin Primacy4 S1 ve T005 öneriyorlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ultracontact 2022 üretimi neden pahalı? 2023 üretim daha ucuz? Kalite farkı mı var acaba. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi labidu -- 27 Şubat 2023; 22:5:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
///
Niyet hayr, akıbet hayr.
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
///
Niyet hayr, akıbet hayr.
|
|
Nereden baktınız farklı fiyatlara. Alırken üretim tarihi bakmamıştım. Sonuçta yeni piyasaya çıkmış bir seri diye. Ama Bana 2022'nin 22'nci haftası geldi lastikler. Bu fiyat farkı linklerini ekler misiniz? Karşılaştırayım ben de. |
|
_____________________________
|
|
Sessizlik konusunda senden bir sonraki mesajı yazan arkadaş T005'i tavsiye etmiş. Oysaki benim Bridgestone'dan uzaklaşma nedenimdi yol gürültüsü. Ama benim Conti'yi tercih sebebim, son 5 yıldır kullandığım CPC5'lerdi. Gerçekten, oldukça zor koşullara yolda yakalandığım anlarda kendisini kanıtladı ve beni hiç yarı yolda bırakmadı. Yaşım 55. Belki 30 sene önceki halim olsa marka değişimi ile bir macera arayışına girerdim. Ancak yaş ilerledikçe sanıyorum insanoğlu daha bir muhafazakarlaşıyor. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
///
Niyet hayr, akıbet hayr.
|
|
175 /65/14 ebatı 185/60/15 olarak değiştirdik abs ilgili birşey demediler. 195/55/16 olan ebatta kışlıklarda 185/65/15var kadran da 3 km kadar oynama var az gösteriyor. 2010 dan bu zaman kadar 2 araç için de Abs için herhangi ayar yapılmadı ve söylenmedi. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Gidiyoruz işte...
Kiminin HOŞUNA,kiminin ZORUNA! |
|
hayırlı olsun |
| _____________________________ |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
![]() 2023 Fiat Egea Cross 1.6 Multijet DCT Lounge-Güvenlik-Plus Paket—2010 Honda Civic HB 1.4 İ-VTEC İ-Shift AMT Sport GÖKTÜRK Kim ki bu VATANA ihanet ediyor karşılığını görecek.! |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
12 Mart Pazartesi günü uzun yol testime başladım. 9-10 C sıcaklık, ideal koşullar ve %70 otoban, %30 duble yol ihtiva eden güzergahımda Ultra Contact'lar gürültü ve yol tutuş bağlamında beni utandırmadı. Esas güzel tarafı bu gün dönerken yaşandı. Yolun büyük bir kısmını şiddetli yağmur altında ve yolda birikmiş sularda test ederek yaptım. (Gerede-Mudurnu : TEM) (Mudurnu-Silivri : O7) Bir tane testte Ultra Contact'ın ıslak zeminde aquaplanning ve fren mesafesi olarak değerlerini biraz düşük bulmuştu. Her ne kadar yağış nedeniyle 140 üzerine çıkmamış olsam da 130 km/s hızlarında yolda biriken sulardan hiç bir çekince hissettirmeden gayet yere sağlam basarak geçti. En önemlisi yol gürültüsü olarak beni çok ama çok memnun etti. Molalar dahil 9-10 saat süren yolun yarattığı yorgunluğun, yolda maruz kaldığım gürültüden olduğunu anladım. Dönerken şiddetli yağmurun sebep olduğu ağır yol şartları beni yormuş olsa da giderken yaşadığım tecrübe, bu lastiği tercih etme konusundaki kararımın doğru olduğunu tasdik etti. |
|
_____________________________
|