Şimdi Ara

2023'te Avrupa'nın en çok satan otomobili Tesla Model Y oldu: Bunu başaran ilk elektrikli otomobil (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    bir yerde avrupali daha dogru secim yapiyor denmesine bile tahammul edemiyorsunuz. bu kadar eziklenmeyin. az ozguvenli olun. her toplumun tarihsel gelisimlerinden kulturel yapisindan oturu farkli tercihleri dogru yada yanlis farkli egilimleri olur. ufacik elestiride karsilastirmada kendinizi hemen asa gormeyin.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Onlara Gastarbeiter deniyor ve Türkiye'nin eğitimsiz, cahil ve fakir kesiminden insanlar, 60'lı ve 70'li yıllarda Almanya'ya çalışmaya gitti. Evet biz onlara "gurbetçi" ya da "alamancı" diyoruz. Gerek Almancası, gerekse Türkçede onlar için kullandığımız sıfatlar zımni/gizil bir aşağılama içeriyor çünkü bu insanların çoğu görgüsüzlüklerini Mercedes, Audi ve BMW'lerle tatillerde Türkiye'ye gelip hava atarak gözümüze soktular. Kendi çevremden biliyorum. Aynen böyledirler. Hatta yazlıktaki yan komşum böyle görgüsüz bir gastarbeiter, Mercedes'ten aşağı arabayla gelmiyor yazları.


    Öte yandan son 4-5 yılda Avrupaya göç eden kesim eğitimli ve çoğunlukla görgülü insanlar. Kuşkusuz satın alma tercihleri de buna göre oluyor. Yani 2 farklı Türk tipolojisi mevcut Avrupada.


    Bu konularda size katılıyorum ancak premium bir marka almak her zaman görgüsüzlük olmayabilir. Bazı durumlarda premium gayet de mantıklı bir seçimdir.


    Ayrıca şöyle bir durum da var: A, B ve C segmentinde premium markaların araçları aslında pek de premium değil ve premium olmayan markalarla aralarında çok da fiyat farkı yok Avrupada. Böyle olunca. Bunlar eskiden premiumdu çünkü D segmentinin altında pek araç üretmiyorlardı ama son 20 yılda daha alt segmentlerde de araç üretmeye başlayınca bence premium imajları biraz erezyona uğpradı, biraz sıradanlaştılar. Fakat hissedarlar buna bakmaz, yıl sonu firmanın ne kadar kar ettiğine bakar. Bu hamle daha çok kar getirdiyse sorun yok onlar için.


    Özetle, bu markaların aslında premium sayılamayacak A, B ve C segmenti araçlarının çok satmasıyla ilk 5'e girmiş olmaları Avrupalının premium araçlara bayıldığını değil ama aynı paraya premium imajlısını tercih etmeye başladığını gösterir bence.





  • pskillercheto kullanıcısına yanıt
    Yeni model 3’deki özellikler + yeni batarya. Şahsi beklentim ise 800V altyapı ve 22KW evden şarj desteği.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.