Şimdi Ara

2023 Honda CR-V 1.5 vs 2023 Skoda Kodiaq (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
3.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Bu tarz araç alanın at lastikle pek işi olmaz. Tabii ki at lastikli önden çekiş duster da iyi iş çıkarır. Mesela normal lastikle de gezebilmek. 4*4 o güzeni veriyor size.


    Mesela birinde menekşe yaylasına gidelim dedik. O zamanlar subaru impreza vardı, önden çekişli. İstanbuldan geldik kocaeline. Niyetimiz kamp yapmaktı. Maps ile girdik yola ama yaylaya varamadık. Yaylaya az bir mesafe kala yol bozuktu ve çamurdu. Cesaret edemedik. Mecbur geri döndük. O kadar stabilize, berbat yolu amacımıza ulaşamadan geri döndük. Kodiaq olsa belki cesaret ederdim, emin değilim. Lastik de önemli ama awd bir araç olsa tereddüt etmezdim.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    hocam üstteki mesajımı atladınız sanırım,


    "elbette çamura ve araziye giriyorsanız,, özellikle arazi aktivitesi yapıyorsanız girerseniz tamam 4 çeker şart."


    bahsettiğim de eski Cr-v yenisini bilmiyorum ben. kötü 4 çekerin gereksizliğinden bahsettim, yeni modelde iyi iş çıkarmışlarsa bilemem.


    ekstradan yazdığım tek şey part*time Awd'lerin kuru-ıslak zeminlerdeki etkisizliği ve dinamik yoksunluğu bu kadar. olmuyor bir Subaru Awd gibi gaza oturup nötr çıkarmıyorsun virajdan. hepsi açıyor önden.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Sadece kötü zeminler için değil, aynı zamanda uzun yolda hızlı kullanım yüksek limitler için de büyük suvlarda awd şart

  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Dostum o sürekli güç aktaran full-time Awd'lerde olur. part-time Awd'lerin yüksek hızda hızlı virajlarda bir etkisi yok.. kayma başlamadan %5-10 güç arkaya aktarıyorlar ancak, o da şaft birden kilitlenip devreye girmesin diye, pre-load yapmak için, vuruntu olmaması için..


    160la ön çeker gibi viraj alırken kaymaya başlayıp arka aks da devreye girince hiç hoş bir hissiyat olmuyor.. o 4 çekiş sisteminin bunun için yapılmadığını anlıyorsunuz..


    Stabil mermi gibi, gazı aça aça yüksek sürat sürüşü için full-time Awd lazım.. o da ancak boylamasına motorlarda oluyor, Subaru gibi, Audi Bmw-Mercedes-Porsche gibi.


    enlemesine motorlu kompakt Suv'lar part-time 4 çeker oluyor, bu da gazlamak için, yol tutuş için değil.. ufak tefek maceralarda, kaydan zeminde iş görsün diye.


    Yani bir 4 çeker bir Audi Q5 ile 4 çeker Cr-v'nin alakası bile yok.. bambaşka sistemler, konseptler.


    Ama Audi Q3ün motor enlemesine, onda da haldex part-time bir sistem var mesela.. sistemi çok geliştirseler de hala temel baz ön çekiş üstüne.





  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Valla bana mermi lazım değil fwd büyük boy suv net sevmiyorum ve cr v nin de 4x4 rahatlığını da gayet beğendim, sistemin çalışma karakteri de 192 hp ile uyumlu.

  • Bu ikisinden crv
    Alternatif ford kugaya bak kesinlikle
  • @Jocker35 hocam biraz küçük gibi bu araç honda'ya göre.

  • Standartuye S kullanıcısına yanıt

    Kuga boyut olarak en büyük suvlardan birisi.Test sürüsü yapmanızı oneririm

  • Kesinlikle crv tercih ederdim hondayı cok daha güvenilir buluyorum skodadan
  • Dostum bu kadar parayı vereceksen milletin gazına gelip kodiaq mış vs tarrakoya gelme..CRV alırsan 2.el değerini korursun..parayı kolay kazanıyorsan o ayrı mesele tabi ki..ne alsan olur

  • tartekin kullanıcısına yanıt

    anlamadım tam olarak hocam. kodiaq tarrako vs alırsan parayı çöpe atmış olursun mu demek istediniz?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Standartuye -- 3 Eylül 2023; 0:9:39 >
  • Standartuye S kullanıcısına yanıt
    Aynen satarken zarar edersiniz..CRV değerini daha çok korur ve hızlı satilir
  • Değerini her araç korur bu piyasada adamı yanıltma

    Tarraco geç satılır

    Kodiaq biraz bekler

    Crv nin piyasası çok hızlı bunlara göre

    @tartekin




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 3 Eylül 2023; 11:31:54 >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Aynı yıl çıkışlı aşağı yukarı aynı sıfır fiyatlı bazı araçlar 5 yıl sonra diğerlerinden daha fazla paraya satılır..aç sarı sayfaları bak..Sende Tarraco veya Kodiaq var galiba..Bunlar kötü araç da demiyorum..bende hiçbiri de yok..Ancak 2023 CRV hem daha yüksek fiyata hem de çok çabuk satılır..Asıl bu arkadaşı yanlış yönlendiren Tarraco al diyen aklı evveller yanıltıyor insanları 

    Edit :Merak edip yukarıdaki yorumlarını okudum..Sen de CRV tavsiye etmişsin daha neyin peşindesin öyleyse anlamadım??..Ha bu piyasada ne alsan değer kazanıyor diyorsan hepsi aynı değeri kazanmaz Qashqai, CRV, Sportage vs gibi piyasa SUV ları daha fazla değerlenir enflasyona göre




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tartekin -- 3 Eylül 2023; 13:36:34 >
  • @en1gma @tartekin hocam biraz araştırdım, honda crv'nin fiyatı kendi segmentindeki suv'lere göre 200 -300 bin lira daha yüksek diyorlar. ayrıca honda'nın tam 4 çeker olmadığı da göz önüne alınırsa kodiaq ön plana çıkıyor diyebilir miyiz?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Standartuye

    @en1gma @tartekin hocam biraz araştırdım, honda crv'nin fiyatı kendi segmentindeki suv'lere göre 200 -300 bin lira daha yüksek diyorlar. ayrıca honda'nın tam 4 çeker olmadığı da göz önüne alınırsa kodiaq ön plana çıkıyor diyebilir miyiz?

    Fiyatları incelememiştim ..şimdi baktım ..O kadar fark yok gibi


    Skoda Kodiaq 1.5 L&K Crystal DSG 2.454.900 TL-V

    Honda CR-V 1.5 Executive Plus CVT 2.477.000 TL

    Diğer yandan

    Mercedes GLB 200 4Matic 1.3 AMG 2.540.200 TL ..fiyatlar böyleyse aklım Mercedes e kayar şahsen. Hem de 4x4...Araçların bulunulabilirlikleri hususunda hiçbir bilgim yok




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tartekin -- 3 Eylül 2023; 15:40:32 >




  • tartekin kullanıcısına yanıt

    Tarraco öneren birisiyim. Bu fiyata asla crv alınmaz. Size bir soru.

    Chery tiggo 8 pro luxury 1590, crv 2.480.

    Bir kişi crv yerine Tiggo 8 pro alsa, aradaki 890bine de daire dükkan vs bir şeyler alsa, 2-3 sene sonra satmak isterse hangisi daha avantajlı olur?

    Ya da tarraco. Experience+ premium paketle 1950 desek, 520bin fark olur.

  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Ben olsam o 890 bine daire dükkan faiz maiz bişeyler yaparım daha mantıklı duruyor. Hayat bu belli olmaz köşede her zaman üç beş kuruş durmalı. Tiggo filan da alınmaz yahu, uzakdoğu arabasına para verirsem böyle içimden birşeyler kopar gibi hissediyorum.

    Şu mesleki deformasyonum olmasa, makine mühendisi olarak Alman mekaniğine, ekolüne hayranlığım olmasaydı, bu gerçeği fark etmeseydim belki her şey farklı olabilirdi.

    Bu arada şu özeleştiriyi Kılıçdaroğlu bile yapamıyor ya. Neyse..
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Ön yargılarını da kırarsan, alman ekolü dediğin şeyin daha çok kazıktan ibaret olduğunu anlarsın daswagenciğim.


    Motor1 Turkiyeyoutube
    Test konuklarımız D segmentinden BMW X3 ve Chery Tiggo 8 Pro. Bakalım bu iki modelin farklılıkları neler? İyi seyirler. Sosyal Medya Hesaplarımız: Telegram Kanalımız: https://t.me/trmotor1 Instagram: http://bit.ly/2p94BWB Facebook: http://bit.ly/2CRZUlQ Twitter: http://bit.ly/2CTin1j İnternet Sitemiz https://tr.motor1.com/ Neden Almalı? Videolarımız- https://bit.ly/2YDIoAr Drag Yarışlarımız- https://bit.ly/2Yy2tnC Neleri Farklı?- https://bit.ly/39cWrkq Geyik Testlerimiz- https://bit.ly/2GIwMls Petronas ile Bilgin Olsun- https://bit.ly/2MFHvke Alım Rehberi- https://bit.ly/2RR1vVY Karşılaştırma Videolarımız- https://bit.ly/2MBwwZg VLOG- https://bit.ly/2GGFKji Araç İncelemeleri- https://bit.ly/2Oxpnf4 Kurgu & Montaj: Töre Ercan Sosyal Medya & Tasarım: Emre Gözalan
    https://www.youtube.com/watch?si=YjL0dMI_QAmeArTU&v=cRaaOXS8JGw&feature=youtu.be
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Algılar ön yargı sebebidir commandxciğim, olgulardan ön yargı çıkmaz. Alman ekolü bir olgudur.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.