< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.o.spawn.o.O -- 10 Temmuz 2025; 1:18:18 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
Philips 55PFL7007/37PFL5405
HarmanKardonAVR165+HKTS16/BDP150 blurayplayer Atlanta HDBox+digiturkHD+DsmartHD PS4+HUAWEİ MATE20 LİTE+asus tablet |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Hocam thh süreci ne kadar sürede sonuçlandı 12 şubat ta başvurdum hala hareket yok savunma istendi şeklinde duruyor Ataşehir thh < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Nisan da başvurdum haziranda sonuçlando hocam helal olsun Samsun thh heyetine çok hızlı sürdü süreç ama tv değişimi yok onaylandı yok değişim kararı çıktı yok servis gelecek derken asıl o uzun sürdü onda da panel yamuk çıktı😂 < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Ya ürün kalite kontrol zayıf ya da ürün paketleme ve taşıma olayları sıkıntılı aklım almıyor.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Savunma yaptılar mı? 15 gündür savunma yapmalarını bekliyorum ben arkadaşların... |
_____________________________
Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 235 HP/340 NM - Rosso Competizione (2013) Opel Insignia OPC 2.8 V6 4x4 325 HP/435 NM - Olympic White (2011)
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
|
Hocam tv yamuk çıktı dedim ne yapabiliriz bir tutanak falan tutsanız ona göre müşteri hizmetleri arayacağım ya da yokuş yaparlarsa thh ye başvururdum ama hemen o anda birini aradılar sonra yeni tv yi yeniden kutusuna koyup benim s90c yi yeniden kurdular..Yeni cihazı direkt arızalı olarak kabul edip süreç sıfırdan başlayıp yeniden tv gelecek dediler..Öbür türlü yenisi ben de kalsaydı süreç sıkıntılı olurdu dediler onlarda farkındaydı direkt foto çekip telefonla birine atıp gösterdiler ve telefondaki kişi eskisi kalsın dedi..Umarım daha az uğraştırıcı olur direkt arızalı olarak gitti yenisi çünkü < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spartacus55 -- 11 Temmuz 2025; 14:34:55 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Bilgi için teşekkür ederim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Anladım hocam benim tv 2 kere değişti, hatta hiç uzatmadan samsung değişti 3. Tv de ise 1 ölü piksel de değişim olmuyor diye direttiler ben de thh başvurusu yaptım hem ölü alt piksel olması hem de yamuk olmasını öne sürerek. ölü alt piksel olduğunu gösteren servis raporunu da paylaştım. umarım hayal kırıklığı olmaz 5 aydır bekliyorum. 12 şubat başvuru 13 şubat ise savunma istenmesi sonrası hiç hareket yok < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Neden öyle dediniz hocam?Yani o durumda insan da çaresiz kalıyor hocam telefondaki görüştüğü kişi yeni cihazın geri alınmasını önerdi..Yani teknik personellerin de her biri ayrı alemde çok da bilgili değillerdi..Bakalım pazartesi çıkar kokusu süreç nasıl devam edecek öğreneceğim sonuçta cihaz falan kurmadılar hiçbir şeye imza falan atmadım.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
_____________________________
BAŞLANGICI OLAN HER ŞEYİN BİRDE SONU VARDIR.
|