Şimdi Ara

SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) (468. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.891
Cevap
230
Favori
495.436
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 466467468469470
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • basis35 kullanıcısına yanıt
    İçerik bitrate kaynaklı hocam o. Bu durum her tv için geçerli. Youtubedaki demo hdr videolar yüksek bitrateli videolar. Netflix ve amazon gibi servisler hernekadar hdr içerik olsada youtubedaki demo içerikler kadar yüksek bitrate içermiyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • The mSv T kullanıcısına yanıt
    Bende bunu hala test ediyorum hocam. S90d de yoktu mesela bu özellik. Değişimle gelen s90f de farkettim bende nunu. Yeni yazılımla gelen f serilerinde var sanırım bu özellik. Bazı sd içerikleri hakikaten hdr gibi yapıyor. Ama bazı içeriklerde sanki patlama hissettim. Bazen açıyorum bazen kapıyorum bunu henüz tam karar veremedim 😁

    Bende mesela beyaz dengesi ni ne yapıosunuz hocam onu merak ettim. Otomatik mi normal mi? Renk paletine direkt etki ediyor. Rtingsdeki ayarlarda bunu otomatik kullanmışlar ama normale dönüştürüncede renkler çok daha güzel gözüküyor. Default ayarlarda bu normal olarak geliyor. Hala tam karar veremedim sürekli içerik oynarken ikisi arasındaki farka bakıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.o.spawn.o.O -- 10 Temmuz 2025; 1:18:18 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Vallahi arkadaşlar bende de s95f var. O kadar çok ayar var ki ne yapacağımı şaşırdım dizi film tv izlerken 😅
    En güzeli ps5 açınca kendi otomatik ayarında çok güzel oluyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • O.o.spawn.o.O kullanıcısına yanıt
    Anladım. TV ayarlarından kaynaklanmıyor demek ki. Sevindim

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    Philips 55PFL7007/37PFL5405
    HarmanKardonAVR165+HKTS16/BDP150 blurayplayer
    Atlanta HDBox+digiturkHD+DsmartHD
    PS4+HUAWEİ MATE20 LİTE+asus tablet
  • Hoparlör ve ölü pikselden dolayı thh yoluyla değişen 65s90c yerine 65s90f az önce kuruluma geldiler..Kurduktan sonra panel s şeklinde yamukluk vardı yeni tv yi kutusuna tekrar koyup arızalı şeklinde yeniden değişim yapacaklar..Yani bu 90 serileri olacak iş değil sürpriz yumurta..Müşteri hizmetleri ile görüşüp s95f ile değişim istiyorum desem faydası olur mu bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • spartacus55 kullanıcısına yanıt
    Bence şansınızı bir deneyin. Sonuçta kaybedeceğiniz bir şey yok.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • spartacus55 kullanıcısına yanıt
    Deneyin, zaten ellerinde hangisi varsa onu gönderirler. İkinci değişimde bana s95f geldi. Ha panel iyiydi ama bu sefer çerçevesinin bi kısmı ezilmiş geldi 😅

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • spartacus55 kullanıcısına yanıt

    Hocam thh süreci ne kadar sürede sonuçlandı 12 şubat ta başvurdum hala hareket yok savunma istendi şeklinde duruyor Ataşehir thh


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • erturul E kullanıcısına yanıt
    26 Şubat Kadıköy’den başvurdum tam 3 ay’da karar çıktı. Bilginize

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • erturul E kullanıcısına yanıt

    Nisan da başvurdum haziranda sonuçlando hocam helal olsun Samsun thh heyetine çok hızlı sürdü süreç ama tv değişimi yok onaylandı yok değişim kararı çıktı yok servis gelecek derken asıl o uzun sürdü onda da panel yamuk çıktı😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ilfarkom İ kullanıcısına yanıt

    Ya ürün kalite kontrol zayıf ya da ürün paketleme ve taşıma olayları sıkıntılı aklım almıyor..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • spartacus55 kullanıcısına yanıt

    Savunma yaptılar mı? 15 gündür savunma yapmalarını bekliyorum ben arkadaşların...

    _____________________________
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75 TBi 235 HP/340 NM - Rosso Competizione (2013)

    Opel Insignia OPC 2.8 V6 4x4 325 HP/435 NM - Olympic White (2011)
  • spartacus55 kullanıcısına yanıt
    Hocam normalde yeni tv gelince eskisini alıyorlar ama uygulamada farklılık mı var acaba. Servis çalışanlarımı kutuya koyup geri götürdüler.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • TMRT kullanıcısına yanıt
    Savunma süreleri 30 gün. Daha yaparlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Qzyurt Q kullanıcısına yanıt

    Hocam tv yamuk çıktı dedim ne yapabiliriz bir tutanak falan tutsanız ona göre müşteri hizmetleri arayacağım ya da yokuş yaparlarsa thh ye başvururdum ama hemen o anda birini aradılar sonra yeni tv yi yeniden kutusuna koyup benim s90c yi yeniden kurdular..Yeni cihazı direkt arızalı olarak kabul edip süreç sıfırdan başlayıp yeniden tv gelecek dediler..Öbür türlü yenisi ben de kalsaydı süreç sıkıntılı olurdu dediler onlarda farkındaydı direkt foto çekip telefonla birine atıp gösterdiler ve telefondaki kişi eskisi kalsın dedi..Umarım daha az uğraştırıcı olur direkt arızalı olarak gitti yenisi çünkü




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spartacus55 -- 11 Temmuz 2025; 14:34:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Keşke yeni cihazı kurdursaydınız. Üzerinde işlem yaptırsaydınız.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ilfarkom İ kullanıcısına yanıt

    Bilgi için teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • spartacus55 kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam benim tv 2 kere değişti, hatta hiç uzatmadan samsung değişti 3. Tv de ise 1 ölü piksel de değişim olmuyor diye direttiler ben de thh başvurusu yaptım hem ölü alt piksel olması hem de yamuk olmasını öne sürerek. ölü alt piksel olduğunu gösteren servis raporunu da paylaştım. umarım hayal kırıklığı olmaz 5 aydır bekliyorum. 12 şubat başvuru 13 şubat ise savunma istenmesi sonrası hiç hareket yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • The mSv T kullanıcısına yanıt

    Neden öyle dediniz hocam?Yani o durumda insan da çaresiz kalıyor hocam telefondaki görüştüğü kişi yeni cihazın geri alınmasını önerdi..Yani teknik personellerin de her biri ayrı alemde çok da bilgili değillerdi..Bakalım pazartesi çıkar kokusu süreç nasıl devam edecek öğreneceğim sonuçta cihaz falan kurmadılar hiçbir şeye imza falan atmadım..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Dostlar bende 55S90D alarak Oled tv ailesine katıldım, ne kadar heyecanlı olduğumu söylememe gerek yok sanırım..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    BAŞLANGICI OLAN HER ŞEYİN BİRDE SONU VARDIR.
  • 
Sayfa: önceki 466467468469470
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.