Şimdi Ara

2020 F/P Tatil Fırsatları (258. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.088
Cevap
192
Favori
37.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 256257258259260
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • zippeople Z kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Her iki otel de onceden MNG Turizm e aitti ve cok ciddi hizmet veriyorlardi. 2006 senesinde Topkapi Palace'ta yilbasi ve bayram tatili yaptik. Kisindi. Disarida isitmali acik havuz vardi ve cikanlara isitilmis havlu veriliyordu. O derece iyi bir oteldi. Sonrasinda uzerine hicbirsey koymadilar ama. Dogru duzgun yenilemediler. Hizmet anlayislari dustu. En son da gecen senelerde el degistirdi. El degistirinde ufak tefek yenilikler oldu ancak otel halen daha cok eski. Su anda dunyanin cesitli yerlerinde otelleri bulunan Swandor grubu tarafından isletiliyor. Bu bir avantaj gibi gozukse de pandemi doneminde her otelde yasanan hizmet kalitesi dususu goz onude bulundurulmali.

    Lara denizi icin birsey diyemeyecegim tamamen zevk meselesi. Otele gidince Belek denizi de olsa girmeyi tercih ediyorsunuz bir sekilde.

    Acikcasi ben olsam alternatif daha yeni bir otele bakardim. Tabii nihai tercih sizin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu an kaldığım Kremlin'in tripadvisor sayfasında açılalı 3 gün olmasına rağmen ciddi şikayet ve olumsuz eleştiri postları doluşmaya başladı. Adamın teki "şikayetimizle ilgili misafir ilişkileri departmanına ulaşamıyorum çünkü orada da sıra var" yazmış. "Şikayetimi buradan yazayım cevaplayın bari" yazmış :)

    Artık millet gırgıra vuruyor burada. Dun aksam yan masada 4 kişilik bir apaçi grubu vardı. Adamlar masalarını bir nebze donatabilmek için Prison Break gibi plan yaptılar şaşırdım helal olsun dedim. Biri diyor oradaki sıraya geç ama şuradaki sıra azaldığında işaret yap oraya ben geceyim sen oraya geç. Öteki diyor ki bir tabak yemekten isteyim personelden o tabağı benden alın caktirmadan sonra sıradan çıkmadan yeni gelmiş gibi bir tabak daha alayım falan duysanız neler neler :D

    Bu sene de böyle oldu napalım artık. Kara listeme aldım bu oteli ilerleyen yıllar için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24-29 ağustos tarihleri arası quattro beach spa & resort (Alanya) otele erken rezervasyon yaptırmıştım. Geçen aklıma geldi oteli aramak hani olur ya bir ihtimal açılmamıştır diye. Gerçekten de otel açılmamış daha şaka gibi :) ets yi aradım. Niye haber vermiyorsunuz diye ama adamların umurunda mı sen plan mı yaptın iznini mi harcadın vs vs. Neyse ets tutturdu otel yönetimi 10 ağustosta açılacak bilgisini vermiş bunlara. Oteli arıyorum güvenlik çıkıyor. Adam da abi bu sene zor açılmayacak diyor. Telefonlara güvenlikten başka da bakan yok :) napacağımı bilemedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ...::: ÇARŞI :::... -- 3 Ağustos 2020; 7:51:21 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ...::: ÇARŞI :::... . kullanıcısına yanıt
    Hocam telekonferans yapin Etstur musteri hizmetleriyle oteli gorusturun. Kendileri alsinlar bilgileri. Benzer bir durumu ben de yasamistim bu sene nisan ayinda. Oteli ariyorum ne zaman acilacagi belli degil diyor tatilsepeti israrla acilacak diyor. Sonra kendim gorusturunce ikna oldular. Cok ugrastim parami almak icin ama sonunda basardim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ...::: ÇARŞI :::... . kullanıcısına yanıt
    Zaman daralmamış daha, aceleci davranarak kendinizi strese sokmayın. 10 Ağustos’dan sonra bakarsınız. Size otel önereceklerdir yada siz son dakika fırsatlarından daha iyi bir otel denk getirebilirsiniz. Tabi ki aynı tarihler için konuşuyorum. Şimdiden iyi tatiller

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dutch van der Linde

    Şu an kaldığım Kremlin'in tripadvisor sayfasında açılalı 3 gün olmasına rağmen ciddi şikayet ve olumsuz eleştiri postları doluşmaya başladı. Adamın teki "şikayetimizle ilgili misafir ilişkileri departmanına ulaşamıyorum çünkü orada da sıra var" yazmış. "Şikayetimi buradan yazayım cevaplayın bari" yazmış :)

    Artık millet gırgıra vuruyor burada. Dun aksam yan masada 4 kişilik bir apaçi grubu vardı. Adamlar masalarını bir nebze donatabilmek için Prison Break gibi plan yaptılar şaşırdım helal olsun dedim. Biri diyor oradaki sıraya geç ama şuradaki sıra azaldığında işaret yap oraya ben geceyim sen oraya geç. Öteki diyor ki bir tabak yemekten isteyim personelden o tabağı benden alın caktirmadan sonra sıradan çıkmadan yeni gelmiş gibi bir tabak daha alayım falan duysanız neler neler :D

    Bu sene de böyle oldu napalım artık. Kara listeme aldım bu oteli ilerleyen yıllar için.
    7 - 12 ağustos arası orada olacağım yorumları okuyunca korkmadım değil ama bu saatten sonra yapacak birşey de yok.
    Otelin elle tutulur birkaç birşeyi vardır inşallah.
    Şenzlong durumu nasıldı sıkıntı yaşanıyor mu ?
    Bar da içki vs oralarda yemek gibi mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Titanic lara 5 ağustosta açılıyormus otelle görüştüm az once 24 ağustos giriş için otelden rezervasyon yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsız kaldık
    Yurtdısından gelecek turistler
    Bu tarihe kadar otelin açılmaması
    Yeni açılan otellerdeki plan program deneyim Eksiklikleri
    Diğer taraftan titanic lara ciddi olumlu yorumu olan otellerden biri gectiğimiz senelerde konaklama yapanların olumlu görüş ilettikleri bir otel
    Değerlendirmelerini ne olur bu otel ve süreçle ilgili olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AYdIN didim ilcesi fevzipasa mah kumsal beach eski sahil otel. Aurum otelin yaninda buranin plaji harika burayi ingilizler keşfetmiş mükemmel bir plaji var ve KUMSAL CAFE var burayi ogrenci arkadaş lar kiralamis başkent uni. Okuyan gencler muthis hamburgerleri var gencleri takdir ettim bu yil pandemi olnuca cogu isltmeci kacmis ama bu arkadslar ekmek parası harcligimizi cikaralim deyip. Basla.islar bravo destek olalaim yolu dusen ugararmi bilmem ama tavsiyemiz akbuke giderken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: justbelieve

    7 - 12 ağustos arası orada olacağım yorumları okuyunca korkmadım değil ama bu saatten sonra yapacak birşey de yok.
    Otelin elle tutulur birkaç birşeyi vardır inşallah.
    Şenzlong durumu nasıldı sıkıntı yaşanıyor mu ?
    Bar da içki vs oralarda yemek gibi mi ?

    Alıntıları Göster
    İkinci günümüz bugun;

    + Yönleri havuz ve aqualar güzel. Plajı ve denizi başarılı.
    + Personel yetersiz evet ama mevcuttaki personeller de çok beyefendi kibar ve çalışkanlar.
    + Otelin mimarisi başarılı.
    + Havlu konusunda bonkör bir tesis. İki tane fazladan havuz havlusu istedik ikiletmeden verdiler.

    Not: şezlong savaşları hat safhada. Onun tek çözümü erken kalkıp kahvaltı oncesi havlu bırakmak. 10 dan sonra sezlong kalmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • unusual_pscho kullanıcısına yanıt
    O arkadaş bendim hocam. Hatta özelden de yazmıştınız bana napalım değiştirelim mi diye. Ben de size yorumumu belirtmiştim, şimdi sanki yalandan oteli kötülemiş gibi göstermeniz hoş olmadı.

    20-22 arası birlikte konaklamışız. 20 temmuzda başladı zaten akşam yemeğine kat kat inme olayı. İlk 3 katı 7 de aldılar, son 4 katı 8.30 da alıcaz dediler. Ve bunu saat 7 de restoranın önünde açıkladılar. Son 4 katta kalan misafirler kapıdan geri döndü. Bu bile başlı başına rezillik bence. Madem bir planlama yaptınız insan gibi duyurun bunu. İlk 3 kat için o akşam fena bir yemek akşamı olmadı evet ancak 8.30 da da boşaltmadı kimse. Son 4 kat yemeğe indiğinde hiç olmadığı kadar sıra oldu, ızgaradaki sıra ilk defa dışarıya taştı. Siz sanırım kızınız için miniclupta olduğunuzda göremediniz.

    İlk defa hayatımda bir şeyle ilgili bu kadar üstüne basa basa olumsuz yorum yapıyorum. Tabi biraz da beklenti meselesi. Benden sonra kalmış olsanız diyeceğim ki düzeldi otel. Ama ortak iki gece aynı otelde kalmışız. Yemeklerde ben sadece meze için masadan iki kere kalktım sıranın bir tık azalması için.

    Lobby Bar'da da içki almak için sıraya girmedim derseniz düşer bayılırım :) evet kaliteli içkiler sadece orada olduğu için gece 23.30'a kadar orada da sıra oluyordu, anca kapanış saatine doğru azalıyordu.

    Ben geçen sene daha uygun fiyata Crystal Sunset de konakladım. Yemekleri kalite olarak ikiye katlardı. Her yorumumda da belirttim, tamam yemek olayı pandemiden dolayı bu sene her otelde sıkıntılı olabilir. Ama 4-5binlik otelin aquası olmaması, havuzunun küçüklüğü, animasyonunun yetersizliği vs vs kabul edilemez. Crystal Sunset kendi otel grubunun en alt otelllerinden biri ama Crystal isminin kalitesi vardı. Benim en çok sinirlendiğim nokta bizim kaldığımız otelin Granada Belek ile alakasının olmamasıydı.

    Ha bu arada otele Granada Okurcular'ı kaydırmaları bile benim o otele rezervasyon yaptırmamam için yeterli sebep olurdu. Ancak ne yazıkki bunu da otele girince öğrenmiş olduk. Kısacası bize vaad edilenlerden sadece oda tipinde beklenenin üstü bir durum oldu. Diğerleri hayal kırıklığı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultimasalida

    Titanic lara 5 ağustosta açılıyormus otelle görüştüm az once 24 ağustos giriş için otelden rezervasyon yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsız kaldık
    Yurtdısından gelecek turistler
    Bu tarihe kadar otelin açılmaması
    Yeni açılan otellerdeki plan program deneyim Eksiklikleri
    Diğer taraftan titanic lara ciddi olumlu yorumu olan otellerden biri gectiğimiz senelerde konaklama yapanların olumlu görüş ilettikleri bir otel
    Değerlendirmelerini ne olur bu otel ve süreçle ilgili olarak
    hocam ben 9 unda giris yapicam 5 gece oradayim bir aksilik cikmazsa size son durumlari yazarim buradan , titanic belek te daha once konaklamistim cokta memnun kalmistim , personeli bile larayi giderim belki diye sordugumda çok övmüşlerdi , bakip göreceğiz ....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkür ederim şimdiden
    Açıkcası ben burada birinci ağızdan belirtilen otel yorumlarını çok önemsiyorum baba kalırsa en iyi otel yorum sitesinden daha kıymetli bu doğrultuda yorumunuz bizim için belirleyici olacak
    Sadece malum fiyatlar sabit olmadığı için sizin tatile gittiğiniz tarihte benim alacagım tarih için fiyat artarsa bu şanssızlık olacak bizim için tabii riskide bu ne yazıkki işin
    O zaman sizin değerli yorumlarınızı bekliyor olacağım şimdiden iyi tatiller

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • extraordinaryman45 E kullanıcısına yanıt
    Sigorta var o yüzden sıkıntı yapmıyorum ama yerine koyabileceğim bişey olmaması can sıkıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ersinduzgun4141 E kullanıcısına yanıt
    Otel önerme işini otel kendi yapacakmış kendi ayarında olmak şartıyla ets nin dediğine göre bu da saçma değil mi?
    Kendini düşünen otel bu tarihlerde kendi ayarında bir otel ayarlama imkanı bizim ülkemizde çok zor bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kepirlikerem K kullanıcısına yanıt
    hocam o şekilde anladıysanız kusuruma bakmayın kesinlikle o şekilde söylemek istemediğimi bilmenizi isterim ..
    şimdi sanırım kaçırdığımız nokta şu;
    pandemi olmasından dolayı otelin okurcalarda ki tesisi açılmadığı için oradaki müşterilerde buraya kaydırılmış .. tabi bunun bizle zerre alakası yok ama bu durumlar böyle zamanlarda kabul edilebilir diye düşünüyorum ..
    ayrıyetten gözden kaçırdığımız en büyük nokta kişi başı 350 liraya hemde bu dönemde , siz kabul etmeseniz de küçük detaylarda kaliteli olduğu apaçık belli olan bir otelde tatil yapabilmemiz ki ben arabayla İzmir den gittiğim için yorgunluk olmasın diye 1 gün öncesinden gidip otelde kaldım ne sabah kahvaltısı ne bişey 300 lira verdim ..
    bu açıdan bakarsanız uyguna iyi bir tatil yaptığımızı düşünüyorum ..
    ayrıca normal dönemde otelin bukadar uygun olmayacağını ve bu kadar kalabalık olmayacağını düşünüyorum ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultimasalida

    Teşekkür ederim şimdiden
    Açıkcası ben burada birinci ağızdan belirtilen otel yorumlarını çok önemsiyorum baba kalırsa en iyi otel yorum sitesinden daha kıymetli bu doğrultuda yorumunuz bizim için belirleyici olacak
    Sadece malum fiyatlar sabit olmadığı için sizin tatile gittiğiniz tarihte benim alacagım tarih için fiyat artarsa bu şanssızlık olacak bizim için tabii riskide bu ne yazıkki işin
    O zaman sizin değerli yorumlarınızı bekliyor olacağım şimdiden iyi tatiller
    Aslinda bu memnuniyet durumuda göreceli bir kavram ,nedenine gelirsek ben genelde aqua park ,havuzlar ,icki markalarina falan bakarim ,hatunda yemekler, odanin büyüklüğü , personelin ilgisi gibi şeylere bakar ,sonuc olarak ben gecen sene limak kibris a bayilmisyim ama o bazi kusurlar bulmustu , o gural premier e bayılmışti ben tatil köyü kivaminda olduğu icin biraz daha az memnun kalmistim , neyse eksisiyle artisiyla degerlendirmeye calisirim , umarim beklentilerimizi karsilar, benim tek tedirginliğim pandemi döneminde alinan tedbirlerin hizmete negatif yönde yansimalaridir yoksa titanic gibi bir otelde problem olmaz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ...::: ÇARŞI :::... . kullanıcısına yanıt
    Oyle dusunmeyin. Bu sene Zeynep Otel acilmayinca misafirler daha iyi bir otel olan Susesi'ne yonlendirildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fettah kullanıcısına yanıt
    Öyle tabiiki tamamen göreceli bu durum ancak bu sene için biraz daha daraltacagız beklentiyi özellikle yemeklerde sıra otelin doluluk durumu genel yeme içme kalitesi ve temizlik olacak merak ettiklerimiz
    Önceki dönemde otellerin mimarisi odanın genel alanalra uzaklığı oda boyutu sahilin yapısı turist dağılımı vs herseye bakarken bu sene bunlardan feragat edeceğiz
    Gecen senE voyage türkbükündeydik otel odası cok kucuk gelmişti Genel yeme içme beleke göre daha dar kapsamlı olacagını biliyorduk ama bize neredeyse 4/1 i gibi gelmişti Ancak denizi herseye değmişti fakak son iki gün cocuk denizde cok üsüdü ağustosun son haftası ve bu sene bodrumu direk eledik bu yuzden
    Antalya ise deniz olarak birşey vaadetmiyor ama hizmet olarak daha iyi geliyor bize burdaki tek nokta yeni acılacak olması ve klasık hızmet standardını eksik kadroyla ne kadar feragat ederek vereceği
    Üsttede dediğim gibi bir yanım yarın hemen alayım diyor diğer yanın giden birilerinin yorumlarını bekle diyor ancak bu surede fiyat artarsada yapacak bişey yok riski de burda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Otel açılmayınca daha pahalı otele yönlendirilmek elbette yönlendirilen için güzel fakat tersi durumda olanlar için hiç hoş değil bence. Sonuçta ben daha fazla para vermişim niçin aynı hizmeti alayım. Üstelik otel zaten bu ekstra maliyeti karşılamak için kesin kısıntı yapacaktır. Yani fazla para veren adama haksızlık yapılmış oluyor. Açıkçası bu tip davranışta bulunan oteller seneye zor misafir bulacaktır bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • osonguler kullanıcısına yanıt
    Geçen Bodrumda gittiğim otelde bu sorunu yaşayan bi aile vardı; Antalyada bi otele rezervasyonları varmış fakat otel açılmayınca buraya yollamışlar bizim ödediğimiz parayı duyunca moralleri çok bozuldu resmen 2 katı para vermişlerdi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 256257258259260
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.