Şimdi Ara

2020 F/P Tatil Fırsatları (107. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.088
Cevap
177
Favori
43.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ugurrsy U kullanıcısına yanıt
    Haklarını koruyacak ne bir sendika ne bir sivil toplum örgütü var. Hele Kıbrıs oteli kumardan vuruyordur asıl voleyi ayıp denen bir şey var bu hastalıktan bu virüsten hiç mi ibret almaz insan

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAĞLIK BAKANLIĞININ YENİ YAYINLADIĞI TEBLİĞE GÖRE OTELLER DE ALINACAK ÖNLEMLER

    Bu önlemler kapsamında, otellerde konaklayan misafirlerin kayıtları isim, adres, iletişim, pasaport bilgileri, son 14 gün içerisinde bulunduğu ülkeler ve konaklaması sonrasında ülke içerisindeki seyahat planları gibi bilgiler tam ve düzenli olarak tutulacak. Bunlar, olası vaka durumunda temaslıların doğru şekilde yönetilebilmesi için büyük önem arz edecek.

    Konaklama tesislerinde uygulanması önerilen temel enfeksiyondan korunma ve kontrol ilkelerine göre, odalar ve diğer kapalı alanlardaki camlar günlük rutin temizlik esnasında açık olacak ve temizlik sonrası en az 1 saat havalandırılacak.

    Oda temizliğini yapacak kişi ellerini yıkadıktan sonra eldiven giyecek ve temizliği eldivenli ellerle yapacak. Bir sonraki oda temizliğinden önce yeni eldiven giyecek. Genel temizliğin su ve deterjanla yapılması yeterli olacak.

    Özellikle eller ile sık dokunulan yüzeyler, kapı kolları, bataryalar, tırabzanlar, sık dokunulan düğmeler, telefon ahizesi, televizyon ve klima kumandası, ortak kullanım alanlarındaki tuvalet ve lavabo temizliğine özen gösterilecek. Bu alanların temizliği için su ve deterjan ile temizlik yapıldıktan sonra sulandırılmış çamaşır suyu ve klor tablet kullanılacak.

    Bardak ve tabak gibi ortak kullanılan eşyalar her kullanım sonrasında su ve deterjanla yıkanacak ve kullanıma kadar temiz bir ortamda saklanacak.

    Misafirin kullandığı nevresim, çarşaf, havlu ürünlerinin katlanması sırasında çırpma ve silkeleme işlemi yapılmayacak, toz ve partikül oluşumuna izin verilmeyecek.

    Havuzların klor düzeylerinin mevzuatta belirlenen düzeyde olmasına dikkat edilecek. Sauna, masaj salonları, spor salonları ve çocuk kulüpleri mümkün olduğu kadar kullanılmayacak. Kullanımı durumunda rezervasyonla sınırlı sayıda kayıt tutularak kullanılacak. Bu alanların mekanik temizlikleri ve havalandırmaları düzenli aralıklarla yapılacak. Oyun parkları ve çocuk kulüplerinde temizlenmesi zor oyuncaklar bulundurulmayacak.

    Konaklama tesislerinde konaklayanlar arasında Kovid-19 hastalığı ile uyumlu şikayetleri olan kişiler olması durumunda ise diğer konuklardan ivedilikle ayrılıp maske takılması sağlanarak sağlık birimine başvurması sağlanacak.

    Koronavirüs tanısı kesinleşen hastanın odası 24 saat süreyle havalandırılacak ve boş tutulması sağlanacak. Otel çalışanlarına hijyen kurallarına ilişkin eğitim verilmesi sağlanacak.

    Açık büfe yerine restoran çalışanları servis yapacak
    Restoranlarda genel enfeksiyon bulaşma riskini azaltmak için masalar arası mesafe 1 metreden az olmayacak.

    Odalar ve diğer kapalı alanlardaki camlar günlük rutin temizlik esnasında açık olacak ve temizlik sonrası en az 1 saat havalandırılacak.

    Bardak ve tabak gibi ortak kullanılan eşyalar her kullanım sonrasında su ve deterjanla yıkanacak ve kullanımına kadar temiz bir ortamda saklanacak.

    Restoran çalışanları, el temizliğine dikkat edecek. Eller en az 20 saniye boyunca su ve sabunla yıkanacak, sabun ve suyun olmadığı durumlarda alkol bazlı el antiseptikleri kullanılacak.

    Restoranlarda açık büfe uygulamasının el teması açısından riskli bir uygulama olması nedeniyle gerekirse servisin çalışanlar tarafından yapılması sağlanacak.

    Herhangi bir solunum yolu enfeksiyonu bulguları olan personel şikayetleri düzelene kadar çalıştırılmayacak.

    Restoran çalışanlarına da hijyen kurallarını uygulamaları bakımından eğitim verilmesi sağlanacak. https://tr.sputniknews.com/turkiye/202003211041652092-saglik-bakanligindan-konaklama-tesisleri-restoranlar-yurtlar-ve-huzurevlerinde-yeni-onlemler/




  • İstanbulda merkezi büyük bir semtteyim, bu sabah saat 10 sularında mecburen alışveriş için dışarı çıktım, sokakar bomboş, sanki pazar sabahı saat sabahın 6 sı 7 si gibi. Simit aldığım bir fırın var, oraya uğradım, müşteri vs yok tabi, işler nasıl oldu dedim, ilk önceleri yarı yarıya düştü son iki gündürde nerdeyse durma noktasına geldi, iş yok dedi.
    Durum gerçekten ciddi, hasta ve ölü sayısında sağlık bakanlığının açıklamaları gerçeği yansıtmıyor (sanırım toplumda daha büyük bir panik ve korkuya neden olnanak için) gerçek rakamlar çok çok daha yüksek ve işin kötüsü sayıda korkunç hızla artıyor, sağlık sektörü içinde değilim fakat istanbuldaki büyük eğitim araştırma hastanelerinde görevli dr. akrabalarım var, ve bizzat onlardan aldığım bilgi bu şekilde.
    Kısaca önümüzdeki günler sıkıntılı görünüyor, bu tatil mevzularındada iptaller bu vaziyete paralel artacaktır. Umarım rez. iptal ödemelerinde ileriki günlerde sıkıntı çıkmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fonseca_ F kullanıcısına yanıt
    Evet önemli, geçen yıl iptal ettiğimde anında iade yapmıştı tatilsepeti. Kendileri kaybederler. Birisi iptal ederken diğerinin iptali koronaya bağlaması etik değil.

    Ayrıca fiyatlar düşse bile bu yıl huzurla tatil yapılacağını düşünmüyorum. Ya düzgün önlem alınmayacak ve huzursuz olacağız yahut önlemi abartacaklar bu sefer de askeri kampa dönecek otel yine rahat edemeyeceğiz. Neyse kısmet diyelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpermete -- 21 Mart 2020; 11:4:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tatili iptal edip parayı yatırmayan firmalardan aldığımız tatilleri bile riskli görüyorum.
    Olduda herşey düzeldi tatile gidebiliriz, bu firmalar iflas ederse bizim rezervasyonlar yanıyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • www.turizmguncel.com
    Barut Otelleri çalışanları işten çıkarmayacak, ücretsiz izne göndermeyecek - Turizm Güncel - Turizm Haberleri - Turizm Gazetesi
    https://www.turizmguncel.com/haber/barut-otelleri-calisanlari-isten-cikarmayacak-ucretsiz-izne-gondermeyecek


    Bunları da not etmek gerek. Barut Lara da konakladigim dönemde belirtmiştim çalışanları hep güler yüzlü ve enerjikti, diğer otellerde sırılsıklam yetişmeye çalışan personellerden sonra çok şaşırmıştım. Çalışanina sahip çıkan emeğinin karşılığını veren işletmelere saygılar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Shafter kullanıcısına yanıt
    İflas ederse para geri alınabilir mi bilmiyorum ama bildiğim geçmişte gezinet diye bir acente vardı ,iflas etti ve şikayetvar sitesinde oldukça fazla kişi paralarını alamadıklarından yakınıyordu .Sonra ne olup bitti takip etmedim
  • Tatilsepeti ne olduğunu belli etti.Daha önce çok kez rezervasyon yapmıştım buradan.Lakin bir sıkıntıda Ne olduklara belli oldu.Ets den şaşmamak gerek anlaşılan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açık büfe yokmuş artık konaklama tesislerinde
    Patronlar Dünyasıtwitter
    Patronlar Dünyası
    https://twitter.com/patronlar/status/1241306888068837377?s=21


    Sırf açık büfeden yemek yemek için binlerce ₺ veren kesim vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radko -- 21 Mart 2020; 13:20:24 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • gorkemnalbant G kullanıcısına yanıt
    Ets turda oteller kısıtlı özellikle bodrum için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nu gunlerde hala tatil dusunenler var mahalle yanarken hanimkizimiz saclarini tararmis. ta ki yangin evine sicrayana kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belek ,mart ve nisan ayı için pek çok otel rezervasyona kapalı ,3-4 otel açık kalmış ,mayıs ayı için de fiyatları düşürmüşler
  • alikkkk A kullanıcısına yanıt
    Barut otelleri yaz kış açık otellerdir ,personeli ,diğer üst düzey oteller gibi müşteriyi her gördüklerinde güler yüz gösterip selam verirler

    Başka oteller de olmayan bir uygulamaları da vardır ,her doğum gününde kart gönderirler .
    Tebrik etmek gerekir çalışanını mağdur etmediği için
  • Bugün aldığım bilgiye göre, eğitim araştırma hastanelerinin bazılarında; hayati tehlikesi bulunmayan ve çeşitli sebeplerden yatan yataklı hastaların tahliyesi başlatılmış (acil hasta ve yatak ihtiyacı sebebiyle) ve doktorlara vardiye usulü çalışma (bir tam gün görev iki gün izin şeklinde) kararlaştırılmış.
    Durumun ciddiyeti giderek artmakta, anlaşılan biz bu mevzuya bşz daha yeni başlıyoruz (yada zaten mevcuttu fakat testler yapılmadığı/yapılamadığı için yeni yeni ortaya çıkıyor)
    Önümüzdeki zamanda mutlaka bir alışma yada kanıksama süreci olacaktır fakat bu işin birkaç ayda normale döneceğini hiç zannetmiyorum.
    Bu sene otellerin işi gerçekten zor; hem yabancı hemde yerli turistten talep konusunda çift taraflı darbe yiyecekler. (çoğu zaman biri zayıflasa diğeri kurtarırdı) İlerleyen haftalarda/aylarda bazı iflasların olması kaçınılmaz gibi duruyor. Acentalar konusundada dikkatli olalım, şimdilik iptal bedelleri geri iade ediliyyor, fakat iptaller bu hızda giderek artarsa ilerleyen zamanda sorun çıkma ihtimali olası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: radko

    Açık büfe yokmuş artık konaklama tesislerindehttps://twitter.com/patronlar/status/1241306888068837377?s=21

    Sırf açık büfeden yemek yemek için binlerce ₺ veren kesim vardı.
    Asıl alkolü ayırsalar süper olur. Hiç alkol kullanmayan veya günde 1-2 tane bira içenle, günde bir şişe ithal viski bitiren ayni parayı ödüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tur şirketi iflas ederse, iptal sigortası işe yarıyor mu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ets iptal onaylandi 21 isgununde odenebilir dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersoyesra

    Ets iptal onaylandi 21 isgununde odenebilir dedi
    Banada 7-14 gün dediler, neden farklı acaba..?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ali222 A kullanıcısına yanıt
    Bazı otellerde var alkollü ve alkolsüz olarak iki fiyatlandırma oluyor içerde farklı renk bileklik takıyorsun,ama çok az bu oteller tabi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fiyatlar ne alemde arkadaslar dustumu ben takip edemedim
  • 
Sayfa: önceki 105106107108109
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.