Şimdi Ara

2019 Yeni Peugeot 508 (102. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.862
Cevap
83
Favori
463.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • oguzmete kullanıcısına yanıt
    Ciddi fark varmış. Geçenlerde bu konuda paylaşmıştı bir arkadaş GT ile 7 küsürdü ortalama. Tabi altına ne yazmıştı onu hatırlamadım, hani belki uzun yol vs vs. Neyse şimdi daha mutlu oldum bu kadar fark varsa GT Line Dizel aldığıma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • disclosure D kullanıcısına yanıt
    Hocam pist tecrübem yok, olmaz da. Ben sadece şehiriçi ve şehirdışı otoyol deneyimlerim sonucu yazıyorum. 225 beygir maalesef yola iyi aktarılamıyor. DS7 ile arasında ağırlık farkı da yok. Sonucun değişeceğini sanmıyorum. Harikalar yarattıkları nokta tasarımda bence, sonuna kadar katılıyorum. Lakin GT yerine GT Line kat kat mantıklı bir seçenek olur.

    300 bin birçok kişi için psikolojik sınır zaten. Üzerine çıkıp Peugeot almak biraz zorlar insanı.
  • Gt yakıtını merak edenlere aracım şu an 1250 km de

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • stornado S kullanıcısına yanıt
    2019 Yeni Peugeot 508

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • stornado S kullanıcısına yanıt
    2019 Yeni Peugeot 508

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • stornado S kullanıcısına yanıt
    Hocam kullanım tarzınız nasıl acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    DS7'de uzun dönem kullandım 225'lik motoru, EAT8 ile birlikte. Kesinlikle 225 beygirlik bir araç hissiyatı yok. 508 için de durum değişmeyecektir. Motoru donanıma bağlama çakallığı yeni yeni başgösterdi. O kadar fiyat farkı, birkaç donanım ve ekstra 45 beygir için fahiş.

    180'lik motor fazlasıyla yeterli. Kendisinden çok daha ağır 520i'nin 170 beygiriyle ancak mukayese edilebilir DS7'nin 225 beygiri. Acı ama gerçek.
    Hocam bence abartmışsınız. Otoyolda 320 ilede 520 ilede denk geldik ve onlarda ciddi yüklendi hiçbir viteste ya da hızda aradaki mesafe kapanmadı ben basmaya devam ettikçe de arttı. Yazılım vs olmayan bir 320 ya da 520 nin 225 lik gt yi kovalaması mümkün değil. Bu arada neden bu kadar net konuşuyorum çünkü f10 kasa 520 den geçtim bu araca 520 yi ilk aldığımda o kadar hantal geldi ki direk yazılım yaptırdım 1 hafta sonra ve 250 beygir olarak kullandım zaten yazılımdan sonra zevk almaya başladım bmw den. Yazılımlı halini 508 geçemez ama standart 170 beygir bir 5 serisi bu araçla yürüyemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre86

    Arkadaşlar sizce bu araç dizel mi benzinli mi alınmalı? Dizel için 0-100 ve maksimum 208 km/h hız biraz sıkıntı gibi geldi. Kullanan var mı dizel, performansı nasıl? Yakıt tüketimi ciddi fark ediyor mu benzinli ve dizel arasında?

    305 bine dizel, kırmızı, sunroof'lu bir GT Line opsiyonladım. Fiyat nasıl sizce?
    Hocam ben Bmw F30 40.yıldan Audi A4 B9 1.4 150hp'ye, ondan da gt-line dizel'e bugün itibari ile geçtim. Çok fazla tecrübem olmadı (daha 70km oldu) ama kısacık kullanımda bana çok keyifli geldi. Motor ısındıktan sonra gayet sessiz. Bence gidişi bmw ve audi kadar iyi. Sakin kullanan biriyim. Zaten isteseniz de kaç km yüksek hızla gideceksiniz. Yollar radardan geçilmiyor. Sport moda aldığınızda ise gayet tatminkar.
    Ha ben ralliciyim diyorsanız da o zaman bişey diyemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • numberten_ank kullanıcısına yanıt
    Hayırlı uğurlu olsun.
    Kazasız belasız inşallah.
    Meşe kaplamalı istediğinizi ama karbon fiber geldiğini söylemiştiniz.
    Opsiyonsuz geldiği için son olarak araç kaç TL ye geldi.
    Fiyat+ MTV + Kasko +Trafik kaça mal oldu?

    Tekrardan hayırlı olsun.
    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç aklıma gelmezdi Peugeot bu hale geleceği son yıllarda çok iyi tasarım yapıyorlar.En son sevdiğim arabaları 206 dı şimdi de 508 oldu alanlar güle güle kullansın güzel araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmad16

    Hayırlı uğurlu olsun.
    Kazasız belasız inşallah.
    Meşe kaplamalı istediğinizi ama karbon fiber geldiğini söylemiştiniz.
    Opsiyonsuz geldiği için son olarak araç kaç TL ye geldi.
    Fiyat+ MTV + Kasko +Trafik kaça mal oldu?

    Tekrardan hayırlı olsun.
    İyi forumlar
    Allah razı olsun
    Daha iyileri sizlerin olur inşallah
    Aynen meşe kaplama ve 360 derece istemiştim ama gelmedi.
    Gt-line dizel + ultimate kırmızı + cam tavan
    303.000 araç
    1.000 mtv
    2.050 kasko
    460 sigorta
    280 kışlık paspas
    306.790 toplam
    Artı olarak
    24 ay 30.000 km full servis balata disk silecek ampul ad blue sıvısıda dâhil 2204 tl' yaptırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maho2306 kullanıcısına yanıt
    Hocam hissettirdiği ve ani hızlanmalarda tepkileri aynı. Zaten 0-100 hızlanma değerlerine bakarsanız göreceksiniz. Elbette bir noktadan sonra yürümez lakin kendisinden çok daha ağır ve 55 beygir, 50 nm zayıf bir araçla benzer hızlanma performansı sunması yeterince kötü.

    170 beygir, 250 nm, 1600 kilo
    225 beygir, 300 nm, 1400 kilo

    Şu iki aracın gücü yere aktarmaları arasında dağlar yoksa bile tepeler var, herhangi bir abartı yok, kusura bakmayın.

    Bu arada yazılım vb. hususlarla ilgilenmiyorum, o yüzden yorum yapamayacağım.
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Hocam o farklar, sanzimandan ve motorun tork veya devir egrileriyle alakali bir sey. Maksimum tork ve beygir degerlerine bakarak yanilmayalim. Onemli olan o torku veya beygiri ne kadar devir araliginda verdigi. O yuzden 225 ps ve 300 nm ye aldanmayin. Mesela 1.5 tsi dan daha performansli motor ama 225 beygire 150 beygir farkindaki %50 fark kadar degil, %20 civari daha performansli. Eger bu 225 lik unite bir dsg gibi cift kavramali sanzimanla (manuel vitesle bir pilotun bile degistireceginden daha hizli vites degistiren bir sanzimanla) birliktelik yasasaydi, %5-10 daha hizli olabilirdi 0-100 degerinde. Ama eat8 in sorunsuzlugunu o performansa tercih ederim. Turkiyede yok ki performans yapilacak ceza yenmeyen yollar...

    Su 225 ligin tork-beygir egrisi:

    https://www.automobile-catalog.com/curve/2019/2741120/peugeot_508_gt_1_6_puretech_225_eat8.html

    Fark ederseniz max. Torkta 500-600 devir kaliyor, max beygirde sadece anlik kaliyor. Yine de tork 250 nin ustunde cok uzun sure kaliyor, beygir de 170 in uzerinde yeterince kaliyor. Max. degerlerinden sanildigi kadar asiri rafine bir motor degil. Sanki 1.5 tsi a veya bmw 1.6 170 motora yazilim atilip artirilimis gibi degerleri. Ama bu motorun kotu oldugu anlamina gelmez; sadece Peugeot boyle bir motor gelistirmis, max. degerleri biraz aldatici.

    Dizel motorunki de su:

    https://www.automobile-catalog.com/curve/2019/2741150/peugeot_508_1_5_bluehdi_130_eat8.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eapantherea -- 23 Şubat 2020; 10:47:5 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • eapantherea kullanıcısına yanıt
    Evet hocam, kağıt üzerindeki verilerle pek uyuşmayan performans. Genel olarak söylediğim de bu zaten. Teşekkürler bilgiler için.

    Bu arada ZF8 de tam otomatik bir şanzıman. Ona rağmen yıllardır referans gösteriliyor. EAT6 ve EAT8'in gelmesi, premium olmayan araçlarda sorunsuzluğu yaşamamıza vesile oldu bir anlamda ama ZF8'in rafineliğine ulaşması için epeyce zamanı var yine de.
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Peugeot istese zf8 de alir koyar ki araclarina.. Zf firmasi da bagimsiz bir firma cunku, alman markalar cok yuksek torklu motorlarina yine zf aliyorlar (mesela a6 kucuk motorlarda dsg kullanirken 3.0 tdi zf sanziman). Yuksek ihtimalle maliyetle ilgili bir durum var o kisimda. Aisin firmasiyla iliskileri de daha iyi olabilir yine

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 508 alma asamasinda, gtline dizel ile test surusu yapmistim. Orda benzinli 225 almaya karar verdim. Bana gore 508 gibi spor gorunumlu bir araca o motor yakismiyor. Yakit tuketimine gelince, gecende yazmistim, ilk aylarda hic bir sekilde 9 litrenin asagisina indiremedim. Son 20 gundu ve rodaj sonrasi ciddi bir sekilde asagi iniyor yakit tuketimi. Once 8.5 sonra 8.0 litre civarina indi. Havalar isindiginda 7.5 hatta 7 litrelere iner diye tahmin ediyorum. Tabi bu dedigim normal lullanim sinirlari icinde gecerli. Performansli kullanimda oldukca yukarilara cikacaktir. Birde tespit ettigim bir durumu paylasayim. Araci acc ile kullanmak kesinlikle yakit tasarrufu sagliyor. Kendiniz kullanirsaniz, ne kadar dikkat etsenizde yakit tuketimine olumsuz etki ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YTyusuf -- 23 Şubat 2020; 10:38:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • disclosure D kullanıcısına yanıt
    2019 Yeni Peugeot 508
    2019 Yeni Peugeot 508
    2019 Yeni Peugeot 508

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    508 i sport mod’a almazsaniz dediginiz dogru. Soort mod ile bmw 1.6 motordan bir tik daha iyi diyebilirim. F30 sportline kullandigim icin ordan kiyaslayabiliyorum. Ama 170-225 55 bg. farki kadar performans hissedemiyorsunuz o doğru. 180 bg olan modeli kullanip birde ona bakmak lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim araçta gelmiş çok şükür.hafta içi teslim alırım inşallah.

    2019 Yeni Peugeot 508

    2019 Yeni Peugeot 508

    2019 Yeni Peugeot 508

    2019 Yeni Peugeot 508

    2019 Yeni Peugeot 508

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • numberten_ank kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun... Kullandıkca araç hakkındaki yorumlarınızı aktarırsanız sevinirim. Özellikle sizin gibi 1.6 benzinli BMW 3 ve 1.4 A4'den bu araca geçen birisi daha doğru karşılaştırma yapacaktır diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 100101102103104
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.