Şimdi Ara

2019 MacBook Pro kasada çizik ve sıyrık problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
3.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli arkadaşlar daha önce birkaç kez değişen MacBook Pro 15 inç 2019 cihaz son olarak yine sıfır kapalı kutu geldi ve daha çalıştırmadan kasasında sol alt kısımda bir sıyrık ve yine USB c portlarından birinde de sıyrık tespit ettim fotoğraflar aşağıda.

    Sormak istediğim 2018/2019 cihazı olup da benzer bir defekt saptayan denk gelen oldu mu?

    Bir de sizce bu defektlerin üretim paketleme esnasında cihazın düşürülmesi gibi bir sebepten oluşma ihtimali var mı?

    Çok teşekkür ediyorum yardımlarınız için..


    2019 MacBook Pro kasada çizik ve sıyrık problemi

    2019 MacBook Pro kasada çizik ve sıyrık problemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Hocam kullanılmış gibi geldi cihaz bana. ben yerinizde olsam tekrar geri verir değişim isterdim. İçime sinmezdi doğrusu.
    _____________________________
  • Hocam pil döngüsü 1di açtığımda ve cihaz kutusunda bir sorun yoktu üstelik garanti tarihi de tam benim açtığım günden başlıyordu sistemde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2573B355F

    Hocam kullanılmış gibi geldi cihaz bana. ben yerinizde olsam tekrar geri verir değişim isterdim. İçime sinmezdi doğrusu.
    Pil döngüsü 1 olarak gelen bir cihaz kullanılmış olamaz yoksa herkesin kafasında soru işareti olurdu kimse emin olamazdı bir de paketleme tamdı ve genel olarak aliminyum kasası kusursuz sadece bu 2 yerde var.
    Kullanılmış olsa illaki anlardım diye düşünüyorum çünkü daha evvel 3 kere değişim oldu sıfırıyla

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aynı şey daha önce benimde başıma gelmişti hocam.2018 model 13 MacBook Pro ilk siparişi verdiğimde gelen macbook ta sağ arka tarafta belli olan bir çizik ve sağ yan tarafında kasasında ufak bir eziklik vardı müşteri temsilcisiyle konuştuğumda nasıl sıfır bir cihazda böyle bir şey olduğunu sordum onlarda bazen olabiliyor paketlemeden kaynaklı felan dediler . benimde pil döngüsü 2 di sanırım.Ben içime çok sinmediğinden tekrar gönderip başka bir cihazla değiştirmelerini istemiştim.Yani sizinde başınıza aynı şey gelmesiyle sanırım olabiliyor böyle şeyler.Ama içinize çok sinmiyorsa değişim isteyebilirsiniz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noth1nq.

    Aynı şey daha önce benimde başıma gelmişti hocam.2018 model 13 MacBook Pro ilk siparişi verdiğimde gelen macbook ta sağ arka tarafta belli olan bir çizik ve sağ yan tarafında kasasında ufak bir eziklik vardı müşteri temsilcisiyle konuştuğumda nasıl sıfır bir cihazda böyle bir şey olduğunu sordum onlarda bazen olabiliyor paketlemeden kaynaklı felan dediler . benimde pil döngüsü 2 di sanırım.Ben içime çok sinmediğinden tekrar gönderip başka bir cihazla değiştirmelerini istemiştim.Yani sizinde başınıza aynı şey gelmesiyle sanırım olabiliyor böyle şeyler.Ama içinize çok sinmiyorsa değişim isteyebilirsiniz.
    hocam cevabınız için teşekkür ediyorum, 3 aydır uğraşıyorum biliyor musunuz o kadar yoruldum ki o kadar bunaldım ki, kararsızlığım şundan cihazın başka bir yerinde birşey yok ve ekranı da tam istediğim gibi ışık sızması ölü piksel felan yok yani bunu değiştirsem gelen cihzda bu sefer bunlar çıkarsa kafayı yiyecem artık
    _____________________________




  • kapalı kutudan bir cihazın bu halde olmaması gerekiyor. Kesinlikle gidip görüş ve yenisini talep et.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Üzüldüm adınıza hocam yaşadıklarınız şansızlık mı başka birşey mi bilmiyorum ama eğer çok canınızı sıkmıyorsa kullanın gitsin. O kadar para verip bunları yaşamak insanın canını sıkıyor biliyorum. Umarım daha fazla sorun yasamazsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: treko

    kapalı kutudan bir cihazın bu halde olmaması gerekiyor. Kesinlikle gidip görüş ve yenisini talep et.
    Ah be hocam bunların ekranındaki ışık sızması probleminden o kadar çok çektim ki ilk kez tam düzgün ekranlı birşey geldi o da çizik çıktı. Şimdi değişmeye kalksam yenisi kimlikti hangi sorun ile gelecek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosbağa 06

    Ah be hocam bunların ekranındaki ışık sızması probleminden o kadar çok çektim ki ilk kez tam düzgün ekranlı birşey geldi o da çizik çıktı. Şimdi değişmeye kalksam yenisi kimlikti hangi sorun ile gelecek

    Alıntıları Göster
    sizde haklısınız bu çizikler herhangi bir soruna yol açmaz, çok daha kötü darbeleri olan 2017 macbook promu kalite programı kapsamında değiştirdiler.
    _____________________________
  • Dediğiniz sorunla karşılaşmadım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Apple değişim cihazları olarak refurbished ürünler yollar. Bundan dolayı olabilir gördüğünüz şeyler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2020 5K iMac | 2017 4K iMac | 2015 MacBook Air | iPhone XS Max | iPhone 7 | Apple Watch S2 SS 42mm | iPad Pro 10.5 | Pencil | Keyboard | Apple TV 4K
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onder.t

    Apple değişim cihazları olarak refurbished ürünler yollar. Bundan dolayı olabilir gördüğünüz şeyler.
    Hocam bu benimki 14 gün içerisinde servis raporlu olduğu için sıfır kutu değişim oldu üstelik appledan yetkili refurbished ürünlerin paketlemelerinin farklı olduğunu ve yasal olarak mutlaka refurbished olduğunun belirtilmesi gerektiğini söyledi
    _____________________________
  • Yaşadığınız olay talihsizlik, Apple müşteri ilişkileri bakımından iyi bir firma, durumunuzu Apple ile paylaştınız mı? Değiştirmek en doğal hakkınız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evil2302

    Yaşadığınız olay talihsizlik, Apple müşteri ilişkileri bakımından iyi bir firma, durumunuzu Apple ile paylaştınız mı? Değiştirmek en doğal hakkınız...
    Paylaştım da hocam daha önce 4 kere değişti birinde hoparlör diğerlerinde ekran problemleri vardı şimdi ilk kez bu sorunsuz geldi bunda da çizik çıktı ne yapayım bilemedim tek sorunum acaba bunu benden evvel biri açtı sonra çizik nedeniyle iade mi etti onu merak ediyorum artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosbağa 06 -- 5 Ekim 2019; 13:3:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.