Şimdi Ara

2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.983
Cevap
27
Favori
103.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    Hocam heryerde çıkıyor hangi birine müdahale edecek gören olursa şikayet eden olursa uzaklaştırma veriyor veya engelliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Burak hocam zaten biz bu tür yazanları şikayet ediyoruz direk.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    Hocam osaman yapılacak birşey kalmıyor muhatap olmamak en güzeli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaslar selamlar. Benim bir sorum olacak.

    55c9 da;
    Tum ayarlar-genel-hesap yonetimi-hesap olustur

    Kisminda sorun yasiyorum. Surekli yukleniyormus simgesi beliriyor gitmiyor.
    Lg hesabinizda oturum acin kisminda giris yaptigim zamanda yanlis bilgi diyor (kullanici adi sifresi dogru olmasina ragmen)

    Varmi ayni durumu yasayan. Cozumunu bilen?



    2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ

    2019 LG C9 OLED TV KULLANICILARI KULÜBÜ

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • yeskici Y kullanıcısına yanıt
    Hesapta oturum açmak önemli mi hocam. Baktım d ben de gerek yok diye ellememiştim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalege2000

    Burak bey bu konuda bizimde bilgiye ihtiyacımız var.. Lg 55 oledc9 da 24p truemotion filmlerde stutter , de-judder (titreşme) gibi sıkıntılar yazılımla düzeltilmedi mi?
    Yabancı kaynaklarda baya sıkıntı dile getirilmmiş.. Maç oynanırken topun titreşerek gitmesi filan olmaz sanırım..

    Alıntıları Göster
    Burak bey benim mesaj arada kaynadı sanırım..Video çekiliyor demişsiniz ama..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalege2000 -- 17 Nisan 2020; 22:49:18 >
  • enessezgin E kullanıcısına yanıt
    Yani hocam ben her fonksiyonun calismasini isterim acikcasi. Bahsingecen uyelik kismini internet tarayicisindan olisturup tv yi ekledim kayit olarak. Seri numarasini vs girerek. Kayit altina aldirdim lg veritabaninda esledim kendi bilgilerimle. Tv dende giris yapmak isterim.

    Sizlerde nasil. Deneyen oldumu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kemalege2000 K kullanıcısına yanıt
    Hocam özelden iletişime geçerseniz veya WhatsApp üzerinden yazarsanız sizin soruyda cevaplamış olalım yoğunluk arada kaynadı, kusura bakmayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • https://www.youtube.com/watch?v=vmumkQqUZDI&feature=youtu.be


    Siyahlarda.bariz fark var.. b 8 ile q90

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oled icin olan sikayetleri okurken ekran yanigi durumunda servisin parca degisimi yapmadigi, ust modeli vermek yerine cihazin alindigi tarihteki fatura fiyati uzerinden iade yapildigini okudum. Ornegin B7 modelinde yanik olduysa ve garanti kapsamindaysa, kullaniciya B9 vermek yerine ya da B7yi tamir etmek yerine, para iadesi yapiliyor. Bu durumda da odenen para tabiki B9 almaya yetmiyor, bu konuda gorusunuz nedir? Alacaklar icin onemli bir kriter, sonucta 2 sene icinde bozulursa ayni kalitede bir tv almak mumkun degil ve tamiri de yapilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Engineer87 E kullanıcısına yanıt
    Hocam kullanda yorum yapıyor kullanmayanda teşir ürünü almadığınız süre oluşan herhangi bir sorun sıkıntı panel hatası anakart hatası veya logo yanması yetkili servis gerek ürün değişimi gerek panel değişimi yapıyor bilginiz olsun.
    Çevrenizde almış kullanan varsa ve herhangi bir sorun sıkıntı yaşayan garanti süresi devam eden veya +3 yıl garanti uzatmasını yaptırmış olan direk bana ulaşsın gerek panel değişimi veya ürün değişimi bizzat ben devreye girerek yaptırım.
    Saygılarımla.
    Sağlıklı günler dilerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Engineer87 E kullanıcısına yanıt
    Ben cevap vereyim.
    Garanti kapsamında olan ve tamiri yapılamayan ürünler için;

    -Üst modelini istemek
    -Para iadesi istemek

    hakkınız bulunuyor. Paranızı iade edelim diye diretemezler. Kanunen bir üst modelini isteme hakkına sahipsiniz.
    Bazen şu oluyor. Vatan, MM ve Teknosadan alınan ürünlerde arada kalabiliyorsunuz.

    Atıyorum adam Teknosadan Philips TV almış. Garantinin bitmesine yakın bozulmuş, tamiri yapılamamış ve yenisi de piyasada yok.
    Servis tamiri yapılamıyor diye rapor tutuyor.
    Bu raporla üst modeli teknosadan istiyorsunuz git Philipsten iste biz veremeyiz diyor.
    Philips ten istiyorsunuz o da git Teknosadan iste diyor.

    Bu şekilde üretici ve satıcı firma arasında kalan yüzlerce insan var...
  • Burak bey ben sizden 2 tane TV aldım xf95 ve LG nanocell.

    Tarafsız olarak 3 üye size stutter konusunda soru sordu fakat siz alakasız bir şekilde ticari bir dil ile cevap verdiniz.

    UcanHollandali gayet anlaşılır bir şekilde konuyu teknik olarak açıklamış.

    Bende size tekrar sorayım, malumunuz maç yayınları interlace 24 veya 25 FPS olarak uydu üzerinden izliyorsuz. C9 için Özellikle maç izlerken kameranın sağa sola geçişlerinde, futbol topunun ve futbolcularon hareketlerin de titreme, kekeleme vb durumlar söz konusu mu?

    LG trumotion teknolojisi uydu yayınlarında yer alan spor karşılaşmlarında nasıl bir performans sergiliyor.

    Hali hazırda xf9005 kullanıyorum. Motion flow ayarlarını yumuşak yaptığımda futbol karşılaşmalarında pürüzsüz ve titreksiz bir görüntü elde ediyorum.

    LG C9 de bu pürüzsüz görüntüyü test edebilirmisiniz? Özellikle haber kanallarının yayın altında yer alan geçişli son dakika bölümü var. Orada titreme ve yazılara odaklama gibi sorunlar olup olmadığına bakarsanız daha net anlaşılır. Bu arada her haber kanalının geçiş bar hızı farklı oluyor.




  • Engineer87 E kullanıcısına yanıt
    2017 yılında Oled C6 almıştım bir yıl sonra anakartı arızalandı.

    Özellikle değişim ve üst model talep etmiştim. Fakat ne parça değişimi yaptılar, ne aynı ürün ile değişim nede üst model ile değişim yaptılar.

    Faturada yer alan tutarı geri iade ettiler.

    2018 de aynı tutar ile oled TV alamadım.

    Yerine xf9005 aldım. 2 yıl geçti şuanda sorunsuz kullanıyorum. Oled teknolojisinin biraz daha gelişmesini bekliyorum. Bir sonraki alacağım TV oled olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: payda

    Burak bey ben sizden 2 tane TV aldım xf95 ve LG nanocell.

    Tarafsız olarak 3 üye size stutter konusunda soru sordu fakat siz alakasız bir şekilde ticari bir dil ile cevap verdiniz.

    UcanHollandali gayet anlaşılır bir şekilde konuyu teknik olarak açıklamış.

    Bende size tekrar sorayım, malumunuz maç yayınları interlace 24 veya 25 FPS olarak uydu üzerinden izliyorsuz. C9 için Özellikle maç izlerken kameranın sağa sola geçişlerinde, futbol topunun ve futbolcularon hareketlerin de titreme, kekeleme vb durumlar söz konusu mu?

    LG trumotion teknolojisi uydu yayınlarında yer alan spor karşılaşmlarında nasıl bir performans sergiliyor.

    Hali hazırda xf9005 kullanıyorum. Motion flow ayarlarını yumuşak yaptığımda futbol karşılaşmalarında pürüzsüz ve titreksiz bir görüntü elde ediyorum.

    LG C9 de bu pürüzsüz görüntüyü test edebilirmisiniz? Özellikle haber kanallarının yayın altında yer alan geçişli son dakika bölümü var. Orada titreme ve yazılara odaklama gibi sorunlar olup olmadığına bakarsanız daha net anlaşılır. Bu arada her haber kanalının geçiş bar hızı farklı oluyor.
    Hocam merhaba öncelikle ben burada elimden geldiğince yardımcı olmak destekte bulunmak her soruyu her detayı bilgim benimde olmayabiliyor,
    Bizim mağzamızda TV yayını yok, bu soruyu bukadar çok kullanıcı var herhangi biri test edip bilgi verebilir.
    Benden ürün almış bu sorunu yaşayan şuana kadar denk gelmedi mutlaka bir kişi böyle bir sorun sıkıntı varsa bana dönüşüp yapar bilgi veririrdi.
    Bende tekrardan sorayım kullancılar arasında böyle bir sorun sıkıntı yaşayan???




  • payda P kullanıcısına yanıt
    Hala bir risk faktoru olarak duruyor yani, hakkimiz diyor diger mesajlarda arkadaslar da turkiyede tuketici haklari kagit ustunde gecerli sizin orneginizde oldugu gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nurullah390

    Sorunuza cevap olacak aynı videodan 2 kısım atacağım net bir şekilde farkı görebileceksiniz.
    https://www.youtube.com/watch?v=Z_aAV7WU5n4&feature=youtu.be&t=270
    https://www.youtube.com/watch?v=Z_aAV7WU5n4&feature=youtu.be&t=352

    Burak hocam bakın burası insanların doğru bilgiye ulaşmak için birbirlerine danıştıkları bir platform. Lütfen ya doğru bilgi verin ya da bilmiyorsanız lütfen yanıltıcı yorumlar yapmayın. OLED üstün her şeyde üstün diye bir durum yok. Eğer bunu söylüyorsanız bir TV satıcısı olarak gerçek anlamda bilgi sahibi olmadığınızı varsayıyorum ya da biliyorsunuz ama tamamen ticari yorumlar yapıyorsunuz ki bu da doğru bir şey değil. Kimse sizi burada satış yaptığınız için yargılamıyor ama lütfen insanları yanıltmayın. Bırakın insanların doğruyu yanlışı kendi araştırmaları ile fark edip kendileri karar versinler. Şimdi yukarıda attığım videoda sizin söylediklerinizi boşa düşürüyor testler.

    Bu videoyu tamamen örnekler üzerinde izlediğimiz zaman C9 siyah detayları ve daha keskin bir görüntü konusunda farkını ortaya koyuyor. Cidden iyi bu konuda fakat stutter konusunda maalesef benim yakındığım q70 bile daha iyi. Başka bir medya oynatıcı ya da pc üzerinden nasıl olur bilmiyorum denemesini tv sahibi arkadaşlar yaparsa daha doğru olur.
    Merhaba, arkadaşın paylaştıklarına ek olarak bende hep referans olarak aldığımız Rtings sitesinin bir videosunu eklemek istiyorum buraya. Bu video testleri nasıl yaptıklarını anlatan video serilerinden biri olan Motion on TVs serisinden bir video.
    Zamanınızı almamak adına zaman kodlu paylaşıyorum, tam burada Q80 sahibi arkadaşın sorusuna yanıt var. Videonun tamamında da izlerseniz genel çerçevede yararlı bilgiler var Tv almayı düşünenler için.
    https://www.youtube.com/watch?v=1AHDZqMuvgM&feature=youtu.be&t=186

    Bir diğer konu da bende burada bir çoğunuz gibi Oled kullanıcısı olduğum için takip ediyor ve yorumlardan birşeyler öğreniyor, kullanıcıların deneyimlerini görüyorum. Çoğu TV konusunda da olduğu gibi burda da belli başlı tipler gelip, mesnetsiz ve terbiyesizce yorumlar yapıyor. Burda C9 ya da başka bir Oled kullanıcısı olarak kimse aldığı ürüne ya da markaya tapmıyor. Eksisini, artısını konuşuyoruz. Lütfen bu konular da kelimelerimizi biraz daha özenli seçelim.




  • payda P kullanıcısına yanıt
    Hocam keşke servis tarafında biraz daha hakkınızı arasaydınız. Ben özellikle bu servis konuları ile ilgili işler yaptığım için konuya biraz hakim biri olarak şunu söyleyebilirim. Garanti kapsamı içinde aldığınız tamiri mümkün değil ise ;
    1) Fatura bedelini
    2) Aynı ürünü
    3) Ürün ellerinde yoksa muadil modelini veya üst modelini vermekle yükümlüdür marka.

    Bunun LG'si Sony'si ya da başka bir markası yok hepsinde aynı. Ve şunu unutmayın servisler ya da markalar her zaman en düşük maliyetli (low cost) çözümden başlayarak yola çıkar.

    Örneğin ; garanti süresi kapsamında ürün tamir edilemez ve yenisi verilmesi gerekirse fatura bedeli iade eder parça değişmesi gerekir.
    Parça pahalı ve shipping maliyeti ile Tv fiyatına geliyorsa Tv verir yada yine fatura bedelini verir.

    Bunun gibi çok yaşanılmış örnekler vardır.

    @Engineer87 Risk faktörü konusuna gelirsek, risk her TV'de her şekilde vardır. Markaya ya da modele özel bir konu değil. Burda satın alındıktın sonra ki firmanın SSH (Satış Sonrası Hizmet) kalitesi önemli.




  • Arkadaşlar bugün servis kurulum için geleceğiz diye aradı,panel kullanım saatine bakılmazsa tv yi teslim almayacağımı söyledim,servis kumandası ellerinde olmadığını sipariş verildiğini pazartesi ellerinde olacağını o zaman pazartesi günü kuralım dediler ben de tamam dedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • alsem A kullanıcısına yanıt
    Iyi gunler...bu kadar şanssızlık olamaz.... bence pazartesi bir de bi tavuk kes abi bi kan akıtmak lazim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.