Şimdi Ara

2017 SONY ANDROİD TV (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.008
Cevap
55
Favori
276.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • akrepsa A kullanıcısına yanıt
    servis elemanı sallamış

    o kişi sony tv almak isteyecekte , sony izin vermeyecek öyle mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonyz10c S kullanıcısına yanıt
    bence de :)

    Ülke içindeki bir satıcıda bu durum oluşursa Sony Merkez (Japonya) e şikayet edilir, bayi /servise yaptırım bile uygulanabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • dast710 D kullanıcısına yanıt
    Yeni TV gelse de local dimming kapalıyken kullanmamak lazım :) 1.000TL fiyatındaki edge-ledlerden bir farkı kalmaz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeeepBlue -- 13 Haziran 2017; 21:29:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • akrepsa A kullanıcısına yanıt
    hangi ayarlarda bu sonucu aldınız bilmiyorum fakat daha önce 2.300TL ye yakınım için alıp ölü pikselden dolayı iade ettiğim Grundig 8586'nın gray /black performansı bundan çok daha iyiydi. Motion Flow Sony'nin artısı tabi ama interpolasyon (soap opera) kullanmayan için bir anlamı bulunmuyor.

    Bence müşteri memnuniyeti kapsamında, biraz ısrarınız ve bu forumu referans gösterdiğinizde, TV'nizi değiştirebilirler, denemeye değer. Internetten aldıysanız TV nin kurulumu yapılıp kullanılmış olsa da 14 gün içinde yasa gereğince koşulsuz iade hakkınız bulunuyor, aksi bir durumda bunu da belirtebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeeepBlue -- 13 Haziran 2017; 21:31:09 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • akrepsa A kullanıcısına yanıt
    Ben çok Firmaya ürün iade ettim, Tıraş Makinasını bile Brauna iade ettim..

    Ama sony TV de inatçı çıktı Kullanım Saati Fazla çıkan Ürün sattı bana, Sıfır olarak..Servise gittim Tv lerde kullanım saati olmaz dedi..Sony de böyle dedi, sonra biz bakamıyoruz Üretici Firma bakıyor vs salladı..

    Sony mahkemeye verdim 1,5 uğraştırdı Mahkemede..Kazandım ama Stres, Masraf, Karşı Dava ile suçlanma vs..

    Türkiyede Satıcı pişkin..Mahkemeye verin diyor zira kaybedecek birşeyi yok, kendimden örnek vereyim..

    Sony Eu, Bayi Üsküdar, Servis Üsküdar hepsine dava açtım..İlk duruşmada ben paramı alacağım sanırken Servis sanırım Tebliğ almamış, tebliğ almayınca Ticari şirket hiçbirşey olmuyor Mahkeme erteleniyor??

    2nci duruşmada Sony Eu bana Karşı Dava açmış, Yalancı olduğumu, çok ürün iade ettiğimi!! vs sallamış, Bilirkişi istemiş..Avukat masraflarını bana yıkmış..

    Kanunen Ürünün ayıplı olmadığının ispatı Satıcıya ait, ama Bilirkişiyi ben ödedim cepten..

    Bilirkişi benden yana oldu ve kazandım ama bitmiyor, Türkiyede ayrıca İcra Mahkemesine dava açacaksınız??

    Bayiyi ikna edip/korkutup 1,5 yıl önceki paramı aynen alabildim, yok icraya ver dese yine uğraş dur..

    Kaç kişi Mahkeme ile uğraşır ki Türkiyede, adamlar o sebeple umurlarında değil..Kaybedecek bişeyleri yok..Onur ve İmaj derseniz o da şüpheli..

    Benim davam sürerken Sony artık servisin elinden yetkileri aldı, Kullanım saati gibi basit birşeye bile izin vermedi, Tüm servisler ağız birliği etmiş gibi Kullanım saatine bakamayız dedi..

    Eskiden müşteri memnuniyeti diye firmalar değişim yaparken şimdi zora sokup Mahkeme diyor zira mahkeme 2 sene sürebiliyor, Harç, Masraf..2 sene sonra kaybetse ne olacak parayı 2 sene değerlendirip sıkışınca veriyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 13 Haziran 2017; 20:38:32 >




  • O kadar söylüyoruz İnternetten iade garantisi veren yerden alın ama kimse dinlemiyor, 100-200 ucuz diye, sanki daha güvenilir diye Magazadan-Bayiden alıyor..

    İade olayı ise problem..İnternetten de alsanız, Firma geri almazsa yine mahkeme yolu gözüküyor..Sadece Belli miktardaki fiyat Tüketici hakem heyetine gidiyor..

    Durum o kadar vahim ki, Hepsiburada gibi gecen seneye kadar Koşulsuz iade reklamı veren firmalar bile yan çizmeye başlamış..Tüketici Kanunu var ama adamlar korkmuyorlar..

    Sağlam bir Avukat bulunsa böyle mağdur insanlar toplanıp güzel bir tazminatla Dava açsa, olay Basına yansısa, bir de bu Şirketler kaybedip alay konusu olsalar ne güzel olur hep hayalim ama..olmuyor
  • İnternetten koşulsuz iade de sorun çıkarmayan neresini tavsiye edersiniz? Vatan, Teknosa mediamarkt ta durum nasıl?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xe9005 Siparisi verdim bugun arkadaslar. Tv yarin obur gun gelecek insallah. Simdi bu durum beni etkilemez diyip icimi ferahlatin yahut yol yakinden iptal islemini hemen baslatayim

    Ne yapmaliyim ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muhacirz -- 13 Haziran 2017; 22:25:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muhacirz M kullanıcısına yanıt
    bende de 55xe9005 var..

    şimdiye kadar gördüğüm ( eş dost akraba ) en iyi görüntüyü sağlayan televizyon.

    televizyonumu almadan önce .. bazen gerçektende hoşuma giden televizyonlara iltifat ediyordum.

    arkadaşımda .. tabi güzel gösterecek .. 2.300tl ye aldım diyordu :))

    ama dediğim gibi.. bu televizyon çok hoşuma gitti.

    sorun sadece ülkemizdeki "yayın kalitesi " umarım bir an önce gerçek 1080p ye ve 4k ya geçerler..

    4k ve 8k ülkemizde yaygınlaşmadan da oled almam :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eros68

    İnternetten koşulsuz iade de sorun çıkarmayan neresini tavsiye edersiniz? Vatan, Teknosa mediamarkt ta durum nasıl?

    Teknosa böyle idi en son aldığımda..İnternetten sipariş magaza tesliminde de aynı durum geçerli..

    Bunlar bir zamanlar benim tespit ettiğim sitelerdi, ama son durumları telefonla teyit gerek..

    Teknosa
    Hepsiburada çek edin, var olması gerek bazen yan çiziyorlarmış
    Bimeks (İnternet ve Mağazadan da var idi bir zaman çek edin)
    Kliksa-Kapanmış
    Webdenal (çek edin)
    Hızlıal (çek edin)

    Bunlar da güveniyorsanız satıcıya ki bazılarının mağazası var telefon veriyorlar, stok durumu varsa düşünülebilir, zira n11 de ONAY durumu var..gittigidiyor da da ONAY var..Bu konuda sıkıntı görülmese de, Olmayan, Stok sıfır ürünler veya para yatırdınız Kargolanmayan durumlar olabiliyor

    Ama bazı satıcılar da güvensiz, olmayan ürün satılabiliyor

    n11,gitigidiyor

    ** Bunlar da iade garantisi vermeyen siteler..Cayma hakkı gibi kandırmaca eskiden aldım kullanmadım paket açmadım geri veriyorum tarzı işleyen yerler

    Vatan
    Mediamarket
    ..

    **Olması gereken "Tüketici 6502 Sayılı Kanun, Tarih 7_11_2013, 14 gün Koşulsuz iade hakkıdır...

    **Sitelerinde Mesafeli Sözleşme varsa, bunu sağlıyor demek..Bakarsanız zaten kanuna ve 14 güne atıf var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 14 Haziran 2017; 0:23:48 >




  • yusufziya Y kullanıcısına yanıt
    1080p yayın mı :D ne zaman :D

    4K için, Televizyon yayını olarak Stream-Akış denilen Aboneli üyelikle Kablo veya uydudan gelen sinyal olur ki bu da Kota demek, internet için 25-50Mbs hız gerektiği söyleniyor (Netflix,Amerika için)

    Türkiyede daha yeni, AKN kalkacak denildi ve uygulama başladı..Ama beklenenin tersi Kota geldi daha kötü oldu..

    Kota oldukça da 3Mb bile olmayan bir hızla 4k nasıl izleyeceksiniz..

    Artı..veya eksi diyelim, Amerikada netflix izleyenler, 1080p nin 4k dan daha akıcı olduğunu, 4K nın ise fazla sıkıştırma (Hevc 265) sebebi ile olsa gerek 1080p seviyesinde veya hiç farkedilmediğini yazmış..

    * 4K BluRay Arşiv başka alır izlersiniz, ama Tv yayını olarak Amerikada bile böyle yüksek sıkıştırma var ise bizde daha kötü olur..Bu band genişliğinde 2160p ve verecekler yayını

    Şaka bir yana Türkiyede HD yayınlar maalesef 720p bile değil gibi..1080i geçen bazı bilgiler de incelerseniz interlacenin (i) progresive (p) taramadan kötü olduğu yani 720p den iyi olmadığı..

    Cihazlara da güvenmemek lazım..Meşhur Albani Hoca, bunların yazılımla istenen değerleri gösterdiğini yazmıştı ki inanırım..Ama alman malı cihazlar gerçek gösteriyor imiş..

    Oled alırsınız ama şuna benziyor, teşbihte hata olmaz derler : Ferrari aldım ama Tüp taksam olur mu durumu :)

    UHD/4K, OLED Tv ler ile bizim yerel kanallar izlenir mi diye sorarım? Ben izliyorum olur tarzı cevap ta gelebilir ..Olur siz yaptıysanız :)

    Mağazalarda boşuna HDR, 4K demolar dönmüyor..Taktırın bir Kablo yayın, Digitürk izleyin bakalım ne olacak

    Oled için en az 1-2 nesil geçmesi lazım...2018 den itibaren incelemeye almak lazım..Şimdi modeller emeklemeden yürüme aşamasına geçmiş olanlar, daha tay tay tay durumu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 14 Haziran 2017; 0:38:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdcvn


    quote:

    Orijinalden alıntı: eros68

    İnternetten koşulsuz iade de sorun çıkarmayan neresini tavsiye edersiniz? Vatan, Teknosa mediamarkt ta durum nasıl?

    Teknosa böyle idi en son aldığımda..İnternetten sipariş magaza tesliminde de aynı durum geçerli..

    Bunlar bir zamanlar benim tespit ettiğim sitelerdi, ama son durumları telefonla teyit gerek..

    Teknosa
    Hepsiburada çek edin, var olması gerek bazen yan çiziyorlarmış
    Bimeks (İnternet ve Mağazadan da var idi bir zaman çek edin)
    Kliksa-Kapanmış
    Webdenal (çek edin)
    Hızlıal (çek edin)

    Bunlar da güveniyorsanız satıcıya ki bazılarının mağazası var telefon veriyorlar, stok durumu varsa düşünülebilir, zira n11 de ONAY durumu var..gittigidiyor da da ONAY var..Bu konuda sıkıntı görülmese de, Olmayan, Stok sıfır ürünler veya para yatırdınız Kargolanmayan durumlar olabiliyor

    Ama bazı satıcılar da güvensiz, olmayan ürün satılabiliyor

    n11,gitigidiyor

    ** Bunlar da iade garantisi vermeyen siteler..Cayma hakkı gibi kandırmaca eskiden aldım kullanmadım paket açmadım geri veriyorum tarzı işleyen yerler

    Vatan
    Mediamarket
    ..

    **Olması gereken "Tüketici 6502 Sayılı Kanun, Tarih 7_11_2013, 14 gün Koşulsuz iade hakkıdır...

    **Sitelerinde Mesafeli Sözleşme varsa, bunu sağlıyor demek..Bakarsanız zaten kanuna ve 14 güne atıf var..


    İnternette alınan tv iadesi nasıl olacak. Kutuyu kendimiz açıp test yapabilirmiyiz. Yoksa servis kurulum yaptıktan sonra mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hsyn9771 H kullanıcısına yanıt
    Almadan önce Telefonla stok durumu ve koşulsuz iade durumunu teyit edin..Tamam derlerse, tv gelsin kurun kullanın, örnek 14 gün dolmadan 13ncü gün iade edin..Direk paketlyip Kargoluyorsunuz..Size Kargo Kodu veriyorlar ödemeyi onlar yapıyor..

    Tabi bu 14 gün koşulsuz iade kurallarına uyanlar için..

    Zaten amaç internetten aldım görmeden, kurdum kullandım, istediğim gibi çıkmadı, iade ediyorum olayı...

    Mağazadan aldığınızda ise Arıza, gizli kusur, kırık, çalışmama durumu olması halinde sanırım -30 günü uzattılar- 6 ay içinde "Servis Raporu" ile iade ediliyor

    İşte püf noktası Servis Raporu..Magaza alımında veya başka sitelerden (14 gün koşulsuz iade sağlamayan yerlerden) iade için Servis Raporu şart ki servis te Normal derse geçmiş olsun..

    6 ay içinde gizli kusur denilen Tv nin yazan özelliklerine uygun olmaması "Ayıplı ürün" olarak geçiyor, size iade hakkı verir..Ama işte Problem burada satıcı servis raporu NORMAL derse o zaman ;

    3610 TL altında ise Tüketici Hakem Heyeti, üst ise Mahkeme yolu gözükür..heyet biraz daha kolay ama para sınırı var
    http://tuketici.gtb.gov.tr/duyurular/2017-tuketici-hakem-heyetleri-parasal-sinirlar

    Son 1-2 senedir artık Satıcılar art niyetli, kesin yokuşa sürüyor..

    1 Ölü Piksel bile değişim sebebi, bunla ilgili dayandıkları yönerge yürürlükten kalktı ama sorasnız hala 5 pikselden altı normal diyorlar??
    https://forum.donanimhaber.com/olu-piksel-artik-garanti-dahilinde-1-tanesi-bile--77205591



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 14 Haziran 2017; 1:5:41 >




  • Muhacirz M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun piyasa şartlarındaki en iyi tv yi aldınız şimdiye kadar ki en güzel görüntüye sahip bir sony tv.ben kullanıyorum çok da memnunum.yalnız kurulum yaptığınızda testleri yaptırın.panel işi şans işine döndü.kutumdan ne çıkacak acaba:))güle güle kullanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkurler !

    Evet elektronik cihazlar sans isi malesef...

    Bu durumda garantiye zarar vermeyecek sekilde.... Kurulumu nasil olacak acaba servis kendisi mi geliyor yoksa benim satici firma ile mi gorusmem gerekir servis gelmesi icin ,,, yoksa kutu elime gecer gecmez bir unboxing videosu mu yapsam ? :/ :)))

    Edit:
    Simdi okudum.
    Servis tarafindan kurulumu yapilmasi gereken urunlerin servis tarafindan kurulumu yapilmasi gerekiyormus garantinin onaylanabilmesi icin. Okey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muhacirz -- 14 Haziran 2017; 1:41:28 >
  • Muhacirz M kullanıcısına yanıt
    kutu eline geçer geçmez unboxing videosu yaparsan , sony tarafından Maldivlere tatil kazanırsın hocam sakın kendin açma garantin yanabilir hele hele taşıma sırasında kutu zarar görmüşse ve tv kırıldıysa falan elinde kırık tv ile kalırsın kimseye laf anlatamazsın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen hocam, biraz once okudum. sende teyyit ettin :) Tesekkurler!
  • 55xe9005

    arkadaşlar .. kanal değiştirirken ( dsmart - tecnocolor kendi cihazı) televizyon üst barında 1080i yazıyor..

    1080i mi olması gerekiyor ??
  • yusufziya Y kullanıcısına yanıt
    dsmart uydu cihazı tecnocolor mu kullanıyor. bnde ds kullanıyorum yayınlar evt yayınlar 1080i

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baris007 B kullanıcısına yanıt
    barış secretlove arkadaşım aderesini söylersen sana orijinal bluray film gönderirim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.