Şimdi Ara

2017 SONY ANDROİD TV (62. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.008
Cevap
55
Favori
276.010
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 6000 tl aşağıdına fiyatlar çekilse satışları artar 55xe9005

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsyn9771


    quote:

    Orijinalden alıntı: eeeekkkkkk

    6200 TL.' ye 55 XE 9005 aldım.
    F/P açısından zararda mıyım?
    Nedir görüşleriniz genel olarak tv için?

    Kurulum yapıldı mı ?

    evet ama uyduda sorunlar olduğu için, kanalalr açık değil henüz.


  • merhaba
    yeni aldığım 55 xe9005 tvnin sağ kenarında 1.5 cm eninde 15-12 cm uzunluğunda dikey sabit bir gölge, karartı var. bu sorunun kaynağı ve çözümü konusunda uzman arkadaşlardan
    yardım rica ediyorum.




  • akrepsa A kullanıcısına yanıt
    ürünü nereden almıştınız, istanbul anadolu yakasında iseniz servis ile irtibata geçirelim sizi, bizim sattıklarımız da bir problem yaşamadık daha.
  • akrepsa A kullanıcısına yanıt
    Rtings sitesinde kenarların daha karanlık olduğu belirtilmişti. Geçen seneki xd93 ve xd94 serisinde de bu sorun vardı. Paneller homojen değil.



    Demek ki bu seneki modelde de bu derece baskın bu sorun.



    Sony servisi normal diyecektir.



    Şayet iade edebiliyorsanız edin. Anlaşılan bu sorun sizi rahatsz edecek. Değişim olsa bile yeni gelende de bu olacaktır.



    Ben geçen yaz (2016 temmuz ya da ağustos, bir haftasonu) carrefoursa kozyatağındaki sony centera gidip bu sorundan bahsedince " yok canım, biz hiç öyle bir şikayet almadık" dediler. Sonra bn yanımda getirdiğin hddyi mağazada teşhirdeki tvlere taktım ve ordaki çalışanlarla beraber baktık. Ve ....

    Aynı sorun teşhirdeki 55xd9305 ve 75xd9405'te de vardı. Mağaza çalışanları da gördü bu durumu. Şaşırdılar. Ya da şaşırmış gibi yaptılar.

    Sony servisleri ise evlere şenlik.

    Kozyatağı servisi (ece elektronik) bu sorun için eve bile gelmeye gerek duymadı. Eve gelmek gibi bir zorunlukukları yokmuş. Bunu diyenin adı da Alican diye biri.
    Ben de başka servis istedim. Üsküdar servisi geldi. O da bu durumun normal olduğunu, panelin doğal yapısının bu oldugunu söyledi. ;)

    Ve....xe9005 olayı da kapandı benim için bu görüntülerden sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 13 Haziran 2017; 11:32:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Anadolu yakasındayım. servisten umudum yok zaten (ece el.)
    değişim değil de iade prosedürü nasıl oluyor?
  • eeeekkkkkk E kullanıcısına yanıt
    internet performansı güzel. internet bağlattın mı , özellikle youtube için kumandadaki mikrofon çok hoşuma gitti.
  • Bende sony alma aşamasına gelmiştim,bu durumda vazgeçecem galiba.Samsung JU 7000 75'' vardı,sadece vertikal banding sebebiyle para iadesi aldım,sony bandingi ve ışık sızmalarını normal sayıyorsa ki sayıyor anlatılanlara bakılırsa,eyy sony hadi bana eyvallah diyorum.
  • akrepsa A kullanıcısına yanıt
    Tüketici mahkemesine giderek.



    Servisle şansınızı deneyin. Muhtemelen sorun oldupunu kabul etmeyecek. Soruna dair rapor vermeyecek. Size de mahkeme yolu görünecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Servisteki kişi telefonda bile görmeden(!) sorun olmadığını söylüyorsa zaten bir şey beklemenin anlamı yok.

    İşin üzücü kısmı Sony hayranı beni ve potansiyel alıcıları, yani bu gibi forumları okuyan sizleri de, müşteri olamadan kaybedecekler.

    6500-tl civarı öedeme yaptığımız bir tvden en sorunsuz olmasını beklemek hakkımız değil mi SONY?
  • akrepsa A kullanıcısına yanıt
    Hocam ben niye tvsizim aylardır?



    55xd9305imi sattım yaşadığım sorunlar yüzünden. Gönlüm sonyde hep hala. Ama tvlerindeki problemler, servislerin duyar(sız)lılığı, müşteri memnuniyeti vb sorunlar yüzünden tv alamadım. Ha, bu durum tek sonyde mi? Elbette hayır. Lg de samsung ds philips de aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    Hocam ben niye tvsizim aylardır?



    55xd9305imi sattım yaşadığım sorunlar yüzünden. Gönlüm sonyde hep hala. Ama tvlerindeki problemler, servislerin duyar(sız)lılığı, müşteri memnuniyeti vb sorunlar yüzünden tv alamadım. Ha, bu durum tek sonyde mi? Elbette hayır. Lg de samsung ds philips de aynı.





    Hocam ,samsung biraz toparlamış servis olayını,para iadesi aldım diye söylemiyorum,eve gelip resim çekiyor merkeze gönderiyor, onay alma vs muhabbetleri yapıp baya bi müşteri oyalama şovu yapıyor,ama diretincede para iadesi yaptı şimdi allah için.
  • TV nin yerel karartma özelliği de maalesef yetersiz. beyazlar siyahların içinden geçerken güneş gibi
    parlıyor, bulutlanmadan kaçış yok.
  • dast710 D kullanıcısına yanıt
    Size de hayırlı ramazanlar..

    XE93 kenar aydınlatmaya sahip (edge-led). Sony, XD93'deki gibi edge-led TV'ye local dimming (bölgesel karartma grupları) desteği ekleyerek kenar aydınlatmanın getirdiği noksanlıkları (ışık sızması, parlama, bulutlanma ...) gidermeye çalışmış, bunu yaparken piksellere ışık veren ledlerin küçük gruplanma sayısını biraz daha yüksek tutarak (XE93 -> 64 adet local dimming zone) performansı arttırmaya çalışmış. Daha önceki mesajlarımda belirtirğim gibi öyle ya da böyle edge-led TV den bekletimiz yüksek olmamalı. XE93'ün fiyatını bu nedenle fazla pahalı buluyorum.

    Local dimming kapalı olduğunda panel çuvallamış :) açık olduğunda da sol alt köşede pek dikkat çekmeyen backlight sorunu var, TV seyrinde farkedilmeyebilir.

    Rtings deki görüntü ayarlarında brightness (bu TV için backlight) sadece 1 kademe arttırılmış, daha iyi gözükmesinin nedeni de bu olabilir. Siz hangi ayarlarda kullanıyorsunuz?

    Ölü piksel ise zaman içinde yayılabilen bir pixel deformasyonu, fabrikadan böyle gelebildiği gibi hiçbir sorun görülmeyen panelde de zamanla çıkabilir. Fabrikadan çıkan her ürün de aynı kaliteye sahip değil, firmalar aynı model nolarında dahi biz hissetmeden kalite sınıfı belirliyor olabilir. Rtings'in incelediği ürünler ABD pazarına gönderilen ürünler, diğer ülkelere gönderilenden daha kaliteli olduklarını düşünüyorum.

    Yani bence TV nizi en başta "ölü piksel sorunu" nedeniyle değişim /iade prosedürüne tâbi göstermelisiniz, sizi rahatsız etmiyorsa beklentiniz yönünde rota çizmenizi tavsiye ederim. Ben olsam 55" i 9-10 bin TL'den başlayan üründe stuck / dead piksel hatasını kabul etmezdim :)

    Rtings, TV leri kalibre edip en doğal renk ve parlaklık /kontrast değerlerini tespit ediyor, bu ayarları siz de deneyebilirsiniz:http://www.rtings.com/tv/reviews/sony/x930e/settings

    LED TV ve backlight sistemi olduğu sürece bu tür sorunlar 1.000 lik üründe de 10.000TL lik üründe de olacak, bazılarında daha az hissedilecek bazılarındaysa daha çok.

    Kolay gelsin.

    Ek: sanırım TV nizide ölü piksel değil de sıkışmış piksel (stuck pixel) olduğunu belirtmişsiniz, ölü pikselin aksine stuck pixel sorununu çözebilecek yöntemler var fakat tekrarlanmayacağı /daha kötü olmayacağının garantisi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeeepBlue -- 13 Haziran 2017; 15:00:25 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • DeeepBlue kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğiniz gibi local dimming kapalı olduğunda panel çuvallamış durumda. Fakat ben bu bulutlanmanın ekranda düzensiz şekilde bölgesel bölgesel olması canımı sıktı, bulutlanma düzgün şekilde yayılsa sıkıntı yok ama panel benek benek (dalmaçyalı gibi:D ) duruyor. Local dimming orta-yüksek seviyelerine gelince simsiyah oluyor, galiba bunu da arka aydınlatmayı tamamen kapattığı için böyle yapıyor. Nereden anladınız derseniz orta-yüksek ayarlarında stuck pixel de sönüyordu.


  • Panelin genelinde gri siyahımsı bölgeler var.beyaz zeminde çok belirgin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrepsa

    Anadolu yakasındayım. servisten umudum yok zaten (ece el.)
    değişim değil de iade prosedürü nasıl oluyor?

    Servisi çağırın şikayetinizi yazdırın makbuz alın mutlaka . Servis tamir edilmesini istemediğinizi yenisi istediğinizi söyleyin. Servis iade değişim raporu verirse o raporu fotokopisini saklayın aldığınız mağaza irtibata geçip durumu anlatın ve o raporu mağazaya gönderin onlar ya ya para yada yeni ürün gönderir . En az 6 ay tv kutusunu atmayın,faturası kesinlikle saklayın. Bozuk tv barkod seri numarasının fotoğrafını çekin. Geçmiş olsun bu şekil alamazsanız mahkeme yoluyla alırsınız. Sonuçta eşek yüküyle insan para veriyor,1500 tl de tv satılıyor, hak verilmez alınır unutmayın.Hakkınızı arayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akrepsa

    Anadolu yakasındayım. servisten umudum yok zaten (ece el.)
    değişim değil de iade prosedürü nasıl oluyor?

    Değişim presedürü çok sıkıntılı, geçmiş olsun..

    1- Bayi muhatap olmuyor ürünü satan o ama mal Sonynin onla hallet deyip servise yönlendiriyor

    2- Önce Sony'nin arıza olduğuna onay vermesi gerek..

    3- Servis Raporu bile sizin lehinize olsa son karar Sony veriyor böyle bir politikaları var..

    4-Servis zor rapor verir, zira Sony artık, birkaç senedir ipleri eline aldı..Servis çok şeye Rapor vermiyor..

    5- Sony Eurasiada kimseye ulaşamazsınız, 1 Ay bekleyebilirsiniz karar için..

    6- Fiyat düşük olsa Tüketici Mahkemesi ama bu Fiyat için Mahkeme gerekli fakat...

    ***Ben tavsiye etmem..2 seneye yakın sürebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul_s -- 13 Haziran 2017; 17:9:34 >




  • Arkadaşlar diğer 55xe9005 kullanıcılarıda ekranın yanlarında karartı var mı veya varsa durum ne kadar kötü durumda olduğunu test ederse bizim gibi alacaklar yol yakınken vazgeçeriz.Şimdiden teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesaj ve önerileri ile yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim. servisi bekliyorum ama hiç umudum yok.

    kuruluma gelen servis teknisyeni ölü piksel, bulutlanma v.b. nedenlerle TAM 6 defa değişim alan ama SONY nin bir daha
    tv satmama kararı alıp kara listeye aldığı Bostancıda bir müşteriden bahsetmişti. o arkadaş burdaysa
    kendisini hak arama konusundaki azmi ve kararlılığı için canı gönülden tebrik ediyorum.Resmen SONY ti dize getirmiş.

    darısı bizim başımıza
  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.