Şimdi Ara

2017 Opel Insignia Grand Sport tanıtıldı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
308
Cevap
9
Favori
28.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vay be çok ilginç çok büyük bir değişim geçirecek demekki

    Casus fotolarda araç çok manyak duruyor audi a5 i hatırlattı bana...

    bende yıllardır Hatchback ve suv kullanmış sedandan korkan biri olarak liftback araçlara çok ilgi duyuyorum. Bmw 4 serisine güç yetmezse yeni insigniaya odaklanabilirim ama 2017 nedir yaa çok uzun bir süre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erbay güney

    Tam tarih varmi 2017 basi veya sonu

    Araç 2017'nin ilk yarısı tanıtılır, 2017'nin üçüncü çeyreğinde teslimatlar başlar. SW karoser ise liftback'den 6 ay sonra gelecek.
  • Ağırlık azaltır ve güzel bir otomatik+dizel kombinasyonu olursa güzel olur. Tam da arabayı değistirmeyi düşünüyorum 2017 yılında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Passat yerine Insignia tercih edlilebilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herşey iyi hoşta o jant gelmesin be
  • yine klasik d sınıfı konusu herkes insignia der ama passat alır. bu talismanı destekleyenlerde boş kişiler hiç biri almayacak. 110k başlangıç duydum 80 olsaydı düşünülürdü. artık passatı kötülemeyi bırakın premiumlar hariç en iyi d sınıfı passattır..
  • Ben çok beğendim çok güzel olmuş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selfish Love

    yine klasik d sınıfı konusu herkes insignia der ama passat alır. bu talismanı destekleyenlerde boş kişiler hiç biri almayacak. 110k başlangıç duydum 80 olsaydı düşünülürdü. artık passatı kötülemeyi bırakın premiumlar hariç en iyi d sınıfı passattır..

    Kimin ne aldığı ne sattığı bizi bağlamıyor. Biz çıkacak olan aracı merak ve takip ediyoruz, çıktığı zaman da gidip inceliyoruz.

    Azalarak değil direkt bitin arkadaş ya, olayı "alım-satım"a indirecek kadar düz olamaz bir insan grubu.

    Bi model hakkında konu açılıyor hemen "Satmaz, değer kaybettirir vıttırı zıttırı", paranızı bu kadar seviyorsanız gidin bir Golf 4 alın kalanı da altına Dolar'a dağıtın rahat edin. Yok "Sana ne benim paramdan" diyorsanız da ardından kendinize "Bana ne milletin parasından" diyin ve terkedin konuyu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Selfish Love

    yine klasik d sınıfı konusu herkes insignia der ama passat alır. bu talismanı destekleyenlerde boş kişiler hiç biri almayacak. 110k başlangıç duydum 80 olsaydı düşünülürdü. artık passatı kötülemeyi bırakın premiumlar hariç en iyi d sınıfı passattır..

    Kimin ne aldığı ne sattığı bizi bağlamıyor. Biz çıkacak olan aracı merak ve takip ediyoruz, çıktığı zaman da gidip inceliyoruz.

    Azalarak değil direkt bitin arkadaş ya, olayı "alım-satım"a indirecek kadar düz olamaz bir insan grubu.

    Bi model hakkında konu açılıyor hemen "Satmaz, değer kaybettirir vıttırı zıttırı", paranızı bu kadar seviyorsanız gidin bir Golf 4 alın kalanı da altına Dolar'a dağıtın rahat edin. Yok "Sana ne benim paramdan" diyorsanız da ardından kendinize "Bana ne milletin parasından" diyin ve terkedin konuyu.

    Tamam git incele ama doğmamış çocuğa don biçmiyiceksin daha talisman gelmedi d sınıfının kralı yaptılar arabayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Liftbackler hep sexy gelmiştir gözüme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selfish Love


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Selfish Love

    yine klasik d sınıfı konusu herkes insignia der ama passat alır. bu talismanı destekleyenlerde boş kişiler hiç biri almayacak. 110k başlangıç duydum 80 olsaydı düşünülürdü. artık passatı kötülemeyi bırakın premiumlar hariç en iyi d sınıfı passattır..

    Kimin ne aldığı ne sattığı bizi bağlamıyor. Biz çıkacak olan aracı merak ve takip ediyoruz, çıktığı zaman da gidip inceliyoruz.

    Azalarak değil direkt bitin arkadaş ya, olayı "alım-satım"a indirecek kadar düz olamaz bir insan grubu.

    Bi model hakkında konu açılıyor hemen "Satmaz, değer kaybettirir vıttırı zıttırı", paranızı bu kadar seviyorsanız gidin bir Golf 4 alın kalanı da altına Dolar'a dağıtın rahat edin. Yok "Sana ne benim paramdan" diyorsanız da ardından kendinize "Bana ne milletin parasından" diyin ve terkedin konuyu.

    Tamam git incele ama doğmamış çocuğa don biçmiyiceksin daha talisman gelmedi d sınıfının kralı yaptılar arabayı.

    Konu altında "Ooo çok deli satacak, Passat'ı koltuğundan edecek, D segmentinin yeni kralı Insignia" diyen oldu mu?

    Nerede farklı bir marka/model konusu açılsa avatarının altında VW logosu olan insanlar gelip "Herkes önerir kimse almaz, ölü doğdu, bayiden çıkınca 20 bin sil" muhabbeti yapıyor.

    Tamam en çok VW satılıyor, onda hemfikiriz. Ama izin verin de iki kelam da farklı modellerin altyapısından, tasarımından, kalitesinden vs. bahsedelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selfish Love

    yine klasik d sınıfı konusu herkes insignia der ama passat alır. bu talismanı destekleyenlerde boş kişiler hiç biri almayacak. 110k başlangıç duydum 80 olsaydı düşünülürdü. artık passatı kötülemeyi bırakın premiumlar hariç en iyi d sınıfı passattır..

    Premium lar hariç şuan en iyi d sınıfı araç ford mondeo dur.tasarım, donanım, f/p oranı olarak passatın çok üzerinde passatın elinde sadece 2.elde az değer kaybı var. Mondeo otosan değilde doğuşun elinde olsaydı şuan passatı 2ye katlardı satışlarda. Golf ve passatın başarısı focus ve mondeo yu hiç eden otosanın yüzündendir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Selfish Love

    yine klasik d sınıfı konusu herkes insignia der ama passat alır. bu talismanı destekleyenlerde boş kişiler hiç biri almayacak. 110k başlangıç duydum 80 olsaydı düşünülürdü. artık passatı kötülemeyi bırakın premiumlar hariç en iyi d sınıfı passattır..

    Premium lar hariç şuan en iyi d sınıfı araç ford mondeo dur.tasarım, donanım, f/p oranı olarak passatın çok üzerinde passatın elinde sadece 2.elde az değer kaybı var. Mondeo otosan değilde doğuşun elinde olsaydı şuan passatı 2ye katlardı satışlarda. Golf ve passatın başarısı focus ve mondeo yu hiç eden otosanın yüzündendir.

    Mondeoda güzel araçtır bugün inceledim daha uzay Gemisi gibi ama focusa binince bmw den inip şahine binmiş havası yarattı neden bilmiyorum ama. Arka taraf aşırı dardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selfish Love


    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01


    quote:

    Orijinalden alıntı: Selfish Love

    yine klasik d sınıfı konusu herkes insignia der ama passat alır. bu talismanı destekleyenlerde boş kişiler hiç biri almayacak. 110k başlangıç duydum 80 olsaydı düşünülürdü. artık passatı kötülemeyi bırakın premiumlar hariç en iyi d sınıfı passattır..

    Premium lar hariç şuan en iyi d sınıfı araç ford mondeo dur.tasarım, donanım, f/p oranı olarak passatın çok üzerinde passatın elinde sadece 2.elde az değer kaybı var. Mondeo otosan değilde doğuşun elinde olsaydı şuan passatı 2ye katlardı satışlarda. Golf ve passatın başarısı focus ve mondeo yu hiç eden otosanın yüzündendir.

    Mondeoda güzel araçtır bugün inceledim daha uzay Gemisi gibi ama focusa binince bmw den inip şahine binmiş havası yarattı neden bilmiyorum ama. Arka taraf aşırı dardı.

    Yanlış anlamayın size veya başkasına garezim yok. Sadece konu içinde sürekli ikinci el ve satış konuşulması bayıyor insanları.

    Bunun gibi otomobil bazlı yorumlar olsun hep birlikte keyifle tartışalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selfish Love

    yine klasik d sınıfı konusu herkes insignia der ama passat alır. bu talismanı destekleyenlerde boş kişiler hiç biri almayacak. 110k başlangıç duydum 80 olsaydı düşünülürdü. artık passatı kötülemeyi bırakın premiumlar hariç en iyi d sınıfı passattır..

    Araç 2 sene sonra gelecek neden simdiden passat trollugu yapıyorsunuz. Bekleyin efemm zaten passat rekorlar kiracak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bence fotoğraftaki araba Mondeo Liftback. Jantlar ve göğüs kısmına ayrıca arka dizayna ve ön farlarada dikkat ederseniz anlarsınız.

    İnsignia ya gelirsek hafifletilip dingil mesafesinin arttırılması doğru taktik ama yine sütçü beygiri olmaz umarım..

    Forumu uzun zamandır takip ederim genelde mesaj yazmadan okurum. 4 senedir üyeyim, bu forumda bir markaya sizin kadar fanatik olarak tutulmuş bir üyeyi daha görmedim. Her tavsiyede her başlıkta bir volkswagen her araçtan üstündür der gibi bir havanız var



    İçimden söylemek geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bence fotoğraftaki araba Mondeo Liftback. Jantlar ve göğüs kısmına ayrıca arka dizayna ve ön farlarada dikkat ederseniz anlarsınız.

    İnsignia ya gelirsek hafifletilip dingil mesafesinin arttırılması doğru taktik ama yine sütçü beygiri olmaz umarım..

    olmaz ne demek hocam kesin olur.
    bugün bir otomobil dahisi 1550 kg tam otomatik insignia ile bilmem kaç kg olarak hafif passatı (çift kavrama) kıyaslamıştı 0,1 saniye 0-100 ü geri diye sütçü beygiri yazmıştı. buda sütçü beygiridir tabi.

    duuu bakiyim o dahi yoksa senmiydin
    hani şu passat yatırım aracıdır diyen
    suberb de kırovari tasarım möğeleri vardır diyen
    passat 4,5 litre yakıyor diyen.




    Özür dilerim bir yanlışlık var...Ben yanlış biliyomuşum yani Otm. olan 11.4 manuel olanı 10.9 sn. imiş. Şu durumda insignia konusundaki rezalet daha bi arttı

    Yeni insignia 1.6 CDTİ 136 nin teknik verileri (ağustos sonrası katalog) ;

    1.6 CDTİ 136 HP 320 NM Manuel ; 10.9 Sn.

    1.6 CDTİ 136 HP 320 NM Otm. ; 11.4 Sn.

    Rezalet daha bi ortaya çıktı şimdi..

    1.6 TDİ 120 HP 250 NM Manuel ; 10.8 Sn.

    1.6 TDİ 120 HP 250 NM Otm. ; 10.8 Sn.


    Fazladan 16 HP + 70 NM TORK nereye gidiyo acaba ? açıkla bakalım

    Haa bu arada şu da var İnsignia +1-1.5 lt daha fazla tüketiyor b8 passatdan.


    hocam battıkça batıyorsun o ikinci veri st yani sportourer
    ne içiyorsun bilmiyorum ki
    yazık bayağıda sevinmiştin.

    Manuel insignia nın 0-100 ü kaç ?

    kendin bak hocam antrenman olur baksana daha katalog okuyamıyorsun.
    şaka bir yana 15 yaşından sonra ben bu 0-100e bakıp kataloğa bakıp araba kıyaslamayı bırakmıştım sayende tekrar bir bakayım dedim ama bakmaqz olaydım. hevesini kursağında bıraktık olmadı şimdi özür dilerim.
    ama bakıpta boşuna gözünü yorma insignianın passata yetişmesi falan hepsi hikayedir.
    bir aracı vw yapmışsa o en iyisidir.

    Ya kıvırma şimdi

    120hp 250nm passat 136 hp 320nm insigniadan hızlı diyince '' AMA BİRİ DESEGEEEEE'' Diye ağlamayı biliyosun , ikiside manuel olduğunda YİNE passat hızlı

    Konuşma daha fazla Opel , VW nin yanında sütçü beygiridir.. Bu 1.4 T 140 HP ASTRA için de geçerli 1.6 T 170 İNSİGNİA için de geçerli 1.6 136 ASTRA VE İNSİGNİA için de geçerli.. Alayı sütçü beygiri. 125 TSİ GOLF 1.4 140 ASTRA yı nasıl delik deşik ediyor onuda anlatmamı istermisin Neyse o da başka zamana bugünlük yeter bukadar

    Sen ne sallıyosun.1.4 turbo astra olan tanıdığım var,otobanda 1.4 tsi 122 lik passatın içinden geçiyor,hele sen bi 140-150 ye çık bakalım o sütçü dediğin opel yatırıyor süt sağıyor volkswagenden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • umarım performans ve yakıt işini hallederler bence piyasadaki en kötü d segment i araçlardan insignia ama o 2 sorunu hallederlerse güzel tercihlerden birisi olur tasarımı görselliği harika cünkü ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec


    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Bence fotoğraftaki araba Mondeo Liftback. Jantlar ve göğüs kısmına ayrıca arka dizayna ve ön farlarada dikkat ederseniz anlarsınız.

    İnsignia ya gelirsek hafifletilip dingil mesafesinin arttırılması doğru taktik ama yine sütçü beygiri olmaz umarım..

    olmaz ne demek hocam kesin olur.
    bugün bir otomobil dahisi 1550 kg tam otomatik insignia ile bilmem kaç kg olarak hafif passatı (çift kavrama) kıyaslamıştı 0,1 saniye 0-100 ü geri diye sütçü beygiri yazmıştı. buda sütçü beygiridir tabi.

    duuu bakiyim o dahi yoksa senmiydin
    hani şu passat yatırım aracıdır diyen
    suberb de kırovari tasarım möğeleri vardır diyen
    passat 4,5 litre yakıyor diyen.




    Özür dilerim bir yanlışlık var...Ben yanlış biliyomuşum yani Otm. olan 11.4 manuel olanı 10.9 sn. imiş. Şu durumda insignia konusundaki rezalet daha bi arttı

    Yeni insignia 1.6 CDTİ 136 nin teknik verileri (ağustos sonrası katalog) ;

    1.6 CDTİ 136 HP 320 NM Manuel ; 10.9 Sn.

    1.6 CDTİ 136 HP 320 NM Otm. ; 11.4 Sn.

    Rezalet daha bi ortaya çıktı şimdi..

    1.6 TDİ 120 HP 250 NM Manuel ; 10.8 Sn.

    1.6 TDİ 120 HP 250 NM Otm. ; 10.8 Sn.


    Fazladan 16 HP + 70 NM TORK nereye gidiyo acaba ? açıkla bakalım

    Haa bu arada şu da var İnsignia +1-1.5 lt daha fazla tüketiyor b8 passatdan.


    O fazladan hp + tork nereye gidiyor biliyor musun? Otobanda giderken insignia 100 km üstünde arkadan selektörü yapıştırıveriyor. Passat usulca sağa sinyal verip yol veriyor.

    Saçmalama.

    Al bak OPELİN SÜTÇÜ BEYGİRİ (!) , 160 BG'lik sciroccoyu nasıl delik deşik ediyor iyi izle. Hani saymışsın ya 136 - 170 vs şeklinde. Al buyur.

    https://www.youtube.com/watch?v=O2rtqohcuMw

    Aklın mantığın alıyomu ??

    Scirocconun 0-100 ü 8 saniye sütçü insignianın 9 saniye nasıl geçebilir ?? video sana mantıklı geliyomu ? her gördüğün videoya inanma..

    Ciddi misin sen ??

    Her seyi 0-100 den ibaret mi saniyorsun sen. Saka gibisin ya. Kiminle tartisiyoruz. 0-100 mu yapiyorlar videoda sence. iyi izle iyi.

    0 100 de 1 saniye demek 0 200 de 10 boy demek ben ona bakarim gerisi beni ilgilendirmez.. sacma sapan hizlarda basiyolar 30km araliklarla boyle roll mu olur ? Sen hayatinda roll gormemissin. Ya 2 50 den basilir ya 3 70 den 200 e kadar cikilir. 200 den once birakan zaten sutunu icsin uyusun... video hicbirsey ifade etmiyo roll filan degil gereksiz ve amacsiz bi video

    tam bir cevher ya, konuştukça neler neler öğreniyoruz,
    0-100 de 1 saniye demek 0-200 de 10 boy demek miş
    saol üstadım


    Ilk okulda, temel fizik ve matematik dersi sart gercekten. Sonra insanlar niye bana guluyor alay ediyor diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Opel İnsignia Sedan
    1.6 CDTI 136HP 320nm Manuel

    0-100 10.9
    Ağırlık: 1496

    Opel İnsignia Sedan
    1.6 CDTI 136HP 320nm Otomatik

    0-100 10.9
    Ağırlık: 1548

    Boşa giden birşey yok. Siz Sports Tourer verisine bakmışsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ferrari -- 22 Ağustos 2015; 8:34:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.