Şimdi Ara

2017 Corolla Aldık ama???Bu 132 beygir nerede!? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
179
Cevap
3
Favori
16.430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vılıspade V kullanıcısına yanıt
    Adamın kastettiği ufak hacimde performans almak. Atmosferik motorların gaz tepkileri daha hızlı olduğu için o araçlarda tercih ediliyor. İş mühendislikte biter gerçi. 6 litre V12 bir motor neden atmosferik ve performanslı diye soruyorsan bence sorduğun şeyi bir tekrardan gözden geçir
  • Kaputu aç görürsün.
    Şaka bir yana o motor arabayı gayet akıcı yürütüyor.
    Senin beklentinin ne o olduğuna bağlı.
    Hele ki dizel araçlarda ki gibi anlık koltuğa yapıştırma etkisi bekliyorsan sen çok yanlış gelmişsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kavurma verin lan ! -- 16 Temmuz 2017; 14:3:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti


    quote:

    Orijinalden alıntı: vılıspade

    Atmosferik performans için değilse neden F12 berlinetta da kullanılmış?

    Arkadaş şaka mısınız siz?

    1.6 Toyota Corolla performans için mi satılıyor, performans için mi alınıyor?

    F12 berlinetta dediğin araç 12 silindir 6.0 hacime sahip, o motoru sana taksak sen Mars'a uçarsın.

    Bırakın bu yorumları artık yeter, forumun tadını kaçırdınız.

    Atmosferik motor performans için değil diyorsun, performanslı atmosferik motor örneği gelince kıvırıyorsun. Kimse 1.6 motorla 6.0 motoru kıyaslamıyor zaten. Atmosferik olarak da yüksek performanslı bir sürü motor var ama hacim küçültme trendinden dolayı turbo motorlar öne çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • o kadar para veriosunuz sıfır araç alıp manuel mi alınır otomatik varkene
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    bu foruma tork ile beygir gucu arasindaki farki anlatamadan ölüp gideceğiz ben ve bu konuya emek veren birkaç kişi..

    Ben pes ettim Hocam artık. Alsınlar atmosferik, sağ şeritten sağ şeritten ciksinlar rampaları, burda da sol şeritten şeritten yapsınlar yorumları :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6. vites hızlanma vitesi değildir. Ekonomi vitesidir. Her araç bayılır. Kendi aracım bile yeri geliyor %10 eğimli yolda 6. viteste bayılıyor.
    Aracı doğru kullanırsanız 132 beygiri görebilirsiniz.
  • Bazılarına anlatamamıştım tork'un önemini. Aynı aracın 2015 modeli de vardı bizde, malum markanın 1.2 motoru da.



    Iki aracıda uzun süre kullandık, hem ş.içi hem ş.dışı. Kağıt üzerinde motoru ve beygiri fazla görünen araç, 1.2 nin tozunu yutuyordu her deneme de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic


    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    bu foruma tork ile beygir gucu arasindaki farki anlatamadan ölüp gideceğiz ben ve bu konuya emek veren birkaç kişi..

    Ben pes ettim Hocam artık. Alsınlar atmosferik, sağ şeritten sağ şeritten ciksinlar rampaları, burda da sol şeritten şeritten yapsınlar yorumları :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Bence dert edinecek durum değil bu. Turbolu araçlarda 2500 devirde bile olsa bayıra geldimi vites düşürmek zorunda kalıyor.Bayırı 3000 devir civarı çıkıyor.Farkeden bişe yok. Şuan bende sizin arabanız olsaydı gerçekten çok keyifli sürerdim. Arabanızı sevin yoksa binesiniz gelmez. Bi otobana çıkıp sol şeritteki turbolu araçlara takılın bakayım bişeyleriniz eksik kalıyor mu.

    "otobana çıkın, turbolu araçlarla takılın"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caniggia

    Arabayı alırken teknik verilerine bakmamışsınız. Ben buraya yazayım:
    132 beygir / 6400 devir
    160 Nm / 4400 devir.

    Bu şu demek: 132 beygiri görmek istiyorsanız 6400 devir çevireceksiniz.
    Rampada maksimum çekiş istiyorsanız da 4400 devir çevireceksiniz.

    Ayrıca 6. vites hızlanmak için değil yakıt tasarrufu içindir. Hızlanmak için 5'e düşeceksin, bu normal. 6. viteste canlı olarak hızlanabilecek atmosferik aracın 3000 cc filan olması lazım.


    net bir şekilde açıklanmış. hele 1332 beygiri 6. viteste görünce (dişli oranlarına bakmadım) kadran muhtemelen +250 gösterir. genelde tork ve beygiri alt viteslerde kullanırız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CA18DET

    araç daha rodajda

    Biri de cikip dememis hakketen. Epey zorlamislar galiba araci da.
  • Anthony Hopkins kullanıcısına yanıt
    1.4 tsi la yavaş beraber gitsin bi tarafı çatlayabilir devir çevirmekten.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • alks kullanıcısına yanıt
    Ülkede 2000cc ve üzeri motor sayısı sınırlı sayıda. Çok tecrübelerim var kaldıki benim aracım corollanın 2005 senesindeki 110 beygirlik 1.6 motorlusu. Zaten ülkede araba sayısı arttığından artık eskisi gibi kolay basılmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BojanBogdanovic


    quote:

    Orijinalden alıntı: CemUsUs

    bu foruma tork ile beygir gucu arasindaki farki anlatamadan ölüp gideceğiz ben ve bu konuya emek veren birkaç kişi..

    Ben pes ettim Hocam artık. Alsınlar atmosferik, sağ şeritten sağ şeritten ciksinlar rampaları, burda da sol şeritten şeritten yapsınlar yorumları :)

    Atmosferik kullananlar hep sağ şeritte, hatta kamyonların arkasından gidiyorlar. Bazende rampada inip itekliyorlar aracı. Şu uçup kaçan findık turbocular nedense bana hiç denk gelmiyor. Sorun nerde anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • corollanın traktörden hiç bir farkı yok
  • Toyota 132 beygiri görmek istiyorsan devir çevireceksin.Rampada düşük vites, yüksek devirle kullanacaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alks

    Bazılarına anlatamamıştım tork'un önemini. Aynı aracın 2015 modeli de vardı bizde, malum markanın 1.2 motoru da.



    Iki aracıda uzun süre kullandık, hem ş.içi hem ş.dışı. Kağıt üzerinde motoru ve beygiri fazla görünen araç, 1.2 nin tozunu yutuyordu her deneme de.

    Şu video'da 1.2 jetta 140'tan sonra çok can çekişiyor gibi geldi sanki bana? Ne düşünüyorsunuz?





  • 4400 devirde 160nm tork şaka gibi eh tabi inatçı eşek gibi gitmez bu durumda. 1500 devirde 300nm tork veren turbo dizel araçlar varken, hiç araştırmadan bu araçları sırf markasından dolayı alıp sonrada beğenmeyenleri anlamıyorum.
  • Trident682 kullanıcısına yanıt
    Benzer giderler,arada 7 beygir fark var ama tsi 1-2 boy önde gider diye tahmin ediyorum.Çok fark olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kavurma verin lan ! kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle olay bundan ibaret.Atmosferikte yavaş ama devamlı bir akselerasyon var.Dizel araçta yüksek torktan dolayı daha ivmeli bir hızlanma gerçekleşiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.