Şimdi Ara

2017 C ELYSEE (ANA KONU) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
10.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bizde 2013 modeli var.Tek artisi yakit.
    Patır kütür bi araba.Yaninizdan tir gecince sallaniyosunuz.Yol gurultusunu cok aliyor.Konfor yerlerde.Parasina gore iyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I

    @shifisitert

    Hocam aracım d sınıfı değil.
    Kullandığınız araç dolusu veya test aracı olması dolayısıyla ekstra bir şey yapıldıysa bilemem.
    Fakat aracın motor çalışma anında başka bir dizel araçla yan yana koyup deneyin. En güzel bu şekilde anlarsınız.
    Ayrıca konfor konusunda ben camı açmak için eğilmem gerekirse ben o araçtan ne keyif alırım ne de rahatlığına bakarım.
    Ayrıca aracın konforunun standart olduğunu belirttim. Araca konforsuz demedim.

    Bu hafta sonu bayagı gezdim. megane sedan, talisman, opel astra hb dizel, egea dizel, civic sedan, toyota corolla ve c elysee test surusu yaptım. Hani c elysee o fiyata cok iyi araba gibi geldi açıkcası. O yuzden inanın size katılamıyorum bazı noktalarda. bu araba 55 bin Tl iken digerleri 70-90 bin tl arasında değişiyordu. Ekstra 15-20 bin tl vermeye gerek yok diye dusundurdu bu araç beni.. Ncap testi yüzdelik bazda carpmalarda bir miktar geride kalsa da yinede fiyatı cok uygundu. Zaten liste fiyatı 63 civarı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23

    Hayatimda bindigim en keyifsiz yuksek model araba

    Ben test surusu yaptım gayet zevkli geldi yol tekpkılerı falan guzeldi hisliydi surusu zevklı. Siz hangi aracı begendınız bide onu sureyım

    Skoda yi test et ustelik fiyatlarinda da ucurum yok öyle. Başarılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • liebermann L kullanıcısına yanıt
    Abartı diyeceksin belki ama toroslar çok konforlu çoğu yeni araçtan. Yeni araçların çoğunda yol tutuş için süspansiyon sertleşiyor. Ha torosunda yol tutuşu kötü ama konforlu
  • Dizelmi 55 bin tl?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı servise bıraktığımda bana yeden araç bundan verdiler. Benzinli otomatik. Ben hayatımda bu kadar ölü bir kombinasyon görmedim. Gitmiyor, gitsin diye gaza basıyorsunuz bağırıyor. Sinir etti sinir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: shockwave23

    Hayatimda bindigim en keyifsiz yuksek model araba

    Ben test surusu yaptım gayet zevkli geldi yol tekpkılerı falan guzeldi hisliydi surusu zevklı. Siz hangi aracı begendınız bide onu sureyım

    Skoda yi test et ustelik fiyatlarinda da ucurum yok öyle. Başarılar

    skodayı da ettim superb olsun octavia olsun guzel araclar ama gel gorkı en bos dizel 75 tl civarı octaviada. Superb desen almış basını gitmiş. Tabi c elyseenın rakıbi rapid ama fiyatları ne alemde bilemıyorum. Zaten bu sene oda kasayı yenıler sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I

    @shifisitert

    Hocam aracım d sınıfı değil.
    Kullandığınız araç dolusu veya test aracı olması dolayısıyla ekstra bir şey yapıldıysa bilemem.
    Fakat aracın motor çalışma anında başka bir dizel araçla yan yana koyup deneyin. En güzel bu şekilde anlarsınız.
    Ayrıca konfor konusunda ben camı açmak için eğilmem gerekirse ben o araçtan ne keyif alırım ne de rahatlığına bakarım.
    Ayrıca aracın konforunun standart olduğunu belirttim. Araca konforsuz demedim.

    Bu hafta sonu bayagı gezdim. megane sedan, talisman, opel astra hb dizel, egea dizel, civic sedan, toyota corolla ve c elysee test surusu yaptım. Hani c elysee o fiyata cok iyi araba gibi geldi açıkcası. O yuzden inanın size katılamıyorum bazı noktalarda. bu araba 55 bin Tl iken digerleri 70-90 bin tl arasında değişiyordu. Ekstra 15-20 bin tl vermeye gerek yok diye dusundurdu bu araç beni.. Ncap testi yüzdelik bazda carpmalarda bir miktar geride kalsa da yinede fiyatı cok uygundu. Zaten liste fiyatı 63 civarı

    Fazla para vermeye gerek yok diyorsak işinizi görür ama megan 70 bu 50 dersek o zaman bmw alammaıza da gerek yok. Sonuçta hepsi ayn işi yapıyor. Meganla civic le arasında fazla fark yok demişsiniz ama neye göre yok. Zaten arasında fark olmsaa onları da 50 bin bandında satarlar. Her bahsine girerim megan 2 bile bu araçtan bana göre 2 gömlek üstün. Fakat parasına göre bu şartlarda alınıp binilir. Çünkü piyasa acayip bir halde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun_aslan

    Dizelmi 55 bin tl?

    Dizeli şuan liste fiyatı 61 bin civarında.

    http://lokal.citroen.com.tr/FiyatListesi/citroen?_ga=1.127356430.2008008633.1479317690
  • quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I

    @shifisitert

    Hocam aracım d sınıfı değil.
    Kullandığınız araç dolusu veya test aracı olması dolayısıyla ekstra bir şey yapıldıysa bilemem.
    Fakat aracın motor çalışma anında başka bir dizel araçla yan yana koyup deneyin. En güzel bu şekilde anlarsınız.
    Ayrıca konfor konusunda ben camı açmak için eğilmem gerekirse ben o araçtan ne keyif alırım ne de rahatlığına bakarım.
    Ayrıca aracın konforunun standart olduğunu belirttim. Araca konforsuz demedim.

    Bu hafta sonu bayagı gezdim. megane sedan, talisman, opel astra hb dizel, egea dizel, civic sedan, toyota corolla ve c elysee test surusu yaptım. Hani c elysee o fiyata cok iyi araba gibi geldi açıkcası. O yuzden inanın size katılamıyorum bazı noktalarda. bu araba 55 bin Tl iken digerleri 70-90 bin tl arasında değişiyordu. Ekstra 15-20 bin tl vermeye gerek yok diye dusundurdu bu araç beni.. Ncap testi yüzdelik bazda carpmalarda bir miktar geride kalsa da yinede fiyatı cok uygundu. Zaten liste fiyatı 63 civarı

    Fazla para vermeye gerek yok diyorsak işinizi görür ama megan 70 bu 50 dersek o zaman bmw alammaıza da gerek yok. Sonuçta hepsi ayn işi yapıyor. Meganla civic le arasında fazla fark yok demişsiniz ama neye göre yok. Zaten arasında fark olmsaa onları da 50 bin bandında satarlar. Her bahsine girerim megan 2 bile bu araçtan bana göre 2 gömlek üstün. Fakat parasına göre bu şartlarda alınıp binilir. Çünkü piyasa acayip bir halde.

    ben sahsen ncap puanına bakarım, 2. aşamada motora bakarım hem az yaksın hem performansı olsun, 3. aşamada arıza yapmasın 4 tasarım.. Yanı megane alınırsa benzınlısı uygun degeilse 80e dogru gidiyor 90 lık dizel bile ucmus fiyatları.. Ha hepsi ncapten yuksek puanlı olursa BMW almak tabıkı mantıksızlık. Ama adamın parası boldur ya da tipini begenmıstır, yanlayacaktır o zaman bmw alır. Ama mantıklı dusunursek tabiki bmw vs para vermek akıl karı degil bencede. Al koc gibi saglam elantra falan keyfıne bak. Arıza da yapmaz 20 sene catır catır bınersın.. Artık uretım adeti ne kadar artarsa maliyet o kadar azalıyor. Hatta işçilik ucuz diye millt çine fabrıka kuruyor turkıyeye fabrıka kuruyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I


    quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun_aslan

    Dizelmi 55 bin tl?

    Dizeli şuan liste fiyatı 61 bin civarında.

    http://lokal.citroen.com.tr/FiyatListesi/citroen?_ga=1.127356430.2008008633.1479317690

    Hayır exculisive su anda bayide 55 Bin TL. Ankara...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Aracı servise bıraktığımda bana yeden araç bundan verdiler. Benzinli otomatik. Ben hayatımda bu kadar ölü bir kombinasyon görmedim. Gitmiyor, gitsin diye gaza basıyorsunuz bağırıyor. Sinir etti sinir

    Tam bayan arabası işte minik otor bide otomatik. İsteseydin dizelini görseydın masallahı var 5.5 litre yakıyor. Tabı bu sınıfta favorım Accent blue 1.6 dizelidir. Onun da 1 ay sonra yenı kasası gelecek. Umarım 1.6 motoru koymaya devam ederler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I

    @shifisitert

    Hocam aracım d sınıfı değil.
    Kullandığınız araç dolusu veya test aracı olması dolayısıyla ekstra bir şey yapıldıysa bilemem.
    Fakat aracın motor çalışma anında başka bir dizel araçla yan yana koyup deneyin. En güzel bu şekilde anlarsınız.
    Ayrıca konfor konusunda ben camı açmak için eğilmem gerekirse ben o araçtan ne keyif alırım ne de rahatlığına bakarım.
    Ayrıca aracın konforunun standart olduğunu belirttim. Araca konforsuz demedim.

    Bu hafta sonu bayagı gezdim. megane sedan, talisman, opel astra hb dizel, egea dizel, civic sedan, toyota corolla ve c elysee test surusu yaptım. Hani c elysee o fiyata cok iyi araba gibi geldi açıkcası. O yuzden inanın size katılamıyorum bazı noktalarda. bu araba 55 bin Tl iken digerleri 70-90 bin tl arasında değişiyordu. Ekstra 15-20 bin tl vermeye gerek yok diye dusundurdu bu araç beni.. Ncap testi yüzdelik bazda carpmalarda bir miktar geride kalsa da yinede fiyatı cok uygundu. Zaten liste fiyatı 63 civarı

    Fazla para vermeye gerek yok diyorsak işinizi görür ama megan 70 bu 50 dersek o zaman bmw alammaıza da gerek yok. Sonuçta hepsi ayn işi yapıyor. Meganla civic le arasında fazla fark yok demişsiniz ama neye göre yok. Zaten arasında fark olmsaa onları da 50 bin bandında satarlar. Her bahsine girerim megan 2 bile bu araçtan bana göre 2 gömlek üstün. Fakat parasına göre bu şartlarda alınıp binilir. Çünkü piyasa acayip bir halde.

    ben sahsen ncap puanına bakarım, 2. aşamada motora bakarım hem az yaksın hem performansı olsun, 3. aşamada arıza yapmasın 4 tasarım.. Yanı megane alınırsa benzınlısı uygun degeilse 80e dogru gidiyor 90 lık dizel bile ucmus fiyatları.. Ha hepsi ncapten yuksek puanlı olursa BMW almak tabıkı mantıksızlık. Ama adamın parası boldur ya da tipini begenmıstır, yanlayacaktır o zaman bmw alır. Ama mantıklı dusunursek tabiki bmw vs para vermek akıl karı degil bencede. Al koc gibi saglam elantra falan keyfıne bak. Arıza da yapmaz 20 sene catır catır bınersın.. Artık uretım adeti ne kadar artarsa maliyet o kadar azalıyor. Hatta işçilik ucuz diye millt çine fabrıka kuruyor turkıyeye fabrıka kuruyor

    Hocam bu arabayı al düzgün kullan en az 10 yıl sıkıntı çıkarmaz. Tekrar söylüyorum bu piyasa fiyatlarında zaten tercih edilecek 2-3 araçtan biri. Test ederken keşke viraj ve fren mesafesine biraz dikkat etseydiniz demek istediğimi fark ederdiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I


    quote:

    Orijinalden alıntı: shifisitert


    quote:

    Orijinalden alıntı: III I II III I I

    @shifisitert

    Hocam aracım d sınıfı değil.
    Kullandığınız araç dolusu veya test aracı olması dolayısıyla ekstra bir şey yapıldıysa bilemem.
    Fakat aracın motor çalışma anında başka bir dizel araçla yan yana koyup deneyin. En güzel bu şekilde anlarsınız.
    Ayrıca konfor konusunda ben camı açmak için eğilmem gerekirse ben o araçtan ne keyif alırım ne de rahatlığına bakarım.
    Ayrıca aracın konforunun standart olduğunu belirttim. Araca konforsuz demedim.

    Bu hafta sonu bayagı gezdim. megane sedan, talisman, opel astra hb dizel, egea dizel, civic sedan, toyota corolla ve c elysee test surusu yaptım. Hani c elysee o fiyata cok iyi araba gibi geldi açıkcası. O yuzden inanın size katılamıyorum bazı noktalarda. bu araba 55 bin Tl iken digerleri 70-90 bin tl arasında değişiyordu. Ekstra 15-20 bin tl vermeye gerek yok diye dusundurdu bu araç beni.. Ncap testi yüzdelik bazda carpmalarda bir miktar geride kalsa da yinede fiyatı cok uygundu. Zaten liste fiyatı 63 civarı

    Fazla para vermeye gerek yok diyorsak işinizi görür ama megan 70 bu 50 dersek o zaman bmw alammaıza da gerek yok. Sonuçta hepsi ayn işi yapıyor. Meganla civic le arasında fazla fark yok demişsiniz ama neye göre yok. Zaten arasında fark olmsaa onları da 50 bin bandında satarlar. Her bahsine girerim megan 2 bile bu araçtan bana göre 2 gömlek üstün. Fakat parasına göre bu şartlarda alınıp binilir. Çünkü piyasa acayip bir halde.

    ben sahsen ncap puanına bakarım, 2. aşamada motora bakarım hem az yaksın hem performansı olsun, 3. aşamada arıza yapmasın 4 tasarım.. Yanı megane alınırsa benzınlısı uygun degeilse 80e dogru gidiyor 90 lık dizel bile ucmus fiyatları.. Ha hepsi ncapten yuksek puanlı olursa BMW almak tabıkı mantıksızlık. Ama adamın parası boldur ya da tipini begenmıstır, yanlayacaktır o zaman bmw alır. Ama mantıklı dusunursek tabiki bmw vs para vermek akıl karı degil bencede. Al koc gibi saglam elantra falan keyfıne bak. Arıza da yapmaz 20 sene catır catır bınersın.. Artık uretım adeti ne kadar artarsa maliyet o kadar azalıyor. Hatta işçilik ucuz diye millt çine fabrıka kuruyor turkıyeye fabrıka kuruyor

    Hocam bu arabayı al düzgün kullan en az 10 yıl sıkıntı çıkarmaz. Tekrar söylüyorum bu piyasa fiyatlarında zaten tercih edilecek 2-3 araçtan biri. Test ederken keşke viraj ve fren mesafesine biraz dikkat etseydiniz demek istediğimi fark ederdiniz.

    fren mesafesını olcme sansım yok malesef. Virajda kopmayı denemek için espyı kapatıp zorlamak lazım kı o da kazaya neden olabilir




  • Yalnız koca Citroen gibi bir markaya yakışmayacak bir hata var reklamda.

    Dakika 01:20'de kadın kemer takılı biçimde uyurken sadece 1 saniye sonra 01:21'de kafasını çevirirken kemerin takılı olmadığını görüyoruz. Ardından 01:24'te kadın hala yerindeyken bu sefer kemerin yine takılı olduğu görülüyor.


    Belki çok küçük bir ayrıntı ama anında dikkatimi çekti. Kim bilir bu reklam için ne kadar masraf yapıldı bir de .

  • ilk çıktıgında çok guzeldı fiyatına gore


    32 bin 1.2 vti en full modeli için aldıgım fiyattı kredimi ne cıkmadı orada sorun oldu alamadıgım ıcın uzuldugum br araba ama sımdıkı fıyatına gore donup bakmam
  • shifisitert S kullanıcısına yanıt
    Evet dizeli gayet iyi şirkette var. Torbosuz bir benzinli çok yüksek hacimle gelmedikten sonra bir şey ifade etmiyor zaten.

    Accent muhteşem gidiyor, hafif güçlü daha ne olsun. Ama yeni kasayı pek beğenemedin doğrusu
  • Gayet güzel bir otomobil.

    Dingil mesafesi Aege'den daha geniş.

    B segmentte en karakteristik dış tasarım bu araçtadır.

    Dizel motorlarıyla muazzam derecede ekonomi yapmak mümkündür.

    Elin eskisine Alman diye bineceğinize Şanzelize'ye binin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Evet dizeli gayet iyi şirkette var. Torbosuz bir benzinli çok yüksek hacimle gelmedikten sonra bir şey ifade etmiyor zaten.

    Accent muhteşem gidiyor, hafif güçlü daha ne olsun. Ama yeni kasayı pek beğenemedin doğrusu

    yeni kasaya spoiler karlik fln atinca cok albenili oluyor.. zaten guvenlikte sinfinin lideri motorda da oyle yani her alnda lifer accent olacak. Bi jant lastik eklesek oda ueterli olur gibi moda cok acik bi tasarim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gün Antalya - Kalkan (Kaş - Kalkan) gidip geldim.
    Giderken normal kullanım sergiledim en fazla 130 km ortalama 115-120km hızla sürdüm. Şehirden çıkarken yol çalışması nedeniyle 500 mt yolu yarım saatte çıktım o yüzden hız biraz düşük.


    gidilen yol : 242
    ortalama tük.: 5,3
    ortalama hız : 95


    Gelirken biraz daha ekonomik olması açısından cc ile 100 km hızla geldim. Sollama dışında hızı aşmadım.

    gidilen yol : 235
    ortalama tük.: 4.3
    ortalama hız : 91


    Aracın ses izolasyon konusunda fikir vermesi açısından basit bir programla test ettim. Test ederken cam ve radio kapalıydı.
    Ses ölçümü
     2017 C ELYSEE (ANA KONU)

    Dönüş yolunda çekilen fotoğraf.

     2017 C ELYSEE (ANA KONU)




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.