Şimdi Ara

2016 tr 5260. Sı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
1
Favori
3.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 20
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 26
  • Ortalama Mesaj Aralığı 48 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 23
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ignisfatuus (26 mesaj) Şurdanbiöğrenciabi (3 mesaj) Muhendisiniz (3 mesaj) greymamba (3 mesaj) OneShotHeadShot (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (13 mesaj) Mobil (40 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Buyrun benim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Nidek yani?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorumuz yok gidebilirsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şaka şaka ygs sıralaman nasıldı :)

    Bir de son haftalardaki ygs denemelerin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şurdanbiöğrenciabi Ş kullanıcısına yanıt
    Ygs mat 40 yaptım türkçe 11y 1b yaptım 7k geldi hocalar bu ilk 1000 e girer dediler bende madem girecem çok kasmayım dedim 5k ya çekebildim yıldırım beyazıt tıp kazandım denemelerde 135 140 ortalama yapardım rekorum 150 güvender denemesinin biriydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • itsmeesra kullanıcısına yanıt
    Bu yıl stres olmadan nası oluyor diye birdaha gircemde rakiplerimi tanımaya geldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ignisfatuus i kullanıcısına yanıt
    Eyvallah kardeşim tanı bakalım madem sen de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şurdanbiöğrenciabi Ş kullanıcısına yanıt
    Yoo şakasına diyorum yaa inşallah dilediğiniz gibi geçer sınavınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genel deneme ne çözüyordun son zamanlar
  • ignisfatuus i kullanıcısına yanıt
    hocam lys fizikte karağaç fasikülleri birey b ve denemeler 20+ için yeterli olur mu ya da mat geo için sorayım daha iyi olur. güray küçük fasikülleri ve üstüne karekök soru bankası ve deneme matta 35+ geo 20+ oluru var mıdır ?
  • hocam fen ve sosyalin nasıldı
  • mat ortalaman kaçtı denemelerden önce
  • GecenGunYineParisteyim G kullanıcısına yanıt
    Karma deneme çözmenizi tavsiye ediyorum her yayını çözün abi internetten pdf lerini bulup daha ucuza halledebilirsiniz güvender çözüyodum evde bide t9 zor vardı ama o çok dandik almayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Speedyfreeder kullanıcısına yanıt
    Lys fiziğim çöptü benim. Geçen yıl öyle bir sınavdı ki istersen 5 6 kitap bitir özel ilgin yoksa o fiziği yapamazdın yapamadım da. Illa deneme önerirsem fem alın fem mat iyi ben lys deneme pek çözmedim mat için. Bilfen kocaman bi kitap vardıya onu bitirdim apotemi limit türev integral çözdüm. Abi mf3 ıstiyorsanız fiziği sallayın 10 yanlışla 5k ya çektim sabah akşam biyoloji ezberi yapın biyonuz 27 28 olsun banko ilk 10k gelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 tr 5260. Sı

    5298. Olmuşum konu adı yanlış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ignisfatuus i kullanıcısına yanıt
    fem mi kaldı hocam ya
  • 2016 tr 5260. Sı

    Fen sosyal böyleydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • keyssi kullanıcısına yanıt
    Ygs den önce zor bi deneme vardı o hariç 30 net üstü yapıyordum sınavda 35 net hedefliyordum ama aşırı kolay geldi sorular birçok kişi fulledi en iyi dersim en kolay çıkınca etkilendim sıralama olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ignisfatuus

    Ygs den önce zor bi deneme vardı o hariç 30 net üstü yapıyordum sınavda 35 net hedefliyordum ama aşırı kolay geldi sorular birçok kişi fulledi en iyi dersim en kolay çıkınca etkilendim sıralama olarak

    LYS mat için ne çözmüştün
  • ignisfatuus i kullanıcısına yanıt
    hocam ygsden sonraya hangi lys konuları kalmıştı
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.