Şimdi Ara

2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
970
Cevap
26
Favori
175.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid

    Niyetim konuyu kirletmek veya başka taraflara dallandırmak değil ama burada bahsi geçen mevzu için detay öğrenebilirsek, aracı almayı düşünenler için fikir vermesi açısından bir referans noktası olabilir.

    Sorumun cevabı arkadaşları rahatsız edecekse özelden de alabilirim; dsg'ye göre bu easy-r şanzımanın ne gibi eksileri var acaba?

    Kimsenin rahatsız olacağı bir şey yok arkadaşım. Herkes bildiğini anlatsın ;) Seat ibiza gerçekten iyi bir alternatif dsg'de iyi bir şanzıman. 5 bin TL daha koyabiliyorsan bence alınabilir. Ama koyamıyorsan ya da koyabilsen bile ibiza'nın tipini beğenmiyorsan Sandero Stepway forever :D Bence İbizanın tipi de kötü değil. Benim dilim çok yandığı için yüksek araba istiyorum. Yok alçak olsun sorun degil Donanımı iyi olsun benim 5 bin liram daha var diyorsan bence İbiza alınabilir. Gayet de güzel binilir.

    Benim Sandero'ya karar verirken ki düşüncem alabileceğim en ucuz otomatik sıfır arabayı alabilmekti. Tam otomatik 2011 clioya bile 40 bin üstü fiyat cekiyorlardı. Alınca başına ne geleceği de meçhul. Alırken ne çakallarla uğraşacağın meçhul. Ben aracı şimdikinden bayağı hesaplı bir şekilde full haliyle 45500 TLye aldım. Onda bile borç ettim. Ha motorundan çok memnunum ama biraz daha para bulsaydım kesinlikle ibiza değil Stepway'in dizel otomatiğine bakardım. Çünkü -dsg iyi olabilir- ama daha önce de dediğim gibi bu arabının şanzımanı da kesinlikle kötü değil. Bir kere benim yarı otomatiklerde en cok çekindiğim konu olan yokuşlarda geri kaçırma çözülmüş ayrıca şanzıman kesinlikle geliştirilmiş ve eski yarı otomatikler kadar sarsmıyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid

    @dürüstmezarcı; Öyleyse sonuç yine dönüp dolaşıp işin konfor kısmına geliyor. Önceki mesajda "daha riskli" diye bir ifade kullandığınız için özellikle sormuştum dezavantajı nedir diye. Çift-tek kavrama konforu haricinde bir dezavantajı yok o zaman? Neden daha riskli dediğinizi anlayamadım.

    Ha bir de dsg ile ilgili bir şey demek isterim. Ben yıllardır üretilen bu şanzımanın bu kadar deneyimle hala arızaya çok yatkın olacağını düşünmüyorum. Çoğu sorun giderilmiş ve git gide iyileştirilmiş olduğu bana daha mantıklı geliyor. Ha son çıkan dsglerden de aynı sorunlar aynı sıklıkta geliyorsa bu işte bir iş var. Koskoca vw çalışmıyor kendini geliştirmiyor demektir. Bence bu da zor bir ihtimal. Yani ben dsg'ye kesinlikle güvenirdim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: varan100

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid

    @dürüstmezarcı; Öyleyse sonuç yine dönüp dolaşıp işin konfor kısmına geliyor. Önceki mesajda "daha riskli" diye bir ifade kullandığınız için özellikle sormuştum dezavantajı nedir diye. Çift-tek kavrama konforu haricinde bir dezavantajı yok o zaman? Neden daha riskli dediğinizi anlayamadım.

    Ha bir de dsg ile ilgili bir şey demek isterim. Ben yıllardır üretilen bu şanzımanın bu kadar deneyimle hala arızaya çok yatkın olacağını düşünmüyorum. Çoğu sorun giderilmiş ve git gide iyileştirilmiş olduğu bana daha mantıklı geliyor. Ha son çıkan dsglerden de aynı sorunlar aynı sıklıkta geliyorsa bu işte bir iş var. Koskoca vw çalışmıyor kendini geliştirmiyor demektir. Bence bu da zor bir ihtimal. Yani ben dsg'ye kesinlikle güvenirdim.

    dsg ile ilgili forumda yazılar çok ne yazık ki tam bir iyileştirme yok o bölümlerde herkes dsg için saatli bomba der ne zaman ne olacağı belli değil asıl problem bir kez arıza olduğmu bir daha ayar tutmaması en sonunda neredeyse şanzıman değişimine kadar giden pahalı bir aşaması var...

    tam otomatik (tork konvertörlü) yeni nesilleri çok iyi malum her markada yok vede daha pahalı...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid

    @dürüstmezarcı; Öyleyse sonuç yine dönüp dolaşıp işin konfor kısmına geliyor. Önceki mesajda "daha riskli" diye bir ifade kullandığınız için özellikle sormuştum dezavantajı nedir diye. Çift-tek kavrama konforu haricinde bir dezavantajı yok o zaman? Neden daha riskli dediğinizi anlayamadım.

    Satmak istediğin zaman elde kalma riski,daha ucuza verebilme riski. Para =risk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dürüstmezarci -- 25 Eylül 2016; 16:24:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • varan100 V kullanıcısına yanıt
    Ağzına sağlık hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ben tabi araştırmadım. Ama anlattığınız gibiyse gerçekten çok yazık...
    _____________________________
  • dürüstmezarci kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam. Aracınıza kazasız belasız binmeniz dileğiyle...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid

    Niyetim konuyu kirletmek veya başka taraflara dallandırmak değil ama burada bahsi geçen mevzu için detay öğrenebilirsek, aracı almayı düşünenler için fikir vermesi açısından bir referans noktası olabilir.

    Sorumun cevabı arkadaşları rahatsız edecekse özelden de alabilirim; dsg'ye göre bu easy-r şanzımanın ne gibi eksileri var acaba?

    vites geçişleri hissediliyormus diyorlar
    eger easy-r ile edc (clio) aynı şanzıman ise :

    evet sadece 1 den 2ye, 2 den 1e vites arası, sık sık dur kalklarda devrin bir türlü yükselemediği, tam yükseldiğinde tekrar azaldığı anlarda hissediliyor (0-35km, 35-0km aralığı diyebiliriz). hafif beşik gibi sallanıyor araç
    yüksek hızdaki geçişlerde hissedilme kesinlikle yok.

    bahsettiğim durumlarda dsg ne yapar fikrim yok hiç binmedim
    _____________________________
    GS..
    megane sedane 1,2 tce edc..
    panasonic plazma..




  • hbasaran82 kullanıcısına yanıt
    Dsg'de çift kavrama sayesinde, 1.vitesteyken diğer kavrama 2.vitesi hazırladığı için geçişleri hissetmiyorsunuz, konfor kısmı buradan geliyor. İstanbul trafiği gibi dur-kalk kısmı çok olan yerlerde sıkça kullanıldığında, meşhur dsg arızası yine bu özellik yüzünden ortaya çıkıyor zaten diye biliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid

    Niyetim konuyu kirletmek veya başka taraflara dallandırmak değil ama burada bahsi geçen mevzu için detay öğrenebilirsek, aracı almayı düşünenler için fikir vermesi açısından bir referans noktası olabilir.

    Sorumun cevabı arkadaşları rahatsız edecekse özelden de alabilirim; dsg'ye göre bu easy-r şanzımanın ne gibi eksileri var acaba?

    vites geçişleri hissediliyormus diyorlar
    eger easy-r ile edc (clio) aynı şanzıman ise :

    evet sadece 1 den 2ye, 2 den 1e vites arası, sık sık dur kalklarda devrin bir türlü yükselemediği, tam yükseldiğinde tekrar azaldığı anlarda hissediliyor (0-35km, 35-0km aralığı diyebiliriz). hafif beşik gibi sallanıyor araç
    yüksek hızdaki geçişlerde hissedilme kesinlikle yok.

    bahsettiğim durumlarda dsg ne yapar fikrim yok hiç binmedim

    edc (çift kavrama ) dsg benzeri sistem
    easy-r (robotik) sistem
    ikisi aynı sistem değil...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sanrupid

    Dsg'de çift kavrama sayesinde, 1.vitesteyken diğer kavrama 2.vitesi hazırladığı için geçişleri hissetmiyorsunuz, konfor kısmı buradan geliyor. İstanbul trafiği gibi dur-kalk kısmı çok olan yerlerde sıkça kullanıldığında, meşhur dsg arızası yine bu özellik yüzünden ortaya çıkıyor zaten diye biliyorum...

    Edc de aynı prensipte çalısıyor diye biliyorum.
    ya aslında bu beşik gibi sallama olayı cliomda daha çok rampa aşağı dur kalk lı trafikte hissediliyor düz yolda pek karşıma çıkmıyor.
    yalnız dsg nin şu meşur problemine vw tarafından çare bulunamuyor sanırım
    adamlar araçlarının şansızmanlarını istanbul gibi trafiğin çile olduğu metropollere göre tasarlamamış anlaşılan :)
    _____________________________
    GS..
    megane sedane 1,2 tce edc..
    panasonic plazma..
  • Üstadlar arabayı aldım teslimat haftaya bugün başka bir bayiye kredi imzası için gittiğmde arkadaşla beklerken teşhirdeki 2016 model stepway e baktık, o ne biçim direksiyon simidiydi yahu... Ses kontrol tuşları yok ve çok dandik bir malzemeydi... Umarım böyle bir sürprizle karşılaşmam ben en pahalı ve dolu versiyonu aldığımı düşünüyorum sizce resimlerdeki bir ön panel beni mi bekler yoksa???? :-)
    Bu mesaja eklenen görseller:

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • moongift M kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun inşallah kazasız sürmek nasip olur. Anlaşmanızda neler var, bu fiyata neler dahil?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • moongift M kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun kazasız belasız kullanın inşaAllah
    stepwayda dolu boş yok ekstra para verirsen navigasyonlu ekran takılıyor
    onun dışında eklenecek bir OPSİYON YOK
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moongift

    Üstadlar arabayı aldım teslimat haftaya bugün başka bir bayiye kredi imzası için gittiğmde arkadaşla beklerken teşhirdeki 2016 model stepway e baktık, o ne biçim direksiyon simidiydi yahu... Ses kontrol tuşları yok ve çok dandik bir malzemeydi... Umarım böyle bir sürprizle karşılaşmam ben en pahalı ve dolu versiyonu aldığımı düşünüyorum sizce resimlerdeki bir ön panel beni mi bekler yoksa???? :-)
    Bu mesaja eklenen görseller:

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R 2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

    Renault grubunda ses kontrol tuşları direksiyon simidinde değil, direksiyon kolonunda yer alır.
    Direksiyon simidinde hız limitleme sabitleme tuşları var.
    Ama sizin aldığınız araçta yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Makyajlı kasa da korna yine yanda mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Haftaya araçla ilgili tüm fiyatlamaları ve yaptığım harcamaları çok ayrıntılı bir şekilde sizinle paylaşacağım: ben çok araba kullanmadığım için teknik özellikleri kıyaslama yapamayacağım ama fiyat konusunda ve diğer tüm harcamalarla ilgili ön bir bilgi olması açısından bilgi paylaşacağım; saygılarımla...
    _____________________________
  • Yahu arkadaşlar, Dacia Türkiye sitesinde resimde görüldüğü üzere Cruise Control (Hız Sabitleyici) olan bir direksiyon resmi var ancak alacağımız Sandero Stepway 1.5 dCi Otomatik vites araba da bu direksiyon simidi neden yok; dümdüz bir direksiyon var arkadaş?
    Taktım buna kafayı:-)
     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R
    _____________________________
  • Araç donanımı fazla ama farklı ülkelerde farklı versiyonlar ile geliyor. Bazı ülkelerde aracın ismi bile renault stepway ülkemize gelen ise sanırım en boşu zaten hız sabitleme otomatik camlar vs. Olsa adamlar clioyu satamazlar 72000 TL ye. Şu makyajli kasa gelir mi ülkemize acaba ondaki durum ne onu merak ediyorum bekleyelim bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Alan arkadaşlar fiyat olarak ne kadara hangi bayiden aldılar acaba? Misal şu fiyat nasılhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-otomatik-vites-2016-0-km-dacia-sandero-stepway-0.9-easy-r-331544003/detay plaka ve ocak bandrol masrafları dahil demişler.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.