Şimdi Ara

2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
970
Cevap
26
Favori
175.381
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İşte bu arabadan bir bayide gördüm ben içine bile bindim değişik geldi. Sonra güzelmiş dedim ama diğerleri böyle degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sa arkadaşlar güncel kullanım verilerim:
    Araca 10 kişi bindik 6 yetişkin 4 çocuk
    Bagaj dolu
    istanbul- nevşehir arası gidiş yakıt ortalaması 6.2 lt
    Nevşehir -Istanbul arası dönüş yakıt ortalaması 5.8 lt
    Gidişte ıstanbul çıkış trafiği sonrası trafiğe girmedik
    Dönüşte klasik bayram trafiği
    Sapanca sonrası istanistanbul girişine kadar trafik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nev2000 -- 18 Eylül 2016; 14:06:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • moongift M kullanıcısına yanıt
    Var olan bir özelliğin kullanılmasını neden yasaklar ki DACIA


    sene olmuş-bitmiş 2016: yahu benim arabamda da yol bilgisayarı var ama kullanamıyorum, Dacia izin vermiyor yasakladı*
    mı diyecek dacia ya binen? biraz fazla saçma açıp açmama meselesi.
    _____________________________
    GS..
    megane sedane 1,2 tce edc..
    panasonic plazma..
  • nev2000 N kullanıcısına yanıt
    üstadım rüzgarlıkları kaça nereden almıştın, memnu kaldın mı?
    _____________________________
  • moongift M kullanıcısına yanıt
    60 tl ye tuningciden aldım
    memnunum ancak vatandaş takarken 1 parmak üstten yapıştırmış görüntüyü bozmadığı için
    bende kaldırmadım iş görüyor sıkıntı yok
    _____________________________
  • Arkadaşlar merhaba; Dacia Sandero Stepway 0.9 cc 90 bg EasyR benzinli modelini yaklaşık 2 ay önce aldım. Aracı bayiden alır almaz uzun yola gittim. Hatta araç daha 7 km’deydi. Ankara’dan Denizli’ye. Bu yol yaklaşık 460 km. Günlerden 19 Temmuz’du. Tahmin edilebileceği gibi hava sıcaktı. Araçta yalnızca ben vardım. Üstümde mavi tişört ve kot pantolon… :P Pardon :D Aracın ne kadar yaktığını çok merak ediyordum. Ölçmek için klimayı açmadım. Ama pencereleri bunalmayacak kadar açtım. Bu arada aracı 90-100 km arasında tutmaya çok özen gösterdim . Galiba bir kere bir sollama sırasında 110’a kadar çıktım. Ankara’da Opet Üstün Petrol’de depoyu fulledim. Araçta “Eco Modu” kapalıydı. Denizli’de Opet Özkanlar Petrol’de depoyu yeniden fulledim. Tam 23 litre benzin aldı. Litre fiyatı 4,35 TL’ den toplamda 100,05 TL tuttu. Ekranda 452,4 km yazıyordu. Kaba bir hesapla kilometreye 22.1 kuruş yakmış. Yani 100 km de 5 litre yakmış. Herşeyi açık açık yazdım. Bu koşullarda benzin fiyatına göre hesaplayabilirsiniz.

    26 Temmuz’da Ankara’dan Amasya’ya gittim. 100-110 arası kullandım. Daha çok 110 kmye sabitledim. “Eco Modu” kapalıydı. Öncekine göre biraz daha agresif kullandım. Arada klimayı açtığım oldu ama kısa süreliğine. Rakamları hatırlamıyorum. Ama yakıtın kırmızı ışığı yandığında benzin aldım bir daha yandığında yine aldım. Hesapladım ve 28 kuruş yaktı.,

    18 Eylül’de araç 3000 km deyken yine Ankara’dan Denizli’ye geldim. Araçta bir arkadaşım daha vardı. Tatil dönüşü olduğu için ikimizin de valizleri ve eşyaları vardı. Bu sefer aracı 90-110 km arasında kullandım. Ama genelde 100 kmye sabitlemeye çalıştım. Birkaç kez 130-140 km’ye kadar çıktım. Birkaç kez de yolda çalışma olduğu için kırmızı ışıktan kalkışta yan şeride geçmek için bayağı yüklendim. “Eco Modu” bu sefer açıktı. Ankara’nın çıkışında yakıtın kırmızı ışığı yandı ve 7 km sonra 4,79 TL’den 100 TL yakıt aldım. 403+7km sonra yeniden kırmızı ışığım yandı. Bu sefer yine kaba bir hesapla 24,3 kuruş yaktı. Bu da yaklaşık 5,1 lt yakıta denk geliyor. Tabi ki yakıt ışığına göre kesin değerler söylemek zor ama fikir vermesi açısından değerli olduğunu düşünüyorum.

    Sonuç olarak benzinli ve otomatik bir araba için bence makul. Bir de bu arabanın henüz kilometresinin düşük olduğunu düşünürsek zamanla yakıtının azalacağını düşünüyorum. Aracın sürümü gayet rahat kesinlikle yorucu değil. Tabiki bir C sınıfı yada D sınıfıyla karşılaştırılamaz. Ama 6-7 saat yolculuğu gayet rahat yaptım.

    Arabanın sürümüne gelince; Öncelikle araba çok medeni hissettiriyor, motoru çok sessiz ve kesinlikle akışı iyi. İlk başta robotize şanzımana alışmakta zorlanıyorsunuz. Arabada bir mallık var gibi geliyor. Ama sıkıntı biraz arabayı tanımakla alakalı. Alışınca araç o kadar sarsmıyor. Mesela benim yaşadığım deneyim. şöyleydi: Kırmızı ışıkta kalkıyorsunuz. Tabi gaza basıyorsunuz. Araç 2. vitese atıyor. Tabi araba vites atarken 1 saniyeden daha kısa bir süre gaz yemiyor. Siz de “Ulan noluyo? Bu araba neden gaz yemiyor diye gaza abanıyorsunuz.” Bu arada, araba bir üst vitese geçmiş ve oluyor ama sizin verdiğiniz fazla gazla hızlanamıyor. E noluyor geri vitesi düşürmesi gerekiyor. Bu işlemler sırasında araba haliyle sarsılıyor. Ve aslında tahminimce yarı otomatik viteslerdeki huzursuzluğun çoğu nedeni bu senaryodan gerçekleşiyor. Bir kereliğine yarı otomatik sürenler, alışamadıkları için, bu şanzımanlar hakkında atıp tutuyor. Şunu belirtmeliyim bu araba kesinlikle vites geçişleri sırasında manuel kadar sarsmıyor. Siz sürücü olarak çoğu zaman vites geçişini hissetmiyorsunuz. Yolcu olarak nerdeyse hiç hissetmiyorsunuz. Ben Toyota Corolla Dizel multimode aracında yolcu olarak bulundum. Her viteste rukuya vardım. :) İşin esprisi ama bayağı vites geçişlerini hissettim. Bu şanzımanda önemli nokta nasıl manuelde vites atarken ayağınızı gazdan çekiyorsanız bunda da arabanın vites atmasına fırsat vermek gerekiyor. Ha ben ayağımı gazdan çekmiyorum. Onun yerine sabit tutuyorum. Hızlanacaksam vites attıktan sonra gaza basıyorum. Ki bu bir saniye bile sürmeyen kısacık bir zaman dilimi. Araç manuel vitesli bir araçta bir insanın değiştirecebileceğinden daha hızlı ve sarsıntısız vites değiştiriyor emin olun. Hele de sakin sürümlerde… Tam otomatik kullandım. Onda da gaza yüklenince vites geçişlerini bayağı hissediyordum. Bu arada şanzımanla ilgili söylemem gereken bir güzellikte yolculuk esnasında kaçıncı viteste olduğunu göstermesi.

    Araçta start-stop var. Ve gayet iyi çalışıyor. Sıkışık trafikte çok sık durup kalkarsanız ilkinden sonra çalışmıyor. Birde motor henüz ısınmadıysa çalışmıyor. Benim beklediğimden çok daha başarılı. Ayağınızı gazdan çektiğiniz anda çalışıyor ve sanki hiç sönmemiş gibi hemen harekete geçiyor. Ben start-stopun bu kadar hızlı çalışacağını düşünmezdim. Bu arada aracla park manevralarını gaza basmadan rölantide yapabiliyorsunuz. Yani sadece frene basarak... Bu acayip kolaylık sağlıyor. Bir çok yarı otomatikte bu özellik yok.

    Yokuş kalkış desteği var. Oda gayet güzel çalışıyor. Dik yokuşlarda tedbir olsun diye yine de el frenini çekiyorum.

    Aracı 1800 TL ekstra para vererek, Multimedya-navigasyon paketiyle aldım. Bu multimedya aslında markası “LG” olan kaliteli bir tablet. Genel olarak başarılı. Dokunmatiği iyi. Bluetooth ile telefonu eşleştirip görüşme yapabiliyorsunuz ve telefondaki müzikleri dinleyebiliyorsunuz. Hem iphone hem android ile denedim. Flash belleğinizdeki müzikleri ve audio kablosuyla başka bir cihazdaki müzikleri çalabiliyorsunuz. (audioyu denemedim ama girişi var). Şimdiki aklım olsa almam. Çünkü biraz pahalı gibi. Forumlardan okuduğum kadarıyla servis dışında 1200 TL’ye daha güzel özellikleri olan geri görüş kameralıları takılıyormuş. Garantiyi nasıl etkiler onu öğrenmek lazım. Bir de fiyat konusunu daha iyi araştırmak lazım. Arabanın ses sistemi hiç iyi değil. Hani hiç takmasalar daha iyiymiş resmen. En kısa zamanda güzel hoparlörler almak gerek.

    Motorun performansı ile ilgili şunu söyleyebilirim. Babamın 1.4 lt 2006 model lpgli Toyota Corollası var. 1,4 Toyota 97 beygir ama -turbonun etkisinden dolayı olabilir- 0,9 sandreo kesinlikle 1.4 ten daha iyi. Gözüm kapalı söyleyebilirim. Zaten 0-100 hızlanmalarına bakarsanız direk anlaşılır. Kardeşimin de 1.6 lt 2003 model lpgli toyota corollası var. 110 beygir. 0,9 1.6’dan iyi değilmiş gibi geldi. Yani performansı 1.5 lt atmosferik motor gibi diyebilirim. Benim gibi sakin süre birisi için performansı çok bile.

    Yol tutuşuyla ilgili bişe diyemiyecem. Esp falan var ama araba yüksek, maceraya gerek yok. Sakin kullandıktan sonra sorun yaşamazsınız ama drift yapacaksanız başka araba bakmakta fayda var. :D Ama 90-100 km hızla bu arabanın savuracağı viraj azdır diye düşünüyorum. En azından sürdüğüm güzergahlarda ben sorun yaşamadım. Bu arada stabilize yollardan yaylaya çıktım. Çok dik yokuşlarda bile sorun çıkarmadı. Hatta o dik yokuşları 2. Vites ile çıkmaya çalışıyordu manuele aldım ve 1. Viteste kedi gibi tırmandı resmen. Tabi yüksek olmasının avantajını bu yollarda yaşıyorsunuz. Babamın Toyota 3 yerde altını vurdu. Ama Stepway’de tabiki de tık yok ;)

    Aracın en zayıf noktası malzeme kalitesi... Çok sert plastik var. Çizilmeye müsait. Onun dışında direksiyon yükseklik ayarı yok. Doğru pozisyonu buluyorsunuz ama tabiki de konfor açısından eksiklik. Onun dışında arkada çamurluğun iç tarafını tamamen kaplayan bir davulumbaz yok. Açıkta kalan yerlere kalın boya atmışlar. Buraya servisle konuşup bir davulumbaz almayı düşünüyorum. Başka bir eksisi arka camlar manuel. Bu bence çok önemli değil ama eksik yani. Bence ne kadar çok elektronik o kadar çok masraf ;) Ayrıca tahmin edebileceğiniz gibi yan aynalar da otomatik değil. Bence bu da sorun değil ilk aldığımda ayarladım hala öyle duruyor. Aynalar büyük olduğu için park ederken biraz kafamı uzatarak tekerin hizasındaki kaldırımı görebiliyorum. İyi bir ses sistemi ve davulumbaz ile benim içime sinecek. Arabada elektrik aksamı çok sevmediğim için diğer eksileri aslında çok gözüme batmıyor. Bir de ekranda işareti olmasına rağmen hız sabitlemesi yok. Ben bu özelliği seviyorum. Avrupa daki modellerde bu özellik var. Ayrıca 2016 model arabada yol bilgisayarının olmaması beni çıldırtıyor. Neyse ki araçta aslında bu özellik varmış ve serviste açılabiliyormuş. Ama garantiden çıkıyormuş. Neyin garantiden çıktığını da anlamadım. Araba mı çıkıyor yoksa digital gösterge mi anlamadım. Herhalde araba değildir  Ne alaka ya. Arabaya özelliği koyuyorsun ama açmadan veriyorsun. Kafaya bak :D

    Aracın şehir içi ne kadar yaktığını henüz sağlıklı bir şekilde ölçemedim. Onu da ölçünce yazacağım.

    Sonuç olarak aracın şanzımanından motoruna kadar yürüyeni beni tatmin etti. Adamlar Esp, Asr, start-stop, yokuş-kalkış desteği, hatta lastik basınç sensörü bile koymuşlar. Yürüyen namına herşey güzel. Ama ucuz olsun diye malzemeden çalmaları gözden kaçmıyor. Yani “bu niye böyle olmuş?” “bu niye kötü" demek yerine, "bu koşullarda böyle bir seçeneğin müşteriye sunulmuş olması güzel" demek lazım bence . Zaten o eksikler tamamlansa bu fiyata olmaz. Bu gerçeği bir kabullenip öyle eleştirmek lazım. Hatta neden eleştiriliyor onu anlamıyorum. Araba bu... bakarsın beğenmezsen almazsın. Git 10 bin TL daha ver boş Micra al. Yada yine bir miktar para koyarsanız Hyundai İ10 1.2 otomatikte güzel bir seçenek olabilir. Lakin bu paraya bu alınıyor ;) Ama bu arabanın en güzel yanı bence tipi… Yani valla araba bu kadar güzel olmasa almazdım. Özellikle çocuklar ve kadınlar çok beğeniyor ;) Arabadan anlayan, araba üstadı, araba gurmesi erkekler ise daha “Hayırlı olsun! Allah kaza bela vermesin demeden” . “Sen salak mısın? Dacia alınır mı?” demeye başlıyorlar. Çok bilince iyi dilek sunmaya gerek yok tabi!!! Ne kadar çok bildiğimizi belli etmek için karşıdakinin ne kadar aptal olduğunu ispatlamamız gerekir :D Milletçe karşıdakini küçümsemek resmen ata sporumuz olmuş… Param olsa 4x4, 4 kapı Mini Cooper almayı bende bilirim.

    Bütün samimiyetimle şeffaf bir şekilde deneyimlerimi yazdım. Artısını eksisini tarafsız bir şekilde söylemeye çalıştım. Ben bu arabayı çok merak ediyordum. Ama almaya kalktığım zamanlarda, yani 5-6 ay önce böyle açıklayıcı bir yazıyı bir türlü bulamıyordum. Şimdi var mı bilmiyorum? İnşallah faydalı olmuştur. Herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim. Sorularınız olursa yanıtlamaya çalışırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi varan100 -- 21 Eylül 2016; 17:58:22 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: varan100

    Arkadaşlar merhaba; Dacia Sandero Stepway 0.9 cc 90 bg EasyR benzinli modelini yaklaşık 2 ay önce aldım. Aracı bayiden alır almaz uzun yola gittim. Hatta araç daha 7 km’deydi. Ankara’dan Denizli’ye. Bu yol yaklaşık 460 km. Günlerden 19 Temmuz’du. Tahmin edilebileceği gibi hava sıcaktı. Araçta yalnızca ben vardım. Üstümde mavi tişört ve kot pantolon… :P Pardon :D Aracın ne kadar yaktığını çok merak ediyordum. Ölçmek için klimayı açmadım. Ama pencereleri bunalmayacak kadar açtım. Bu arada aracı 90-100 km arasında tutmaya çok özen gösterdim . Galiba bir kere bir sollama sırasında 110’a kadar çıktım. Ankara’da Opet Üstün Petrol’de depoyu fulledim. Araçta “Eco Modu” kapalıydı. Denizli’de Opet Özkanlar Petrol’de depoyu yeniden fulledim. Tam 23 litre benzin aldı. Litre fiyatı 4,35 TL’ den toplamda 100,05 TL tuttu. Ekranda 452,4 km yazıyordu. Kaba bir hesapla kilometreye 22.1 kuruş yakmış. Yani 100 km de 5 litre yakmış. Herşeyi açık açık yazdım. Bu koşullarda benzin fiyatına göre hesaplayabilirsiniz.

    26 Temmuz’da Ankara’dan Amasya’ya gittim. 100-110 arası kullandım. Daha çok 110 kmye sabitledim. “Eco Modu” kapalıydı. Öncekine göre biraz daha agresif kullandım. Arada klimayı açtığım oldu ama kısa süreliğine. Rakamları hatırlamıyorum. Ama yakıtın kırmızı ışığı yandığında benzin aldım bir daha yandığında yine aldım. Hesapladım ve 28 kuruş yaktı.,

    18 Eylül’de araç 3000 km deyken yine Ankara’dan Denizli’ye geldim. Araçta bir arkadaşım daha vardı. Tatil dönüşü olduğu için ikimizin de valizleri ve eşyaları vardı. Bu sefer aracı 90-110 km arasında kullandım. Ama genelde 100 kmye sabitlemeye çalıştım. Birkaç kez 130-140 km’ye kadar çıktım. Birkaç kez de yolda çalışma olduğu için kırmızı ışıktan kalkışta yan şeride geçmek için bayağı yüklendim. “Eco Modu” bu sefer açıktı. Ankara’nın çıkışında yakıtın kırmızı ışığı yandı ve 7 km sonra 4,79 TL’den 100 TL yakıt aldım. 403+7km sonra yeniden kırmızı ışığım yandı. Bu sefer yine kaba bir hesapla 24,3 kuruş yaktı. Bu da yaklaşık 5,1 lt yakıta denk geliyor. Tabi ki yakıt ışığına göre kesin değerler söylemek zor ama fikir vermesi açısından değerli olduğunu düşünüyorum.

    Sonuç olarak benzinli ve otomatik bir araba için bence makul. Bir de bu arabanın henüz kilometresinin düşük olduğunu düşünürsek zamanla yakıtının azalacağını düşünüyorum. Aracın sürümü gayet rahat kesinlikle yorucu değil. Tabiki bir C sınıfı yada D sınıfıyla karşılaştırılamaz. Ama 6-7 saat yolculuğu gayet rahat yaptım.

    Arabanın sürümüne gelince; Öncelikle araba çok medeni hissettiriyor, motoru çok sessiz ve kesinlikle akışı iyi. İlk başta robotize şanzımana alışmakta zorlanıyorsunuz. Arabada bir mallık var gibi geliyor. Ama sıkıntı biraz arabayı tanımakla alakalı. Alışınca araç o kadar sarsmıyor. Mesela benim yaşadığım deneyim. şöyleydi: Kırmızı ışıkta kalkıyorsunuz. Tabi gaza basıyorsunuz. Araç 2. vitese atıyor. Tabi araba vites atarken 1 saniyeden daha kısa bir süre gaz yemiyor. Siz de “Ulan noluyo? Bu araba neden gaz yemiyor diye gaza abanıyorsunuz.” Bu arada, araba bir üst vitese geçmiş ve oluyor ama sizin verdiğiniz fazla gazla hızlanamıyor. E noluyor geri vitesi düşürmesi gerekiyor. Bu işlemler sırasında araba haliyle sarsılıyor. Ve aslında tahminimce yarı otomatik viteslerdeki huzursuzluğun çoğu nedeni bu senaryodan gerçekleşiyor. Bir kereliğine yarı otomatik sürenler, alışamadıkları için, bu şanzımanlar hakkında atıp tutuyor. Şunu belirtmeliyim bu araba kesinlikle vites geçişleri sırasında manuel kadar sarsmıyor. Siz sürücü olarak çoğu zaman vites geçişini hissetmiyorsunuz. Yolcu olarak nerdeyse hiç hissetmiyorsunuz. Ben Toyota Corolla Dizel multimode aracında yolcu olarak bulundum. Her viteste rukuya vardım. :) İşin esprisi ama bayağı vites geçişlerini hissettim. Bu şanzımanda önemli nokta nasıl manuelde vites atarken ayağınızı gazdan çekiyorsanız bunda da arabanın vites atmasına fırsat vermek gerekiyor. Ha ben ayağımı gazdan çekmiyorum. Onun yerine sabit tutuyorum. Hızlanacaksam vites attıktan sonra gaza basıyorum. Ki bu bir saniye bile sürmeyen kısacık bir zaman dilimi. Araç manuel vitesli bir araçta bir insanın değiştirecebileceğinden daha hızlı ve sarsıntısız vites değiştiriyor emin olun. Hele de sakin sürümlerde… Tam otomatik kullandım. Onda da gaza yüklenince vites geçişlerini bayağı hissediyordum. Bu arada şanzımanla ilgili söylemem gereken bir güzellikte yolculuk esnasında kaçıncı viteste olduğunu göstermesi.

    Araçta start-stop var. Ve gayet iyi çalışıyor. Sıkışık trafikte çok sık durup kalkarsanız ilkinden sonra çalışmıyor. Birde motor henüz ısınmadıysa çalışmıyor. Benim beklediğimden çok daha başarılı. Ayağınızı gazdan çektiğiniz anda çalışıyor ve sanki hiç sönmemiş gibi hemen harekete geçiyor. Ben start-stopun bu kadar hızlı çalışacağını düşünmezdim. Bu arada aracla park manevralarını gaza basmadan rölantide yapabiliyorsunuz. Yani sadece frene basarak... Bu acayip kolaylık sağlıyor. Bir çok yarı otomatikte bu özellik yok.

    Yokuş kalkış desteği var. Oda gayet güzel çalışıyor. Dik yokuşlarda tedbir olsun diye yine de el frenini çekiyorum.

    Aracı 1800 TL ekstra para vererek, Multimedya-navigasyon paketiyle aldım. Bu multimedya aslında markası “LG” olan kaliteli bir tablet. Genel olarak başarılı. Dokunmatiği iyi. Bluetooth ile telefonu eşleştirip görüşme yapabiliyorsunuz ve telefondaki müzikleri dinleyebiliyorsunuz. Hem iphone hem android ile denedim. Flash belleğinizdeki müzikleri ve audio kablosuyla başka bir cihazdaki müzikleri çalabiliyorsunuz. (audioyu denemedim ama girişi var). Şimdiki aklım olsa almam. Çünkü biraz pahalı gibi. Forumlardan okuduğum kadarıyla servis dışında 1200 TL’ye daha güzel özellikleri olan geri görüş kameralıları takılıyormuş. Garantiyi nasıl etkiler onu öğrenmek lazım. Bir de fiyat konusunu daha iyi araştırmak lazım. Arabanın ses sistemi hiç iyi değil. Hani hiç takmasalar daha iyiymiş resmen. En kısa zamanda güzel hoparlörler almak gerek.

    Motorun performansı ile ilgili şunu söyleyebilirim. Babamın 1.4 lt 2006 model lpgli Toyota Corollası var. 1,4 Toyota 97 beygir ama -turbonun etkisinden dolayı olabilir- 0,9 sandreo kesinlikle 1.4 ten daha iyi. Gözüm kapalı söyleyebilirim. Zaten 0-100 hızlanmalarına bakarsanız direk anlaşılır. Kardeşimin de 1.6 lt 2003 model lpgli toyota corollası var. 110 beygir. 0,9 1.6’dan iyi değilmiş gibi geldi. Yani performansı 1.5 lt atmosferik motor gibi diyebilirim. Benim gibi sakin süre birisi için performansı çok bile.

    Yol tutuşuyla ilgili bişe diyemiyecem. Esp falan var ama araba yüksek, maceraya gerek yok. Sakin kullandıktan sonra sorun yaşamazsınız ama drift yapacaksanız başka araba bakmakta fayda var. :D Ama 90-100 km hızla bu arabanın savuracağı viraj azdır diye düşünüyorum. En azından sürdüğüm güzergahlarda ben sorun yaşamadım. Bu arada stabilize yollardan yaylaya çıktım. Çok dik yokuşlarda bile sorun çıkarmadı. Hatta o dik yokuşları 2. Vites ile çıkmaya çalışıyordu manuele aldım ve 1. Viteste kedi gibi tırmandı resmen. Tabi yüksek olmasının avantajını bu yollarda yaşıyorsunuz. Babamın Toyota 3 yerde altını vurdu. Ama Stepway’de tabiki de tık yok ;)

    Aracın en zayıf noktası malzeme kalitesi... Çok sert plastik var. Çizilmeye müsait. Onun dışında direksiyon yükseklik ayarı yok. Doğru pozisyonu buluyorsunuz ama tabiki de konfor açısından eksiklik. Onun dışında arkada çamurluğun iç tarafını tamamen kaplayan bir davulumbaz yok. Açıkta kalan yerlere kalın boya atmışlar. Buraya servisle konuşup bir davulumbaz almayı düşünüyorum. Başka bir eksisi arka camlar manuel. Bu bence çok önemli değil ama eksik yani. Bence ne kadar çok elektronik o kadar çok masraf ;) Ayrıca tahmin edebileceğiniz gibi yan aynalar da otomatik değil. Bence bu da sorun değil ilk aldığımda ayarladım hala öyle duruyor. Aynalar büyük olduğu için park ederken biraz kafamı uzatarak tekerin hizasındaki kaldırımı görebiliyorum. İyi bir ses sistemi ve davulumbaz ile benim içime sinecek. Arabada elektrik aksamı çok sevmediğim için diğer eksileri aslında çok gözüme batmıyor. Bir de ekranda işareti olmasına rağmen hız sabitlemesi yok. Ben bu özelliği seviyorum. Avrupa daki modellerde bu özellik var. Ayrıca 2016 model arabada yol bilgisayarının olmaması beni çıldırtıyor. Neyse ki araçta aslında bu özellik varmış ve serviste açılabiliyormuş. Ama garantiden çıkıyormuş. Neyin garantiden çıktığını da anlamadım. Araba mı çıkıyor yoksa digital gösterge mi anlamadım. Herhalde araba değildir  Ne alaka ya. Arabaya özelliği koyuyorsun ama açmadan veriyorsun. Kafaya bak :D

    Aracın şehir içi ne kadar yaktığını henüz sağlıklı bir şekilde ölçemedim. Onu da ölçünce yazacağım.

    Sonuç olarak aracın şanzımanından motoruna kadar yürüyeni beni tatmin etti. Adamlar Esp, Asr, start-stop, yokuş-kalkış desteği, hatta lastik basınç sensörü bile koymuşlar. Yürüyen namına herşey güzel. Ama ucuz olsun diye malzemeden çalmaları gözden kaçmıyor. Yani “bu niye böyle olmuş?” “bu niye kötü" demek yerine, "bu koşullarda böyle bir seçeneğin müşteriye sunulmuş olması güzel" demek lazım bence . Zaten o eksikler tamamlansa bu fiyata olmaz. Bu gerçeği bir kabullenip öyle eleştirmek lazım. Hatta neden eleştiriliyor onu anlamıyorum. Araba bu... bakarsın beğenmezsen almazsın. Git 10 bin TL daha ver boş Micra al. Yada yine bir miktar para koyarsanız Hyundai İ10 1.2 otomatikte güzel bir seçenek olabilir. Lakin bu paraya bu alınıyor ;) Ama bu arabanın en güzel yanı bence tipi… Yani valla araba bu kadar güzel olmasa almazdım. Özellikle çocuklar ve kadınlar çok beğeniyor ;) Arabadan anlayan, araba üstadı, araba gurmesi erkekler ise daha “Hayırlı olsun! Allah kaza bela vermesin demeden” . “Sen salak mısın? Dacia alınır mı?” demeye başlıyorlar. Çok bilince iyi dilek sunmaya gerek yok tabi!!! Ne kadar çok bildiğimizi belli etmek için karşıdakinin ne kadar aptal olduğunu ispatlamamız gerekir :D Milletçe karşıdakini küçümsemek resmen ata sporumuz olmuş… Param olsa 4x4, 4 kapı Mini Cooper almayı bende bilirim.

    Bütün samimiyetimle şeffaf bir şekilde deneyimlerimi yazdım. Artısını eksisini tarafsız bir şekilde söylemeye çalıştım. Ben bu arabayı çok merak ediyordum. Ama almaya kalktığım zamanlarda, yani 5-6 ay önce böyle açıklayıcı bir yazıyı bir türlü bulamıyordum. Şimdi var mı bilmiyorum? İnşallah faydalı olmuştur. Herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim. Sorularınız olursa yanıtlamaya çalışırım.


    Açıklamalar için teşekkürler hayırlı olsun aracınız

    hafta sonu araç geliyor bakalım bizde merak içindeyiz

    alt izalasyon ve davlunbaz ses yalıtımı ek ücret ödeyerek servise yaptırıyoruz 600tl

    pak sensörünü ve step neyi hediye verdiler

    kol dayamayı araştırıyorum dışarıda yaptıracağız

    bu paraya alınabilecek en iyi sıfır araç
    _____________________________
    soru sordum mu cevap isterim :)
    CASPER DUAL CORE P6000 1.86GHZ-2GB-250GB- MAX.512MB INTEL -14''-CAM-dvdRW-V7STR




  • Çok teşekkürler,

    Çok güzel bir deneyim aktarımı olmuş, bu başlığa renk kattın emin ol...
    Benim aramda inşaallah Ekim ayının ilk haftası geliyor...
    Benim ilk arabam olacak; başkalarının ne dediği hiç umurumda değil...
    Benim işimi görecek, eşimi işe bırakıp, çocuğu kreşe bırakıp işe geleceğim, günde iki kez böyle...yeter Allah'a şükür...
    Böyle eleştirenleri de bozmamak için aşkla değil mantıkla sahiplendim bu araba deyip susturuyorum:-)
    Hayırlı bereketli işler...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shinnig

    quote:

    Orijinalden alıntı: varan100

    Arkadaşlar merhaba; Dacia Sandero Stepway 0.9 cc 90 bg EasyR benzinli modelini yaklaşık 2 ay önce aldım. Aracı bayiden alır almaz uzun yola gittim. Hatta araç daha 7 km’deydi. Ankara’dan Denizli’ye. Bu yol yaklaşık 460 km. Günlerden 19 Temmuz’du. Tahmin edilebileceği gibi hava sıcaktı. Araçta yalnızca ben vardım. Üstümde mavi tişört ve kot pantolon… :P Pardon :D Aracın ne kadar yaktığını çok merak ediyordum. Ölçmek için klimayı açmadım. Ama pencereleri bunalmayacak kadar açtım. Bu arada aracı 90-100 km arasında tutmaya çok özen gösterdim . Galiba bir kere bir sollama sırasında 110’a kadar çıktım. Ankara’da Opet Üstün Petrol’de depoyu fulledim. Araçta “Eco Modu” kapalıydı. Denizli’de Opet Özkanlar Petrol’de depoyu yeniden fulledim. Tam 23 litre benzin aldı. Litre fiyatı 4,35 TL’ den toplamda 100,05 TL tuttu. Ekranda 452,4 km yazıyordu. Kaba bir hesapla kilometreye 22.1 kuruş yakmış. Yani 100 km de 5 litre yakmış. Herşeyi açık açık yazdım. Bu koşullarda benzin fiyatına göre hesaplayabilirsiniz.

    26 Temmuz’da Ankara’dan Amasya’ya gittim. 100-110 arası kullandım. Daha çok 110 kmye sabitledim. “Eco Modu” kapalıydı. Öncekine göre biraz daha agresif kullandım. Arada klimayı açtığım oldu ama kısa süreliğine. Rakamları hatırlamıyorum. Ama yakıtın kırmızı ışığı yandığında benzin aldım bir daha yandığında yine aldım. Hesapladım ve 28 kuruş yaktı.,

    18 Eylül’de araç 3000 km deyken yine Ankara’dan Denizli’ye geldim. Araçta bir arkadaşım daha vardı. Tatil dönüşü olduğu için ikimizin de valizleri ve eşyaları vardı. Bu sefer aracı 90-110 km arasında kullandım. Ama genelde 100 kmye sabitlemeye çalıştım. Birkaç kez 130-140 km’ye kadar çıktım. Birkaç kez de yolda çalışma olduğu için kırmızı ışıktan kalkışta yan şeride geçmek için bayağı yüklendim. “Eco Modu” bu sefer açıktı. Ankara’nın çıkışında yakıtın kırmızı ışığı yandı ve 7 km sonra 4,79 TL’den 100 TL yakıt aldım. 403+7km sonra yeniden kırmızı ışığım yandı. Bu sefer yine kaba bir hesapla 24,3 kuruş yaktı. Bu da yaklaşık 5,1 lt yakıta denk geliyor. Tabi ki yakıt ışığına göre kesin değerler söylemek zor ama fikir vermesi açısından değerli olduğunu düşünüyorum.

    Sonuç olarak benzinli ve otomatik bir araba için bence makul. Bir de bu arabanın henüz kilometresinin düşük olduğunu düşünürsek zamanla yakıtının azalacağını düşünüyorum. Aracın sürümü gayet rahat kesinlikle yorucu değil. Tabiki bir C sınıfı yada D sınıfıyla karşılaştırılamaz. Ama 6-7 saat yolculuğu gayet rahat yaptım.

    Arabanın sürümüne gelince; Öncelikle araba çok medeni hissettiriyor, motoru çok sessiz ve kesinlikle akışı iyi. İlk başta robotize şanzımana alışmakta zorlanıyorsunuz. Arabada bir mallık var gibi geliyor. Ama sıkıntı biraz arabayı tanımakla alakalı. Alışınca araç o kadar sarsmıyor. Mesela benim yaşadığım deneyim. şöyleydi: Kırmızı ışıkta kalkıyorsunuz. Tabi gaza basıyorsunuz. Araç 2. vitese atıyor. Tabi araba vites atarken 1 saniyeden daha kısa bir süre gaz yemiyor. Siz de “Ulan noluyo? Bu araba neden gaz yemiyor diye gaza abanıyorsunuz.” Bu arada, araba bir üst vitese geçmiş ve oluyor ama sizin verdiğiniz fazla gazla hızlanamıyor. E noluyor geri vitesi düşürmesi gerekiyor. Bu işlemler sırasında araba haliyle sarsılıyor. Ve aslında tahminimce yarı otomatik viteslerdeki huzursuzluğun çoğu nedeni bu senaryodan gerçekleşiyor. Bir kereliğine yarı otomatik sürenler, alışamadıkları için, bu şanzımanlar hakkında atıp tutuyor. Şunu belirtmeliyim bu araba kesinlikle vites geçişleri sırasında manuel kadar sarsmıyor. Siz sürücü olarak çoğu zaman vites geçişini hissetmiyorsunuz. Yolcu olarak nerdeyse hiç hissetmiyorsunuz. Ben Toyota Corolla Dizel multimode aracında yolcu olarak bulundum. Her viteste rukuya vardım. :) İşin esprisi ama bayağı vites geçişlerini hissettim. Bu şanzımanda önemli nokta nasıl manuelde vites atarken ayağınızı gazdan çekiyorsanız bunda da arabanın vites atmasına fırsat vermek gerekiyor. Ha ben ayağımı gazdan çekmiyorum. Onun yerine sabit tutuyorum. Hızlanacaksam vites attıktan sonra gaza basıyorum. Ki bu bir saniye bile sürmeyen kısacık bir zaman dilimi. Araç manuel vitesli bir araçta bir insanın değiştirecebileceğinden daha hızlı ve sarsıntısız vites değiştiriyor emin olun. Hele de sakin sürümlerde… Tam otomatik kullandım. Onda da gaza yüklenince vites geçişlerini bayağı hissediyordum. Bu arada şanzımanla ilgili söylemem gereken bir güzellikte yolculuk esnasında kaçıncı viteste olduğunu göstermesi.

    Araçta start-stop var. Ve gayet iyi çalışıyor. Sıkışık trafikte çok sık durup kalkarsanız ilkinden sonra çalışmıyor. Birde motor henüz ısınmadıysa çalışmıyor. Benim beklediğimden çok daha başarılı. Ayağınızı gazdan çektiğiniz anda çalışıyor ve sanki hiç sönmemiş gibi hemen harekete geçiyor. Ben start-stopun bu kadar hızlı çalışacağını düşünmezdim. Bu arada aracla park manevralarını gaza basmadan rölantide yapabiliyorsunuz. Yani sadece frene basarak... Bu acayip kolaylık sağlıyor. Bir çok yarı otomatikte bu özellik yok.

    Yokuş kalkış desteği var. Oda gayet güzel çalışıyor. Dik yokuşlarda tedbir olsun diye yine de el frenini çekiyorum.

    Aracı 1800 TL ekstra para vererek, Multimedya-navigasyon paketiyle aldım. Bu multimedya aslında markası “LG” olan kaliteli bir tablet. Genel olarak başarılı. Dokunmatiği iyi. Bluetooth ile telefonu eşleştirip görüşme yapabiliyorsunuz ve telefondaki müzikleri dinleyebiliyorsunuz. Hem iphone hem android ile denedim. Flash belleğinizdeki müzikleri ve audio kablosuyla başka bir cihazdaki müzikleri çalabiliyorsunuz. (audioyu denemedim ama girişi var). Şimdiki aklım olsa almam. Çünkü biraz pahalı gibi. Forumlardan okuduğum kadarıyla servis dışında 1200 TL’ye daha güzel özellikleri olan geri görüş kameralıları takılıyormuş. Garantiyi nasıl etkiler onu öğrenmek lazım. Bir de fiyat konusunu daha iyi araştırmak lazım. Arabanın ses sistemi hiç iyi değil. Hani hiç takmasalar daha iyiymiş resmen. En kısa zamanda güzel hoparlörler almak gerek.

    Motorun performansı ile ilgili şunu söyleyebilirim. Babamın 1.4 lt 2006 model lpgli Toyota Corollası var. 1,4 Toyota 97 beygir ama -turbonun etkisinden dolayı olabilir- 0,9 sandreo kesinlikle 1.4 ten daha iyi. Gözüm kapalı söyleyebilirim. Zaten 0-100 hızlanmalarına bakarsanız direk anlaşılır. Kardeşimin de 1.6 lt 2003 model lpgli toyota corollası var. 110 beygir. 0,9 1.6’dan iyi değilmiş gibi geldi. Yani performansı 1.5 lt atmosferik motor gibi diyebilirim. Benim gibi sakin süre birisi için performansı çok bile.

    Yol tutuşuyla ilgili bişe diyemiyecem. Esp falan var ama araba yüksek, maceraya gerek yok. Sakin kullandıktan sonra sorun yaşamazsınız ama drift yapacaksanız başka araba bakmakta fayda var. :D Ama 90-100 km hızla bu arabanın savuracağı viraj azdır diye düşünüyorum. En azından sürdüğüm güzergahlarda ben sorun yaşamadım. Bu arada stabilize yollardan yaylaya çıktım. Çok dik yokuşlarda bile sorun çıkarmadı. Hatta o dik yokuşları 2. Vites ile çıkmaya çalışıyordu manuele aldım ve 1. Viteste kedi gibi tırmandı resmen. Tabi yüksek olmasının avantajını bu yollarda yaşıyorsunuz. Babamın Toyota 3 yerde altını vurdu. Ama Stepway’de tabiki de tık yok ;)

    Aracın en zayıf noktası malzeme kalitesi... Çok sert plastik var. Çizilmeye müsait. Onun dışında direksiyon yükseklik ayarı yok. Doğru pozisyonu buluyorsunuz ama tabiki de konfor açısından eksiklik. Onun dışında arkada çamurluğun iç tarafını tamamen kaplayan bir davulumbaz yok. Açıkta kalan yerlere kalın boya atmışlar. Buraya servisle konuşup bir davulumbaz almayı düşünüyorum. Başka bir eksisi arka camlar manuel. Bu bence çok önemli değil ama eksik yani. Bence ne kadar çok elektronik o kadar çok masraf ;) Ayrıca tahmin edebileceğiniz gibi yan aynalar da otomatik değil. Bence bu da sorun değil ilk aldığımda ayarladım hala öyle duruyor. Aynalar büyük olduğu için park ederken biraz kafamı uzatarak tekerin hizasındaki kaldırımı görebiliyorum. İyi bir ses sistemi ve davulumbaz ile benim içime sinecek. Arabada elektrik aksamı çok sevmediğim için diğer eksileri aslında çok gözüme batmıyor. Bir de ekranda işareti olmasına rağmen hız sabitlemesi yok. Ben bu özelliği seviyorum. Avrupa daki modellerde bu özellik var. Ayrıca 2016 model arabada yol bilgisayarının olmaması beni çıldırtıyor. Neyse ki araçta aslında bu özellik varmış ve serviste açılabiliyormuş. Ama garantiden çıkıyormuş. Neyin garantiden çıktığını da anlamadım. Araba mı çıkıyor yoksa digital gösterge mi anlamadım. Herhalde araba değildir  Ne alaka ya. Arabaya özelliği koyuyorsun ama açmadan veriyorsun. Kafaya bak :D

    Aracın şehir içi ne kadar yaktığını henüz sağlıklı bir şekilde ölçemedim. Onu da ölçünce yazacağım.

    Sonuç olarak aracın şanzımanından motoruna kadar yürüyeni beni tatmin etti. Adamlar Esp, Asr, start-stop, yokuş-kalkış desteği, hatta lastik basınç sensörü bile koymuşlar. Yürüyen namına herşey güzel. Ama ucuz olsun diye malzemeden çalmaları gözden kaçmıyor. Yani “bu niye böyle olmuş?” “bu niye kötü" demek yerine, "bu koşullarda böyle bir seçeneğin müşteriye sunulmuş olması güzel" demek lazım bence . Zaten o eksikler tamamlansa bu fiyata olmaz. Bu gerçeği bir kabullenip öyle eleştirmek lazım. Hatta neden eleştiriliyor onu anlamıyorum. Araba bu... bakarsın beğenmezsen almazsın. Git 10 bin TL daha ver boş Micra al. Yada yine bir miktar para koyarsanız Hyundai İ10 1.2 otomatikte güzel bir seçenek olabilir. Lakin bu paraya bu alınıyor ;) Ama bu arabanın en güzel yanı bence tipi… Yani valla araba bu kadar güzel olmasa almazdım. Özellikle çocuklar ve kadınlar çok beğeniyor ;) Arabadan anlayan, araba üstadı, araba gurmesi erkekler ise daha “Hayırlı olsun! Allah kaza bela vermesin demeden” . “Sen salak mısın? Dacia alınır mı?” demeye başlıyorlar. Çok bilince iyi dilek sunmaya gerek yok tabi!!! Ne kadar çok bildiğimizi belli etmek için karşıdakinin ne kadar aptal olduğunu ispatlamamız gerekir :D Milletçe karşıdakini küçümsemek resmen ata sporumuz olmuş… Param olsa 4x4, 4 kapı Mini Cooper almayı bende bilirim.

    Bütün samimiyetimle şeffaf bir şekilde deneyimlerimi yazdım. Artısını eksisini tarafsız bir şekilde söylemeye çalıştım. Ben bu arabayı çok merak ediyordum. Ama almaya kalktığım zamanlarda, yani 5-6 ay önce böyle açıklayıcı bir yazıyı bir türlü bulamıyordum. Şimdi var mı bilmiyorum? İnşallah faydalı olmuştur. Herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim. Sorularınız olursa yanıtlamaya çalışırım.


    Açıklamalar için teşekkürler hayırlı olsun aracınız

    hafta sonu araç geliyor bakalım bizde merak içindeyiz

    alt izalasyon ve davlunbaz ses yalıtımı ek ücret ödeyerek servise yaptırıyoruz 600tl

    pak sensörünü ve step neyi hediye verdiler

    kol dayamayı araştırıyorum dışarıda yaptıracağız

    bu paraya alınabilecek en iyi sıfır araç


    Teşekkür ederim. Sizinde aracınız hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanırsınız inşallah. Ben memnun kalacağınızı düşünüyorum. Bilgilendirmeler içinde ayrıca teşekkür ederim.
    Bu arada önceki gönderilerin bazılarını okudum. Vitesle ilgili çok acımasız eleştiriler var. İnanın çoğu zaman sürerken bakıyorum araç 4. viteste ve ben hiç hissetmemişim. Şaşırıyorum ne zaman 4 oldu diye. Hele düz yollarda... Yokuşlu ve sıkıştırdığınız zaman tam otomatikte hissettirir -belki daha az hissettirir- ama hissettirir. Yani arabayı binmek için alıyoruz vites hissetmemek için değil yaw.. :D "Aman vitesi hissettim napacaz? bir hastaneye gidip muayene mi olsak" moduna da girmeye gerek yok. :D Araba işte bir yerden bir yere gitmek için bir araç. Recep ivedik'in şampanya denemesi geldi aklıma. Yok boğazımdan şöyle akacak yok bu hissi verecek falan filan. Aracın şanzımanı iyi. 3500 km oldu daha bir kere kararsız kalmadı. Vitesi geçişi hissedildiğinde de aracın içinde takla atmıyorsunuz. Alışıldık tanıdık bir his. Sonra bir de bakıyorsunuz evinizden işinize gelmişsiniz ;)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moongift

    Çok teşekkürler,

    Çok güzel bir deneyim aktarımı olmuş, bu başlığa renk kattın emin ol...
    Benim aramda inşaallah Ekim ayının ilk haftası geliyor...
    Benim ilk arabam olacak; başkalarının ne dediği hiç umurumda değil...
    Benim işimi görecek, eşimi işe bırakıp, çocuğu kreşe bırakıp işe geleceğim, günde iki kez böyle...yeter Allah'a şükür...
    Böyle eleştirenleri de bozmamak için aşkla değil mantıkla sahiplendim bu araba deyip susturuyorum:-)
    Hayırlı bereketli işler...



    Ben teşekkür ederim. Hayırlı olsun sizede... Kazasız belasız binmenizi dilerim. Kimsenin sözüne bakmayın. Paramız bu alabileceğimiz bu. İşimizi görmesi önemli. Beğenmeyenler biraz destek çıksa da daha iyisini alsak ;) Ama ben bu paraya alınabilecek en iyi araç olduğunu düşünüyorum. Tekrar hayırlı olsun selametle binin...
    _____________________________




  • Bu arada arkadaşlar yazmayı unuttuğum bir şeyi yazmak isterim. Araç 5. Viteste 2000 devirde 74-75 km ile gidiyor. 3000 devirde 110 km hız yapıyor. Bu iki değerden eminim ama yanlış hatırlamıyorsam 2750 devir gibi de 100 km hız yapıyordu. Tekrar denediğimde net söylerim. Yanlışsa düzeltirim. :)
    _____________________________
  • Ya anlamadığım şey bu arabada yokuş kalkış geliyor mu? Bayi ile görüştüm 47000 fiyat verdi. 27000 peşin 20000 sıfır faiz. Yokuş kalkış ile yol bilgisayarını açarım dedi. Ama garanti dışı olayına karışmam dedi. Bazıları yokuş kalkış zaten açık geliyor yazmışlar arkadaş durum nedir tam anlamı ile bilen var mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NightmareII

    Ya anlamadığım şey bu arabada yokuş kalkış geliyor mu? Bayi ile görüştüm 47000 fiyat verdi. 27000 peşin 20000 sıfır faiz. Yokuş kalkış ile yol bilgisayarını açarım dedi. Ama garanti dışı olayına karışmam dedi. Bazıları yokuş kalkış zaten açık geliyor yazmışlar arkadaş durum nedir tam anlamı ile bilen var mı?

    Yokuş kalkış Easy-R da aktif.
    Manuel şanzıman da pasif.

    Bu arada Ekim ayından itibaren makyajlı ve donanımlı Sanderolar gelecek.
    Fiyat farkını göze alırsanız biraz bekleyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 24 Eylül 2016; 14:58:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    quote:

    Orijinalden alıntı: NightmareII

    Ya anlamadığım şey bu arabada yokuş kalkış geliyor mu? Bayi ile görüştüm 47000 fiyat verdi. 27000 peşin 20000 sıfır faiz. Yokuş kalkış ile yol bilgisayarını açarım dedi. Ama garanti dışı olayına karışmam dedi. Bazıları yokuş kalkış zaten açık geliyor yazmışlar arkadaş durum nedir tam anlamı ile bilen var mı?

    Yokuş kalkış Easy-R da aktif.
    Manuel şanzıman da pasif.

    Bu arada Ekim ayından itibaren makyajlı ve donanımlı Sanderolar gelecek.
    Fiyat farkını göze alırsanız biraz bekleyin.

    Hocam Ekim ayında gelecek olan stepway hakkında bilgi verirseniz sevinirim easy r mı? Ve farklılıklar neler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Hocam bilgiyi nereden aldınız 1000-2000 TL fark çok önemli değil zaman da çok kısa olduğu için beklerim dediğiniz versiyon Dacia'nın sitesinde resimleri olan ön kapı iç tutamakları farklı arka camlar otomatik. Otomatik ayarlanan aynalar, hız sabitleme yol bilgisayarı vs. olan versiyon sanırım değil mi?
    _____________________________
  • Degisiklikler;
    Ön panjur
    Yeni desenli stoplar ve farlar
    Kapı kollarında cam dügmeleri
    Direksiyon ve koltuk yükseklik ayarı
    Elektrikli dikiz aynaları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 24 Eylül 2016; 18:03:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 Sandero Stepway
    Bu mesaja eklenen görseller:

     2016 Sandero Stepway Turbo 90bg Euro 6 Easy-R

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Degisiklikler;
    Ön panjur
    Yeni desenli stoplar ve farlar
    Kapı kollarında cam dügmeleri
    Direksiyon ve koltuk yükseklik ayarı
    Elektrikli dikiz aynaları

    Arka cam otomatik mi bçrde fiyat ne kadar olur sizce

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Hocam peki bilgi kesin mi? Yani kaynak neresi. İşe diğer arabamla 1 2 ay daha gitmeme mal olacak bu nedenle soruyorum. Doğru ise beklemeye değer diye düşününyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NightmareII

    Hocam peki bilgi kesin mi? Yani kaynak neresi. İşe diğer arabamla 1 2 ay daha gitmeme mal olacak bu nedenle soruyorum. Doğru ise beklemeye değer diye düşününyorum.

    Bekleyin bence. Resmi açıklamanın yapılmasına 1 hafta kaldi zaten.
    Hatta yıl bitmeden Duster'a EDC gelecek.
    Bakarsınız ibre ona kayar :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 24 Eylül 2016; 18:12:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.