Şimdi Ara

2016 Kadjar aracım düz yolda sağa çekiyor sebep ne olabilir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
705
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,


    2016 model 1.5 dci icon kadjar aracım düz yolda direksiyonu bıraktığımda sağa çekiyor.


    Şu şekilde söyleyeyim direksiyonu bırakınca direksiyon olması gerektiği gibi düz şekilde durmuyor kendiliğinden çok küçük bir açı ile sağa dönüyor.


    Bunun sebebi ne olabilir? Rot-balans ile çözülebilir mi, sanayide gösterdiğim usta 4 - 5 binlira kadar masrafı çıkabilir dedi salıncak gibi bişey dedi ama şuan tam hatırlayamadım.


    Yardımcı olacak arkadaşların görüşlerini bekliyorum.




  • Sanayide 4-5 bin lira istiyorlarsa ustanın oglunun sünneti veya yaza düğün için altın vs lazım senden çıkartmak istemiş iyi bir yerde hassas rot-balans yaptırman lazım arkadaş teşhisi koyar on takimla ilgili ( salıncak,amortisör,rot başı ,Z rot vs..) gerekiyorsa gider nokta atış yaptırırsın yoksa sanayideki Mehmet emmi altın parasını send n çıkarır 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Namımız bizden önde gidiyor demek ki.


    Bir önceki aracımda sanayide çok para harcamışım. Yeni yeni farkediyorum malesef.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: jquidd

    Namımız bizden önde gidiyor demek ki.


    Bir önceki aracımda sanayide çok para harcamışım. Yeni yeni farkediyorum malesef.

    Bu arada her yerde kaliteli rot-balans olmuyo cihazla genelde eski tip yeni nesil araçlardaki acılar ,ölçümlere uygun olmuyo gideceğiniz yere dikkat ediniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt

    Kurumsal bir yer olsun diye Bosch Car Service'ler aklıma geliyor. İzmir'de sanayide çok tanıdığım kimse yok.

  • Rot balanscıda kamber-kaster-toe(rot balans ayarlarını kontrol ettirin)

  • Tamamdır o şekilde deneyeceğim.


    Teşekkür ederim.

  • Rica ederim ama sadece rot ayarı yaptırıcam demeyin ön takım,kamber kaster rot ayarını kontrol eder misin diyin varsa bir problem detaylı cıkar yaptırdıktan sonra rot ayarını yaparsınız 2 kere git gel ve para vermezsiniz ( Taşıyıcı amortisör salıncak rot kolu degişicek derlerse tekrar rotu bozulmasın) YOUTUBE'DEN ÖRNEK VİDEOLARA BAKABİLİRSİNİZ




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4153B7648 -- 31 Aralık 2020; 14:40:36 >
  • Aracın kazasi varsa, (on duzene denkngelen yerlerden) direksiyon kutusu tamir edilemez, değişir (guvenlisi) en pahali onarim budur.

    Ancak direksiyon kutusu ile ilgili sorun olsaydı araç direksiyon açılı haldeyken duz giderdi.

    Once detayli rot ayari yaptirin Hunter marka ya da iyi bilinen bir yerde "rot ayari" yaptirin. Son nesil kamerali sistemler olabilir.

    Sase de yanal kayma var ise (jant gobeginden camurluga olan mesafelerde fark) yine ayarlar yapılır.

    Kisacasi direksiyon kutusu değilse gerisi bu kadar masraf tutmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu hortlatacağım ama belki başına gelenler bu yöntemi deneyebilir.


    Tavsiyeler üzerine İzmir 3. sanayi civarındaki Batı Lastik'e gittim.


    Rot balans ayarı yaptırmak istiyorum dedim.


    Balans ayarları yapıldı. Rot ayarı da yapıldı. Kameralı sistem güzel ilgilendiler sagolsunlar.


    Ancak anlaşıldı ki sol ön amortisörüm yamulmuş. Araç bu yüzden sağa çekiyor.


    Eve dönerken biraz denedim sağa çekme azalmış. Ancak yine de var.


    Bir de Batı Servis diye servisleri varmış oraya yönlendirdiler.


    Yan sanayi amortisör Vagen marka 350 TL orjinal için 1180 TL fiyat verildi 100 TL işçilik var ayrıca.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.