Şimdi Ara

2016 Citroen C4 1.6 BlueHDI EAT6 mı 2016 Opel Astra K 1.6 CDTI Otomatik mi ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
3
Favori
22.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • CDTi Motor'a neden kara düzen diyorsun ?



    Yazdıkların biraz taraflı olmuş. Bu Forumda es geçilen en büyük eksik,"tecrübe" aynı zamanda en değerlisi.

    Herkes yazar, kimi dışına bakar yazar, kimi içine biner yazar, kimi ise Teknik veya Donanım Özelliklerine bakar yazar.



    Kimi demiş ki Alış-veriş arabası yapmam C4'ü. Kaç sene C4 kullanmıştır, kaç sene Citroen kullanmıştır. Bu Markayı ne zaman duymustur bunlar mechul.



    Opel firmasını dönem dönem yüklenen modeller vardır. Opel GM çatısı altında senelerdir, su gibi her kabın şeklini alır. Mesela SAAB kemikli davrandı ve sonunda GM SAAB'ı batırdı, INSIGNIA'nın iki katı maliyetine Aero 9,3 üretime koymaları son hamleleri oldu, ama çarpışma sonuçlarında, iç mekan dış boya vs kalite ölçümlerinde de Opel'in içinden geçen bir SAAB Battı.

    Opel'i Bir dönem Vectra B yürüttü Sonra Zafira Yürüttü MPV modasını açtı, Opel'i bu dönem yürüten model Astra.



    Bu yazdığımdan Opel çok kötüdür anlamı çıkmaması lazım. Evet Araba olarak bazı noktalarda kötüdür ama ülkemizde çok bilinir, çok binilir. Opel'lerin eski adı Alaman işçisi Arabasıdır, bizdeki Tofaş ile aynı kategori de Tabi alman olunca Türk Tofaş'a fersah fersah... Almanya Marka imajı budur yani. Buna Fransa da Renault Denk gelir. (Şimdi Chevrolet, Dacia vs var eski dönemleri yazıyorum. )



    Sanki Vosvos çok mu iyi ? ama şimdi sen desen C4 mü Golf mu ? Burayı yıkarlar. Türkiye'de bu iş böyle arkadaşım.



    Türk insanına makbulu, önce parasını kaybetmeyecek. Çünkü Türk'ün kutsalları arasında at var zaten. O yüzden Türk Yıldıza binecekse ara modelde para kaybetmemesi lazım. Koyunluk da var bizde garantisi de kotu olsa Sanzımanı da bozulsa alıyoruz. Piyasası yüksek diyerek.



    Citroen Nedir kimdir diye gelince, Peugeot ile birlikte Fransa'nın Guncel Premium Markası olan DS'in Kısa zaman evvele kadar altında model olarak ureten bir firma. (Ulkemizde Citroen DS derler aslında DS ayrı bir marka oldu artık)

    Kısacası Fransızların Audi için Cevabı Citroen.

    Bu marka imajını bir kenara bırakalım.



    Astra'nın bol yedek parcasına saglam ikinci eline karşılık citroen neler sunar, Citroen Konfor ve Ferahlıkta takıntılı bir markadır. Ön takımı ,Çarpışma sonuçları, suspansiyon konforu konusunda üst modellerinde takıntılıdır. C4'u de geliştiren citroen bu konularda Astra'dan motor sanzıman ve on takım olarak Dayanıklı ve iç mekan olarak Ferah olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Astra'da da GM CdTi motoru yabana atmamak lazım ticarilerde 1.3 ve 1.9 mjet geliştirildiği göz önüne alınsa da Fransızlar ve Dizelleri roman olabilir. Dişli üreticisi ise Japon AISIN firması tarafından üretilmiş EAT6 3008'de deneyimlediğim kadarıyla yeni nesilleri çok başarılı Yeni C4'de de bu başarıyı göreceğimizden eminim.



    Citroen Pratik, ya adamlar bunu da düşünmüş bak, diyebileceğiniz bir markadır. Ülkemizde pek yok ama c6 modelinde ön süspansiyon gerilimine göre arka süspansiyonun yağ basıncını milisaniye seviyesinde değiştirebilen Bentley ile kıyaslanan bir suspansiyon vardı. Tabi bu c4'de yok ama c4'de de inovasyonlara acık olmak gerekli.



    Citroen'in servis fiyatları Peugeot'a göre biraz daha fazladır. Gerek Satış sonrası destek gerek diğer konularda Citroen Turkiye ulkemizde Bayraktar Grubu tarafından (Subaru Citroen Infiniti) distributor aracılığıyla temsil edilmektedir. Benim tecrübem Ülkemizde Destek Yönetimini "Honda Türkiye", "Peugeot Türkiye", "Toyota Türkiye" gibi bölgeye kendileri giriş yapmış firmaları tercih etmem yönünde,



    Bu nedenle ben bu ayrımdan mümkünse 308 ya da c4 derdim. 1.2Motorlularda Toyota CHR'da yabana atılacak bir rakip değil gibi de duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 26 Aralık 2016; 21:07:40 >




  • Bu arkadaşa ne içirmişler acaba, konuyu yeni görüyorum 6 sayfa olmuş bir de

    BlueHDi EAT6 kombinasyonu, e-HDi MCP kombinasyonu kadar az yakmıyor bir kere, her ne kadar katalog verileri düşük olsa da şanzıman tork konvertörlü olduğundan dolayı tüketim miktarı çok düşük değil.

    Opel'de vites geçişleri hissediliyormuş, bırak palavrayı neresi hissediliyor? Asıl C4'ün EAT6'dan önceki şanzımanında hissediliyordu vites geçişleri, secdeye yatırıyordu.

    C4'ün iç mekan kalitesi mi daha yüksek? Ön konsol hariç, her yerinde ucuz plastikler var, koltukları bile Astra'dan kötü.

    C4 dediğin arabanın direksiyonu hidrolik değil sanki, kütük gibi ağır, yol tutuş namına neresi Astra'dan iyiymiş, işkembeden sallamayalım lütfen. C4'te sürüş keyfi namına hiçbir şey yok, sıradan bir araba. Eski kasa C4 VTS felan desen anlarım, onun sürüşü harbiden keyifliydi.

    General Motors, maliyetten kısmayı Astra J'de biraz olsun yapmıştı, gövde ağırlığı yüksekti, Avrupa'da, 1.3 dizel motorla sunuldu vb...

    Anca 2 yıllık olan CDTI motorun neresi dayanıklı değil? CDTI'ın neresi kara düzen? 2016 yılında kara düzen dizel kaldı mı?

    120 beygirlik C4 11 saniyede 100 yapıyor, 130 beygirlik turbo benzinlisi bile 11 saniyede 100 yapıyor.

    PSA neden C4'ü hala yenilemedi?

    Citroen'in neredeyse tüm araçları, muadil Peugeot araçlarından daha kötü düzeyde şuanda...

    Çim biçme makinası dediğin 1.3 dizel motor bir milyon km yapıyor, haberin var mı Erdal efendi? O kadar km yapan HDi motor göstersene var mı acaba bakalım?




  • Marka mode ayrimina bile gerek yok bence ülke ayrimi yeterli. Sonucta biri alman digeri fransiz. Almanya dururken fransadan vida bile alinmaz araba nasil alinsin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    CDTi Motor'a neden kara düzen diyorsun ?



    Yazdıkların biraz taraflı olmuş. Bu Forumda es geçilen en büyük eksik,"tecrübe" aynı zamanda en değerlisi.

    Herkes yazar, kimi dışına bakar yazar, kimi içine biner yazar, kimi ise Teknik veya Donanım Özelliklerine bakar yazar.



    Kimi demiş ki Alış-veriş arabası yapmam C4'ü. Kaç sene C4 kullanmıştır, kaç sene Citroen kullanmıştır. Bu Markayı ne zaman duymustur bunlar mechul.



    Opel firmasını dönem dönem yüklenen modeller vardır. Opel GM çatısı altında senelerdir, su gibi her kabın şeklini alır. Mesela SAAB kemikli davrandı ve sonunda GM SAAB'ı batırdı, INSIGNIA'nın iki katı maliyetine Aero 9,3 üretime koymaları son hamleleri oldu, ama çarpışma sonuçlarında, iç mekan dış boya vs kalite ölçümlerinde de Opel'in içinden geçen bir SAAB Battı.

    Opel'i Bir dönem Vectra B yürüttü Sonra Zafira Yürüttü MPV modasını açtı, Opel'i bu dönem yürüten model Astra.



    Bu yazdığımdan Opel çok kötüdür anlamı çıkmaması lazım. Evet Araba olarak bazı noktalarda kötüdür ama ülkemizde çok bilinir, çok binilir. Opel'lerin eski adı Alaman işçisi Arabasıdır, bizdeki Tofaş ile aynı kategori de Tabi alman olunca Türk Tofaş'a fersah fersah... Almanya Marka imajı budur yani. Buna Fransa da Renault Denk gelir. (Şimdi Chevrolet, Dacia vs var eski dönemleri yazıyorum. )



    Sanki Vosvos çok mu iyi ? ama şimdi sen desen C4 mü Golf mu ? Burayı yıkarlar. Türkiye'de bu iş böyle arkadaşım.



    Türk insanına makbulu, önce parasını kaybetmeyecek. Çünkü Türk'ün kutsalları arasında at var zaten. O yüzden Türk Yıldıza binecekse ara modelde para kaybetmemesi lazım. Koyunluk da var bizde garantisi de kotu olsa Sanzımanı da bozulsa alıyoruz. Piyasası yüksek diyerek.



    Citroen Nedir kimdir diye gelince, Peugeot ile birlikte Fransa'nın Guncel Premium Markası olan DS'in Kısa zaman evvele kadar altında model olarak ureten bir firma. (Ulkemizde Citroen DS derler aslında DS ayrı bir marka oldu artık)

    Kısacası Fransızların Audi için Cevabı Citroen.

    Bu marka imajını bir kenara bırakalım.



    Astra'nın bol yedek parcasına saglam ikinci eline karşılık citroen neler sunar, Citroen Konfor ve Ferahlıkta takıntılı bir markadır. Ön takımı ,Çarpışma sonuçları, suspansiyon konforu konusunda üst modellerinde takıntılıdır. C4'u de geliştiren citroen bu konularda Astra'dan motor sanzıman ve on takım olarak Dayanıklı ve iç mekan olarak Ferah olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Astra'da da GM CdTi motoru yabana atmamak lazım ticarilerde 1.3 ve 1.9 mjet geliştirildiği göz önüne alınsa da Fransızlar ve Dizelleri roman olabilir. Dişli üreticisi ise Japon AISIN firması tarafından üretilmiş EAT6 3008'de deneyimlediğim kadarıyla yeni nesilleri çok başarılı Yeni C4'de de bu başarıyı göreceğimizden eminim.



    Citroen Pratik, ya adamlar bunu da düşünmüş bak, diyebileceğiniz bir markadır. Ülkemizde pek yok ama c6 modelinde ön süspansiyon gerilimine göre arka süspansiyonun yağ basıncını milisaniye seviyesinde değiştirebilen Bentley ile kıyaslanan bir suspansiyon vardı. Tabi bu c4'de yok ama c4'de de inovasyonlara acık olmak gerekli.



    Citroen'in servis fiyatları Peugeot'a göre biraz daha fazladır. Gerek Satış sonrası destek gerek diğer konularda Citroen Turkiye ulkemizde Bayraktar Grubu tarafından (Subaru Citroen Infiniti) distributor aracılığıyla temsil edilmektedir. Benim tecrübem Ülkemizde Destek Yönetimini "Honda Türkiye", "Peugeot Türkiye", "Toyota Türkiye" gibi bölgeye kendileri giriş yapmış firmaları tercih etmem yönünde,



    Bu nedenle ben bu ayrımdan mümkünse 308 ya da c4 derdim. 1.2Motorlularda Toyota CHR'da yabana atılacak bir rakip değil gibi de duruyor.

    Öncelikle objektif yorumunuz için teşekkür ederim.


    Sizin de belirtmiş olduğunuz üzere Opel, Almanya'da "amele arabası" olarak tanımlanıyor.

    Ayrıca DS Serisi Opel'in tüm arabalarından daha iyi.

    DS4 örnek olarak Insignia'dan çok daha üstün bir araç.

    Tespitleriniz gayet yerinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • "Sözde" Alman Opel'in yokuş çıkmayan, "çim biçme makinesi motoru" diye tabir edilen 90 Hp CDTI motorunu unutmadık.

    General Motors firmaları teker teker batmaya mahkumdur.

    SAAB sonrası sıra Opel'e yavaş yavaş gelmektedir.

    PSA ise her sene cirosunu ve AR-GE yatırımlarını kuvvetlendirmektedir.

    Örnek olarak, Opel asla DS Serisine yaklaşan bir araç üretememiştir, gelecekte de üretemeyecektir.

    Makyajlı C4, DS Serisindeki kaliteden nasibini almıştır.

    C4'ün kumaş kalitesi dahi Astra'dakinden kat kat üsttedir.

    Astra Excellence bile sofra bezi kalitesinde döşemelere sahiptir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu bu ds4 arka camı bile açılmayan araba mıydı? Çıkaramadım şimdi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdal93


    quote:

    Orijinalden alıntı: aLLyC

    CDTi Motor'a neden kara düzen diyorsun ?



    Yazdıkların biraz taraflı olmuş. Bu Forumda es geçilen en büyük eksik,"tecrübe" aynı zamanda en değerlisi.

    Herkes yazar, kimi dışına bakar yazar, kimi içine biner yazar, kimi ise Teknik veya Donanım Özelliklerine bakar yazar.



    Kimi demiş ki Alış-veriş arabası yapmam C4'ü. Kaç sene C4 kullanmıştır, kaç sene Citroen kullanmıştır. Bu Markayı ne zaman duymustur bunlar mechul.



    Opel firmasını dönem dönem yüklenen modeller vardır. Opel GM çatısı altında senelerdir, su gibi her kabın şeklini alır. Mesela SAAB kemikli davrandı ve sonunda GM SAAB'ı batırdı, INSIGNIA'nın iki katı maliyetine Aero 9,3 üretime koymaları son hamleleri oldu, ama çarpışma sonuçlarında, iç mekan dış boya vs kalite ölçümlerinde de Opel'in içinden geçen bir SAAB Battı.

    Opel'i Bir dönem Vectra B yürüttü Sonra Zafira Yürüttü MPV modasını açtı, Opel'i bu dönem yürüten model Astra.



    Bu yazdığımdan Opel çok kötüdür anlamı çıkmaması lazım. Evet Araba olarak bazı noktalarda kötüdür ama ülkemizde çok bilinir, çok binilir. Opel'lerin eski adı Alaman işçisi Arabasıdır, bizdeki Tofaş ile aynı kategori de Tabi alman olunca Türk Tofaş'a fersah fersah... Almanya Marka imajı budur yani. Buna Fransa da Renault Denk gelir. (Şimdi Chevrolet, Dacia vs var eski dönemleri yazıyorum. )



    Sanki Vosvos çok mu iyi ? ama şimdi sen desen C4 mü Golf mu ? Burayı yıkarlar. Türkiye'de bu iş böyle arkadaşım.



    Türk insanına makbulu, önce parasını kaybetmeyecek. Çünkü Türk'ün kutsalları arasında at var zaten. O yüzden Türk Yıldıza binecekse ara modelde para kaybetmemesi lazım. Koyunluk da var bizde garantisi de kotu olsa Sanzımanı da bozulsa alıyoruz. Piyasası yüksek diyerek.



    Citroen Nedir kimdir diye gelince, Peugeot ile birlikte Fransa'nın Guncel Premium Markası olan DS'in Kısa zaman evvele kadar altında model olarak ureten bir firma. (Ulkemizde Citroen DS derler aslında DS ayrı bir marka oldu artık)

    Kısacası Fransızların Audi için Cevabı Citroen.

    Bu marka imajını bir kenara bırakalım.



    Astra'nın bol yedek parcasına saglam ikinci eline karşılık citroen neler sunar, Citroen Konfor ve Ferahlıkta takıntılı bir markadır. Ön takımı ,Çarpışma sonuçları, suspansiyon konforu konusunda üst modellerinde takıntılıdır. C4'u de geliştiren citroen bu konularda Astra'dan motor sanzıman ve on takım olarak Dayanıklı ve iç mekan olarak Ferah olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Astra'da da GM CdTi motoru yabana atmamak lazım ticarilerde 1.3 ve 1.9 mjet geliştirildiği göz önüne alınsa da Fransızlar ve Dizelleri roman olabilir. Dişli üreticisi ise Japon AISIN firması tarafından üretilmiş EAT6 3008'de deneyimlediğim kadarıyla yeni nesilleri çok başarılı Yeni C4'de de bu başarıyı göreceğimizden eminim.



    Citroen Pratik, ya adamlar bunu da düşünmüş bak, diyebileceğiniz bir markadır. Ülkemizde pek yok ama c6 modelinde ön süspansiyon gerilimine göre arka süspansiyonun yağ basıncını milisaniye seviyesinde değiştirebilen Bentley ile kıyaslanan bir suspansiyon vardı. Tabi bu c4'de yok ama c4'de de inovasyonlara acık olmak gerekli.



    Citroen'in servis fiyatları Peugeot'a göre biraz daha fazladır. Gerek Satış sonrası destek gerek diğer konularda Citroen Turkiye ulkemizde Bayraktar Grubu tarafından (Subaru Citroen Infiniti) distributor aracılığıyla temsil edilmektedir. Benim tecrübem Ülkemizde Destek Yönetimini "Honda Türkiye", "Peugeot Türkiye", "Toyota Türkiye" gibi bölgeye kendileri giriş yapmış firmaları tercih etmem yönünde,



    Bu nedenle ben bu ayrımdan mümkünse 308 ya da c4 derdim. 1.2Motorlularda Toyota CHR'da yabana atılacak bir rakip değil gibi de duruyor.

    Öncelikle objektif yorumunuz için teşekkür ederim.


    Sizin de belirtmiş olduğunuz üzere Opel, Almanya'da "amele arabası" olarak tanımlanıyor.

    Ayrıca DS Serisi Opel'in tüm arabalarından daha iyi.

    DS4 örnek olarak Insignia'dan çok daha üstün bir araç.

    Tespitleriniz gayet yerinde.

    Ds4 ile insignia aynı sınıfta bile değil kim kimi eziyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • C4 ün motor ve şanzımanı haricinde Astra ya üstünlüğü yok dostum.
    Kendim bluehdi 3008 kullanmama rağmen bunu söyleyebiliyorum. Olaya gerçekçi yaklaşalım...
  • DS5 diyecektiniz herhalde. DS5 gerçekten güzel arac. Ancak C4 un eskidigini düşünüyorum. Yeni Astra yerine C4 tercih edilmez bence. Sadece şanzıman üstünlüğü var gibi duruyor. Fiyatları da pek uygun değil. Ancak bazı arkadaşlar Citroen i çok fazla gömmüşler. Marka algısı olarak Citroen i Opel e tercih ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu nasıl bi seçim konusu anlamadım. Tüm cümlelerinde opeli öldürmüşsün madem git c4 al
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    DS5 ayarında Opel'in arabası YOK.

    Bana göre Insignia ancak DS4'e karşılık gelir.

    Insignia'yı DS4 ezer atar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten şu forumda yazdığın herşey sana göre, katılan bir tek insan yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşinize karismak gibi olmasın ama bizim fabrikanın karsisinda bir alaman özel oto servisi var oranın sahibinin oğlunda DS3 var sanirim baya seri bir arac spor cocuk abi bununla mercedes, bmw gectim diyordu otobanda.
  • Wolfen1976 kullanıcısına yanıt
    1.6 turbo versiyonu vardı o aracın, olabilir yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Bizim Çitroyenci Selami bilir detayları nasılsa.
  • Astranın hem tip daha iyi, hemde tam otomatik tork konvertörlü otomatik şanzıman kullanıyor (varsın az fazla yaksın). C4 ile kıyaslanırmı yahu.
  • Fabrika verisinin altında yakıt tüketimi var dedik yalancı dediler ve yine fabrika verisinin altinda hizlanir dedik atma Ziya dediler eee nerede şimdi bu emisyon düzenbazı tostagen avukatı golftutkunu tayfa ?

    https://www.youtube.com/watch?v=n2WxbGxcUis
  • İki araç arasında astra bana göre bir çok kulvarda önde ama Megane 4 e bakmanizi da tavsiye ederim
  • Bu tartışmalar bence biraz fanatizme dönmüş c4 kötü araç değil ama artık yenisi gelmeli aslında astra ile 308 karşlaştırılabilir daha mantıklı bence
  • Megane 4 dıstan guzel ama icten pek degil o ekran olmamis cok çirkin bence.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.