Şimdi Ara

2016 Citroen C4 1.6 BlueHDI EAT6 mı 2016 Opel Astra K 1.6 CDTI Otomatik mi ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
291
Cevap
3
Favori
22.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • muratai kullanıcısına yanıt
    Tıpıne birsey demem de, Astra AISIN Tork Konvertorlu kullanıyor da, AISIN C4 Bok Konvertorlu mu kullanıyor :) Arada olsa olsa yazılım farkı vardır
    Aisin AW TF-8# SC series
    https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

    Aisin Seiki Co., Ltd. (アイシン精機株式会社 Aishin Seiki Kabushiki Kaisha?), also known as Aisin, is a Japanese corporation which develops and produces components and systems for the automotive industry. Aisin is a Fortune Global 500 company, ranked 442 on the 2015 rankings.


    C4 yüzü biraz eski kalmasına birşey diyemem. Astra'nın daha yeni olduğu da bir gerçek. İkisine de binip kullanmak lazım.

    Marka algısında Citroen ileride de olsa 308 daha basarılı bir secim olur gibi geliyor.

    Bu arada erdal93 katılmana teşekkur ediyorum ama biraz sert geldi cevaplarınız. Astra da ölü eşek değil hani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi codeThoreau -- 27 Aralık 2016; 1:01:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratai

    Astranın hem tip daha iyi, hemde tam otomatik tork konvertörlü otomatik şanzıman kullanıyor (varsın az fazla yaksın). C4 ile kıyaslanırmı yahu.

    Tip olarak tabi ki Astra daha iyi ve genç ama şanzıman olarak, Eat6 Astraya Hız, ekonomi, konfor her manada giydirir,
    ayrıca Eat6 Da tam otomatik tork konvertörlüdür, Opeldeki şanzıman 1.6 dizeli bile hakkıyla tolere etmekten uzak. çok boş sarfediyor.
  • EnginAKB E kullanıcısına yanıt
    Aslında aynı şanzıman ama Opel kesin birşeyleri eksik yapmıştır. Huyudur. Artık yazılımda mı, Delphi marka dandik sensorlerden mi bilemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başkalarının ne dediğine bakma sakın.

    Öncelik sırasını şöyle belirle. Eğer yakıtı dert etmiyorsan


    Dış görünüş kesinlikle 1. sırada olmalı.

    Büyük jip gibi bir arabanın yanına park ettiğin zaman yada kırmızı ışıkta yanına büyük bir araba geldiğinde kendini kötü hisseder misin bunları bir düşün ona göre kararını ver. Dış görünüş kesinlikle 1. sırada olmalı 100.000 TL de bahsediyoruz inanılmaz fazla.
  • Vict0ry kullanıcısına yanıt
    bunun gibi mi :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Komik çocuk seni. Sen isme göre mi motorun teknolojisini belirliyosun o zaman mersonun cdi leri çöp çünkü bluecdi değil ahhahaha gülmekten yazamıyorum adam isminin önünde bişe koymadı diye kara düzen motor dedi ya. Sen bence biraz kitap oku idrakını güçlendir öyle araba tartışmalarına gir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdal93

    2016 Makyajlı Yeni Citroen C4 1.6 BlueHDI 120 Hp EAT6 avantajları;

    - BlueHDI Yüksek Teknoloji ürünü sınıfının en az yakıt tüketen lider motor (Opel'de kara düzen klasik CDTI motor bulunuyor ve yakıt tüketimi yaklaşık 1 litre daha fazla)
    - EAT6 (Efficient Automatic Transmission-6) Sarsıntısız ve hızlı vites değiştiren yüksek teknoloji ürünü şanzıman (Opel'de sıradan düşük maliyetli basit bir şanzıman bulunuyor ve vites geçişleri hissediliyor.)
    - 2010 yılı Euro N CAP %90 ile 5 yıldız ( Astra ise 2015 yılında %84 )
    - Yüksek iç mekan kalitesi, daha iyi yol tutuş, daha düşük yakıt tüketimi, daha yüksek sürüş keyfi
    - Makyaj ile iyileştirilen dış görünüş

    Astra K 1.6 CDTI 136 Hp Avantajları
    - 16 Hp daha güçlü motor ( 1 Litre fazla yakıyor.)


    Reklamlarında "Safkan Alman" (!) vurgusu ile yutturulmaya çalışılsa da, halkımızın artık Opel'in eski Alman kalitesinden çok uzak olduğunu biliyoruz.

    İflasın eşiğinde olan GM (General Motors) maliyeti düşürmek için elinden gelen her şeyi yaparak, motor, şanzıman, iç mekan, karoser gibi en önemli parçalarda bile düşük kaliteli malzemeler kullanmış.

    Buna rağmen PSA (Peugeout-Citroen S.A.), Peugeot ve Citoren'in yanında, Toyota, Ford hatta Volvo gibi markalara bile motor satmaktadır/satmıştır.

    İç ve dış malzeme kalitesi gerçekten önceki Opel modellerine göre çok çok düştü.

    CDTI motor dayanıklı değil ve yakıt tüketimini azaltmaya yönelik yeni bir teknoloji sunmazken, PSA grubu HDI ile başladı, e-HDI ile gelişti ve BlueHDI ile verimli dayanıklı, uzun ömürlü ve düşük yakıt tüketimi sayesinde yüksek teknolojili motor üretiyor.

    Opel ise 2007'den beri kara düzen CDTI motor üretiyor. 2007'de de CDTI, 2017'de de CDTI. Aynı tas aynı hamam.
    2007'de ise bir çim biçme makinası motoru olan 90 Hp 1.3 CDTI ile Yarı-otomaik dandik Easytronic ile üretildi sonradan tedavülden kaldırıldı.

    Opel ise kara düzen özelliksiz bir şanzıman ile şansını deniyor.

    PSA 1 adım ileri giderken, Opel 5 adım geri gidiyor.

    PSA 2007'den bu yana yani 10 senedir 1.6 Dizel Otomatik üretip satarken, Opel daha bunu 1 sene önce başarabildi.

    Astra 1.6 CDTI AT 0-100kmh : 10,1 saniye
    2016 Citroen C4 1.6 BlueHDI EAT6 0-100kmh: 10.9 saniye


    Astra 1.6 CDTI Şehir İçi : 6,4 Litre
    C4 BlueHDI EAT6 Şehir İçi : 4,4 Litre

    Her şeyden önce, ekonomik dar boğazda olan bir firamanın ürünleri tercih edilir mi ?

    Kendini AR-GE yatırımlarıyla inanılmaz geliştiren PSA ürünleri mi ?
    İflasın eşiğinde malzemeden çalan Opel mi ?

    Tercihi size bırakıyoruz.

    Yanlış hatırlamıyorsam golf konusunda insanları aşağılayan kullanıcı bu arkadaş yine boş konuşmuş
    2-3 gün önce dizel astra k dynamic manuel aldım benim görüşüm orta bütçenin bmw si astradır araç sınıfına göre güçlü ve özellikli astra j deki yol sesi de azaltılmış
    Teslim alınca detaylı yorumlarım

    Opel sağolsun kaput keçesini bile söktü Astra K dan. Nasıl Astra J den daha sessiz olacak ki? Motor aynı motor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 27 Aralık 2016; 1:41:59 >
  • Erdal arkadaşımızın üstüne fazla gitmeyin. Belki alkolü fazla kaçırdı. Şu andaki en iyi 1.6lt dizel motora başka türlü karadüzen diyemez kimse.

    Hem C4 bluHD nin rakibi Astra 110hp lik model. O bile içinden rahatlıkla geçiyor performans olarak. Her alanda koyuyor tabiri caizse. Linkten incelemeni tavsiye ederim.

    http://www.zeperfs.com/en/duel5836-6400.htm


    Conta falan bunlar alkolün etkisi. Sabaha düzelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Senin adında mı Selami ki ?

    Benim adım değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy


    quote:

    Orijinalden alıntı: erdal93

    2016 Makyajlı Yeni Citroen C4 1.6 BlueHDI 120 Hp EAT6 avantajları;

    - BlueHDI Yüksek Teknoloji ürünü sınıfının en az yakıt tüketen lider motor (Opel'de kara düzen klasik CDTI motor bulunuyor ve yakıt tüketimi yaklaşık 1 litre daha fazla)
    - EAT6 (Efficient Automatic Transmission-6) Sarsıntısız ve hızlı vites değiştiren yüksek teknoloji ürünü şanzıman (Opel'de sıradan düşük maliyetli basit bir şanzıman bulunuyor ve vites geçişleri hissediliyor.)
    - 2010 yılı Euro N CAP %90 ile 5 yıldız ( Astra ise 2015 yılında %84 )
    - Yüksek iç mekan kalitesi, daha iyi yol tutuş, daha düşük yakıt tüketimi, daha yüksek sürüş keyfi
    - Makyaj ile iyileştirilen dış görünüş

    Astra K 1.6 CDTI 136 Hp Avantajları
    - 16 Hp daha güçlü motor ( 1 Litre fazla yakıyor.)


    Reklamlarında "Safkan Alman" (!) vurgusu ile yutturulmaya çalışılsa da, halkımızın artık Opel'in eski Alman kalitesinden çok uzak olduğunu biliyoruz.

    İflasın eşiğinde olan GM (General Motors) maliyeti düşürmek için elinden gelen her şeyi yaparak, motor, şanzıman, iç mekan, karoser gibi en önemli parçalarda bile düşük kaliteli malzemeler kullanmış.

    Buna rağmen PSA (Peugeout-Citroen S.A.), Peugeot ve Citoren'in yanında, Toyota, Ford hatta Volvo gibi markalara bile motor satmaktadır/satmıştır.

    İç ve dış malzeme kalitesi gerçekten önceki Opel modellerine göre çok çok düştü.

    CDTI motor dayanıklı değil ve yakıt tüketimini azaltmaya yönelik yeni bir teknoloji sunmazken, PSA grubu HDI ile başladı, e-HDI ile gelişti ve BlueHDI ile verimli dayanıklı, uzun ömürlü ve düşük yakıt tüketimi sayesinde yüksek teknolojili motor üretiyor.

    Opel ise 2007'den beri kara düzen CDTI motor üretiyor. 2007'de de CDTI, 2017'de de CDTI. Aynı tas aynı hamam.
    2007'de ise bir çim biçme makinası motoru olan 90 Hp 1.3 CDTI ile Yarı-otomaik dandik Easytronic ile üretildi sonradan tedavülden kaldırıldı.

    Opel ise kara düzen özelliksiz bir şanzıman ile şansını deniyor.

    PSA 1 adım ileri giderken, Opel 5 adım geri gidiyor.

    PSA 2007'den bu yana yani 10 senedir 1.6 Dizel Otomatik üretip satarken, Opel daha bunu 1 sene önce başarabildi.

    Astra 1.6 CDTI AT 0-100kmh : 10,1 saniye
    2016 Citroen C4 1.6 BlueHDI EAT6 0-100kmh: 10.9 saniye


    Astra 1.6 CDTI Şehir İçi : 6,4 Litre
    C4 BlueHDI EAT6 Şehir İçi : 4,4 Litre

    Her şeyden önce, ekonomik dar boğazda olan bir firamanın ürünleri tercih edilir mi ?

    Kendini AR-GE yatırımlarıyla inanılmaz geliştiren PSA ürünleri mi ?
    İflasın eşiğinde malzemeden çalan Opel mi ?

    Tercihi size bırakıyoruz.

    Yanlış hatırlamıyorsam golf konusunda insanları aşağılayan kullanıcı bu arkadaş yine boş konuşmuş
    2-3 gün önce dizel astra k dynamic manuel aldım benim görüşüm orta bütçenin bmw si astradır araç sınıfına göre güçlü ve özellikli astra j deki yol sesi de azaltılmış
    Teslim alınca detaylı yorumlarım

    Opel sağolsun kaput keçesini bile söktü Astra K dan. Nasıl Astra J den daha sessiz olacak ki? Motor aynı motor.

    Astra J de torpido soğutma ve ışık var mı hocam ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astranın Motor 136 bg ama tekerlere aktarılan 117-118 bg falan çıkıyormuş Dyno testlerinde, izlediğim inceleme videolarında bahsediyor. Şanzıman yeni bir tam otomatik ama eskiler gibi bir kayıp var. Örneğin videolardan biri altta.
    https://www.youtube.com/watch?v=_p04eaVy_Eo

    Ayrıyeten C4 ün motoru ve şanzımanı güncel olsada Platformu eski ve daha ağır, yeni 308 in platformu olan EMP2 ye geçmedi daha. Bu karşılaştırmada 308 & Astra daha mantıklı olur. 308 in 0-100 9,6 saniye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emurat -- 27 Aralık 2016; 9:16:47 >
  • Genelde Opel lehine sloganlar atanlar fanatik Opel kullanıcıları oluyor.

    Opel motorları kaliteli değildir, ömrü kısa ve sık arıza yapar.

    Teknoloji bakımından da çok geridedir. (bkz. 1.3 CDTI 90 Hp Çim Biçme Makinesi Motoru)

    CDTI motor 200.000 Km'de rektefiye istediği tartışmasız bir gerçek.
    GM yeni motor bloklarının alaşım oranlarıyla dahi oynayarak kar etmeye çalıştı.

    Opel'in dizel olanı dandik ve benzinli olanın en iyisi 50 kuruş yaktığı için Opel tercih edilmesi mantıklı değil.

    Her şeyden önce " OPEL = SORUN " denklemini asla unutmamak gerekir.

    Opel'in dandik şanzımanı EAT6'nın yanına bile yaklaşamaz.
    CDTI ise BlueHDI yanına bile yaklaşamaz.

    Opel daha DS Serisi ayarında bir araç üretememiştir. Muhtamelen üretemeden de iflas edecektir.
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    CDTI'şu anda en iyi değil, EN DANDİK motordur.

    İflasın eşiğindeki aç General Motors (GM), SAAB'ı batırdıktan sonra Opel'in Motor bloğu alaşımlarıyla bile oynanarak kuruş kuruş çalınarak kar etmeye çalışmıştır.

    Astra'da atık plastiklerden yapıldığı anlaşılan sert ve kalitesiz dandik plastik aksamlara çokca rastlıyorz.

    Ayrıca koltuk kumaşları sofra bezinden bozma kumaşlara benziyor.

    Astra'nın kapıları dandik, teneke hissi veriyor. İçmekanda KALİTE ALGISI SIFIR. (0)

    Astra'nın dandik şanzımanı vites geçişlerini hissettiriyor.
  • Golf allstardan sonra c4 aşkı başlamış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdal93

    CDTI'şu anda en iyi değil, EN DANDİK motordur.

    İflasın eşiğindeki aç General Motors (GM), SAAB'ı batırdıktan sonra Opel'in Motor bloğu alaşımlarıyla bile oynanarak kuruş kuruş çalınarak kar etmeye çalışmıştır.

    Astra'da atık plastiklerden yapıldığı anlaşılan sert ve kalitesiz dandik plastik aksamlara çokca rastlıyorz.

    Ayrıca koltuk kumaşları sofra bezinden bozma kumaşlara benziyor.

    Astra'nın kapıları dandik, teneke hissi veriyor. İçmekanda KALİTE ALGISI SIFIR. (0)

    Astra'nın dandik şanzımanı vites geçişlerini hissettiriyor.

    Öyle olsa bile bir dsg kadar sorunlu degildir bence Opel belki de o nedenle Golf yerine tercih ediyorlar illa Alaman olacak ise ben Mercedes tercih ederdim aslında ama fiyatları fazla abartılı Alamanı zengin etmenin anlami yok pkkya silah ve para olarak geri donuyor sonucta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wolfen1976 -- 27 Aralık 2016; 9:35:0 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG90


    quote:

    Orijinalden alıntı: Wolfen1976

    Senin adında mı Selami ki ?

    Benim adım değil.

    Sen değil o değil Selami kim o zaman.
  • Opel fanboyları biraz olsun Opel'in dezavantaj ve kalitesiz yönlerinden bahsedemez misiniz ?

    Opel eski Opel DEĞİL.

    10 sene önceki Opel ile şimdiki Opel ÇOK FARKLI.
  • Opelciler bence biraz daha iyiler sen birde golf fanatiklerini gör.
  • Konu çok eğlenceli yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eisenberg


    quote:

    Orijinalden alıntı: yayengec

    ve sonunda forumda astra fanları sayısı golf fanları sayısını geçmiştir....ne kadarda çokmuşsunuz...

    Sizi de bu samimi grubumuz içerisinde görmek isterdik

    çok istedik, ama olamadık...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.