Şimdi Ara

2015 VW JETTA IIHS SMALL OVERLAP TESTİ GELDİ! (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
0
Favori
7.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vw düsmanlari mankenin üstundeki onlarca basinc sensorunden daha iyi analiz yapmis helal.

    Çatlayin :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Jettadan nefret eden grup japon fanatiklerdir. Doğru bende sevmiyorum jettayı ama sanki corolla civic premium araçlarmış gibi davranıyorlar. Sorsan camları tek dokunuşla kapanmaz ama havalarından da geçilmez.

    Camları tek dokunuşla kapanınca baya bi artısı oluyor arabanın zaten araç alınırken bakılması gereken bir özellik tek dokunuşla cam kapamak. Altı ustu 10 sn parmağını duğmede tutmak özellikle yaz ayları baya terletiyor insanı hak veriyorum. Güvenlik sorunsuzluk uzun ömür boş camın tek dokunuşla kapanıyorsa kralsın.

    Aracimiz 2008 astrada bile 4 cam tek tusla kalkip iniyor. On kaput hidrolik. Cubuk vs yok. Vw sirf golfun algisini degistirmemek icin sacma sapan fedakarlik yapiyor. Yil olmus 2014-2015. Madem 80-100 bine arac satiyorsun hakkini ver. Malzemeden calma.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Vw her yerde vw degildir. Her marka gibi pazara gore farkli kalitede araclar uretir. Çin ve brezilya gibi pazarlarda avrupa pazari standartlarinin cok gerisinde araclar satiyorlar

    Güney Amerika farklı bir yer, fiat da unoyu satıyordu belki hala devam ediyordur.

    Bu bölgesel marka stratejisi ile alakalı sonuçta,markanın o bölgede üretim kalitesiyle alakası yok zaten orada fabrikası da yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Akü fırlatma sistemi eklemisler

    Cettaya yeni Opsiyon eklemişler desene

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Jettadan nefret eden grup japon fanatiklerdir. Doğru bende sevmiyorum jettayı ama sanki corolla civic premium araçlarmış gibi davranıyorlar. Sorsan camları tek dokunuşla kapanmaz ama havalarından da geçilmez.

    Camları tek dokunuşla kapanınca baya bi artısı oluyor arabanın zaten araç alınırken bakılması gereken bir özellik tek dokunuşla cam kapamak. Altı ustu 10 sn parmağını duğmede tutmak özellikle yaz ayları baya terletiyor insanı hak veriyorum. Güvenlik sorunsuzluk uzun ömür boş camın tek dokunuşla kapanıyorsa kralsın.

    Gece düğmelerin yerlerini bulabilirsen basarsın 10 saniye evet. Güvenlik demişsinde jetta iyi not almış zaten. Neyin tartışması bu? Uyduruk yol bilgisayarıyla, fabrika çıkışlı yalıtımsız aracınla sana mutluluklar. Japonlar d sınıfına arka havalandırma koyduğu gün belki bir şeyler değişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    Benim arac Civic gece dugmelerin yerini cok rahat bulabiliyorum cunku cayır cayır isik yaniyor ilaveten ön surucu camı tek dokunma ile acilip kapaniyor yine ilaveten sıkısma kontrollu sen eski model Japonlar ile karistirmis olmayasin sakin yeni modellerde hersey var hemde 15 bin daha ucuz akusu firlayan Cetta dan

    Civic' te arka havalandirmaya ihtiyac yok cunku arkada oturan yolcular tek klima tek kademe acik olsa dahi serinleyebiliyor cunku klima cok basarılı aracin icinde cok iyi sirkülasyon yapiyor buna arka camda dahil sizin Cetta da tum camlar tek dokunusla acilsa bile sikistirma kontrolu kesin yoktur olsa bile en ust modelinde vardir onun icinde 90 bin lirayi alirlar sizden Allah akıl fikir versin ne diyelim

    Aracimin yalitimi yeterli extra birseye gerek yok sadece Alaman markasi olan Continental lastiklerinin degismesi lazim cunku fazla sert darbeleri ememiyor 1 sene sonra Michelin energy saver takarim yalitima gerek kalmaz sorun Contilerden kaynaklı.

    Birde Vosvosculardan birisi Civic'te 6 hava yastigi var demis ama 8 hava yastigi standart



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Attila Khan -- 10 Ekim 2014; 12:07:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attila Khan

    Benim arac Civic gece dugmelerin yerini cok rahat bulabiliyorum cunku cayır cayır isik yaniyor ilaveten ön surucu camı tek dokunma ile acilip kapaniyor yine ilaveten sıkısma kontrollu sen eski model Japonlar ile karistirmis olmayasin sakin yeni modellerde hersey var hemde 15 bin daha ucuz akusu firlayan Cetta dan

    Civic' te arka havalandirmaya ihtiyac yok cunku arkada oturan yolcular tek klima tek kademe acik olsa dahi serinleyebiliyor cunku klima cok basarılı aracin icinde cok iyi sirkülasyon yapiyor buna arka camda dahil sizin Cetta da tum camlar tek dokunusla acilsa bile sikistirma kontrolu kesin yoktur olsa bile en ust modelinde vardir onun icinde 90 bin lirayi alirlar sizden Allah akıl fikir versin ne diyelim

    Aracimin yalitimi yeterli extra birseye gerek yok sadece Alaman markasi olan Continental lastiklerinin degismesi lazim cunku fazla sert darbeleri ememiyor 1 sene sonra Michelin energy saver takarim yalitima gerek kalmaz sorun Contilerden kaynaklı.

    Birde Vosvosculardan birisi Civic'te 6 hava yastigi var demis ama 8 hava yastigi standart

    Aküyle derdiniz ne onu anlayamadım
    Fırladıda ne oldu? Aküyle fantazin mi var hayırdır? Kliması vwninde iyi merak etme. Bu bir savunma değil bunuda bil. İlla ki ön daha fazla soğuyup arka ısınıyordur. Eğer arka soğursa ön buz oluyor. Bilmediğimiz şey değil merak etme. Bırak jettayı borada bile sıkışma kontrolü, tek dokunuşla açıp kapatma vardı ön camlarda. Siz bilmezsiniz 2003 model teneke civiclerle Kendini kandırma eski yeni tüm japonlar öküz gibi ses alıyor içeri. Rüzgar sesi yol sesi birbirine karışıyor. Lastiğe suç atma boşa. Alaman ne bilsin lastiği üretirken senin yalıtımsız japonunda kullanacağını O dediğin lastiğide değiştirmene gerek yok diğer arabalarda merak etme. Tabi değiştirirsen kütüphane olur o ayrı Birde eşşek kadar auto yazmışlar düğmeye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: Attila Khan

    Benim arac Civic gece dugmelerin yerini cok rahat bulabiliyorum cunku cayır cayır isik yaniyor ilaveten ön surucu camı tek dokunma ile acilip kapaniyor yine ilaveten sıkısma kontrollu sen eski model Japonlar ile karistirmis olmayasin sakin yeni modellerde hersey var hemde 15 bin daha ucuz akusu firlayan Cetta dan

    Civic' te arka havalandirmaya ihtiyac yok cunku arkada oturan yolcular tek klima tek kademe acik olsa dahi serinleyebiliyor cunku klima cok basarılı aracin icinde cok iyi sirkülasyon yapiyor buna arka camda dahil sizin Cetta da tum camlar tek dokunusla acilsa bile sikistirma kontrolu kesin yoktur olsa bile en ust modelinde vardir onun icinde 90 bin lirayi alirlar sizden Allah akıl fikir versin ne diyelim

    Aracimin yalitimi yeterli extra birseye gerek yok sadece Alaman markasi olan Continental lastiklerinin degismesi lazim cunku fazla sert darbeleri ememiyor 1 sene sonra Michelin energy saver takarim yalitima gerek kalmaz sorun Contilerden kaynaklı.

    Birde Vosvosculardan birisi Civic'te 6 hava yastigi var demis ama 8 hava yastigi standart

    Aküyle derdiniz ne onu anlayamadım
    Fırladıda ne oldu? Aküyle fantazin mi var hayırdır? Kliması vwninde iyi merak etme. Bu bir savunma değil bunuda bil. İlla ki ön daha fazla soğuyup arka ısınıyordur. Eğer arka soğursa ön buz oluyor. Bilmediğimiz şey değil merak etme. Bırak jettayı borada bile sıkışma kontrolü, tek dokunuşla açıp kapatma vardı ön camlarda. Siz bilmezsiniz 2003 model teneke civiclerle Kendini kandırma eski yeni tüm japonlar öküz gibi ses alıyor içeri. Rüzgar sesi yol sesi birbirine karışıyor. Lastiğe suç atma boşa. Alaman ne bilsin lastiği üretirken senin yalıtımsız japonunda kullanacağını O dediğin lastiğide değiştirmene gerek yok diğer arabalarda merak etme. Tabi değiştirirsen kütüphane olur o ayrı Birde eşşek kadar auto yazmışlar düğmeye

    vW aylık olarak 10.000 tl veriyor markayı savunman için galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    İste yeni donanim eklemisler firlayan akü yukarida baya bir dalga gecmisler sadece o mu gozune gozluk manken direksiyona kafa atiyor yoksa bana ne manken bile firlayabilir Alamanya'da fakirlerinin aldigi Cetta' yi savunman bile komik

    Begenmedigin Civic'in testini tekrar izle ama bu kez gozune cam dibi gozlukte tak zira bakar korsun anlasilan guvenlik nasil olmaliymis Alamanlar' da ogrensinler artik aracta asıl teneke Cetta. Abartili ses falanda yok dedigim gibi Continental lastiklerde sorun bence onlar eskiyince hemen atacam zaten Alaman malı degil mi lastikten bile calar bunlar uzak kalsın, ilaveten Civic klimasi aracin icine yeterli arkada olmasina gerek yok Cetta da varda ne oluyor 15 bin fazla para veriyorsun arkada oturanlar serinlesin diye saçmalık




  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Mesela meksikada uretilen golf ile almanyada uretilen bir degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Mesela meksikada uretilen golf ile almanyada uretilen bir degil.

    Bilmem kaç tane kalite yönetim sistemi varken siz gerçekten markanın isteği dışında fark olacağını mı düşünüyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Attila Khan

    İste yeni donanim eklemisler firlayan akü yukarida baya bir dalga gecmisler sadece o mu gozune gozluk manken direksiyona kafa atiyor yoksa bana ne manken bile firlayabilir Alamanya'da fakirlerinin aldigi Cetta' yi savunman bile komik

    Begenmedigin Civic'in testini tekrar izle ama bu kez gozune cam dibi gozlukte tak zira bakar korsun anlasilan guvenlik nasil olmaliymis Alamanlar' da ogrensinler artik aracta asıl teneke Cetta. Abartili ses falanda yok dedigim gibi Continental lastiklerde sorun bence onlar eskiyince hemen atacam zaten Alaman malı degil mi lastikten bile calar bunlar uzak kalsın, ilaveten Civic klimasi aracin icine yeterli arkada olmasina gerek yok Cetta da varda ne oluyor 15 bin fazla para veriyorsun arkada oturanlar serinlesin diye saçmalık

    Manken direksiyona kafa atmıyor. Düzgün izle. Kafa atsa iyi puan vermezlerdi. Kafanız güzel oluyor sanırım yazarken. Japonyada zenginler civic kullanmıyor merak etme. Jetta kullanıcısı civic, civic kullanıcısı jetta gayette alabilir. Kendi aracınızı ne sanıyorsunuz? Gerçekten buna cevap bekliyorum. Hatta nerde oturuyorsunuz bilmiyorum. Yakındaysanız beraber 2 aracıda incelemeye çıkabiliriz. Belki o zaman anlarsınız ne demek istediğimi. Akü kaza anında tabi ki fırlayabilir. Bunda gülünecek veya komik olan ne var? Bu kadar mı küçüldünüz artık? Adamlar iyi puan almış geçmiş. İzlerken "neresinde açık bulsamda vursam şunlara" diyemi düşünüyorsunuz?
    İzledim civic testini. Senin gibi seviyesiz biri olsam "Kapı sacı bir tarafından kapıdan ayrıldı " diye gülerdim. Bu testin birincisi volvodur. Bunu herkes bilir. Ayrıca madem japon diye genelliyoruz corolla testinide söylesene. Corolla civicten daha aşağı bir araçtır. Onun için civicten bahsediyorum bunuda belirteyim. Görenler corollayla civici aynı kefeye koymasınlar. Civicte Jettada başarılı olmuş testte. Sorun ne hala anlamadım açıklar mısın? En ufak doluda her tarafı ezik büzük olan japonlar, ufacık şeyde çizilen japon boyası, davlumbazı çalan, kaput amortisörü koymaktan aciz, yol bilgisayarından tek anladıkları ortalama hız anlık tüketim olan japonlar(fd6 civicten bahsediyorum. Yeni kasada düzeltmişlerse sözüm yok ona). Ama iş kıyaslamaya gelince alamanlar kötü öylemi? Karşılaştıracak adam akıllı motorları bile yok. Dedemden kalma atmosferik motoru koymuşlar. Otomatik subap ayarı bile yapamayan motoru tüpe uyumlu diye yediriyorlar size. Bizim gibi 3. Dünya ülkesine göre araç zaten. Civici premium sanmaya devam et Tüplü premiumlar sizi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • deserthawk D kullanıcısına yanıt
    Bir ara tr de uretilen meganelar ile fransada uretilenlerin kalitesi ayni degildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilteris_

    Akü fırlatma sistemi eklemisler

    süpersin ya
    bu sahneyi sinemada 3D izlemek vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Jettadan nefret eden grup japon fanatiklerdir. Doğru bende sevmiyorum jettayı ama sanki corolla civic premium araçlarmış gibi davranıyorlar. Sorsan camları tek dokunuşla kapanmaz ama havalarından da geçilmez.

    Camları tek dokunuşla kapanınca baya bi artısı oluyor arabanın zaten araç alınırken bakılması gereken bir özellik tek dokunuşla cam kapamak. Altı ustu 10 sn parmağını duğmede tutmak özellikle yaz ayları baya terletiyor insanı hak veriyorum. Güvenlik sorunsuzluk uzun ömür boş camın tek dokunuşla kapanıyorsa kralsın.

    Gece düğmelerin yerlerini bulabilirsen basarsın 10 saniye evet. Güvenlik demişsinde jetta iyi not almış zaten. Neyin tartışması bu? Uyduruk yol bilgisayarıyla, fabrika çıkışlı yalıtımsız aracınla sana mutluluklar. Japonlar d sınıfına arka havalandırma koyduğu gün belki bir şeyler değişir.

    Sen gece düğmelerin yerini bulamıyorsan ya lens yada gözlük kullan derim. Hayatında kaç kere o düğmeye bakarak cam kaldırdın ? Bırak bana şimdi vw yi savunmak için saçma sapan şeyleri sayma. Yalıtıma gelirsek lüks sınıf dışında çoğu aracın yalıtımı fasafiso sanırsın bana vw 10 kg yalıtım malzemesı kullanıyorda. Güvenlik kısmına cvp vermişssin ama uzun ömür-sorunsuzluk kısmını atlamışsın sanırım senın vw sorunsuzluk ve uzun omurde pek başarılı olamadı ? Belk ınsanlarımız boşline vw lere 70 bın vermekten vazgeçtiği gün japonların değerini anlar. Sana 6 ay sıra bekleyip dsg den ıllet 1 ay satmaya uğraşan vw cı arkadaşlarınla bırlıkte mutluluklar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Jettadan nefret eden grup japon fanatiklerdir. Doğru bende sevmiyorum jettayı ama sanki corolla civic premium araçlarmış gibi davranıyorlar. Sorsan camları tek dokunuşla kapanmaz ama havalarından da geçilmez.

    Camları tek dokunuşla kapanınca baya bi artısı oluyor arabanın zaten araç alınırken bakılması gereken bir özellik tek dokunuşla cam kapamak. Altı ustu 10 sn parmağını duğmede tutmak özellikle yaz ayları baya terletiyor insanı hak veriyorum. Güvenlik sorunsuzluk uzun ömür boş camın tek dokunuşla kapanıyorsa kralsın.

    Aracimiz 2008 astrada bile 4 cam tek tusla kalkip iniyor. On kaput hidrolik. Cubuk vs yok. Vw sirf golfun algisini degistirmemek icin sacma sapan fedakarlik yapiyor. Yil olmus 2014-2015. Madem 80-100 bine arac satiyorsun hakkini ver. Malzemeden calma.

    Sizin için demiyorum üstünüze alınmayın ama merak ediyorum 4 cam tek dokunmayla kapanınca nasıl bi artı getiriyor araca noluyor yanı herşey bitti yan komşuya bızım 4 cam tek dokunuşla kapanıyormu dememız lazım. 2008 civic var bizde sadece sürücü kısmı tek tuşla kapanıyor, düğmelerinde ışıkta yanıyor ben hayatımda 1 kere bile bakmadım o düğmelere yerlerini ezbere biliyorum sırf at gözlüğü takıp vw yi göklere çıkartmak için insanlar duğmedeki ışığa tek seferde kapanmaya arka kısımdakı havalandırmaya varacak derece küçük hesaplar yapıyor. 6 ay sıra bekleyıp dsg ye kufreden kaç ınsan düğmedeki ışıklarını özleyecek o aracın yada kaçının aklına gelicek ? Eski serilerine bakarsak IIHS de dağılan kapıları kopan vw leri unutmadık ama gel görki o zamanlar üretilen civicler "good" notuyla geçti o testleri bunlara kimse bakmıyor. Konuşulcak çok şey varda çok ezmeyelim




  • cesmuru kullanıcısına yanıt
    Manken direksiyona kafa atmiyor mu komiksin ya goz doktoruna gorun bence neyse güzel kardesim kuzenimde ayni arac var zaten malum karsilastirma yaptik zaten ic malzeme kalitesi bir tık önde ama arac icime sinmedi benim kuzenim ise benim Civic'i begendi zaten Dsg de sorun yasiyor zararina satacak bir daha da vosvos almaz kanımca malum garanti suresi dolunca kullanici hatasi deyip sanjımanı eline veriyorlar hos uyarmistim ama dinlemedi zamanında zararina satinca aklı basına gelir gider Bmw falan alir rahat eder artik

    İzdigimiz bir testi komik buluyor isek seviyesiz mi oluyoruz sizde Civic ile ilgili komik bir video ekleyin hep beraber gulelim nedir yani ufak ayrintilarla ugrasma bence kaputun amartisorsuz olmasi bence cokta muhim değil, sürekli yalitim diyorsun da Cetta da 100 den sonra ruzgar sesi aliyordu kuzenin arabasi madem yalıtımı iyiydi de kuzenin araci neden ses aliyordu yoksa Meksika üretimi oldugu icin mi . Alman araclari kotu diyen sadece asiri pahali simdi sen Japonlar eski sistem sanjiman kullaniyor diyorsunda Suzuki SX4 Cross modelinde 7 ileri otomatik var bu secim meselesi Japonlar çift kuru kavramanın sorunlu olacagini bildikleri icin girmek istemiyorlar yoksa tabiki benzer sanjiman yapabilecek donanimlari fazlasi ile var.

    Civic premium arac demiyorum ki sadece C sinifi arac diyoruz cunku premiumlar daha pahali oluyor halk arasinda 100 binlik arac deniyor onlara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: metallurgy


    quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Jettadan nefret eden grup japon fanatiklerdir. Doğru bende sevmiyorum jettayı ama sanki corolla civic premium araçlarmış gibi davranıyorlar. Sorsan camları tek dokunuşla kapanmaz ama havalarından da geçilmez.

    Camları tek dokunuşla kapanınca baya bi artısı oluyor arabanın zaten araç alınırken bakılması gereken bir özellik tek dokunuşla cam kapamak. Altı ustu 10 sn parmağını duğmede tutmak özellikle yaz ayları baya terletiyor insanı hak veriyorum. Güvenlik sorunsuzluk uzun ömür boş camın tek dokunuşla kapanıyorsa kralsın.

    Aracimiz 2008 astrada bile 4 cam tek tusla kalkip iniyor. On kaput hidrolik. Cubuk vs yok. Vw sirf golfun algisini degistirmemek icin sacma sapan fedakarlik yapiyor. Yil olmus 2014-2015. Madem 80-100 bine arac satiyorsun hakkini ver. Malzemeden calma.

    Sizin için demiyorum üstünüze alınmayın ama merak ediyorum 4 cam tek dokunmayla kapanınca nasıl bi artı getiriyor araca noluyor yanı herşey bitti yan komşuya bızım 4 cam tek dokunuşla kapanıyormu dememız lazım. 2008 civic var bizde sadece sürücü kısmı tek tuşla kapanıyor, düğmelerinde ışıkta yanıyor ben hayatımda 1 kere bile bakmadım o düğmelere yerlerini ezbere biliyorum sırf at gözlüğü takıp vw yi göklere çıkartmak için insanlar duğmedeki ışığa tek seferde kapanmaya arka kısımdakı havalandırmaya varacak derece küçük hesaplar yapıyor. 6 ay sıra bekleyıp dsg ye kufreden kaç ınsan düğmedeki ışıklarını özleyecek o aracın yada kaçının aklına gelicek ? Eski serilerine bakarsak IIHS de dağılan kapıları kopan vw leri unutmadık ama gel görki o zamanlar üretilen civicler "good" notuyla geçti o testleri bunlara kimse bakmıyor. Konuşulcak çok şey varda çok ezmeyelim

    Hocam bizim kendi forumumuzda 4 cam + sunroof tek dokunus ile acilip kapanabilen Civic sahipleri var oyle aman aman da bir masrafi yok 250 liraya yaptiriyorlar bir aparat var yurtdisindan geliyor burada monte ediliyor simdi akla su soru geliyor bunun icin VW ne kadar fiyat ekler İsterseniz sizi davet edebilirim oraya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Bir ara tr de uretilen meganelar ile fransada uretilenlerin kalitesi ayni degildi.

    Biliyorum.

    Fakat bunu Türk işçilerin kalitesi düşük diye basite indirgerseniz o firmaların dünya kadar kalite-proje-üretim-yönetim bilişim sistemlerini, ki bunlara çok ciddi yatırım yapılır, kaldırır çöpe atarsınız.

    Firma istediği için kalitesi öyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çokbilen

    Bir ara tr de uretilen meganelar ile fransada uretilenlerin kalitesi ayni degildi.

    Bak bu konuda haklısın iste illa ki kalite farki olacaktir lakin bunu fiyattan duser mi vosvagen asıl sorulmasi gereken soru bu bence
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.