Şimdi Ara

2015 SAMSUNG TİZEN TV (301. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.695
Cevap
85
Favori
377.980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 299300301302303
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • stayalive36 S kullanıcısına yanıt
    Haklısın biliyorumdum 100hz olduğunuda, ulen dedim yoksa tv 50 hz demi çalışıyor diye bi ara kıllandım
  • rtings de ju7xxx serisinin local dimming puanına güncelleme gelmiş yeni tvleri tek ampullü olup sıfır dimmig puanı olunca geçmişe müdahale ettirdiler acaba kaça bitti iş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    65JU7000 i tespit ettiğim ışık sızması ve bulutlanmadan dolayı servise vermiştim. Paneli değişecekmiş, panel bekleniyormuş. Bunu birde kendim arayıp öğrendim, yahu Allah'ın adamı, insanlar panel almak istediğinde sıfırına yakın fiyat söylersin ki tamir ettirmesin diye, kendin panel değiştirirsin, bir müşterine sormazsın muadil ürünle değişimi yada fark verip üst model önermeyi. Koca bayram salonda tv siz geçirdim, hala da devam ediyor durum, kimbilir ne zaman gelir. Bide teknik servisede ulaşamıyorsunuz Samsung da. Müşteri hizmetleri var, biri çıkıyor, işte size kayıt açıyor, dönüş olacaktır diyor, 4 sefer açtırdım o kayıttan bir kişi aramadı. Samsung un servisi baştan sona berbat.

    Geçmiş olsun hocam ben paneli kirınca paralı olduğundan hemen ertesi gün değişmişti. Bulutlanma ile ilgili resimleri varmı merak ettim okadarmi kötüydü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guguk


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    65JU7000 i tespit ettiğim ışık sızması ve bulutlanmadan dolayı servise vermiştim. Paneli değişecekmiş, panel bekleniyormuş. Bunu birde kendim arayıp öğrendim, yahu Allah'ın adamı, insanlar panel almak istediğinde sıfırına yakın fiyat söylersin ki tamir ettirmesin diye, kendin panel değiştirirsin, bir müşterine sormazsın muadil ürünle değişimi yada fark verip üst model önermeyi. Koca bayram salonda tv siz geçirdim, hala da devam ediyor durum, kimbilir ne zaman gelir. Bide teknik servisede ulaşamıyorsunuz Samsung da. Müşteri hizmetleri var, biri çıkıyor, işte size kayıt açıyor, dönüş olacaktır diyor, 4 sefer açtırdım o kayıttan bir kişi aramadı. Samsung un servisi baştan sona berbat.

    Geçmiş olsun hocam ben paneli kirınca paralı olduğundan hemen ertesi gün değişmişti. Bulutlanma ile ilgili resimleri varmı merak ettim okadarmi kötüydü

    Yok hocam çekmemiştim ama bariz fark ediliyordu bilhassa aydınlık zeminde, beyaz, gri, pembe gibi tonlarda daha fazla belli oluyordu. Zaten şöyle düşünün, Samsung un servisi olan hatayı nasıl olurda kabul ettiririz, ne yaparızda iade almayız mantalitesiyle iş yapıyorlar. Dolayısıyla değişim kararı verdiklerine göre gerçekten sıkıntı vardı.




  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Kesinliklr bende o yüzden merakettim nasıl kabulettirdiniz diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar Samsung JS8500 55" tv için Tivibu modül alıcam şimdi arkasında bir giriş var ama samsung common interface 5v only aparat Lazım Google baktım siyah bir küçük kapak gibi aparat :) nerden nasıl temin ederim alan kullanan varmı.?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi altinbas07 -- 8 Temmuz 2017; 16:36:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 işgününe yaklaştık, hala serviste televizyon. Arıyorum, soruyorum, müşteri hizmetlerini atlayıp teknik servisle görüşemiyorsunuz, müşteri hizmetleri de ekranda gördüğü şeyi size söylüyor robot gibi. Şikayetvar a yazdım, kendilerine yazdım, kayıt açıldı, telefonda söyledim, dönüş yapılacak, yok aciliyet bildirildi servis aracayacak bilmemne. Bir kişi bile dönüş yapmıyor.

    Allah kimseyi Samsung servisinin eline düşürmesin. Berbat kelimesi bile yetersiz kalır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    20 işgününe yaklaştık, hala serviste televizyon. Arıyorum, soruyorum, müşteri hizmetlerini atlayıp teknik servisle görüşemiyorsunuz, müşteri hizmetleri de ekranda gördüğü şeyi size söylüyor robot gibi. Şikayetvar a yazdım, kendilerine yazdım, kayıt açıldı, telefonda söyledim, dönüş yapılacak, yok aciliyet bildirildi servis aracayacak bilmemne. Bir kişi bile dönüş yapmıyor.

    Allah kimseyi Samsung servisinin eline düşürmesin. Berbat kelimesi bile yetersiz kalır.

    sky_walker hocam büyük geçmiş olsun ara ara msjlarınıza denk geliyorum sizde efsane hx850 vardı galiba satmıştınız ve sonrasında ucu açık bir maceraya daldınız sanırım grundig hüsranından sonra samsungda da aynı olumsuzlukların başınıza gelmesi gerçekten üzücü bir durum umarım sorununuz bir an önce çözülür ben de bi hevesle samsungun es7000 modelini aldığım ikinci gün arıza vermişti servis macerası sizinki gibi çok sancılı geçmişti allah kimseyi servislerin eline düşürmesin tekrar geçmiş olsun... not: bu arada sattığınız hx850 i almak çok istemiştim yeriniz uzak diye nasip olmamıştı fakat dönüp dolaşıp tvnizi almıştım çok da memnunum tvsizi kaldıysanız gönderebilirim isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hermogenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    20 işgününe yaklaştık, hala serviste televizyon. Arıyorum, soruyorum, müşteri hizmetlerini atlayıp teknik servisle görüşemiyorsunuz, müşteri hizmetleri de ekranda gördüğü şeyi size söylüyor robot gibi. Şikayetvar a yazdım, kendilerine yazdım, kayıt açıldı, telefonda söyledim, dönüş yapılacak, yok aciliyet bildirildi servis aracayacak bilmemne. Bir kişi bile dönüş yapmıyor.

    Allah kimseyi Samsung servisinin eline düşürmesin. Berbat kelimesi bile yetersiz kalır.

    sky_walker hocam büyük geçmiş olsun ara ara msjlarınıza denk geliyorum sizde efsane hx850 vardı galiba satmıştınız ve sonrasında ucu açık bir maceraya daldınız sanırım grundig hüsranından sonra samsungda da aynı olumsuzlukların başınıza gelmesi gerçekten üzücü bir durum umarım sorununuz bir an önce çözülür ben de bi hevesle samsungun es7000 modelini aldığım ikinci gün arıza vermişti servis macerası sizinki gibi çok sancılı geçmişti allah kimseyi servislerin eline düşürmesin tekrar geçmiş olsun... not: bu arada sattığınız hx850 i almak çok istemiştim yeriniz uzak diye nasip olmamıştı fakat dönüp dolaşıp tvnizi almıştım çok da memnunum tvsizi kaldıysanız gönderebilirim isterseniz

    Nazik teklifiniz için teşekkürler. Benim tv sizdeyse şu anda memnun oldum en azından hala forumdan bir kullanıcıda olmasına. HX850 de 4k olsa idi herhalde satmazdım çok uzun yıllar. Sonradan açıkçası pişman da oldum ama 4k sevdası yüzünden girdim bu işe. Önce 65" Grundig aldım beğenmedim, berbat çıktı, mahkemelik oldum, 7 ayda iade ettim, sonra diğer odaya yine başka bir Grundig aldım, fena değildi ama ondada sorunlar tespit ettim, yine iade. LG aldım, berbattı, iade. Şimdi JU7000 de benzer problem.. Ne olacağı muamma. En son 55XE9005 aldım, son zamanlarda aldığım ve çok memnun kaldığım tek tv bu oldu. Servis yönünden ise Arçelik muhteşemdi tek kelime ile, Apple ile kıyaslanabilir ancak.

    Olurda 20 işgününü geçirirlerse, para iadesi alabilirsem 65XE9005 alacağım. Para iadesi alamazsam --alırımda mahkeme vs. uğraşacak enerjim kalmadı-- model değişimine yöneltirlersede 65MU8000 isteyeceğim.

    Led tv de herkese tavsiyem, piyasada gerçekten kabul görmüş, kullanıcıların %80 i tarafından beğenilen tv leri tercih edin zira hepsi birbirinden beter, kötünün iyisini almaya çalışın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 11 Temmuz 2017; 8:49:48 >




  • TRT 4k ve trt ler gitmiş bende. Uzun zamandır izlemiyordum tv den.

    Frekans mi değişti yine?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker


    quote:

    Orijinalden alıntı: hermogenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    20 işgününe yaklaştık, hala serviste televizyon. Arıyorum, soruyorum, müşteri hizmetlerini atlayıp teknik servisle görüşemiyorsunuz, müşteri hizmetleri de ekranda gördüğü şeyi size söylüyor robot gibi. Şikayetvar a yazdım, kendilerine yazdım, kayıt açıldı, telefonda söyledim, dönüş yapılacak, yok aciliyet bildirildi servis aracayacak bilmemne. Bir kişi bile dönüş yapmıyor.

    Allah kimseyi Samsung servisinin eline düşürmesin. Berbat kelimesi bile yetersiz kalır.

    sky_walker hocam büyük geçmiş olsun ara ara msjlarınıza denk geliyorum sizde efsane hx850 vardı galiba satmıştınız ve sonrasında ucu açık bir maceraya daldınız sanırım grundig hüsranından sonra samsungda da aynı olumsuzlukların başınıza gelmesi gerçekten üzücü bir durum umarım sorununuz bir an önce çözülür ben de bi hevesle samsungun es7000 modelini aldığım ikinci gün arıza vermişti servis macerası sizinki gibi çok sancılı geçmişti allah kimseyi servislerin eline düşürmesin tekrar geçmiş olsun... not: bu arada sattığınız hx850 i almak çok istemiştim yeriniz uzak diye nasip olmamıştı fakat dönüp dolaşıp tvnizi almıştım çok da memnunum tvsizi kaldıysanız gönderebilirim isterseniz

    Nazik teklifiniz için teşekkürler. Benim tv sizdeyse şu anda memnun oldum en azından hala forumdan bir kullanıcıda olmasına. HX850 de 4k olsa idi herhalde satmazdım çok uzun yıllar. Sonradan açıkçası pişman da oldum ama 4k sevdası yüzünden girdim bu işe. Önce 65" Grundig aldım beğenmedim, berbat çıktı, mahkemelik oldum, 7 ayda iade ettim, sonra diğer odaya yine başka bir Grundig aldım, fena değildi ama ondada sorunlar tespit ettim, yine iade. LG aldım, berbattı, iade. Şimdi JU7000 de benzer problem.. Ne olacağı muamma. En son 55XE9005 aldım, son zamanlarda aldığım ve çok memnun kaldığım tek tv bu oldu. Servis yönünden ise Arçelik muhteşemdi tek kelime ile, Apple ile kıyaslanabilir ancak.

    Olurda 20 işgününü geçirirlerse, para iadesi alabilirsem 65XE9005 alacağım. Para iadesi alamazsam --alırımda mahkeme vs. uğraşacak enerjim kalmadı-- model değişimine yöneltirlersede 65MU8000 isteyeceğim.

    Led tv de herkese tavsiyem, piyasada gerçekten kabul görmüş, kullanıcıların %80 i tarafından beğenilen tv leri tercih edin zira hepsi birbirinden beter, kötünün iyisini almaya çalışın.

    sony xe9000 yakın takibimde benimde bulutlanma ışık sızması vb açısından nasıl buldunuz ? local dimming perdormansı özellikle filmlerde nasıl bilgi verebilir misiniz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mühendis266


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker


    quote:

    Orijinalden alıntı: hermogenes


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    20 işgününe yaklaştık, hala serviste televizyon. Arıyorum, soruyorum, müşteri hizmetlerini atlayıp teknik servisle görüşemiyorsunuz, müşteri hizmetleri de ekranda gördüğü şeyi size söylüyor robot gibi. Şikayetvar a yazdım, kendilerine yazdım, kayıt açıldı, telefonda söyledim, dönüş yapılacak, yok aciliyet bildirildi servis aracayacak bilmemne. Bir kişi bile dönüş yapmıyor.

    Allah kimseyi Samsung servisinin eline düşürmesin. Berbat kelimesi bile yetersiz kalır.

    sky_walker hocam büyük geçmiş olsun ara ara msjlarınıza denk geliyorum sizde efsane hx850 vardı galiba satmıştınız ve sonrasında ucu açık bir maceraya daldınız sanırım grundig hüsranından sonra samsungda da aynı olumsuzlukların başınıza gelmesi gerçekten üzücü bir durum umarım sorununuz bir an önce çözülür ben de bi hevesle samsungun es7000 modelini aldığım ikinci gün arıza vermişti servis macerası sizinki gibi çok sancılı geçmişti allah kimseyi servislerin eline düşürmesin tekrar geçmiş olsun... not: bu arada sattığınız hx850 i almak çok istemiştim yeriniz uzak diye nasip olmamıştı fakat dönüp dolaşıp tvnizi almıştım çok da memnunum tvsizi kaldıysanız gönderebilirim isterseniz

    Nazik teklifiniz için teşekkürler. Benim tv sizdeyse şu anda memnun oldum en azından hala forumdan bir kullanıcıda olmasına. HX850 de 4k olsa idi herhalde satmazdım çok uzun yıllar. Sonradan açıkçası pişman da oldum ama 4k sevdası yüzünden girdim bu işe. Önce 65" Grundig aldım beğenmedim, berbat çıktı, mahkemelik oldum, 7 ayda iade ettim, sonra diğer odaya yine başka bir Grundig aldım, fena değildi ama ondada sorunlar tespit ettim, yine iade. LG aldım, berbattı, iade. Şimdi JU7000 de benzer problem.. Ne olacağı muamma. En son 55XE9005 aldım, son zamanlarda aldığım ve çok memnun kaldığım tek tv bu oldu. Servis yönünden ise Arçelik muhteşemdi tek kelime ile, Apple ile kıyaslanabilir ancak.

    Olurda 20 işgününü geçirirlerse, para iadesi alabilirsem 65XE9005 alacağım. Para iadesi alamazsam --alırımda mahkeme vs. uğraşacak enerjim kalmadı-- model değişimine yöneltirlersede 65MU8000 isteyeceğim.

    Led tv de herkese tavsiyem, piyasada gerçekten kabul görmüş, kullanıcıların %80 i tarafından beğenilen tv leri tercih edin zira hepsi birbirinden beter, kötünün iyisini almaya çalışın.

    sony xe9000 yakın takibimde benimde bulutlanma ışık sızması vb açısından nasıl buldunuz ? local dimming perdormansı özellikle filmlerde nasıl bilgi verebilir misiniz ?

    HX850 den sonra kullanıp memnun kaldığım tek panel diyebilirim. Bana göre üzerine koyarak gitmezlerse seneye 2018 modeller çıktığında herkes "bulabilirsen XE9005 al" diyecek.




  • Sony hx920 ve hx850 serisinden sonra xe9005 4k efsane olma yolunda ilerliyor samsung ju7000 serisi yabana atılacak bir seri değil..65ju7000 arıza yapmasına üzüldüm severek almıştınız bence mu 8000 serisine hiç bulaşmadan 65xe9005 serisine yönelin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sizin hx850 ben almadımmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tema59

    Hocam sizin hx850 ben almadımmı

    Peki senden kim aldı abi tvyi yoksa hala sende mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok hocam istanbul bağcılarda bir kardeşimize sattım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar 65ju7500 in girebilecegi bos kutu varmi sizlerde?ben atmistim 6 aydan sonra ve simdi il degistiriyorum tasiniyorum.. ve onu kutuda muhafaza ederek tasimasini saglamam gerek.. elinde bos 65inc kutusu olupta kiyida kosede duran varsa bana verebilirmi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tema59

    Hocam sizin hx850 ben almadımmı

    Hocam, sizin aldığınızı biliyorum, siz de satmışsınızdır diye anladım arkadaşın yazısından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tema59

    Sony hx920 ve hx850 serisinden sonra xe9005 4k efsane olma yolunda ilerliyor samsung ju7000 serisi yabana atılacak bir seri değil..65ju7000 arıza yapmasına üzüldüm severek almıştınız bence mu 8000 serisine hiç bulaşmadan 65xe9005 serisine yönelin

    Bugün itibarı ile 20. iş günü doldu normalde para iadesi yada değişim isteme şansım var. Benim elimde olsa açıkçası hemen para iadesine yönelirim ama şu anda o durum biraz riskli zira 65JU7000 i bildiğiniz gibi 2.el almıştım, faturası başkasının adına. Bu tip durumlarda genelde fatura kimin adınaysa ona ödeme yapıyorlar. Bu durumda benim muadil yada fark vererek üst seri almaktan başka çarem kalmamış oluyor. Yani şu aşamada benim için en hayırlı olacak olan şey ya JU7000 varsa ellerinde sıfırla değişim yoksada üst seri bir cihazla değişim.




  • ju6570 yerine bir vestel aldım ki sormayın 40", kağıt üstünde samsung panel,3d, hdmi 2.0x4, 350cd parlaklık.... hayatımda gördüğüm en kötü ekran:)
    ju7000 'i bağladım hdr açtım windows 10 ile ju7000 hdr çalışıyor media player'a gerek yok windows ayarlardan hdr enable yapıyorsunuz kendi media player'ı hdr işliyor .



     2015 SAMSUNG TİZEN TV


    vestel


     2015 SAMSUNG TİZEN TV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi filips -- 13 Temmuz 2017; 20:9:54 >




  • 
Sayfa: önceki 299300301302303
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.