Şimdi Ara

2015 Citroen C4 1.2 Puretech 130 BG EAT6 Exclusive (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
9.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic


    quote:

    Orijinalden alıntı: SroKO

    En cok istedigim sey 0 almakti o da dsg sanzimandi ama kronik diyolar .Daha gidip bayi ile konusamadigim icin garanti kapsamini bilmiyorum.Kullanici kaynakli hata diyip para aldiklari oluyormus

    5 senelik Leon un Şanzımanını 400 TL işçilik ile değiştirdiler.

    2-3 sene sonra bir daha olsa, yine 400TL işçilik ile değiştireceklerinin garantisi var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 19 Mart 2018; 21:46:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SroKO

    400 tl iscilikle degistirdiler .Peki sanziman parasi almadilar yani.Alma durumdan sikintiya girerim iste :)

    Bu şanzımana sahip bir araç alma düşüncesi var ve 4-5 sene kullanılması hedefleniyor ise +2 yıl garanti almak şart. +1 yılda servise girilir ise 5 yıl şanzımanla ilgili sorunu ite kaka çözerler.

    Tabi bu +2+1 yıl ekstradan yetkili servise girip fazladan ödenen servis giderlerini de düşünmek lazım.

    Yani +2 yıl garanti bedeli ve +3 yıl yetkili servis kazığı, araç maliyetinin içinde hesaplanmalı...
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Ücret ödediği için 2 yıl garantili işlem

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    +2 yıl garantisi olmasa daha yetkili servisi birakmazsa DSG 6 yil garantili. Kimi araçtan işçilik alıyorlar kimi araçtan almıyorlar ortasını neye göre hesap ediyorlar bilemiyorum ama 5 senelik aracım için 400 TL kavrama ücreti alsalar sesimi cikarmam aslen..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    +2 yıl garantisi olmasa daha yetkili servisi birakmazsa DSG 6 yil garantili. Kimi araçtan işçilik alıyorlar kimi araçtan almıyorlar ortasını neye göre hesap ediyorlar bilemiyorum ama 5 senelik aracım için 400 TL kavrama ücreti alsalar sesimi cikarmam aslen..

    Yani DSG'li bir araç alınca 5-6 yıl servise mahkum olmak gerekiyor -ki tam olarak belli olmayan bir durum için değişimi hak edelim.

    Çıkarttığım sonuca göre: 10-12.000TL manuelden devşirme yarı otomatik için parayı ödüyoruz, bu anlamda zaten bozulacak ve bedel ödenecek şanzımanın olası arıza sonucunda çıkması muhtemel tamir bedeli peşinen fazladan parayı vererek ödenmiş(yarı otomatik bir şanzıman için bedelin diğerlerine göre yüksek olduğunu görüp, ona göre hesap ediyorum).

    5-6 sene de servise zorunlu ödemeler var(artık 5 sene de ne tutar bu mahkumiyet bedeli bilemedim?).

    Yarı otomatik şanzımana istenen yüksek bedel + 5-6 senelik normal/ağır bakım fazlalıkları = 2 şanzıman bedeli(belki de 3-4 çünkü satış değil üretim maliyeti) kafadan alınmış. Bu arada 10 araçtan 3-4 tanesi arıza olarak geri dönse, geridekiler de kar hanesine artı geçiyor.

    En son sonuç = 3-4 aracın şanzımanı bedelsiz 3-5 sene içinde onarılsa dahi, firma her zaman kar ediyor.

    Çirkin sonuç = 400TL yi kar sayıp bunu müşteriden almak ve bunu daha da çirkin hale getirmek ve araç sahibini buna şükür ettirmek.


    Ben bu işi sevmedim.
    Sevip normal bulanlara mani olmayayayım...




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.