Şimdi Ara

2014 yeni kasa i20 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
2.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız. Belirttim zaten, kozmetik olarak dikkat edildiğini gösterir ama mekanik olarak garanti vermez. Fakat aracı aldım sürdüm diri bir araç. 10ay önceki eksperinde de motor 100%.

    Ya ne bilim olmazsa gidip bi gün kiralim diyorum aracı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguzhanozturk kullanıcısına yanıt
    Araç hakkında bilgim yok inanın. Bahsettiğim İ20 1.4 motor 4 ileri otomatik benzinli ve performansı berbat. Birkaç kez ş.dışı gidildi araçla ve basmassanız gitmiyor, basınca da benzini içiyor ve kafa ütülüyordu.
  • dizel gürültüsünden başım şişti demeseydiniz fiat bravo 1.6 mjet önerebilirdik aslında ama hakikaten bir bakan bir daha bakıyor bu gürültü bu arabadan mı çıkıyor diye, 60 bine sunrooflu otomatik 2012 model bulunur gibi geliyor.
  • Bu arabanın 1.4ü tam nir facia imiş zaten. 1.2yi de bazısı övüyo bazısı yeriyo anlamadım.

    Fieata falan da bakıyorum dizel olmasına rağmen ama brqvo hiç düşünmedim :) geçen biri 2009 207 1.6hdi önerdi.

    Ne bilim o kadar para vericez biraz düşük km arıyo insan.

    Bu gidişle komple vazgeçicem zaten, motor 100% ağır hasar kayıtlı türünde ilanlar dolu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kasım ayında (kampanyaların başladığı ve ikinci elin bittiği ay) 2013 (2014 trafiğe çıkışlı) 77bindeki c4 1.6 hdi confort plus aracı 57700e satmıştım. Şimdi atmosferik ama 132hp bi araca geçtiğim halde c4 teki esnekliği aramıyorum desem yalan olur.

    Yani 60bin verip şehiriçi yeterli olsa dahi uzun yolda gitmeyen bi aracınız olacak. Ben bu fiyatlara 1.2 tsi ibiza style öneririm. Hem çekiş sorunu olmaz hem de lpg li 1.2 i20 den az bir fazla yakar. Benzinlisinden çok daha az yakar ve performansı cabası olur. Donanımı da yeterlidir. Hatta reference modelleri 7-8 bin ucuz ve onda bile ekran ve cruise control var.

    Sattığım c4 ün fiyatını da düşününce 60bin o araca değmez gibi geliyor.
  • Bu aracın 1.4' üne sahibim. DAha önce de de dizel , benzinli, otomatik ve manuel birçok aracım oldu. Bu motorun performasına facia demek yanlış. Basarsanız gidiyor. Basmadan da gitsin isteyenler zaten dizel araç almalı. Ki daha önce 90 beygir dizel motorlu araca sahiptim, ikisinin performansı aynıydı diyebilirim. SAdece yokuş gelince dizel hakikaten insanı üzmüyor. Benzinli motor yokuşta çıldırtıyor. Sürekli uzun yol yapan biri için bu tip motor çileye dönüşür. Ancak şehiriçi ağırlıklı kullanmda motor yeterli. Ara hızlanmalar leş seviyesinde değil, ama iyi değil elbette. Millet olarak her şeyi yerin dibine sokmaya çok meyilliyiz. Volkswagen'in şanzımanı patlaktır uzak dur, Toyota'nın tasarımı berbat ve cvt iğrenç uzak dur, Honda'da göçük sorunu var, Egea teneke uzak dur, Renault iç mekan iğrenç uzak dur, Mazda piyasası yok uzak dur, vs.... uzar gider bu liste.
    i20 benim 9. aracım ve birçok alanda insanı memnun eden türden bir araç . Eksileri var ve mutlaka her aracın eksisi olacaktır. Siz bu eksileri öne çıakrtıp alma diyenleri dinlemeye kalksanız inanın uzun süre araç ararsınız. KAfanızda benim önceliğim şudur dediğiniz özellikleri belirleyip, bu yönde bir araştırma yapın ve 1-2 eksiğine bakmadan aracı alın. Zira ben 9 aracımın hepsinde de birçok eksik tespit ettim, o yüzden artık artılara odaklanmayı öğrendim. Daha bugün ışıklarda motoru açmak için bir 0-100 denemesi yaptım, araç benim saatime göre 13.5 saniyede 100 'e ulaştı. Yani iğrenç bir süre değil bence




  • Navy_35 hocam aradığım sracı satmışsın :D 1.2 ibiza style ı ben de kendime öneririm ama bi sahibindene girseniz hemen pencereyi kapatsınız. :)

    Anyhill hocam bu aracın 1.4 benzinli otomatik versyonunu kullanıp da memnun olanı okumadım hiç. Ki motor kötü diye değil şanzuman kötü diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguzhanozturk kullanıcısına yanıt
    Şanzıman bence en iyi yanı, tam otomatik ve uzun ömürlü bir model olduğu için özellikle tercih ettim. ÜLkemizde araç alırken 1. kriter ne yazık ki yakıt. Bindiğimiz araçtan zevk almak yerine birbirimizle az yakma yarışına giriyoruz. Veyahut paraya çok değer veriyoruz. Ben o açıdan bakmadığım için kullanım rahatlığına ve dayanıklılğına bakıp bu şanzımanları bilhassa seviyorum.
  • anyhill kullanıcısına yanıt
    Doğrudur. Siz aracınızı ve size verdiklerini daha iyi bilirsiniz.
    İ20 kesinlikle ucuz bir araç değil. 1.4 motor da 1250kg aracı taşımayacak bir motor değil. 1.0 bile götürüyor. Ama şnsanların memnun olmadığı birşeyler var demek ki.
    Yakıt önemli bir etken, aynı klasmanda yarısından daha az yakan araç varken aracım çok yakıyor ve memnunum demek biraz lüks.
    Velhasıl :) konunun ilgi çekmesi güzel oldu, internette fazla bi kullanıcı yorumu yok. Her ne kadar forumda baya bi sayfa yazılmış olsa sa.
    Aslında ilk göz ağrım rio 1.4 crdi dı ama bu tür ilanlar beni beneen alıyor.
    651984680
    Link atmak yasak mı bilemedim ilan no attım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Performansı, çekişi, yakıtı üzer sizi. Lpg siz binmeyi kanımca aklınızdan bile geçirmeyin. Uzun yolda otomatiğini kullanmış biri olarak diyorum. Donanıma bir şey diyemem tabi.

    Biraz daha ekleyebilirseniz bütçenizi dizel Ibiza öneririm kesinlikle. Uzun yol da rahat olursunuz. Konfor ve performans olarak daha iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anyhill

    Bu aracın 1.4' üne sahibim. DAha önce de de dizel , benzinli, otomatik ve manuel birçok aracım oldu. Bu motorun performasına facia demek yanlış. Basarsanız gidiyor. Basmadan da gitsin isteyenler zaten dizel araç almalı. Ki daha önce 90 beygir dizel motorlu araca sahiptim, ikisinin performansı aynıydı diyebilirim. SAdece yokuş gelince dizel hakikaten insanı üzmüyor. Benzinli motor yokuşta çıldırtıyor. Sürekli uzun yol yapan biri için bu tip motor çileye dönüşür. Ancak şehiriçi ağırlıklı kullanmda motor yeterli. Ara hızlanmalar leş seviyesinde değil, ama iyi değil elbette. Millet olarak her şeyi yerin dibine sokmaya çok meyilliyiz. Volkswagen'in şanzımanı patlaktır uzak dur, Toyota'nın tasarımı berbat ve cvt iğrenç uzak dur, Honda'da göçük sorunu var, Egea teneke uzak dur, Renault iç mekan iğrenç uzak dur, Mazda piyasası yok uzak dur, vs.... uzar gider bu liste.
    i20 benim 9. aracım ve birçok alanda insanı memnun eden türden bir araç . Eksileri var ve mutlaka her aracın eksisi olacaktır. Siz bu eksileri öne çıakrtıp alma diyenleri dinlemeye kalksanız inanın uzun süre araç ararsınız. KAfanızda benim önceliğim şudur dediğiniz özellikleri belirleyip, bu yönde bir araştırma yapın ve 1-2 eksiğine bakmadan aracı alın. Zira ben 9 aracımın hepsinde de birçok eksik tespit ettim, o yüzden artık artılara odaklanmayı öğrendim. Daha bugün ışıklarda motoru açmak için bir 0-100 denemesi yaptım, araç benim saatime göre 13.5 saniyede 100 'e ulaştı. Yani iğrenç bir süre değil bence
    Hocam i20'nin diğer motor seçeneklerini kullandın mı?

    Eski kasa 1.4 Crdi 5 ileri
    Yeni kasa 1.4 Crdi 6 ileri
    Yeni kasa 1.2 atm man.
    Yeni kasa 1.4 otm

    Versiyonlarını kullandım. Yeni kasa olan 1.2 ile 1.4 crdi 0'dı ben aldığımda. 1.4'ü de yaklaşık 800 km'deydi.

    Net söylüyorum 1.4 otm benzinli gitmiyor. Cidden gitmiyor. Hyundai test sürüşü için ioniq ile birlikte getirdi bunu, uzun zamandır i20 kullanmadım bi kullanayım dedim, demez olaydım. Performans konusunda kesinlikle tek rakibi var o da 1.2 atmosferik Doblo. Hatta şöyle diyeyim, kalkışta ben yol bisikletimle şamar oğlanına çeviririm bu modelini. Granfondocu'lara yetişme şansın bile yok

    Basarsan dersen parkurun yarısında pedal yerdeydi. Baktım arabanın gitmeye niyeti yok dipgaz denedim, en son 6000 devirlerde geziniyordu ama hala gitmiyordu araba. Cidden gitmiyor.

    1.2 atm olanı kasko vermişti, 1 hafta kullandık. İyi fiyata bulunursa bence alınabilir motor. Alt devirlerde çekişi oldukça güzel. İstanbulda 6.8 ortalama tutturdu ki bana göre oldukça iyi. Sadece rampalarda vs aracın 1.2 olduğunu bilmek ve performansının da ona göre olacağını bilmek lazım. Düz yolda zaten sorun yaşatmaz ama uzun yolda biraz beklentiyi düşük tutmak lazım. Yılda 1-2 uzun yol yapacaksa tahammül edilebilir.

    1.4 Crdi'lere gelirsek cep herkülü basınca güzel gidiyor. Canlı bir motor, üst devirleri sevmesede alt devirleri baya dolu. MultiJet gibi devir sevdalısı değil. Kullandığım süre boyunca bana keyif verdi bu modeli. Park etmesi vs çok rahat zira yarım debriyajda araba güzel güzel yürüyor. MultiJet'te mesela buraya yazılımsal müdahale etmişler yarım debriyajı algılayınca araba 1200-1300 devre kadar kendi gaz veriyor

    1.2 atm içine sindiyse niye alınmasın hocam. Neredeyse her model kullanılır. Sadece arabanın verebileceğini bilip üstünü beklememek lazım. Uzun yola da az çıkıyorsan en kötü ihtimalde bir tırın arkasına takılır tırmanırsın. O bile ne kadar sürecek zaten.

    Zamanında 1.2 atmosferik Agila girmediğimiz kasaba geçmediğimiz köy kalmadı. Ege bölgesinin büyük bir kısmını gezmiştik. İstedikten sonra gidilir. 1.4 otomatikle de gidilir de o kanser eder.

    2017'de Fiorino'yu almadan evvel 1.4 crdi Elite i20 ile arasında kalmıştım. Fiorino 27K daha ucuza geldiğinden (kamyonet avantajı ötv düşük) Fiorino'yu aldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1 yil 2015 1.2 style panoramik olanini kullandim. Motor olarak gunluk ve standart kullanimlar icin gayet yeterli. Rampada ise vites kucultup uygun vitesle ilerlediginizde bayilmaz kesinlikle. Uzun yolda da 120 130lu hizlara kadar gayet iyi. Ustelik piyasadaki motorlar arasinda lpgye en uyumlulari arasinda. Ic mekan olarak sinifinin en iyilerinden diyebilirim. Vites gecisleri harika. Insanin surekli vites degistiresi geliyor. Yalitim olarak yine sinif standartlarinin ustunde diyebilirim. Motoru cok sessiz ve alt devirlerde cok yumusak ilerleyebiliyor. Ben kullandigim sure icerisinde cok memnun kalmistim i20den. Sedan arac ihtiyacim olmasaydi satmazdim kesinlikle. Acilabilir panoramik cam tavan zaten yakisikli olan araca daha da guzel bir hava katiyor. Ben gecen yil 34bin km'de 52.000TL'ye sattim.
    Fiyat olarak yorum yapamayacagim fakat sunu rahatlikla soyleyebilirim ki aldiginiza kesinlikle pisman olmayacaksiniz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tafo0911 -- 26 Ocak 2019; 9:36:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katkınız için teşekkürler.
    Dediğim gibi ben 120-140 geçmeyen biriyim çok uzun süre de bubhızda kullanmam bile. Düz yolu gördüm 160dan inmim gibi bir durumum yok.Sağlıklımnulmuyorum, daha önce kaza geçirdik.
    Tek derdim mesela antalyadan ıspartaya tırmanıcaksın ve araç 70i geçer mi bu tırmanışta 😅
    Ha bir de 60 eder mi, üstüne bir de 3 bin tüp masrafı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oguzhanozturk kullanıcısına yanıt

    Örnek olarak atıyorum. Neyi kapayalim. Referance donanimlilar baya uygun. Style da bakabilirsiniz.. Bi arkadasim 16 da almisti i20 3k km de heryerinden aes gelmeye başladığı icin satti. Okadar kaliteliymis yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam uzun yolda da gider şehir içinde de merak etme millet hep 1.5 üstü hacimli dizel motorlar kullana kullana o ivmeye alışmış ama burada 1.2 motordan bahsediyoruz evet hacmi kucuk tabi ki 1.6 motor kadar basmayacak ama o kadar abartıldığı kadar da değil. Geçen ay 2013 model 1.2 d-cvvt jump modelinden aldık 100 bin km de hem de lpg li. Babamla istanbul ankara yaptık araba düz yolda 130 140 Lara zorlanmadan çıkıyor. Rampalarda her araba gibi hızı düşüyor ama vites kucultmeden cikabiliyorsun "lpgli olmasına rağmen" . Şehir içinde kalkislarda biraz yavaş kalabilir ama öyle asiri değil sonuçta 1.2 motor araba kullanıyorsun o kadarı da olsun onun avantajından da yakıt olarak faydalaniyorsun ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suprémacy kullanıcısına yanıt
    Hocam benim 180k da 1.4 dizel (seat cordoba) aracım var. 1.2 mpi daha iyi ivmeleniyor kalkışta.
    Ama tdi da biraz daha basılı tutunca kendini ileri atıyor, 1.2 mpi da vites atıyosum
    Bu da dizel-benzin farkı olsa gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhanozturk

    Hocam benim 180k da 1.4 dizel (seat cordoba) aracım var. 1.2 mpi daha iyi ivmeleniyor kalkışta.
    Ama tdi da biraz daha basılı tutunca kendini ileri atıyor, 1.2 mpi da vites atıyosum
    Bu da dizel-benzin farkı olsa gerek
    Kesinlikle hocam. Dizelde turbo verimli devrini yakalayınca ok gibi fırlatıyor. Atmosferik benzinlinin fıtratı böyle güç istiyorsan bağırtacaksın biraz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    Dostum şöyle söylim. 1.2 turbolu araçlar nedense ilgimi bir türlü çekemiyor. Bana nedense benzini uçuracakmış gibi geliyor. Genelde şehirler arası kullanıcam çünkü. (Batman ilçe gibi biyer zaten en uzak yeri 10dk :)
    Bilemiyorum altan kafam karışık :) hayırnbu aracın 1.4 dizeli de var ama sunroofluları çok pahalı :D burda oyunu bozan o.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2016 Aralıkta sıfır olarak aldım.56 BİN TL,Akseksuar falan 57 geldi.Yakıt 1.2 göre üzünce .Garanti dahil 2 bine lpg taktırdım falan .

    İ20 1.2 mpi styl manuel pan beyazdı aracım

    siz 60 bin tl diyorsunuz asla o para etmez o araba.

    15 bin km de sanrufftan trim sesleri gelmeye baslıyor.Cam tavan harika ona lafım yok ama sorun yaratıyor.

    Yol tutuşu B segment işte C segmenti her araçtan kötü.

    Yalıtım ve iç dizayn güzel,Dış tasarım güzel iyi

    Arka diz mesafesi kısa .


    Satma sebebim motorun güçsüzlüğü ve aracın gereksiz ağır oluşu ,en kötüsü gitmeyen bir motor 1.2 atmosferik araba türkiyede kimseye tavsiye etmem,(turbo 1.0 1.2 hariç) başta bende birşey olmaz falan diyordum ama 15 bin km sıfır aldığım arabaya anca tahammul ettim. Düz yolda veya şehir içinde iyi ama 4 kişi ve rampa gördüğünde çöpe atasın gelir arabayı.60 BİN tl birçok seçenek var 2. elde bu yüzden 1.6 arabalara yonelmenizi tavsiye derim.

    alacaksanızda 2014 modeli edecegi para 52 53 tur...Fırsatçılık yapmasın kimse 2017 yılı sonuna kadar 57 58 bin tl sıfır olan bir araca bu kadar para istemek enayi avı gibi birşey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JrFuKi -- 26 Ocak 2019; 16:59:47 >




  • Haklısınız. Bence de en fazla edeceği para taş çatladı 55.
    İlk baktığım fiestalar da normalde iyisi 40.
    2 gün önce hyundai bayiiine gittim. Ötv indirimi + 3bin lira hurda indirimi ile aracı 82 bine alıyosunuz. Yani ötv indirimi kalkınca bu ara 95bin lira civarı olmuş.
    Eli yüzü düzgün düşük km fiesta,corsa,polo falan 50 bin liranın altında kalmadı (boş). Vahim ama memleketin durumu bu.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.