Şimdi Ara

2014 Model Ford Torneo Connect İzlenimler (Resimli) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
5.882
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toros7

    Bu arabanın fulü dediğiniz gibi 48000 tl olursa alınabilir bir araç olur....

    Bırakırlar mı ki o fiyata hemde full araç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yerli üretimden mütevellit sebeplerle yine gidip caddy alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoNdEoo

    Ecoboost motorla birlikte otomatik şanzuman gelicek fakat dizel otomatik'ten haber yok hala. Kullanmadan kesin yorum yapamayız elbet fakat iç dış tasarım 1.6 tdci motorla sınıfında referans olucak gibi

    Dizel otomatik Kuga'ya gelmiş sanırım.

     2014 Model Ford Torneo Connect İzlenimler (Resimli)
     2014 Model Ford Torneo Connect İzlenimler (Resimli)




  • Kesinlikle alınası olmuş.Açıkçası bundan önceki kasasını pek beğenmiyordum.Turuncu blacklıne dışında.
  • Bence mantikli bi fiyat politikasi sunulursa yerli olmanin avantajiyla cok büyuk satiş rakamiba ulaşir.ben 7 kişilik bir araç bakiyorum full binek 60 bin olursa hiç düşünmem alirim.mpv lerin hepsi 80 bin olmuş.lodgy bile 55 bin.

    başligi fotoğrafli yaparmisin konuda resim göremedim ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 18 Şubat 2014; 0:03:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legend1982

    ilk resimde mavi arabanın ordaki şeyi biraz daha yukarı doğru çekseydiniz. tam göremedim.

    Buyrun...

    Garip bir hatundu, ben de hayran kalmıştım.

     2014 Model Ford Torneo Connect İzlenimler (Resimli)


     2014 Model Ford Torneo Connect İzlenimler (Resimli)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarlBenz

    quote:

    Orijinalden alıntı: MOVISTAR

    Bi caddy etmez ama idare eder

    Yahu caddy caddy diyorsuuz.
    Ne özelligi var nede başka birşeyi.


    Açık ve net söyleyeyim, sürüş hissiyatı olarak binek araca en çok yaklaşan ticari Caddy'dir. Doblo-Kangoo gibi araçları sürdüm. Hepsi kamyonet hissi verdi, fakat Caddy'nin gerek sürüş pozisyonu, gerekse diğer yönleri bana Jetta sürüyormuşum izlenimi verdi. Ayrıca en iyi olmasa da 1.9 TDI+DSG ikilisi gayet başarılı.

    Kangoo-Doblo bana hiç güven vermedi (Doblo eski kasaydı), fakat onlarla girdiğim virajda çekinirken, Caddy ile daha rahat bir şekilde giriyorum. Bana daha çok güven veriyor.

    Tabi ki eksileri de var.

    * Arka koltuklar biraz sıkıntılı. Gerçi bunun ticari bir araç olduğunu düşünmek lazım.
    * Sürüş olarak Jetta'ya yakın desem de, yine de virajda yatma eğilimi daha fazla. Gerçi bu da sınıfıyla alakalı bir durum.
    * 1.6 TDI ile denemedim; ama 1.9 TDI ile basınca ekonomik olduğu söylenemez.
    * Her yeni araç gibi Caddy de ederinin üstünde satılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    Bence mantikli bi fiyat politikasi sunulursa yerli olmanin avantajiyla cok büyuk satiş rakamiba ulaşir.ben 7 kişilik bir araç bakiyorum full binek 60 bin olursa hiç düşünmem alirim.mpv lerin hepsi 80 bin olmuş.lodgy bile 55 bin.

    başligi fotoğrafli yaparmisin konuda resim göremedim ben.

    arac maalesef yerli degil. ispanyada uretilecek. cari aciga katkida bulunacak bir arac yapmislar. keske otosan uretseydi.guncel connectin yerini courier diye bir model dolduracak fiorinun muadili. bu sinifta tek yerli sadece doblo kaliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abd-ullah -- 18 Şubat 2014; 7:15:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legend1982

    ilk resimde mavi arabanın ordaki şeyi biraz daha yukarı doğru çekseydiniz. tam göremedim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarlBenz

    quote:

    Orijinalden alıntı: MOVISTAR

    Bi caddy etmez ama idare eder

    Yahu caddy caddy diyorsuuz.
    Ne özelligi var nede başka birşeyi.


    Bir caddy etmediği doğrudur fakat 2 veya 3 caddy edebilir.

    caddy gitsin dobloyla partnerle yarışsın

    10 Senedir kasası neredeyse aynı , 4 senede bir ufak bir makyaj atıp sürüyorlar piyasaya. Herhalde 10 sene sonrası içinde değişecek birşey olacağını sanmıyorum.

    Ayrıca zaten konfor bakımından ne dobloyla ne partnerle yarışır. Yeni connect ' i Caddye rakip görmek Connect'e hakaret olur.

    Caddy , Doblo abisinden süspansiyon derside alması lazım. A'dan Z'ye tüm araçlar seneler öncesinden bağımsız süspansiyona geçerken , vw hala uyuyor. Caddy'nin makaslı süspansiyonunu geçtim , golf bile makaslı süspansiyona geçti. Gerçekten bu markanın ne yapmaya çalıştığına anlam veremiyorum.

    Piyasada arka camı otomatik olmayan araç kalmadı , tabiki Caddy hariç.

    Caddy 4 tekeri , direksiyonu , sileceği opsiyon olarak sunsun millete

    Millet tutmuş bir vw dir gidiyor. Adamların meksika üretimli araçları bile kapış kapış gidiyor. Yakında çinden araç getirtip TR de satarlar , nasıl olsa vw dir satar.

    Bu denli bilgisiz tok kapı sesine bakaran tüketicinin olduğu bir ülkede bunlar az bile.Bence kesinlikle vw çinden araç getirtip satmalı TR de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bgs0 -- 18 Şubat 2014; 10:03:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: abd-ullah

    quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    Bence mantikli bi fiyat politikasi sunulursa yerli olmanin avantajiyla cok büyuk satiş rakamiba ulaşir.ben 7 kişilik bir araç bakiyorum full binek 60 bin olursa hiç düşünmem alirim.mpv lerin hepsi 80 bin olmuş.lodgy bile 55 bin.

    başligi fotoğrafli yaparmisin konuda resim göremedim ben.

    arac maalesef yerli degil. ispanyada uretilecek. cari aciga katkida bulunacak bir arac yapmislar. keske otosan uretseydi.guncel connectin yerini courier diye bir model dolduracak fiorinun muadili. bu sinifta tek yerli sadece doblo kaliyor.

    evet doğruymuş courier ufak olanı sanırım.

    yazık connectide kaptırmışız.




  • Burda caddy i tutmaz türünden yorumlar görüyorum Caddy nedir arkadaşlar hemen hemen 10 yıldır aynı kasayı ısıtıp ısıtıp satıyorlar bu araç ise kasası tamamen yenilenmiş yepyeni bir araç caddy deki motor volswagenin klasik 1.6 dizel motoru 102 bg gücünde transitteki 115 bg performans düşünüldüğünde transitin yanına bile yaklaşamaz iç mekana gelindiğine gayet kaliteli ve şık caddy bu araçla hiç bir konuda yarışamaz bırakın bu işleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bgs0

    quote:

    Orijinalden alıntı: CarlBenz

    quote:

    Orijinalden alıntı: MOVISTAR

    Bi caddy etmez ama idare eder

    Yahu caddy caddy diyorsuuz.
    Ne özelligi var nede başka birşeyi.


    Bir caddy etmediği doğrudur fakat 2 veya 3 caddy edebilir.

    caddy gitsin dobloyla partnerle yarışsın

    10 Senedir kasası neredeyse aynı , 4 senede bir ufak bir makyaj atıp sürüyorlar piyasaya. Herhalde 10 sene sonrası içinde değişecek birşey olacağını sanmıyorum.

    Ayrıca zaten konfor bakımından ne dobloyla ne partnerle yarışır. Yeni connect ' i Caddye rakip görmek Connect'e hakaret olur.

    Caddy , Doblo abisinden süspansiyon derside alması lazım. A'dan Z'ye tüm araçlar seneler öncesinden bağımsız süspansiyona geçerken , vw hala uyuyor. Caddy'nin makaslı süspansiyonunu geçtim , golf bile makaslı süspansiyona geçti. Gerçekten bu markanın ne yapmaya çalıştığına anlam veremiyorum.

    Piyasada arka camı otomatik olmayan araç kalmadı , tabiki Caddy hariç.

    Caddy 4 tekeri , direksiyonu , sileceği opsiyon olarak sunsun millete

    Millet tutmuş bir vw dir gidiyor. Adamların meksika üretimli araçları bile kapış kapış gidiyor. Yakında çinden araç getirtip TR de satarlar , nasıl olsa vw dir satar.

    Bu denli bilgisiz tok kapı sesine bakaran tüketicinin olduğu bir ülkede bunlar az bile.Bence kesinlikle vw çinden araç getirtip satmalı TR de.



    Doblo' ya bağımsız süspansiyon koymaslardı daha iyidi. Öyle bağımsız süspansiyon mu olur ? :) Ayrıca bu araçlar ticari araçdır ve üretim amaçları yük taşımacılığıdır. Ne bağımsız süspansiyonundan bahsediyorsunuz. Detaylara inmediğniz çok belli oluyor. Caddy, lazer teknolojiyle üretilen, 12 yıl paslanmazlık garantisi veren, kayar kapı kısmının bile diğerlerinden çok daha farklı olduğu, sessiz, güvenli, yol tutuşu çok iyi olan ve bu sınıfta kullanırken otomobil tadı veren tek model. Connect' i kullanmadan, incelemeden neye göre yorum yapıyorsunuz onu anlamadım. Bir araba gelsin ondan sonra karar veririz hangisi iyi diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: bgs0

    quote:

    Orijinalden alıntı: CarlBenz

    quote:

    Orijinalden alıntı: MOVISTAR

    Bi caddy etmez ama idare eder

    Yahu caddy caddy diyorsuuz.
    Ne özelligi var nede başka birşeyi.


    Bir caddy etmediği doğrudur fakat 2 veya 3 caddy edebilir.

    caddy gitsin dobloyla partnerle yarışsın

    10 Senedir kasası neredeyse aynı , 4 senede bir ufak bir makyaj atıp sürüyorlar piyasaya. Herhalde 10 sene sonrası içinde değişecek birşey olacağını sanmıyorum.

    Ayrıca zaten konfor bakımından ne dobloyla ne partnerle yarışır. Yeni connect ' i Caddye rakip görmek Connect'e hakaret olur.

    Caddy , Doblo abisinden süspansiyon derside alması lazım. A'dan Z'ye tüm araçlar seneler öncesinden bağımsız süspansiyona geçerken , vw hala uyuyor. Caddy'nin makaslı süspansiyonunu geçtim , golf bile makaslı süspansiyona geçti. Gerçekten bu markanın ne yapmaya çalıştığına anlam veremiyorum.

    Piyasada arka camı otomatik olmayan araç kalmadı , tabiki Caddy hariç.

    Caddy 4 tekeri , direksiyonu , sileceği opsiyon olarak sunsun millete

    Millet tutmuş bir vw dir gidiyor. Adamların meksika üretimli araçları bile kapış kapış gidiyor. Yakında çinden araç getirtip TR de satarlar , nasıl olsa vw dir satar.

    Bu denli bilgisiz tok kapı sesine bakaran tüketicinin olduğu bir ülkede bunlar az bile.Bence kesinlikle vw çinden araç getirtip satmalı TR de.



    Doblo' ya bağımsız süspansiyon koymaslardı daha iyidi. Öyle bağımsız süspansiyon mu olur ? :) Ayrıca bu araçlar ticari araçdır ve üretim amaçları yük taşımacılığıdır. Ne bağımsız süspansiyonundan bahsediyorsunuz. Detaylara inmediğniz çok belli oluyor. Caddy, lazer teknolojiyle üretilen, 12 yıl paslanmazlık garantisi veren, kayar kapı kısmının bile diğerlerinden çok daha farklı olduğu, sessiz, güvenli, yol tutuşu çok iyi olan ve bu sınıfta kullanırken otomobil tadı veren tek model. Connect' i kullanmadan, incelemeden neye göre yorum yapıyorsunuz onu anlamadım. Bir araba gelsin ondan sonra karar veririz hangisi iyi diye.

    Piyasada Caddy hariç neredeyse tüm ticarilerde bağımsız süspansiyon var.
    Caddy bağımsız süspansiyon koymuyor diye ticarilere bağımsız süspansiyon konamaz (başka açıklaması olamaz ) fikrine hangi mantıkla sahip oluyorsunuz anlamıyorum. Demek tüm bağımsız süspasiyona geçen koskoca firmaların senin kadar bilgileri yok gerçekten tebrikler.

    Makas süspansiyonlu araçların , bağımsız süspansiyonlı araçlara göre hem daha kötü yol tutuşa sahip oldukları hemde kötü bir konfor verdikleri bir gerçeği yadsınamaz. Makas süspansiyonlu araçlarda stabilizede gidince en ufak sarsıntıları bile araç içine çok sert darbeler şeklinde alıyor.



    vw golften sonra yakında gelecek yeni passatada makas süspansiyon koyarsa gerçekten şaşırmam.




  • yalnız, kabinde mpv sınıfını aşmışlar.
  • Teknik kısımdan ziyade tasarımını beğendim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bgs0

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: bgs0

    quote:

    Orijinalden alıntı: CarlBenz

    quote:

    Orijinalden alıntı: MOVISTAR

    Bi caddy etmez ama idare eder

    Yahu caddy caddy diyorsuuz.
    Ne özelligi var nede başka birşeyi.


    Bir caddy etmediği doğrudur fakat 2 veya 3 caddy edebilir.

    caddy gitsin dobloyla partnerle yarışsın

    10 Senedir kasası neredeyse aynı , 4 senede bir ufak bir makyaj atıp sürüyorlar piyasaya. Herhalde 10 sene sonrası içinde değişecek birşey olacağını sanmıyorum.

    Ayrıca zaten konfor bakımından ne dobloyla ne partnerle yarışır. Yeni connect ' i Caddye rakip görmek Connect'e hakaret olur.

    Caddy , Doblo abisinden süspansiyon derside alması lazım. A'dan Z'ye tüm araçlar seneler öncesinden bağımsız süspansiyona geçerken , vw hala uyuyor. Caddy'nin makaslı süspansiyonunu geçtim , golf bile makaslı süspansiyona geçti. Gerçekten bu markanın ne yapmaya çalıştığına anlam veremiyorum.

    Piyasada arka camı otomatik olmayan araç kalmadı , tabiki Caddy hariç.

    Caddy 4 tekeri , direksiyonu , sileceği opsiyon olarak sunsun millete

    Millet tutmuş bir vw dir gidiyor. Adamların meksika üretimli araçları bile kapış kapış gidiyor. Yakında çinden araç getirtip TR de satarlar , nasıl olsa vw dir satar.

    Bu denli bilgisiz tok kapı sesine bakaran tüketicinin olduğu bir ülkede bunlar az bile.Bence kesinlikle vw çinden araç getirtip satmalı TR de.



    Doblo' ya bağımsız süspansiyon koymaslardı daha iyidi. Öyle bağımsız süspansiyon mu olur ? :) Ayrıca bu araçlar ticari araçdır ve üretim amaçları yük taşımacılığıdır. Ne bağımsız süspansiyonundan bahsediyorsunuz. Detaylara inmediğniz çok belli oluyor. Caddy, lazer teknolojiyle üretilen, 12 yıl paslanmazlık garantisi veren, kayar kapı kısmının bile diğerlerinden çok daha farklı olduğu, sessiz, güvenli, yol tutuşu çok iyi olan ve bu sınıfta kullanırken otomobil tadı veren tek model. Connect' i kullanmadan, incelemeden neye göre yorum yapıyorsunuz onu anlamadım. Bir araba gelsin ondan sonra karar veririz hangisi iyi diye.

    Piyasada Caddy hariç neredeyse tüm ticarilerde bağımsız süspansiyon var.
    Caddy bağımsız süspansiyon koymuyor diye ticarilere bağımsız süspansiyon konamaz (başka açıklaması olamaz ) fikrine hangi mantıkla sahip oluyorsunuz anlamıyorum. Demek tüm bağımsız süspasiyona geçen koskoca firmaların senin kadar bilgileri yok gerçekten tebrikler.

    Makas süspansiyonlu araçların , bağımsız süspansiyonlı araçlara göre hem daha kötü yol tutuşa sahip oldukları hemde kötü bir konfor verdikleri bir gerçeği yadsınamaz. Makas süspansiyonlu araçlarda stabilizede gidince en ufak sarsıntıları bile araç içine çok sert darbeler şeklinde alıyor.



    vw golften sonra yakında gelecek yeni passatada makas süspansiyon koyarsa gerçekten şaşırmam.







    Ticari araçları alan adamın amacı, yük taşımak, en kısa sürede, en çok ve en çabuk şekilde bu işini halletmek. Caddy' ye yükleyeceğin yükü, Doblo' ya yükleyebilir misiniz merak ediyorum. Ayrıca makaslı Caddy, bağımsız süspansiyonlu Doblo' dan fersah fersah iyi yol tutuyor ( bizzat autodrom da test ettim her ikisinide ) Eee ne anladım ben şimdi bu bağımsız süspansiyondan. Bu arada makasla, torsiyonu karıştırmayın. Makasta amortisör olmaz. Yani Golf' de makas falan yok. Segmentinde ki birçok modelde olduğu gibi torsiyon çubuğu mevcut. Ayrıca 105 HP üstünde ki modellerinde bağımsız süspansiyon var. Makas yük taşıma araçlarında kullanılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 207m -- 18 Şubat 2014; 13:17:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: legend1982

    ilk resimde mavi arabanın ordaki şeyi biraz daha yukarı doğru çekseydiniz. tam göremedim.

    Buyrun...

    Garip bir hatundu, ben de hayran kalmıştım.

     2014 Model Ford Torneo Connect İzlenimler (Resimli)


     2014 Model Ford Torneo Connect İzlenimler (Resimli)


    merak etmek daha güzelmiş :)




  • Fotodaki 115 bg ve en full olanı sanırım.
  • makasla beraber amortisörde var. kamyon değil bunlar hafif ticari.
    transportunda tam bağımsız old. hatırlatayım.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.