Şimdi Ara

2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
360
Cevap
4
Favori
88.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, bu öğlen tesadüf bir işim vardı Anadolu yakasında Acıbademde ki K.TEPRETOĞULLARINDA yeni 2013 model SYMBOL'ü inceledim. İncelediğim araba 1.5 DCI TOUCH versiyondu. Yani full donanımdı. Arka camlar otomatikti, klima otomatikti ve stepne mevcuttu.

    Araba resmen LOGAN. Kapı içleri olsun ne bileyim içinin kokusu olsun resmen LOGAN bu araba. Türkiyede üretilmiyor. Romanyadan geliyor. Fiyatı da 41 bin küsür liraydı. Gidip bir satış temsilcisi ile konuşmadım. Sadece inceledim arabayı. İncelerken "LOGAN resmen SYMBOL olmuş, yazık olmuş" dedim ve gülerek bana "maalesef öyle oldu" dediler.

    Arabanın içi geniş. Özellikle arkası bilindik SYMBOL'e göre geniş. Uzun boylu yolcuların kafası tavana çarpmaz. Malum LOGAN'larda tavan arka cama doğru dik geldiği için, SYMBOL'de ki gibi eğimli gelmediği için basık değil. Dolayısı ile b usorun ortadan kalkmış diyebilirim. Ön konsol bildiğimiz eski SYMBOL'e göre biraz daha ergonomik ve kaliteli olmuş. Ancak yan hava ızgaraları LOGAN. Kapı içleri aynen LOGAN ve ne bileyim boş geldi gözüme. Hoş, eski Symbolde de öyleydi ama yine de hoparlör kısmı dolgun gösteriyordu kapı içlerini. Arka cam düğmeleri arka kapı kolçaklarına konmuş çok şükür. Ancak sürücü arka camı açmak istese, orta konsola uzanıp öyle açacak arka camları. İnsan o düğmeleri de sürücü kapı kolçağına koyar değilmi, yok!!! Bagaj gayet geniş ve içi halı kaplı. Ancak bagaj kapağının sol kenarında hafif içe doğru bir girinti vardı sağ köşeye göre. Resimde de işaretledim. Yani 41 bin lira para vereceksin ve bagaj kapağında işçilik hatası olacak. Resmen kaza yapmış da, o kapak sonradan takılmış gibiydi. Arabada stepne vardı. Silecekler maalesef milattan önce ki klasik sileceklerdi. Yani o günümüzün muz sileceklerinden değildi. Hoş, sevmiyorum muz silecek ama yani 2013 model 41 bin küsür lira olan bir arabaya da o silecekler yakışmadı. Lastikler Continental idi. Ama jantlar da bir gariplik var. Bir boy büyük olsa sanki durumu kurtaracak ama arabayla biraz uyumsuz jantlar.

    Kısaca, bu arabaya ben maalesef SYMBOL diyemedim. Ha, benim arabamdan kat kat güze ve geniş. Donanım olarak zengin ama ben, 8 yıl / 135 bin km. dir SYMBOL kullanan biri olarak bu arabayı almam. Zaten bilinçli bir insan LOGAN'dan doğmuş LOGAN hali en fazla 35 bin lira edecek bu arabayı almaz. Keşke LOGAN olarak gelseydi bu araba daha şık ve al benili olurdu. En azından asıl kimliği ile gelecekti. Arkada mesela baz donanımlı SANDERO vardı, o daha şık geldi gözüme. Çünkü DACIA.

    Renault'a yakıştıramadım. Hele ki koca RENAULT bir SYMBOL'Ü tasarlamaktan bu kadar mı aciz? En azından güncel kasayı makyajlasaydı yada CLİO III'ü allayıp pullayıp sedan yapıp SYMBOL türetseydi daha iyi olurdu.

    Alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun.


    Cep telefonum ile çektiğim resimler.



     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 15 Şubat 2013; 14:24:42 >







  •  2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM




  •  2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM




  •  2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM




  •  2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM
  • aracı bende inceledim açıkçası daha kaliteli birşey bekliyordum ama hayal kırıklığı
  • fiyatı çok yüksek
  • Parasını , etiket fiyatına göre kalitesini vs. Geçtim şu vites topuzunu ne zaman kısaltıcaklar çok merak ediyorum. Baz dizel modelleri şirketlerin ve filoların vazgeçilmezi olur yine

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  •  2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM


     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: number12

    Parasını , etiket fiyatına göre kalitesini vs. Geçtim şu vites topuzunu ne zaman kısaltıcaklar çok merak ediyorum. Baz dizel modelleri şirketlerin ve filoların vazgeçilmezi olur yine

    Vites klasik R12'den kalma miras. Baz model dizel 35 - 36 bin lira galiba. Yani şirketlere bence tuzlu gelir bu araba.
  • Bende inceledim DACİA LOGAN çıktı Symbol yazınca fiyatları 10 bin tl artmış. Demekki symbol amblemi 10 bin tl Altın mı acaba symbol amblemlerini toplayıp bozduracan zengin olursun valla. Yakında düğünlerde renault symbol amblemi takacaklar geline

    http://resim.donanimhaber.com/m_71562710/tm.htm

     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM

     2013 YENİ SYMBOL İNCELEMELERİM




  • kardeşim diğer sümbül konusunada yazmıştım burdada paylaşayım


    kimileri bana sümbül der kimileri düldül

    esp m standart almam lazım bir ödül

    her nekadar kapım tok değil zort diye kapansada

    mck bugun 14 şubat al sevdiğine bir gül



    yuro enkape sokmadılar beni korktular galiba

    birazdan damlar yazar birşeyler kaygera

    akife zor gelir divan yatak karyola

    şirvan hocam sende yaz bir dörtlük panoya


    bu arabadan indikten sonra kurtarmaz seni yogan

    ne parçaydı patladı gitti gamgan

    ben normal taraftarım değilim holigan

    göbek adım sümbül asıl adım dacia logan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 15 Şubat 2013; 15:11:36 >




  • aracın berbatlığı iç mekanla örtülmeye çalışılmış.. symbol e binmeyenler ve bilmeyenler için güzel strateji
  • raneult keşke bulaşmasaydı bu arabaya yine bunu dacia üretseydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    kardeşim diğer sümbül konusunada yazmıştım burdada paylaşayım


    imileri bana sümbül der kimileri düldül

    esp m standart almam lazım bir ödül

    her nekadar kapım tok değil zort diye kapansada

    mck bugun 14 şubat al sevdiğine bir gül



    yuro enkape sokmadılar beni korktular galiba

    birazdan damlar yazar birşeyler kaygera

    akife zor gelir divan yatak karyola

    şirvan hocam sende yaz bir dörtlük panoya


    bu arabadan indikten sonra kurtarmaz seni yogan

    ne parçaydı patladı gitti gamgan

    ben normal taraftarım değilim holigan

    göbek adım sümbül asıl adım dacia logan

    hocam bu arabayı alanla bir dalga geçicem burda var ya off offf Sizden de yeni şiirler bekliyoruz ama hemen yayınlamayın. Arabayı alan arkadaşa geçmiş olsun dileklerimizi iletirken yayınlarsınız




  • En son resimde ki milattan önce ki klasik silecekleri hiç yakıştıramadım.

    Bu arabaya alternatif olarak LINEA, AVEO daha mantıklı seçim olur.
  • Renault'un nasil kar ettigi ortaya cikti, adamlar 2 amblem 1 etiket ile fazladan 7-8 bin tl para kazaniyor. Vites koluna bak Allah askina at uzuvu gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yürüyen teneke dünya devi markalara gerçekten yakışmıyo
  • Bu mesajım LOGAN sahiplerine;

    Sakın aklınıza aksi bir durum gelmesin. Şu an ki LOGAN bile bu arabadan daha güzel ve şık derim. Çünkü kendine has tasarımı ile bir DACIA. Ama bu araba resmen DACIA. RENAULT değil. Keşke LOGAN olarak gelseydi.

    Renault'a sevgilerimi sunuyorum. Yanlış yaptı bence. Çok yazık...

    Yani sen kalk Adana kebabının yanına yoğurt koyup İSKENDER diye kakala. Bu ona benzedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 15 Şubat 2013; 14:35:35 >
  • Jant ve lastikleri cidden bi garip duruyor küçük gelmiş gibi
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.