Şimdi Ara

2013 MANUEL PASSAT BASKI-BALATA DEĞİŞİMİ ÇOK ACİLLL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
8.800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2013 MODEL MANUEL PASSAT KULLANIYORUM ,ARACI 0 ALDIM ,15 AY OLDU ALALI,DÜN VİTES GEÇİŞİ YAPAMADIĞIMDAN YOL YARDIMINI ÇAĞIRDIM ARACI SERVİSE ALDILAR.BASKI-BALATA,VOLANT VE BİLYA DEĞİŞİMİ YAPILACAK DENİDİLDİ,TAHMİNİ MASRAF İSE 2250 LİRA DENİYOR.GARANTİ KAPSAMINA GİRMİYORMUŞ AMA BU BASKI BALATA BU KADAR ÇABUK YIPRANAN BİŞEY Mİ ?? Bİ DE FİYAT ABARTILI DEĞİL Mİ ?



  • Baskı balata zamanla kullanıma bağlı olarak yıpranan bir parçadır. Bir balatanın 1,5 ay gibi kısa bir sürede değişecek duruma gelmesi düşündürücü. Normal sürüşlerde balatanın en az 50 bin götürmesi gerekir.
  • eğer düzgün kullanırsanız baskı balataya hiçbirşeyolmaz. Düzgünden kastım ;
    1- ayağınızı debriyaj üzerinde tutmayın,
    2- patinaj çekmeyin,
    3- kırmızı ışıkta durunca boşa atın ayağınızı debriyajda tutmayınız.
  • normal kullanım ömrü 100bin km.
  • baskı parçası kırılmış ,bu parça kırılabilecek bişey değil benim bildiğim,denilen şeyler yapılsa bile en fazla yıpranır,2006 dan bu yana ehliyetliyim ,çocukluktan beri araba kullanırım ,debriyaj üstünede ayağımı tutma ,baskı kırıldığı için garanti kapsamına sokmuyorlar,bu durumda ne yapmalıyım ??0 aldığım aracın garanti süresinde masraf çıkarmasını anlayamıyorum ,para vermek istemiyorum??
  • Aracınızın km'sini belirtmemişsiniz eğer arac 100.000 km'nin altında ise ve serviste baskının kırık oldugu görüldü ise
    normal şartlarda baskıyı garantiden degiştirmeleri gerekir. Debriyaj balatanızın değişimini yapmayabilirler
    ancak baskıda imalat hatası olduğu ve bu nedenle kırılıp debriyaj balatasına zarar verdigi kesin ise bence onunda değişimi için israrcı olmalısınız. Bu arada balatanızın durumu hakkında bilgi vermemişsiniz, eger balata sağlamsa aynı balatayı da kullanabilirler.

    2011'de 1 ay arayla 2 adet passat 1.4 tsi manuel aldık, babamın kullandığı 6500 km civarında 1 yaşında debriyaj arızası yaptı
    serviste garantiden değişim için uğrastıgımizda sadece baskı kırık çıkarsa veya başka bir imalat hatası görürsek doğus otoya değişim için
    talep yapma şansımız olabilir, balata bittiyse garantiye hiçbir şekilde girmez dediler. Maalesef bizim araçta baskı vs saglam cikti
    ancak balata bir şekilde bitmişti. Diğer aracı ben kullanıyorum, şu anda 100.000 km'yi yeni geçtim ve debriyajla ilgili bir problem olmadı.

    Umarım sorunu çözersiniz, geçmiş olsun.




  • araç 9bin km de,bugün çıktı araç ve 2100 lira masraf çıkardılar ,balatada sıkıntı yok ama baskı kırılmış,bugün parayı verip aracı teslim alacağım,bundan sonra işi müşteri hizmetleriyle çözeceğiz anlaşılan ?
  • BASKI BALATA NE ZAMAN DEĞİŞTİRİLİR?
    Baskı balata değişim zamanı, özellikle oto sanayilerde en çok talep gören mekanik parça değişimleri olurken, maalesef kullanılan malzemeler ve uygulanan işçilik çoğu zaman düşük seviyelerde olmaktadır. Arabanın ilk hareket ettiği andan itibaren çalışan parçaların başında gelen baskı balata, şanzumanın da düzgün çalışabilmesi için önemlidir. Baskı balata değişimleri fiyat bazlı değil malzeme kalitesi baz alınarak seçilmelidir. Sırf ucuz olduğu için orijinal oto yedek parça kullanmayan bir yerde baskı balata değişimi yaptırmak, sizi tekrardan oto servis aramaya itecek bir durumdur. Özel servis ve yetkili servis fiyat farklarının da yüksek olması, bu tercihin en büyük sebeplerindendir. Peki, baskı balata değişimi neye göre ve ne zaman yapılmalıdır? Baskı balata fiyatları hangi seviyelerdedir.https://www.yedekparcatr.com/arama/passat%20debriyaj%20seti sitesinde bulabilirsiniz.Bu sitedeki ürünler orjinal veya orjinal eşdeğeri ürünlerdir. Yaptığım internet araştırmasında en uygun fiyatların olduğunu gördüm ..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.