Şimdi Ara

2013 i30 1.6 crdi titreme sorunu hk. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
41
Cevap
2
Favori
4.842
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba hocam. Sonucu ve süreci adım adım paylaşacağım hocam. Böyle spesifik konularda gelecekte yaşayanlara yardımcı olur umarım.

    triger değişeli 1000km oldu hocam. Senteden kaynaklı olsa şimdiye kadar yolda kalmıştım. Sorun sentede değildir diye düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • islamzeki kullanıcısına yanıt
    motor yatak yalamış olabilir yada sente ayarında problem olabilir gibime geliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • islamzeki kullanıcısına yanıt

    Triger neden değişti. Zincirli olduğu için kolay birşey olmuyor diye biliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boraycan kullanıcısına yanıt

    Doğru biliyorsunuz hocam, ses yapıyordu. O nedenle değiştirdik. Sesten kurtulduk ama bu sebebini halen tespit edemediğimiz titreme ile başbaşa kaldık.

  • hakan5408 H kullanıcısına yanıt

    Sentede problem olsa 1000 km yol yapamaz cekişte kayıp vs yaşar daha kötü şekilde hissederdik hocam. O nedenle senteye ihtimal vermiyoruz fakat kontrol listemizde. Ayrıca yakın zamanda sente problemi olan bir araç gördüm. Onun titremesi ile benim titreme arasında bariz fark var. Sentede sorun olunca arabanın içinde durulmuyor deyim yerindeyse.

  • Ciddi bı sıkıntı gibi gorunuyo


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • islamzeki kullanıcısına yanıt
    Hocam benim ustslarda aynı sekilde sağ üst takoz dediler.yok içinde yağ var dediler genelde ondan oluyor dediler.eee degistirdi noldu degisen bisye yok.aldim digerlerinide taktırdım çiçek gibi olmuştu.dostum eğer devir saatinde herhangi bir oynama yok turbonu enjektörlerini felan elletme sakin.zaten yeni takılmış.turbo böyle bir soruna zaten sebep olmaz.dedigim gibi sen diğer takozlarida değiştir farkı goreceksin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun düzeltildi. Konuyla ilgili ilk fırsatta ana mesajımı düzenleyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun..

  • islamzeki kullanıcısına yanıt

    Sorunun duz lmesine sevindim hocam. Oeki aydinlatabilirmisiniz neden olusmus cozumu nedir. Titreme olayi bende de 2000 devirlerde rampa tirmanirken daha bariz hissediliyor. Mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • .veycell. . kullanıcısına yanıt

    Motor yağı ile alakalıymış hocam. Önceki motor yağı SHELL idi. Bu sefer ki Castrol.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: islamzeki

    Motor yağı ile alakalıymış hocam. Önceki motor yağı SHELL idi. Bu sefer ki Castrol.

    Geçmiş olsun, aynı araçtan uzun süre kullandım. Sizin yağ sahteydi muhtemelen yoksa böyle bir sorun olmaz.Araçtan anlamayan biri 1.6 CRDI motora benzinli der. O kadar sessiz , pürüzsüz bir motor.

  • dangerousman kullanıcısına yanıt

    Önceki yağda serviste değişti hocam. Artık sahteysede kutu falan görmüyoruz tabi biz.

  • islamzeki kullanıcısına yanıt

    Acaba her iki yağ da 5w-30 mu? Önceki 10w-40 olabilir mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • islamzeki kullanıcısına yanıt

    Deponun alacağı yakıt belli iken istasyon nasıl fazla yakıt koymayı becerdi ki? Fazla yakıt koyduğunu nereden anladınız?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hak78 H kullanıcısına yanıt

    Yağ aynı hocam. Yetkili serviste bakımları yapıldığı için kılavuz ne ise onu kullanıyorlar. Zincir seti değişiminden 1.5-2 bin km sonra yağı değiştirmek gerekiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi islamzeki -- 2 Şubat 2022; 13:11:51 >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Kalibrasyon ya da art niyet ile yapılabiliyor hocam. Taşralarda sık yaşanır. Onun haricinde tabanca atınca doldurmaya devam ediliyor burada da genleşme tankını doldurma söz konusu bu da her araçta yaklaşık yüzde 15e denk geliyor.

  • islamzeki kullanıcısına yanıt

    Zaten hareket halindesin 1saat sürmeden düşecek zaten genleşmedeki mazot ve ya benzin


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • islamzeki kullanıcısına yanıt

    Hocam konuyu hortlatmış gibi olacağım ama bende 2 gün önce yetkili serviste bakım yaptırdım. aracı alıp götürdüler. haliyle ne yağ koyuldu göremiyoruz faturada yazan Shell 5w30 ultra. yakıt filtresi dahil tüm set değişti.


    bakımdan sonra motor rölantisinde yada çekişinde bir sıkıntı yok yalnız motor sanki motor kulağı kopmuş gibi titriyor. Yani fiziksel bir titreme mevcut. Yağ seviyesine baktım F'nin biraz üstünde duruyor. Buna sebep yapabilir mi. İş yoğunluğundan hemen de götüremiyoruz da aracı. Bakım sonrası bu durumlar mevcut mu bu araçlarda. aracı yeni aldım.

  • ALakurt01 A kullanıcısına yanıt

    Fnin bi tık üstünde olması sorun olmaz hocam bunun için. Gerçek anlamda motor kulağında problem olabilir. Zira ömrü olan bir parça. Ömrünü tamamlamış olabilir. Benim yaşadığım olayda ben zincir seti değiştirmiştim ve 2bin km sonra bakıma çağırmışlardı-burada farklı yağ koymuşlar- bu nedenle titriyordu. Yine konuyla ilgili sorunuz olursa yazmaktan çekinmeyin.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.