Şimdi Ara

2012 VW Passat mı ? 2012 Peugeot 508 mi ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
1
Favori
23.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türkiye de passat. Açık ve öz.
  • PASSAT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas


    quote:

    Orijinalden alıntı: questwar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    quote:

    Orijinalden alıntı: questwar

    benim şahsi fikrim dolu bir 508 ;)

    performans aranıyorsa passat..

    konfor düşük yakıt tüketimi dolu bir araç ise 508..tasarımıda oldukça şık..(- performans otomatik şanzumanda çok iç açıcı değil ne yazık ki :( )


    Performans derken ? GT-508'i görmediniz sanırım.

    geldim gördüm duydum..burda 2.2 lt benzinli motorları tartışmıyoruz dizel motorları hakkında yorum yaptım.o konsepte performans bakımından tabikide iyidir ama bu ülkede büyük hacimdeki motora güçlü demiyoruz.küçük hacim büyük güç olayı lazım :) onu da vw yapıyor. 1.4 tsi 180 ps gibi

    BASLIKTA BELIRTMIS MI DIZEL BENZIN MOTOR HACMI DIYE ?

    -HAYIR.

    PASSAT'TA 1.4 TSI 180 PS SECENEGI VAR MI ?

    -HAYIR.


    YAZILANLARI OKUDUKTAN SONRA YORUMLAYIN LUTFEN.

    KONUYU ACAN ARKADAS MOTOR SECENEKLERINI BEKLENTILERINI SOYLESE BIZDE BILIRIZ PASSAT DEMEYI !


    ANCAK TUM SECENEKLERI GOZ ONUNE ALIRSAK GT-508 DAHA PERFORMANSLI.

    az gerçekci ol ya passat ta gti motor varmı karşılaştırılabilirmi olmayan şeyler :D sen okuma kardeş yazılana anlamaya çalış son sözüm budur.polimige giremiyecem senle




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Benzinlide atmosferikte 508, turboda Passat; dizelde 508 GT haric Passat derim

    THP ve HDI motorların başarısı ortada.

    105'lik TDI'dan çok daha üstün 115'lik HDI.




    Düzelteyim, 508'de 112 hp'lik HDi motor bulunuyor.
    e-HDi motorda şanzıman nedeniyle performans törpülenmesi yaşanabiliyor.
    VW'nin DSG'si ise malum, karşılaştırınca otomatikte TDI çok daha iyi. Manuelde haklısınız.

    Ayrıca Passat'ın Bluemotion ile yeri gelince ne kadar az yaktığı ortada.

    163'lük HDi ve 170'lik TDI hakkında bir şey söylememe gerek yok herhalde

    1.4 TSI 160 PS, 1.6 THP 156 hp'le karşılaştırıldığında çok daha iyidir. Vergi avantajı da cabası.
    122 PS'lik Passat'ı kastetmedim yani




  • bazı arkadaşlar yeni mondeo demiş ama yeni mondeo 2014 başında geliyor daha 1.5 sene var.benim şahsi fikrim ikiside(508-passat) değil başka bir d sınıfı araca yönelin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Benzinlide atmosferikte 508, turboda Passat; dizelde 508 GT haric Passat derim

    THP ve HDI motorların başarısı ortada.

    105'lik TDI'dan çok daha üstün 115'lik HDI.




    Düzelteyim, 508'de 112 hp'lik HDi motor bulunuyor.
    e-HDi motorda şanzıman nedeniyle performans törpülenmesi yaşanabiliyor.
    VW'nin DSG'si ise malum, karşılaştırınca otomatikte TDI çok daha iyi. Manuelde haklısınız.

    Ayrıca Passat'ın Bluemotion ile yeri gelince ne kadar az yaktığı ortada.

    163'lük HDi ve 170'lik TDI hakkında bir şey söylememe gerek yok herhalde

    1.4 TSI 160 PS, 1.6 THP 156 hp'le karşılaştırıldığında çok daha iyidir. Vergi avantajı da cabası.
    122 PS'lik Passat'ı kastetmedim yani

    1.6 508 le 1.4 passat arasında vergi olarak bi fark yokki ikisde 730 lira yıllık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Benzinlide atmosferikte 508, turboda Passat; dizelde 508 GT haric Passat derim

    THP ve HDI motorların başarısı ortada.

    105'lik TDI'dan çok daha üstün 115'lik HDI.




    Düzelteyim, 508'de 112 hp'lik HDi motor bulunuyor.
    e-HDi motorda şanzıman nedeniyle performans törpülenmesi yaşanabiliyor.
    VW'nin DSG'si ise malum, karşılaştırınca otomatikte TDI çok daha iyi. Manuelde haklısınız.

    Ayrıca Passat'ın Bluemotion ile yeri gelince ne kadar az yaktığı ortada.

    163'lük HDi ve 170'lik TDI hakkında bir şey söylememe gerek yok herhalde

    1.4 TSI 160 PS, 1.6 THP 156 hp'le karşılaştırıldığında çok daha iyidir. Vergi avantajı da cabası.
    122 PS'lik Passat'ı kastetmedim yani

    Bende duzelteyim artik e-hdi 112 degil 115 beygir.

    İkincisi robotizeler sarssa da dsg gibi arizali degil.

    Yakit tuketiminde ve performansta 508 onde.

    Ucuncusu 1.4 motor ile 1.6 motorun vergisi ayni.

    Ayrica 160 lik tsi, 156 lik thp motordan nasi cok daha iyi hangi acidan iyi aciklarsaniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: powereng

    ben olsam ne passat ne 508 alirdim, dizel avensis dusunurdum yada yeni mondeo

    Dizel Avensis 2.0 motor ve en ucuzu 99.000.
  • formdaki araba tavsiyeleri ile
    sokaktaki vatandasın araba secimi nedense hic uyusmuyor

    508 guzel tasarıma sahipken sokaklarda az 508 var
    passat sonuk tasarıma sahipken sokaklar passat kaynıyor

    ki, passat 508'den pahalı olmasına ragmen

    formdaki bir cok karsılastırma boyle....
    cok azı istisna
  • quote:

    Orijinalden alıntı: questwar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    quote:

    Orijinalden alıntı: questwar

    benim şahsi fikrim dolu bir 508 ;)

    performans aranıyorsa passat..

    konfor düşük yakıt tüketimi dolu bir araç ise 508..tasarımıda oldukça şık..(- performans otomatik şanzumanda çok iç açıcı değil ne yazık ki :( )


    Performans derken ? GT-508'i görmediniz sanırım.

    geldim gördüm duydum..burda 2.2 lt benzinli motorları tartışmıyoruz dizel motorları hakkında yorum yaptım.o konsepte performans bakımından tabikide iyidir ama bu ülkede büyük hacimdeki motora güçlü demiyoruz.küçük hacim büyük güç olayı lazım :) onu da vw yapıyor. 1.4 tsi 180 ps gibi

    Öncelikle 508 GT 2.2 HDİ.

    Dizel motorların performanslarını kıyaslamanın hiç bir anlamı yok. 508 in performansı daha iyi.
    508 1.6 e-Hdi ın 0-100 hızlanması olarak Passat 1.6 Tdi ın önünde. Dizel motorlarda Peugeot nun daha iyi olduğunu da unutmamak lazım.

    Küçük hacim yüksek güç üretmeyi sadece VW yapmıyor. THP motorlardan haberiniz yok heralde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiktuk

    dosbagen antisempatizanlarına fazla takılmayın..her forumda var 3-5 tane..bu forumda da malum..

    dolayısı ile tabi ki passat..
    öncelikle peugeot mu vw mi diye sormak lazım..bu soruya tabi ki peugeot diyen çıkabiliyorsa anlayın ki antisempatizan bir gurubun içerisindesiniz..

    siz en iyisi gidin iki aracı da test edin..marka ,kalite olarak passat önde..sırf duruşu bile passatın seçilme nedeni...

    bir de şu var..klişe laflardan biri..kimsenin binmediği bir arabaya binmek istiyorsanız şunu alın bunu alın..aslında konuyu açan kişiye cevap bu cümlede gizli..kimsenin almadığı bir arabayı neden alayım.?araba her yönüyle süper olsa passattan daha çok satmaz mıydı?satmıyorsa demek ki tutulmuyor arkadasım..peugeotla vw i yanyana koymak mantıksız..bu kadar da anti olmayın..olsanız da farketmez alan istediğini alıyor zaten..

    yine söylüyorum gidin 2 aracı da test edin sonra düşünün

    Siz iki aracı da test ettiğinize eminmisiniz ?

    Daha doğrusu hayatınızda 508 in kapısını açtınız mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WiZeNTe

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    quote:

    Orijinalden alıntı: questwar

    benim şahsi fikrim dolu bir 508 ;)

    performans aranıyorsa passat..

    konfor düşük yakıt tüketimi dolu bir araç ise 508..tasarımıda oldukça şık..(- performans otomatik şanzumanda çok iç açıcı değil ne yazık ki :( )


    Performans derken ? GT-508'i görmediniz sanırım.

    GT-508 tartışma konus değil 1.4 motordan bahsediyoruz

    KONUYU ACAN ARKADAS 1.4 MOTORDAN MI BAHSETMIS ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahcasa

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Benzinlide atmosferikte 508, turboda Passat; dizelde 508 GT haric Passat derim

    THP ve HDI motorların başarısı ortada.

    105'lik TDI'dan çok daha üstün 115'lik HDI.




    Düzelteyim, 508'de 112 hp'lik HDi motor bulunuyor.
    e-HDi motorda şanzıman nedeniyle performans törpülenmesi yaşanabiliyor.
    VW'nin DSG'si ise malum, karşılaştırınca otomatikte TDI çok daha iyi. Manuelde haklısınız.

    Ayrıca Passat'ın Bluemotion ile yeri gelince ne kadar az yaktığı ortada.

    163'lük HDi ve 170'lik TDI hakkında bir şey söylememe gerek yok herhalde

    1.4 TSI 160 PS, 1.6 THP 156 hp'le karşılaştırıldığında çok daha iyidir. Vergi avantajı da cabası.
    122 PS'lik Passat'ı kastetmedim yani

    1.6 508 le 1.4 passat arasında vergi olarak bi fark yokki ikisde 730 lira yıllık

    Sagolun hocam, hatasiz kul yok sonucta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkes gibi aynı şeyleri yazacağım ama en nihayetinde doğrusu bu !

    Eğer 2-3 senede bir araç değiştiriyor iseniz ve aşırı değer kaybına tahammülünüz yok ise PASSAT.
    Uzun soluklu kullanacak iseniz ve malzeme kalitesi/işçilik/yıpranma meselelerinden dolayı PASSAT.
    Marka imajı sizin için önemli ise PASSAT.
    Çift kavramaya sahip bir otomatik vites istiyorsanız PASSAT.

    Görüldüğü gibi cümlelerin sonu hep aynı kelime ile bitiyor,PASSAT
  • quote:

    Orijinalden alıntı: questwar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas


    quote:

    Orijinalden alıntı: questwar

    quote:

    Orijinalden alıntı: ersinbektas

    quote:

    Orijinalden alıntı: questwar

    benim şahsi fikrim dolu bir 508 ;)

    performans aranıyorsa passat..

    konfor düşük yakıt tüketimi dolu bir araç ise 508..tasarımıda oldukça şık..(- performans otomatik şanzumanda çok iç açıcı değil ne yazık ki :( )


    Performans derken ? GT-508'i görmediniz sanırım.

    geldim gördüm duydum..burda 2.2 lt benzinli motorları tartışmıyoruz dizel motorları hakkında yorum yaptım.o konsepte performans bakımından tabikide iyidir ama bu ülkede büyük hacimdeki motora güçlü demiyoruz.küçük hacim büyük güç olayı lazım :) onu da vw yapıyor. 1.4 tsi 180 ps gibi

    BASLIKTA BELIRTMIS MI DIZEL BENZIN MOTOR HACMI DIYE ?

    -HAYIR.

    PASSAT'TA 1.4 TSI 180 PS SECENEGI VAR MI ?

    -HAYIR.


    YAZILANLARI OKUDUKTAN SONRA YORUMLAYIN LUTFEN.

    KONUYU ACAN ARKADAS MOTOR SECENEKLERINI BEKLENTILERINI SOYLESE BIZDE BILIRIZ PASSAT DEMEYI !


    ANCAK TUM SECENEKLERI GOZ ONUNE ALIRSAK GT-508 DAHA PERFORMANSLI.

    az gerçekci ol ya passat ta gti motor varmı karşılaştırılabilirmi olmayan şeyler :D sen okuma kardeş yazılana anlamaya çalış son sözüm budur.polimige giremiyecem senle


    GIRME KARDES.


    BU ARADA GT-508 2.2 BENZINLI DEGIL DIZEL HDI MOTORDUR.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben SuperB derim.

    Volkswagen ve Skoda tarihini anlatmak isterdim fakat gerçekten yorgunum dostlar.

    SuperB her konuda tatmin edecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Benzinlide atmosferikte 508, turboda Passat; dizelde 508 GT haric Passat derim

    THP ve HDI motorların başarısı ortada.

    105'lik TDI'dan çok daha üstün 115'lik HDI.




    Düzelteyim, 508'de 112 hp'lik HDi motor bulunuyor.
    e-HDi motorda şanzıman nedeniyle performans törpülenmesi yaşanabiliyor.
    VW'nin DSG'si ise malum, karşılaştırınca otomatikte TDI çok daha iyi. Manuelde haklısınız.

    Ayrıca Passat'ın Bluemotion ile yeri gelince ne kadar az yaktığı ortada.

    163'lük HDi ve 170'lik TDI hakkında bir şey söylememe gerek yok herhalde

    1.4 TSI 160 PS, 1.6 THP 156 hp'le karşılaştırıldığında çok daha iyidir. Vergi avantajı da cabası.
    122 PS'lik Passat'ı kastetmedim yani

    Bende duzelteyim artik e-hdi 112 degil 115 beygir.

    İkincisi robotizeler sarssa da dsg gibi arizali degil.

    Yakit tuketiminde ve performansta 508 onde.

    Ucuncusu 1.4 motor ile 1.6 motorun vergisi ayni.

    Ayrica 160 lik tsi, 156 lik thp motordan nasi cok daha iyi hangi acidan iyi aciklarsaniz sevinirim.

    1300 cc altiyla karistirdim hocam k.b Yalniz brosurune bakarsaniz 1.6 HDi ve e-HDi'in motor guclerinin ayni oldugunu gorursunuz, ikisi de 112 hp, 270/285 Nm

    Hocam, Passat Bluemotion 105 PS sehirdisi-karma-sehirici olarak 100 km'de 3.6-4.1-5.2 litre yakit harciyor 100 km'de Bluemotion Technology 105 PS 6 ileri duz vites 3.8-4.3-5.2, 7 ileri DSG ise 4.0-4.7-5.4 litre harciyor 140 PS DSG ise 4.5-5.2-6.3 seklinde, ama 170 PS ile 508'in yakit degerlerini bulamadim, yardimci olursaniz sevinirim

    TSI, THP'ye gore daha cok bilinen ve altyapisi daha saglam bir motor. Passat, kalkista ve bilhassa 0-100'de DSG'nin etkisiyle daha iyi kacar. 508'deki 6 ileri BVA vites biraz performans kaybi yasatabilir, ama ikisinin de son hizlari ayni sayilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 508 daha fiyakalı bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Benzinlide atmosferikte 508, turboda Passat; dizelde 508 GT haric Passat derim

    THP ve HDI motorların başarısı ortada.

    105'lik TDI'dan çok daha üstün 115'lik HDI.




    Düzelteyim, 508'de 112 hp'lik HDi motor bulunuyor.
    e-HDi motorda şanzıman nedeniyle performans törpülenmesi yaşanabiliyor.
    VW'nin DSG'si ise malum, karşılaştırınca otomatikte TDI çok daha iyi. Manuelde haklısınız.

    Ayrıca Passat'ın Bluemotion ile yeri gelince ne kadar az yaktığı ortada.

    163'lük HDi ve 170'lik TDI hakkında bir şey söylememe gerek yok herhalde

    1.4 TSI 160 PS, 1.6 THP 156 hp'le karşılaştırıldığında çok daha iyidir. Vergi avantajı da cabası.
    122 PS'lik Passat'ı kastetmedim yani

    Bende duzelteyim artik e-hdi 112 degil 115 beygir.

    İkincisi robotizeler sarssa da dsg gibi arizali degil.

    Yakit tuketiminde ve performansta 508 onde.

    Ucuncusu 1.4 motor ile 1.6 motorun vergisi ayni.

    Ayrica 160 lik tsi, 156 lik thp motordan nasi cok daha iyi hangi acidan iyi aciklarsaniz sevinirim.

    1300 cc altiyla karistirdim hocam k.b Yalniz brosurune bakarsaniz 1.6 HDi ve e-HDi'in motor guclerinin ayni oldugunu gorursunuz, ikisi de 112 hp, 270/285 Nm

    Hocam, Passat Bluemotion 105 PS sehirdisi-karma-sehirici olarak 100 km'de 3.6-4.1-5.2 litre yakit harciyor 100 km'de Bluemotion Technology 105 PS 6 ileri duz vites 3.8-4.3-5.2, 7 ileri DSG ise 4.0-4.7-5.4 litre harciyor 140 PS DSG ise 4.5-5.2-6.3 seklinde, ama 170 PS ile 508'in yakit degerlerini bulamadim, yardimci olursaniz sevinirim

    TSI, THP'ye gore daha cok bilinen ve altyapisi daha saglam bir motor. Passat, kalkista ve bilhassa 0-100'de DSG'nin etkisiyle daha iyi kacar. 508'deki 6 ileri BVA vites biraz performans kaybi yasatabilir, ama ikisinin de son hizlari ayni sayilir

    Mart üretimi 508'ler 115 beygir olarak üretilmeye başlandı. Türkiye sitesi güncelleme nedir bilmediği için yazmamıştır.

    Bluemotion kadar 508 e-hdi Auto6r'nin yakıt tüketim verileri var ( şehir içini baz alıyorum)

    Tam otomatik olduğu için performans ve yakıt tüketimi kaybı illa ki olacaktır. Ancak THP motorda Bmw ile ortak geliştirilmiş iki markanın da kullandığı motorlar.

    HDI'da Jaguar dahil birçok markanın kullandığı başarılı bir motor. PSA motorları hafife alınacak motorlar değil. Heleki TDI ve TSI ile rekabet edemeyecek motorlar hiç değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06


    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    Benzinlide atmosferikte 508, turboda Passat; dizelde 508 GT haric Passat derim

    THP ve HDI motorların başarısı ortada.

    105'lik TDI'dan çok daha üstün 115'lik HDI.




    Düzelteyim, 508'de 112 hp'lik HDi motor bulunuyor.
    e-HDi motorda şanzıman nedeniyle performans törpülenmesi yaşanabiliyor.
    VW'nin DSG'si ise malum, karşılaştırınca otomatikte TDI çok daha iyi. Manuelde haklısınız.

    Ayrıca Passat'ın Bluemotion ile yeri gelince ne kadar az yaktığı ortada.

    163'lük HDi ve 170'lik TDI hakkında bir şey söylememe gerek yok herhalde

    1.4 TSI 160 PS, 1.6 THP 156 hp'le karşılaştırıldığında çok daha iyidir. Vergi avantajı da cabası.
    122 PS'lik Passat'ı kastetmedim yani

    Bende duzelteyim artik e-hdi 112 degil 115 beygir.

    İkincisi robotizeler sarssa da dsg gibi arizali degil.

    Yakit tuketiminde ve performansta 508 onde.

    Ucuncusu 1.4 motor ile 1.6 motorun vergisi ayni.

    Ayrica 160 lik tsi, 156 lik thp motordan nasi cok daha iyi hangi acidan iyi aciklarsaniz sevinirim.

    1300 cc altiyla karistirdim hocam k.b Yalniz brosurune bakarsaniz 1.6 HDi ve e-HDi'in motor guclerinin ayni oldugunu gorursunuz, ikisi de 112 hp, 270/285 Nm

    Hocam, Passat Bluemotion 105 PS sehirdisi-karma-sehirici olarak 100 km'de 3.6-4.1-5.2 litre yakit harciyor 100 km'de Bluemotion Technology 105 PS 6 ileri duz vites 3.8-4.3-5.2, 7 ileri DSG ise 4.0-4.7-5.4 litre harciyor 140 PS DSG ise 4.5-5.2-6.3 seklinde, ama 170 PS ile 508'in yakit degerlerini bulamadim, yardimci olursaniz sevinirim

    TSI, THP'ye gore daha cok bilinen ve altyapisi daha saglam bir motor. Passat, kalkista ve bilhassa 0-100'de DSG'nin etkisiyle daha iyi kacar. 508'deki 6 ileri BVA vites biraz performans kaybi yasatabilir, ama ikisinin de son hizlari ayni sayilir

    Mart üretimi 508'ler 115 beygir olarak üretilmeye başlandı. Türkiye sitesi güncelleme nedir bilmediği için yazmamıştır.

    Bluemotion kadar 508 e-hdi Auto6r'nin yakıt tüketim verileri var ( şehir içini baz alıyorum)

    Tam otomatik olduğu için performans ve yakıt tüketimi kaybı illa ki olacaktır. Ancak THP motorda Bmw ile ortak geliştirilmiş iki markanın da kullandığı motorlar.

    HDI'da Jaguar dahil birçok markanın kullandığı başarılı bir motor. PSA motorları hafife alınacak motorlar değil. Heleki TDI ve TSI ile rekabet edemeyecek motorlar hiç değil.



    Zaten HDi motor 90 hp euro4 olarak Partner'imizde var, Allah icin cok iyi bir motor. Demek istedigim, VAG motorlarinin da PSA'dan pek altta kalir yani olmamasi Iyi geceler

    Soru sahibi arkadas icin illa Passat-508 kiyaslamasi olarak sorarsan Passat derim ama 508 de cok klas arabadir. Tasarim gorecelidir ama bence sade ve şık durdugu icin Passat derim. Ha o kadar parayi Passat'a baglamam, 170 PS full bir Superb alirim o ayri
    Hayirli geceler dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.