Şimdi Ara

2012 Passat mı 2012 C5 mi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
1
Favori
16.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • passat dostum; madem sadece 2sinden biri olsun diyorsun passat olur o zaman.
  • a4
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devil1106

    Bilmiyorum belki küfür yerim ama..

    C5 i hiç mi hiç beğenmiyorum. Teneke gibi duruyor, hoşuma gitmiyor. Belki biraz farklı ama onun yerine DS5 e bakın. Süper duruyor !

    Birde yeni C4 ün sedanı çıkacakmış o da süper olmuş !


    Görüntüye aldanmayalım. C4 Sedan bir önceki kasası gibi Çin malı ve Fransa dahil Avrupa'ya giremiyor. Sadece Rusya'da var. Üstelik segment olarak da Jetta'nın rakibi Passat'ın değil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuda Audinin A sı bile geçmiyor herkez Audi demiş
  • peugeot grubunun 2.0 dızellerındekı otomatık ıle 1.6 dızellerındekı otomatıklerı aynı mı?sarsıntı var mı yok mu?...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    peugeot grubunun 2.0 dızellerındekı otomatık ıle 1.6 dızellerındekı otomatıklerı aynı mı?sarsıntı var mı yok mu?...

    aynı değil. 2.0 lt modeller BVA ve sarsıntı yok. 1.6 da sarsıntı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeterki sen mutlu ol, Passat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    peugeot grubunun 2.0 dızellerındekı otomatık ıle 1.6 dızellerındekı otomatıklerı aynı mı?sarsıntı var mı yok mu?...

    Citroen c5 2.0 dizel BVA sanziman
    1.6 dizelde MCP , benzinlide BVA.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mike_xxlarge

    Outdoor kullanim yapilacaksa ozellikle koy kasab gidilecekse c5 her anlamda pasaati yolda. Birakir. Hidraktif supansiyon sayesinde yukselerek passatin gecemeyecegi bircok bozuk ve traktor yolu dedigimiz yerleri gecebilir. Bunun harricnde otobanyada duz yol kullanimi olacaksa passat tercih ederdim.

    Sirf hidraktif suspansion icin c5 aldik ve derelerin tasan yerlerinde millet suyun alcalmasini beklerken biz yolumuza devam ediyoruz onlarda full hdd film izler gibi seyir etmekle yetiniyorlar.

    mesela ne kadar yükselip alçalıyor 4 kademeli sanırım.en düşükle en yüksek arasında ne kadar fark var.

    buldum :)
    http://www.citroenturk.com/forums/index.php?topic=78.0

    linkten alıntıdır.


    "Aracın yükselip alçalması ise manuel ya da otomatik olarak yapılabilmektedir. Öncelikli ayar kullanıcıya bırakılmıştır yani seçim hakkı kullanıcıdadır. Kullanıcı bu ayarı orta konsolda el freninin yanındaki bir tuşla yapabilmektedir ancak sistem belirli hızlarda kontrolü eline alır. Örneğin en alçak konum aracı olduğu yükseklikten 5 cm aşağı çeker ancak sadece 10 km hızın altındaki süratlerde bu şekilde yol alabilirsiniz. Aslında bu konum hidrolik pompasındaki sıvı seviyesini ölçmek için kullanılır. Yani araç serviste çalıştırılır ve en alçak konuma getirilir. Hidrolik pompa kapağı açılarak gözle seviye kontrol edilir. İkinci konum standart yüksekliktir. Her hızda bu konumda araç kalabilir. Bu konum aslında otomatik konumdur. Bu konumda kasa seviye algılayıcıları aktif olup araç yüksekliğini mm.lik olarak değiştirebilir.

    Üçüncü konum aracı standart seviyeden 5 cm yükseltir. Bu konum kasisli yollarda aracın esneyerek altını yere vurmasını engeller. Hafif engelleri geçmeyi kolaylaştırır. Bu seviyede maksimum hız 40km.dir. 40 km.yi geçtiğinizde sistem otomatik olarak alçalır ve kontrolü eline alır.

    Dördüncü konum ise aracı standart seviyesinden 10 cm yükseltir. Bu konum aslında lastik değiştirme konumu olarak adlandırılıyor ancak kaldırıma çıkmak gibi zorlu bir engeli aşmak içinde kullanılabilir. Bu konumda da en alçak konum gibi en fazla 10 km hıza müsade ediyor. 10 km.yi geçtiğinde araç standart konuma değil bir önceki yükseklik konumuna düşüyor. Hızlanmaya devam ettikçe kasa seviyesi standart yüksekliğine geliyor.

    "

    valla süpermiş tam benlik hemen c5 exclusive bakmaya gideyim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 8 Ekim 2012; 22:27:10 >




  • Tabiki passat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En boş passat 60 kağıt diyelim, 50 kağıdını resmen aracın içinde para saklamak olarak görüyorum,o kadar para etmez ne passat ne C5.
  • citroende hyrdropnömatik amortisor sistemi var... bme de bile yok bu elmayla bütün armutları kıyaslamaktan öte bir durum degil...

    tabiki c5 2.0 163... daha 1.6 sına bile binmeyenler ki 1.6 sı bile çok çok .ok konforlu... 2.0 hydropnömatiğe binseler herhalde ömür boyu o arabadan inmezler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nurata

    3.5 yıl C5 kullanmış ve geçen hafta C 180 e geçmiş biri olarak gerçekçi yorum yapayım.
    C5 1600 cc yi tartışmayın bile, son derece hantal. C5 2.0 HDI olan model ise ne mondeo ile ne de passat ile (her ikisini de kısa sürelerle kullandım) kıyaslanamayacak kadar müthiç bir araç. Donanım olarak çok zengin, birçok markada optional olan donanım bu araçta standard. Suspansiyon mükemmel, sürüş zevki üst düzey, yakıt sarfiyatı 2000 cc olmasına rağmen çok düşük (8.5 lt/100 kM - istanbul trafiğinde). Marka prestijini bir kenara bırakırsak C 180 den daha iyi bir otomobil olduğunu söylesem abartmış olmam.
    Ancak madalyonun bir de öteki yüzü var. Bu aracı 2011 Ağustos ayından beri satamadım. Daha önce kullandığım 2 adet Alfa Romeo'yu bile daha kolay elden çıkarmıştım. Şimdi de ölü fiyatına takas yaptım. Öte yandan C-Elysee modeli çıkmak üzere. Tahmin ediyorum ki -bir de DS5 modeli varken- C5 daha uzun yıllar üretilmeyecektir.
    Sonuç olarak diyebilirim ki; eğer ben aracı en az 5 yıl kullanırım diyorsanız Mondeo, Passat, vb. araçlara bakmayın bile. Hiç tereddütsüz C5 ama 2000 cc alın. Yok ben 2 yılda bir araba değiştiririm diyorsanız C5 i aklınıza bile getirmeyin.

    sanırım cevap gelmezde 1.6 derken acaba benzinli 156hp denmi yoksa dizeldenmi bahsediyordu arkadaş.


     2012 Passat mı 2012 C5 mi


    çok ilginçmiş bu hidraktif süspansiyon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 8 Ekim 2012; 22:20:58 >




  • C5 Bu donanımdaki süspansiyonuyla ezer geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    quote:

    Orijinalden alıntı: nurata

    3.5 yıl C5 kullanmış ve geçen hafta C 180 e geçmiş biri olarak gerçekçi yorum yapayım.
    C5 1600 cc yi tartışmayın bile, son derece hantal. C5 2.0 HDI olan model ise ne mondeo ile ne de passat ile (her ikisini de kısa sürelerle kullandım) kıyaslanamayacak kadar müthiç bir araç. Donanım olarak çok zengin, birçok markada optional olan donanım bu araçta standard. Suspansiyon mükemmel, sürüş zevki üst düzey, yakıt sarfiyatı 2000 cc olmasına rağmen çok düşük (8.5 lt/100 kM - istanbul trafiğinde). Marka prestijini bir kenara bırakırsak C 180 den daha iyi bir otomobil olduğunu söylesem abartmış olmam.
    Ancak madalyonun bir de öteki yüzü var. Bu aracı 2011 Ağustos ayından beri satamadım. Daha önce kullandığım 2 adet Alfa Romeo'yu bile daha kolay elden çıkarmıştım. Şimdi de ölü fiyatına takas yaptım. Öte yandan C-Elysee modeli çıkmak üzere. Tahmin ediyorum ki -bir de DS5 modeli varken- C5 daha uzun yıllar üretilmeyecektir.
    Sonuç olarak diyebilirim ki; eğer ben aracı en az 5 yıl kullanırım diyorsanız Mondeo, Passat, vb. araçlara bakmayın bile. Hiç tereddütsüz C5 ama 2000 cc alın. Yok ben 2 yılda bir araba değiştiririm diyorsanız C5 i aklınıza bile getirmeyin.

    sanırım cevap gelmezde 1.6 derken acaba benzinli 156hp denmi yoksa dizeldenmi bahsediyordu arkadaş.


     2012 Passat mı 2012 C5 mi


    çok ilginçmiş bu hidraktif süspansiyon.

    tabii ki dizel 1600 cc den bahsediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    quote:

    Orijinalden alıntı: nurata

    3.5 yıl C5 kullanmış ve geçen hafta C 180 e geçmiş biri olarak gerçekçi yorum yapayım.
    C5 1600 cc yi tartışmayın bile, son derece hantal. C5 2.0 HDI olan model ise ne mondeo ile ne de passat ile (her ikisini de kısa sürelerle kullandım) kıyaslanamayacak kadar müthiç bir araç. Donanım olarak çok zengin, birçok markada optional olan donanım bu araçta standard. Suspansiyon mükemmel, sürüş zevki üst düzey, yakıt sarfiyatı 2000 cc olmasına rağmen çok düşük (8.5 lt/100 kM - istanbul trafiğinde). Marka prestijini bir kenara bırakırsak C 180 den daha iyi bir otomobil olduğunu söylesem abartmış olmam.
    Ancak madalyonun bir de öteki yüzü var. Bu aracı 2011 Ağustos ayından beri satamadım. Daha önce kullandığım 2 adet Alfa Romeo'yu bile daha kolay elden çıkarmıştım. Şimdi de ölü fiyatına takas yaptım. Öte yandan C-Elysee modeli çıkmak üzere. Tahmin ediyorum ki -bir de DS5 modeli varken- C5 daha uzun yıllar üretilmeyecektir.
    Sonuç olarak diyebilirim ki; eğer ben aracı en az 5 yıl kullanırım diyorsanız Mondeo, Passat, vb. araçlara bakmayın bile. Hiç tereddütsüz C5 ama 2000 cc alın. Yok ben 2 yılda bir araba değiştiririm diyorsanız C5 i aklınıza bile getirmeyin.

    sanırım cevap gelmezde 1.6 derken acaba benzinli 156hp denmi yoksa dizeldenmi bahsediyordu arkadaş.


     2012 Passat mı 2012 C5 mi


    çok ilginçmiş bu hidraktif süspansiyon.

    sanırım cevap gelmezde 1.6 derken acaba benzinli 156hp denmi yoksa dizeldenmi bahsediyordu arkadaş

    tabii ki 1.6 dizelden bahsediyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    quote:

    Orijinalden alıntı: nurata

    3.5 yıl C5 kullanmış ve geçen hafta C 180 e geçmiş biri olarak gerçekçi yorum yapayım.
    C5 1600 cc yi tartışmayın bile, son derece hantal. C5 2.0 HDI olan model ise ne mondeo ile ne de passat ile (her ikisini de kısa sürelerle kullandım) kıyaslanamayacak kadar müthiç bir araç. Donanım olarak çok zengin, birçok markada optional olan donanım bu araçta standard. Suspansiyon mükemmel, sürüş zevki üst düzey, yakıt sarfiyatı 2000 cc olmasına rağmen çok düşük (8.5 lt/100 kM - istanbul trafiğinde). Marka prestijini bir kenara bırakırsak C 180 den daha iyi bir otomobil olduğunu söylesem abartmış olmam.
    Ancak madalyonun bir de öteki yüzü var. Bu aracı 2011 Ağustos ayından beri satamadım. Daha önce kullandığım 2 adet Alfa Romeo'yu bile daha kolay elden çıkarmıştım. Şimdi de ölü fiyatına takas yaptım. Öte yandan C-Elysee modeli çıkmak üzere. Tahmin ediyorum ki -bir de DS5 modeli varken- C5 daha uzun yıllar üretilmeyecektir.
    Sonuç olarak diyebilirim ki; eğer ben aracı en az 5 yıl kullanırım diyorsanız Mondeo, Passat, vb. araçlara bakmayın bile. Hiç tereddütsüz C5 ama 2000 cc alın. Yok ben 2 yılda bir araba değiştiririm diyorsanız C5 i aklınıza bile getirmeyin.

    sanırım cevap gelmezde 1.6 derken acaba benzinli 156hp denmi yoksa dizeldenmi bahsediyordu arkadaş.


     2012 Passat mı 2012 C5 mi


    çok ilginçmiş bu hidraktif süspansiyon.

    Dizelden bahsediyorum tabii ki. Benzinli zaten pek bulunmuyor, talep de yok zaten...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.