Şimdi Ara

2012 Fİesta Alınır mı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
114
Cevap
0
Favori
12.180
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4_7

    FİESTA TEKNİK ÖZELLİKLER

    Motor: Sıralı 4 silindirli, commonrail, turbodizel
    Motor Hacmi: 1560 cc
    Motor Gücü: 90 HP – 4000 d/d
    Max. Tork: 204 Nm – 1750 d/d
    Frenler: Hava kanallı disk/kampana
    Bagaj: 268/945 lt
    Boyutlar: 3921/1683/1468 mm
    Ağırlık: 1150 kg
    Lastikler: 195/45 R16
    0-100 km/s: 11.9 sn
    Maksimum hız: 180 km/s
    Depo kapasitesi: 45 lt
    Test tüketimi: 6.5 lt/100 km
    Menzil: 692 km-700km


    Yanlış. Bu motor gitti, yerine euro V 1.6 geldi.
  • Tam dolu bir 1.6 tdci manuel fiesta 56.000 lira yazıyor sitesinde yazıktır günahtır B segmenti bir araca bu parayı vermeye tabi ölmeden tabuta girmek istiyorsanız başka aracın içinde ruhum daralıyor adeta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unforgiv3n -- 17 Mayıs 2012; 16:26:04 >
  • DEĞERLERİ ARABAM.COM DAN aldım yanlışlık olabilir düzeltme için teşekkür ederim..
  • Tabii ki alınır bize de hayırlı olsun demek düşer.
  • yahu ben sunu anlamıyorum adamın 2-3 araba seceneği var bu 1.adamın imkanları sınırlı bu 2.hala daha o para buna verilmez suna verimez.neden insanları yanlıs yonlendiriyosunuz.demişki su su su bayiler var bundada su 2 model var birini alıcam.sende 2 modeldenn içinden geceni söylersin yardım amaçlı.arkadasın elinde nakiti belli aylık ödeyebileceği para belli.arkadasım sen bunları düşünme içinden cebinden ne cıkıyosa onu al.kimseninde agzına bakıpta yuksek borc altına girme daha sonra cok pişman olursun.Allaha sükür her araba kullanılıyor ayagı yerden kesiyor.nedir önemli olan konfor olsun az yaksın.akıl veren cok ama para veren hiç yok.opel diyolar güzel gercekten iyi araba.50000 lira 15000 nakit versen 35000 için faizli kredi kullanacaksın.35 ide en kötü 42 olarak öders,n oda 36 ay belki daha fazla.ee nasıl olacak bankayamı calısalım paramız yokkken.Benim nacizane fikrim al fiestanı içinrahat cebin rahat şekilde.15000 verirsin faizsiz kredinide kullanırsın borcunda az olur erkende biter borcun.bu araba herkesin kötülediği gibi kötü bi arabada değil bundan emin ol.eskiden b sınıfı c sınıfı böle bişey agza alınmazken şimdi moda olmus bunlar.yok bu sınıfa bu para olmaz yok su sınıfa bu para olmaz.sen takma kafana.bende cok arastırdım senin gibi her agızddan bi laf cıkıyo sankı herkes araba ustası gibi.ben en son dayanamadım içimden geleni yaptım.iyikide yapmısım diyorum şimdi.aldıktan sonra facede fiesta gurubuda var onlardanda bilgi paylasımı yaptım arabamı daha cok sevdim.bu arabanın hastasının bu kadar cok oldugunu bilmiyordum inan.sen içinen ve cebinden geleni yap ama sakın faiz işine girme yardımmım dokunursa ne mutlu




  • benim düşünceme göre arabayı alacak arkadaş kontağı çevirdiğinde min. 3 5 bin lira değer kaybedeceğinin farkında ve pişman olmayacağı yani hem paramız gitti hem huzurumuz kaçtı dememek için ince eleyip sık dokuyor az para değil 40-50 bin lira bu illa ki çok daha güzel araçlar alınabilir ama arkadaş 2. el istemiyorum diyor kimse kusura bakmasında 40-50 bin liraya nerde hem full hem c sınıfı düzgün bir araba arkadaşa benim tavsiyem gönlünden geçeni alması yoksa 50 lirayı gözden çıkarttıktan sonra araba çok mesela ben o paraya sıfır accent blue alırdım şimdi o para verilirmi diyen arkadaşlar çıkabilir ama kaç sene satış rekorları kırdı bu araba 1.6 128 ps dizel motor ebd destekli abs ve esp ayrıca 2 hava yastığı ve klima sis farları standart taksiciler biniyorsa bu araca alınır taksiciler ayda 8-10 bin km yapıyo arabalar banamısın demiyor ilk 3 servis hyundaiden ve en önemlisi 5 yıl ultra garanti hem fiestadan daha geniş ama tabi tercih meselesi niye fiestaya para verdin diyenede hyundai o para etmez diyenede kızıyorum ya bir polo ediyorsa o parayı fiestada accentte hakediyordur benim gözümde bu benim şahsi fikirimdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4_7

    benim düşünceme göre arabayı alacak arkadaş kontağı çevirdiğinde min. 3 5 bin lira değer kaybedeceğinin farkında ve pişman olmayacağı yani hem paramız gitti hem huzurumuz kaçtı dememek için ince eleyip sık dokuyor az para değil 40-50 bin lira bu illa ki çok daha güzel araçlar alınabilir ama arkadaş 2. el istemiyorum diyor kimse kusura bakmasında 40-50 bin liraya nerde hem full hem c sınıfı düzgün bir araba arkadaşa benim tavsiyem gönlünden geçeni alması yoksa 50 lirayı gözden çıkarttıktan sonra araba çok mesela ben o paraya sıfır accent blue alırdım şimdi o para verilirmi diyen arkadaşlar çıkabilir ama kaç sene satış rekorları kırdı bu araba 1.6 128 ps dizel motor ebd destekli abs ve esp ayrıca 2 hava yastığı ve klima sis farları standart taksiciler biniyorsa bu araca alınır taksiciler ayda 8-10 bin km yapıyo arabalar banamısın demiyor ilk 3 servis hyundaiden ve en önemlisi 5 yıl ultra garanti hem fiestadan daha geniş ama tabi tercih meselesi niye fiestaya para verdin diyenede hyundai o para etmez diyenede kızıyorum ya bir polo ediyorsa o parayı fiestada accentte hakediyordur benim gözümde bu benim şahsi fikirimdir.

    Sende benimle aynı fikirdesin.Arabayı aldıgın zaman o alınmaz buna o kadar para verilmez denmesi yanlıs.Yardımcı olmak istiyorsan arabanın artı eksilerini söylemen yeterlidir.herkesin aklı bir olsaydı su alınmaz bu alınır olsaydı bu dünyada o kadar marka olmazdı tek araba tek marka olurdu o alınırdı.demekki bu kadar araba olunca satılıyo herkesin zevki var.fiestada dünyada en cok satılan modelller arasında ilk 5 de .bu aracı alanlar salakmı para veriyolar demekki o kişilerin zevkine hitap ediyor bu araç haksızmıyım?




  • Bence son derece haklısınız şahsen ben kore araçkarı sevdalısı bir insanım hyundaisinden ssangyonguna kadar sonuçta zevk benim para benim değil mi?En sinir olduğum şey başkasının parasıyla kendi zevklerini yaşatmaya çalışan ve ben bunu seviyorum diyince bırak allasen sevilirmi o diyen insanlar ama tabi kimse kötü niyetli değildir eminim.
  • Ayrıca bu b c d sınıfı olayı yeni trend eskiden biri bir arabayı beğenince alırdı binerdi kimse sormazdı demezdi bu neyin nesi diye(premium markalar hariç) mesela poloyu ele alalım 1.6 90 beygir dizel motora sahip istenirse manuel istenirse dsg alınabiliyor dsgli versiyon 46bin lira çokta ucuz değil o vw diye hakediyor ama ford ve hyundai bu paraları haketmiyormu ayrıca vw mercedes gibi sorunsuz bir arabada değil dsg çok güzel bir sistem olmasına rağmen çokta sorunsuz sayılmaz ayrıca şikayet var com a girildiğinde milletin toz kondurmadığı passat golf gibi araçlarında malum problem ve halihazırda bir çok problem çıkartabileceği malum kimse yanlış anlamasın ama gidip passata 90 bin vereceğime daha 40 binde genesis alırım hem sınıf olarak hem donanım olarak üstün bir araç ama biri vw diye yere göğe koyulamıyor biri hyundai diye yeriliyorda yeriliyor..
    Konuya dönecek olursak ben fiesta sahibi değilim memlekete gittiğimde araç kiralıyorum hava alanından toplamda bir ay kadar kullandım 2011 model fiestayı bence kalıbından büyük bir gölgesi var yol tutuşuna hayran kaldığımı söylemek isterim 70 pslk motor bana biraz cansız geldi kesinlikte kasayı çok rahat kaldırıyor ama ben alsam 95 ps liğini alırım diyarbakır mardin yolunu bilen bilir her yerinde mıcır var bir iki kere bilmeden aracı mıcıra soktuğum oldu karanlıkta araç dağıldı derken çok rahat topluyor bana fiestayı niye alırsın deseler hiç şüphesiz yol tutuşu ve son derece modern ve sürücü odaklı kokpiti için derim.
    Sonuçta bugün kime 40-50 bin lira forda hyundaiye hele b sınıfı bir araca vereceğim deseniz manyakmısın malmısın ile başlayan cümleler duyarsınız bu da son derece doğal insanlar daha klas arabalar öneriyorlar ama şu varki araba insanı bir yerden bir yere götürür üretilme amacı budur ama ülkemizde kullanım amacı bu eğil malesef araba+gözlük+son ses müzik=tatmin edilmeye çalışılan ego diye düşünüyorum neyse çok uzadı başka yerlere kaymaya başladı kalp kırdıysam şimdiden affola saygılar..




  • Vallaha araba almaktan vazgeçtim. Astaryı salla, eski teknoloji bu sene son üretilmeyecekmiş artık. Karar verdim Fiesta almaya. Dün gece Ford forumlarında takılayım dedim aldıktan sonra ne yapmalıyım bi bakayım dedim. BAKMAZ OLAYDIM!!!! Bu arabanın 2012 de dahil frenlerinde sanırım kronik bir sorun varmış. Yüksek hızlarda değil ama 30-40 ile giderken haifif fren veya ani fren veya panik fren yapıldığında araba durmuyormuş. Bir çok kişi kaza yapmış bu nedenle. Bu sorunu bu forumda da yaşayan var mı acaba? Özellikle 2012 modellerde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vagojeo

    Vallaha araba almaktan vazgeçtim. Astaryı salla, eski teknoloji bu sene son üretilmeyecekmiş artık. Karar verdim Fiesta almaya. Dün gece Ford forumlarında takılayım dedim aldıktan sonra ne yapmalıyım bi bakayım dedim. BAKMAZ OLAYDIM!!!! Bu arabanın 2012 de dahil frenlerinde sanırım kronik bir sorun varmış. Yüksek hızlarda değil ama 30-40 ile giderken haifif fren veya ani fren veya panik fren yapıldığında araba durmuyormuş. Bir çok kişi kaza yapmış bu nedenle. Bu sorunu bu forumda da yaşayan var mı acaba? Özellikle 2012 modellerde?

    Fren yapipta duramama gibi olayi ilk defa duyuyorum 700 üyeli fiesta grubumuz var bir çok 2012 kullanan var hic birinden böyle bir sikayet duymadim her duydugunuza inanmayin yok öyle bir kronik sorun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: vagojeo

    Vallaha araba almaktan vazgeçtim. Astaryı salla, eski teknoloji bu sene son üretilmeyecekmiş artık. Karar verdim Fiesta almaya. Dün gece Ford forumlarında takılayım dedim aldıktan sonra ne yapmalıyım bi bakayım dedim. BAKMAZ OLAYDIM!!!! Bu arabanın 2012 de dahil frenlerinde sanırım kronik bir sorun varmış. Yüksek hızlarda değil ama 30-40 ile giderken haifif fren veya ani fren veya panik fren yapıldığında araba durmuyormuş. Bir çok kişi kaza yapmış bu nedenle. Bu sorunu bu forumda da yaşayan var mı acaba? Özellikle 2012 modellerde?

    Fren yapipta duramama gibi olayi ilk defa duyuyorum 700 üyeli fiesta grubumuz var bir çok 2012 kullanan var hic birinden böyle bir sikayet duymadim her duydugunuza inanmayin yok öyle bir kronik sorun.

    Vallaha üstat ford forumlarında okudum. Kimisi ABS erken devreye girip kızaklatıyor arabayı demiş kimisi direksyon sağa çekiyor demiş frene basınca. Tabi siz daha iyi bilirsiniz. Herhangi bir sorun var mı acaba frenlerde. En nihayetinde bu araba güvenlik paketi opsiyonu varken nasıl bir hikmetse bulamıyorlar güvenlik paketlisini. Eyvallah diyoruz, iki hava yastığada razıyız sonuçta ralli yapmıyacaz diyoruz ama frenler anında durdurmuyorsa ne olacak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vagojeo

    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: vagojeo

    Vallaha araba almaktan vazgeçtim. Astaryı salla, eski teknoloji bu sene son üretilmeyecekmiş artık. Karar verdim Fiesta almaya. Dün gece Ford forumlarında takılayım dedim aldıktan sonra ne yapmalıyım bi bakayım dedim. BAKMAZ OLAYDIM!!!! Bu arabanın 2012 de dahil frenlerinde sanırım kronik bir sorun varmış. Yüksek hızlarda değil ama 30-40 ile giderken haifif fren veya ani fren veya panik fren yapıldığında araba durmuyormuş. Bir çok kişi kaza yapmış bu nedenle. Bu sorunu bu forumda da yaşayan var mı acaba? Özellikle 2012 modellerde?

    Fren yapipta duramama gibi olayi ilk defa duyuyorum 700 üyeli fiesta grubumuz var bir çok 2012 kullanan var hic birinden böyle bir sikayet duymadim her duydugunuza inanmayin yok öyle bir kronik sorun.

    Vallaha üstat ford forumlarında okudum. Kimisi ABS erken devreye girip kızaklatıyor arabayı demiş kimisi direksyon sağa çekiyor demiş frene basınca. Tabi siz daha iyi bilirsiniz. Herhangi bir sorun var mı acaba frenlerde. En nihayetinde bu araba güvenlik paketi opsiyonu varken nasıl bir hikmetse bulamıyorlar güvenlik paketlisini. Eyvallah diyoruz, iki hava yastığada razıyız sonuçta ralli yapmıyacaz diyoruz ama frenler anında durdurmuyorsa ne olacak?

    3.5 senedir kullaniyorum bu araci fren sisteminde bir sorun yaşamadim.ABS erken devreye giriyor dogru ama bu herhangi bir olumsuzluga sebep olmuyor.Normal frende zaten devreye girmiyor biraz sert basinca devreye giriyor. Ayrica fiesta fren sistemi ile basarili bir arac 100-0 metre fren mesafesi 38.9 metre. Bügüne kadar bir çok kaza dan korudu.Fren yaptim duramadim kaza yaptim diyenler ne kadar hizda ne kadar mesafe de fren yapti o önemli 60 ile önünde ki arabanin dibinden giderse tabi ki ne kadar basarili freninde olsa çarparsin.

    B segmentinde en başarılı fren performansina sahip araçlar arasindadir fiesta kullanan bir çok kişi yol tutuş ve fren performansini begendigi icin tercih ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kim sallamış onu o sorun büyük ihtimalle o araca hastır kendimde kullandım etrafımdakilerde de var hiç duymadım 20 ye giderkende 160 la giderkende frene basınca gayet duruyor ama bakımı yapılmamştır balatası vs.. bitmiştir arızalanmıştır yada dediğim gibi sorunlu bir araçtır bütün fiestalara mal etmek çok yanlış olur frene basınca durmuyor derken yani bu manuel bir mekanizma 60 basınca duruyorda 50yle basınca banane durmayacm mı diyor çok saçma bence ayrıca yeminle üzülüyorum bak bu haline sen niye sıkıyorsun tatlı canını herşey girer yoluna takma kafanı su akar yatağını bulur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4_7

    Kim sallamış onu o sorun büyük ihtimalle o araca hastır kendimde kullandım etrafımdakilerde de var hiç duymadım 20 ye giderkende 160 la giderkende frene basınca gayet duruyor ama bakımı yapılmamştır balatası vs.. bitmiştir arızalanmıştır yada dediğim gibi sorunlu bir araçtır bütün fiestalara mal etmek çok yanlış olur frene basınca durmuyor derken yani bu manuel bir mekanizma 60 basınca duruyorda 50yle basınca banane durmayacm mı diyor çok saçma bence ayrıca yeminle üzülüyorum bak bu haline sen niye sıkıyorsun tatlı canını herşey girer yoluna takma kafanı su akar yatağını bulur..

    :)) Teşekkürler. Artık ayran aşına dönüm(Erzurum Çorbası bilmeyenler için). Kızacaksınız amaaa 2012 Jazz desem???? :))) Ben bu gidişle alamıyacam araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vagojeo -- 18 Mayıs 2012; 13:38:38 >




  • hondaların hepsi gibi kendini kanıtlamış bir model jazz diyince kırılmayın teyzem geliyor aklıma son 5 6 senedir kullanıyor gayet memnun biraz parçaları pahalıymış ama siz sıfır alacağınızdan böyle bir problem olacağını sanmıyorum 1.4 motor 100 ps kasayı kaldırıyor ama sollamalarda sıkıntı çıkartabilir ama şehir içi için güzel bir araç olduğunu düşünüyorum
  • Performans

    Hem ekonomik hem ekolojik!

    Bugüne kadarki en ekonomik ve en çevreci Jazz karşınızda! Yeni Jazz’ın 100 km’de ortalama 5,4 lt* yakıt tüketen 100 PS 1.4-lt. i-VTEC motoru, performansını yukarılara taşırken, 125gr/km’lik emisyon değeriyle karbondioksit emisyonlarında da ciddi oranda düşüş sağlıyor. Yeni Jazz’ın sürücüyü vites değişimi için en uygun zaman konusunda yönlendirerek yakıt tasarrufu sağlayan manuel vitesli modellerde bulunan Vites Geçiş Uyarı Lambası (SIL), ile yakıt tüketimini azaltmak isteyen müşterilerin beklentilerini karşılamak üzere dizayn edildi.

    Güvenlik

    İçiniz rahat olsun Yeni Jazz Euro NCAP’tan 5 yıldız’a layık görüldü.

    Hayatın her anında kendini güvende hissetmek isteyenler… Yeni Jazz kesinlikle sizin için yaratılmış! Jazz’ın Gelişmiş Uyumluluk Teknolojisi (ACE) gövde yapısı, Araç Denge Kontrol Sistemi (VSA), Elektronik Fren Gücü Dağılımı Sistemi (EBD), ABS, acil durum fren desteği (Brake Assist), ISOFIX çocuk koltuğu bağlantı noktaları, güvenlik alarmı, immobilizer ve sürüşü kolaylaştıran Elektrik Kontrollü Direksiyon Sistemi (EPS) yolculuğunuza güvenlik katıyor.

    Yeni Jazz’da tüm yolcuların güvenliğini sağlayan 8 hava yastığı, aktif ön koltuk kafalıklar ve çift kademe ön-gergili ön koltuk emniyet kemerleri de standart olarak sunuluyor

    Sihirli Koltuklar artık arkaya yatırılabiliyor.

    Bir önceki Jazz modelinin yenilikçi “Sihirli” koltuklarının popülerliği ortadayken, Honda’nın yeni modelinde de benzer bir düzenlemeye gitmiş olmasına şaşmamalı; Bundan böyle, arka koltukları yatırmak için ön koltukları öne çekme derdi yok. Aksine, koltuk arkasına neredeyse sıfır olan koltuk başlıkları sayesinde, 2:1 bölünmüş arka koltuklar, en geriye yatık hallerinde bile, ön koltuklara değmiyor ve tek hareketle yatırılabiliyor! Yeni Jazz’ın arka koltukları, yolcuların konforunu arttırmak üzere sırt bölgesi arkaya ayarlanma özelliği ile donatılırken, birçok farklı kombinasyon ile değişik boyut ve hacimlerdeki yüklerin kolayca taşınabilmesine olanak sağlayan sihirli koltuk özelliğinden taviz verilmiyor. Honda Jazz’ın sihirli arka koltukları basit bir işlem ile 60:40 oranında yatırılabilirken, bagaj bölmesinde düz bir zemin elde ediliyor. Jazz böylece 399 litrelik geniş bagaj hacmini, 883 litreye yükseltmiş oluyor. Ayrıca 60:40 bölünebilen koltuk tabanları kaldırılıp sırt bölgesine kilitlenerek bagaj bölümüne sığmayacak kadar uzun objelerin arka koltuk bölgesinde kolayca taşınabilmesi mümkün oluyor.


    full cvt=45.000tl
    full manuel=42.980tl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4_7

    hondaların hepsi gibi kendini kanıtlamış bir model jazz diyince kırılmayın teyzem geliyor aklıma son 5 6 senedir kullanıyor gayet memnun biraz parçaları pahalıymış ama siz sıfır alacağınızdan böyle bir problem olacağını sanmıyorum 1.4 motor 100 ps kasayı kaldırıyor ama sollamalarda sıkıntı çıkartabilir ama şehir içi için güzel bir araç olduğunu düşünüyorum

    Evet şehir içi, ekonomi, eşimin de kullanacak olması ve güvenlik. Artık bayi vardı yoktu önemsemiyorum. Fordtaki elemana diyorum getirt güvenlik paketli arabayı alayım getirtemem diyor. Müşteri hizmetlerine açıyorum niye getirtemez diyorum, getirtir diyor. Çok sinirlendim.
  • aranızla rezil olmayın ben 50 bin para vericem birde beyimin keyfinimi dinleyeceğim çok büyük saygısızlık elindeki arabayı satıp kurtulma derdindedin o arkadaş
    Eşiniz son derece rahat kullanır japon araçları (özellikle mazda)sorunsuzluklarıyla bilinirler şehir içinde sizi oldukça tatmin edecektir eşiniz kullanmak istediğinde zorluk çekmeyecektir(insan bazen yolcu koltuğuna oturup birazda ben yayılayım istiyor )Aile aracı olarak doğru bir tercih olacağını düşünüyorum sormak istediğiniz ne varsa seve seve elimden geldiğince yardımcı olur ve bundanda mutlu olurum ayrıca bir iöceki mesajınızda kızacaksınız demişsiniz niye kızalım bu forumun amacı bu değil mi zaten?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4_7

    aranızla rezil olmayın ben 50 bin para vericem birde beyimin keyfinimi dinleyeceğim çok büyük saygısızlık elindeki arabayı satıp kurtulma derdindedin o arkadaş
    Eşiniz son derece rahat kullanır japon araçları (özellikle mazda)sorunsuzluklarıyla bilinirler şehir içinde sizi oldukça tatmin edecektir eşiniz kullanmak istediğinde zorluk çekmeyecektir(insan bazen yolcu koltuğuna oturup birazda ben yayılayım istiyor )Aile aracı olarak doğru bir tercih olacağını düşünüyorum sormak istediğiniz ne varsa seve seve elimden geldiğince yardımcı olur ve bundanda mutlu olurum ayrıca bir iöceki mesajınızda kızacaksınız demişsiniz niye kızalım bu forumun amacı bu değil mi zaten?

    Teşekkürler :) Peki cvt mi önerirsiniz yoksa manuel mi? Manuel alsak daha ekonomik olmaz mı? Aslına bana kalırsa rahatlık için CVT alacam ama onun fiyatı 45.000 tl. Aynı paraya yeni opel astra enjoy plus alınıyor. Diyeceksiniz neden almıyorsun. İlk yazıda da belirttiğim gibi bi kısmı peşin bi kısmı kredili alacağım için en fazla, yani zorlasam 43000' e zorlayabiliyorum. Hem planım ilerde belki daha iyi bir araba almak isteyecem ama kendime :D:D Bunu küçük, ekonomik rahat kullanım açısından almak istiyorumki eşim laf etmesin ilerde. Geleceğe yatırım yani :D




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.