Şimdi Ara

2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
58
Cevap
3
Favori
22.518
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    a pardon doğru ya bunlar rakip firma filan değil zaten toyota ayrı bir kulvardaydı karşılaştırmak ne haddimize? gir sanayiye tabelada bir tane toyota amblemli özel servis varmı? imkanı yok sorun vermez arıza vermez ohooo.... bencede komik oluyor...

    Ben 34 yaşıma kadar 4 tane Toyota değiştirdim hiç bir sorun yaşamadım citroen le kendim de sorun yaşadım diğer fransız markalariyla sıkıntı yaşayanlarda duydum. Şimdi ben kendi tecrübemi yazdığıma göre komik bulup bulmamanız beni zerre kadar ilgilendirmiyor! Fanatikliği bırakın. Arkadaş zaten yazmış iki senelik araç yıpranmaya başlamış. Benim c3ünde ön takımda sıkıntı vardı 2012 c3tw de sıkıntı yapmış, gelip bana fransız övmeyin narin araçlar kabul edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    arkadaş kusura bakma sen yalan söylüyorsun. 80 binde fransız tenekesi motor indirmiş turbo dağıtmış enjektör ucurmuş zibilyon tane elektronik hata vermş ecusuna virus bulaşmış yakıt pomposı içine vermiş olmalıydı.

    hiç yakıştıramadım fransıza sorunsuz diyerek tüm forumcuları yalancılıkla suçluyorsun.... üstelik toyota sorunsuz ağacılarıda cok kırdın şimdi....


    şaka bir yana 2008 yılında aldığım dizel c4 halen standart bakım dışında 5 kuruş harcatmadı.. sanırım benimki de sizinkide berlinde tasarlanmış japonyada montajlanmış....

    Iki senelik aracta değişen ve yipranan yerleri yazmış arkadaş, inceleme için ayrıca kendisine teşekkür ederim ama 2006 c3 kullanıp sanayiden çıkamadığım ve iç aksamının emsallerine göre berbat kalitede olduğunu gördükten sonra bi daha fransız almam kimsede gelip sorunsuzluk konusunda toyotayla karşılaştırmasın komik oluyor.

    Şu anda Citroen'in Premium serisi Ds modelleri varken. Tasarım anlamında Toyota'dan bir kaç asır daha modern iken, motor olarak hemen hemen Toyota'nın motoruna göre 2 kat daha performanslı ve aynı derece tasarruflu bir motoru varken bence de Citroen Toyota ile kıyaslanamaz... Toyota'nın Toyota markasına %50 geri kalan herşeyine de %50 para veriliyor. Yazık...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    arkadaş kusura bakma sen yalan söylüyorsun. 80 binde fransız tenekesi motor indirmiş turbo dağıtmış enjektör ucurmuş zibilyon tane elektronik hata vermş ecusuna virus bulaşmış yakıt pomposı içine vermiş olmalıydı.

    hiç yakıştıramadım fransıza sorunsuz diyerek tüm forumcuları yalancılıkla suçluyorsun.... üstelik toyota sorunsuz ağacılarıda cok kırdın şimdi....


    şaka bir yana 2008 yılında aldığım dizel c4 halen standart bakım dışında 5 kuruş harcatmadı.. sanırım benimki de sizinkide berlinde tasarlanmış japonyada montajlanmış....

    Iki senelik aracta değişen ve yipranan yerleri yazmış arkadaş, inceleme için ayrıca kendisine teşekkür ederim ama 2006 c3 kullanıp sanayiden çıkamadığım ve iç aksamının emsallerine göre berbat kalitede olduğunu gördükten sonra bi daha fransız almam kimsede gelip sorunsuzluk konusunda toyotayla karşılaştırmasın komik oluyor.

    Şu anda Citroen'in Premium serisi Ds modelleri varken. Tasarım anlamında Toyota'dan bir kaç asır daha modern iken, motor olarak hemen hemen Toyota'nın motoruna göre 2 kat daha performanslı ve aynı derece tasarruflu bir motoru varken bence de Citroen Toyota ile kıyaslanamaz... Toyota'nın Toyota markasına %50 geri kalan herşeyine de %50 para veriliyor. Yazık...

    Ds4 iş arkadaşımda var cam açma tuşu kırıldığı için tornavida sokup açıp kapatıyor... Size premium ds serinizle mutluluklar ben almayayım... Tüm dünyaya satış yapan bi otomotiv devini avrupa dışına çıkmamış bi markayla kıyaslıyorsunuz, işte toyota nın diğer % 50si de bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    arkadaş kusura bakma sen yalan söylüyorsun. 80 binde fransız tenekesi motor indirmiş turbo dağıtmış enjektör ucurmuş zibilyon tane elektronik hata vermş ecusuna virus bulaşmış yakıt pomposı içine vermiş olmalıydı.

    hiç yakıştıramadım fransıza sorunsuz diyerek tüm forumcuları yalancılıkla suçluyorsun.... üstelik toyota sorunsuz ağacılarıda cok kırdın şimdi....


    şaka bir yana 2008 yılında aldığım dizel c4 halen standart bakım dışında 5 kuruş harcatmadı.. sanırım benimki de sizinkide berlinde tasarlanmış japonyada montajlanmış....

    Iki senelik aracta değişen ve yipranan yerleri yazmış arkadaş, inceleme için ayrıca kendisine teşekkür ederim ama 2006 c3 kullanıp sanayiden çıkamadığım ve iç aksamının emsallerine göre berbat kalitede olduğunu gördükten sonra bi daha fransız almam kimsede gelip sorunsuzluk konusunda toyotayla karşılaştırmasın komik oluyor.

    Şu anda Citroen'in Premium serisi Ds modelleri varken. Tasarım anlamında Toyota'dan bir kaç asır daha modern iken, motor olarak hemen hemen Toyota'nın motoruna göre 2 kat daha performanslı ve aynı derece tasarruflu bir motoru varken bence de Citroen Toyota ile kıyaslanamaz... Toyota'nın Toyota markasına %50 geri kalan herşeyine de %50 para veriliyor. Yazık...

    Ds4 iş arkadaşımda var cam açma tuşu kırıldığı için tornavida sokup açıp kapatıyor... Size premium ds serinizle mutluluklar ben almayayım... Tüm dünyaya satış yapan bi otomotiv devini avrupa dışına çıkmamış bi markayla kıyaslıyorsunuz, işte toyota nın diğer % 50si de bu.

    Cam açma tuşu kırılmasıyla Citroen'i değerlendirmenizden; Toyota'yı dünya devi yapmanızın ne kadar gerçekçi olduğunu çok iyi anlıyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    arkadaş kusura bakma sen yalan söylüyorsun. 80 binde fransız tenekesi motor indirmiş turbo dağıtmış enjektör ucurmuş zibilyon tane elektronik hata vermş ecusuna virus bulaşmış yakıt pomposı içine vermiş olmalıydı.

    hiç yakıştıramadım fransıza sorunsuz diyerek tüm forumcuları yalancılıkla suçluyorsun.... üstelik toyota sorunsuz ağacılarıda cok kırdın şimdi....


    şaka bir yana 2008 yılında aldığım dizel c4 halen standart bakım dışında 5 kuruş harcatmadı.. sanırım benimki de sizinkide berlinde tasarlanmış japonyada montajlanmış....

    Iki senelik aracta değişen ve yipranan yerleri yazmış arkadaş, inceleme için ayrıca kendisine teşekkür ederim ama 2006 c3 kullanıp sanayiden çıkamadığım ve iç aksamının emsallerine göre berbat kalitede olduğunu gördükten sonra bi daha fransız almam kimsede gelip sorunsuzluk konusunda toyotayla karşılaştırmasın komik oluyor.

    Şu anda Citroen'in Premium serisi Ds modelleri varken. Tasarım anlamında Toyota'dan bir kaç asır daha modern iken, motor olarak hemen hemen Toyota'nın motoruna göre 2 kat daha performanslı ve aynı derece tasarruflu bir motoru varken bence de Citroen Toyota ile kıyaslanamaz... Toyota'nın Toyota markasına %50 geri kalan herşeyine de %50 para veriliyor. Yazık...

    Ds4 iş arkadaşımda var cam açma tuşu kırıldığı için tornavida sokup açıp kapatıyor... Size premium ds serinizle mutluluklar ben almayayım... Tüm dünyaya satış yapan bi otomotiv devini avrupa dışına çıkmamış bi markayla kıyaslıyorsunuz, işte toyota nın diğer % 50si de bu.

    Cam açma tuşu kırılmasıyla Citroen'i değerlendirmenizden; Toyota'yı dünya devi yapmanızın ne kadar gerçekçi olduğunu çok iyi anlıyorum...

    Citroen i değil premium dediğiniz ds4 ü değerlendirdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    arkadaş kusura bakma sen yalan söylüyorsun. 80 binde fransız tenekesi motor indirmiş turbo dağıtmış enjektör ucurmuş zibilyon tane elektronik hata vermş ecusuna virus bulaşmış yakıt pomposı içine vermiş olmalıydı.

    hiç yakıştıramadım fransıza sorunsuz diyerek tüm forumcuları yalancılıkla suçluyorsun.... üstelik toyota sorunsuz ağacılarıda cok kırdın şimdi....


    şaka bir yana 2008 yılında aldığım dizel c4 halen standart bakım dışında 5 kuruş harcatmadı.. sanırım benimki de sizinkide berlinde tasarlanmış japonyada montajlanmış....

    Iki senelik aracta değişen ve yipranan yerleri yazmış arkadaş, inceleme için ayrıca kendisine teşekkür ederim ama 2006 c3 kullanıp sanayiden çıkamadığım ve iç aksamının emsallerine göre berbat kalitede olduğunu gördükten sonra bi daha fransız almam kimsede gelip sorunsuzluk konusunda toyotayla karşılaştırmasın komik oluyor.

    Şu anda Citroen'in Premium serisi Ds modelleri varken. Tasarım anlamında Toyota'dan bir kaç asır daha modern iken, motor olarak hemen hemen Toyota'nın motoruna göre 2 kat daha performanslı ve aynı derece tasarruflu bir motoru varken bence de Citroen Toyota ile kıyaslanamaz... Toyota'nın Toyota markasına %50 geri kalan herşeyine de %50 para veriliyor. Yazık...

    Ds4 iş arkadaşımda var cam açma tuşu kırıldığı için tornavida sokup açıp kapatıyor... Size premium ds serinizle mutluluklar ben almayayım... Tüm dünyaya satış yapan bi otomotiv devini avrupa dışına çıkmamış bi markayla kıyaslıyorsunuz, işte toyota nın diğer % 50si de bu.

    Cam açma tuşu kırılmasıyla Citroen'i değerlendirmenizden; Toyota'yı dünya devi yapmanızın ne kadar gerçekçi olduğunu çok iyi anlıyorum...

    Citroen i değil premium dediğiniz ds4 ü değerlendirdim.

    Benim şu anda kullandığım araç Ds4. Dsport dizel. 40 bin km'de. Aracımla ilgili şimdiye kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Daha önce 2005 model c4 150 bin km kullandım. İlk sahibiydim ve aracı bakım dışında servise götürmedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: loutrec_

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    arkadaş kusura bakma sen yalan söylüyorsun. 80 binde fransız tenekesi motor indirmiş turbo dağıtmış enjektör ucurmuş zibilyon tane elektronik hata vermş ecusuna virus bulaşmış yakıt pomposı içine vermiş olmalıydı.

    hiç yakıştıramadım fransıza sorunsuz diyerek tüm forumcuları yalancılıkla suçluyorsun.... üstelik toyota sorunsuz ağacılarıda cok kırdın şimdi....


    şaka bir yana 2008 yılında aldığım dizel c4 halen standart bakım dışında 5 kuruş harcatmadı.. sanırım benimki de sizinkide berlinde tasarlanmış japonyada montajlanmış....

    Iki senelik aracta değişen ve yipranan yerleri yazmış arkadaş, inceleme için ayrıca kendisine teşekkür ederim ama 2006 c3 kullanıp sanayiden çıkamadığım ve iç aksamının emsallerine göre berbat kalitede olduğunu gördükten sonra bi daha fransız almam kimsede gelip sorunsuzluk konusunda toyotayla karşılaştırmasın komik oluyor.

    Şu anda Citroen'in Premium serisi Ds modelleri varken. Tasarım anlamında Toyota'dan bir kaç asır daha modern iken, motor olarak hemen hemen Toyota'nın motoruna göre 2 kat daha performanslı ve aynı derece tasarruflu bir motoru varken bence de Citroen Toyota ile kıyaslanamaz... Toyota'nın Toyota markasına %50 geri kalan herşeyine de %50 para veriliyor. Yazık...

    Ds4 iş arkadaşımda var cam açma tuşu kırıldığı için tornavida sokup açıp kapatıyor... Size premium ds serinizle mutluluklar ben almayayım... Tüm dünyaya satış yapan bi otomotiv devini avrupa dışına çıkmamış bi markayla kıyaslıyorsunuz, işte toyota nın diğer % 50si de bu.

    Cam açma tuşu kırılmasıyla Citroen'i değerlendirmenizden; Toyota'yı dünya devi yapmanızın ne kadar gerçekçi olduğunu çok iyi anlıyorum...

    Citroen i değil premium dediğiniz ds4 ü değerlendirdim.

    Benim şu anda kullandığım araç Ds4. Dsport dizel. 40 bin km'de. Aracımla ilgili şimdiye kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Daha önce 2005 model c4 150 bin km kullandım. İlk sahibiydim ve aracı bakım dışında servise götürmedim.

    Alıntıları Göster
    Geçenler showroomda bu araca bindim. Sürücü oturma pozisyonu ve Zenith camın getirdiği ferahlık çok hoşuma gitti. Bagaj hacmi de sınıfına göre iyiydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    Geçenler showroomda bu araca bindim. Sürücü oturma pozisyonu ve Zenith camın getirdiği ferahlık çok hoşuma gitti. Bagaj hacmi de sınıfına göre iyiydi.

    Alıntıları Göster
    Güzel,faydalı ve C3'ü alım alternatifleri arasında değerlendirmeyenler için bile,okuduktan sonra düşünülebilir dedirten bir inceleme.

    Eline sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    a pardon doğru ya bunlar rakip firma filan değil zaten toyota ayrı bir kulvardaydı karşılaştırmak ne haddimize? gir sanayiye tabelada bir tane toyota amblemli özel servis varmı? imkanı yok sorun vermez arıza vermez ohooo.... bencede komik oluyor...

    Ben 34 yaşıma kadar 4 tane Toyota değiştirdim hiç bir sorun yaşamadım citroen le kendim de sorun yaşadım diğer fransız markalariyla sıkıntı yaşayanlarda duydum. Şimdi ben kendi tecrübemi yazdığıma göre komik bulup bulmamanız beni zerre kadar ilgilendirmiyor! Fanatikliği bırakın. Arkadaş zaten yazmış iki senelik araç yıpranmaya başlamış. Benim c3ünde ön takımda sıkıntı vardı 2012 c3tw de sıkıntı yapmış, gelip bana fransız övmeyin narin araçlar kabul edin.

    şikayet var sitesine bakınca toyota son 1 yılda 300 kusur sıkayet... citroen 152 şikayet. bence toyotayı citroenle kıyaslamak cidden haksızlık.

    son 6 senedir kullandığım citroen c4 ümü yağ filtre fren balatası lastik dışında kuruş masraf yapmadım.

    şimdi sizmi citroen kullandınız? ben mi halen kullanıyorum? fanatiklik yapmayalım lütfen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-38F9BBB0B

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    a pardon doğru ya bunlar rakip firma filan değil zaten toyota ayrı bir kulvardaydı karşılaştırmak ne haddimize? gir sanayiye tabelada bir tane toyota amblemli özel servis varmı? imkanı yok sorun vermez arıza vermez ohooo.... bencede komik oluyor...

    Ben 34 yaşıma kadar 4 tane Toyota değiştirdim hiç bir sorun yaşamadım citroen le kendim de sorun yaşadım diğer fransız markalariyla sıkıntı yaşayanlarda duydum. Şimdi ben kendi tecrübemi yazdığıma göre komik bulup bulmamanız beni zerre kadar ilgilendirmiyor! Fanatikliği bırakın. Arkadaş zaten yazmış iki senelik araç yıpranmaya başlamış. Benim c3ünde ön takımda sıkıntı vardı 2012 c3tw de sıkıntı yapmış, gelip bana fransız övmeyin narin araçlar kabul edin.

    şikayet var sitesine bakınca toyota son 1 yılda 300 kusur sıkayet... citroen 152 şikayet. bence toyotayı citroenle kıyaslamak cidden haksızlık.

    son 6 senedir kullandığım citroen c4 ümü yağ filtre fren balatası lastik dışında kuruş masraf yapmadım.

    şimdi sizmi citroen kullandınız? ben mi halen kullanıyorum? fanatiklik yapmayalım lütfen...

    Alıntıları Göster
    Ha gayret 100 bin km. olacak. 100 bin km. incelemesini de bekleriz. Ellerinize sağlık güzel inceleme için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-38F9BBB0B

    quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo


    quote:

    Orijinalden alıntı: sonofisiris

    a pardon doğru ya bunlar rakip firma filan değil zaten toyota ayrı bir kulvardaydı karşılaştırmak ne haddimize? gir sanayiye tabelada bir tane toyota amblemli özel servis varmı? imkanı yok sorun vermez arıza vermez ohooo.... bencede komik oluyor...

    Ben 34 yaşıma kadar 4 tane Toyota değiştirdim hiç bir sorun yaşamadım citroen le kendim de sorun yaşadım diğer fransız markalariyla sıkıntı yaşayanlarda duydum. Şimdi ben kendi tecrübemi yazdığıma göre komik bulup bulmamanız beni zerre kadar ilgilendirmiyor! Fanatikliği bırakın. Arkadaş zaten yazmış iki senelik araç yıpranmaya başlamış. Benim c3ünde ön takımda sıkıntı vardı 2012 c3tw de sıkıntı yapmış, gelip bana fransız övmeyin narin araçlar kabul edin.

    şikayet var sitesine bakınca toyota son 1 yılda 300 kusur sıkayet... citroen 152 şikayet. bence toyotayı citroenle kıyaslamak cidden haksızlık.

    son 6 senedir kullandığım citroen c4 ümü yağ filtre fren balatası lastik dışında kuruş masraf yapmadım.

    şimdi sizmi citroen kullandınız? ben mi halen kullanıyorum? fanatiklik yapmayalım lütfen...

    Alıntıları Göster
    arkadaşınız cam acma tuşunu değiştirmek yerine tornavidayla devam ediyorsa tez zamanda at arabasına gecsin.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2688318/toyota-cd-radyosu-bozuldu/mdpv6

    bu şikayeti yazan kişiyede sizin arkadaşın mantıktan

    saz ekibi önermeli. bagajda taşışın lazım olunca kabine alır.

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)




  • Fanatiklik yapacak bi durum yok, Toyota yla ilgili şikayetlere bakın genelde servis kaynaklıdır. Evet ben citroen kullandım sadece 7 ay süren bi maceram oldu. Macera diyorum çünkü motor arızası yüzünden yolda beni geçen kamyonlar, 1 kere sollamada atlattığım ciddi tehlike, sanayide geçirdiğim zamanlar, hatta sayayım neler oldu: Sol kapı içindeki motor değişti, dijital gösterge sabit kaldığı için hız ölçüm motoru değişti, ön takımda sıkıntı vardı en ufak bozuk yolda zangır zungur ötüyordu yeter artık dedim değiştirmedim, Sürücü koltuğunun altındaki plastik o kadar adiydiki çatlamıştı, vites kolunun etrafındaki siyah plastiğe lanet olsun dört tane tırnakla tutturulmuş sürekli yerinden çıkıyordu... Ben maddi sıkıntıya düştüğüm bi dönemde bu aracı aldım ama bi daha Allah göstermesin. Siz memnunsanız kullanmaya devam edin, ben araba alacak olursam değil citroen hiç bi fransız markanın önünden geçmem. Siz sabaha kadar burada övebilirsiniz başka bişey yazma gereği duymuyorum. iyi günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: macropolo

    Fanatiklik yapacak bi durum yok, Toyota yla ilgili şikayetlere bakın genelde servis kaynaklıdır. Evet ben citroen kullandım sadece 7 ay süren bi maceram oldu. Macera diyorum çünkü motor arızası yüzünden yolda beni geçen kamyonlar, 1 kere sollamada atlattığım ciddi tehlike, sanayide geçirdiğim zamanlar, hatta sayayım neler oldu: Sol kapı içindeki motor değişti, dijital gösterge sabit kaldığı için hız ölçüm motoru değişti, ön takımda sıkıntı vardı en ufak bozuk yolda zangır zungur ötüyordu yeter artık dedim değiştirmedim, Sürücü koltuğunun altındaki plastik o kadar adiydiki çatlamıştı, vites kolunun etrafındaki siyah plastiğe lanet olsun dört tane tırnakla tutturulmuş sürekli yerinden çıkıyordu... Ben maddi sıkıntıya düştüğüm bi dönemde bu aracı aldım ama bi daha Allah göstermesin. Siz memnunsanız kullanmaya devam edin, ben araba alacak olursam değil citroen hiç bi fransız markanın önünden geçmem. Siz sabaha kadar burada övebilirsiniz başka bişey yazma gereği duymuyorum. iyi günler.
    Harika paylaşım teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxplosive

    Harika paylaşım teşekkürler

    Alıntıları Göster
    önceki kasayla şimdikini kıyaslamak hangi aklın eseridir?

    bırakın bu genellemeleri. sizin gibiler yüzünden 1.6 dizel benzinli corolla civic astra focus golfte tutuklu kaldık.

    isterseniz şuraya yarisle ilgili sayfalarca sikayet yazayım size.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-38F9BBB0B

    önceki kasayla şimdikini kıyaslamak hangi aklın eseridir?

    bırakın bu genellemeleri. sizin gibiler yüzünden 1.6 dizel benzinli corolla civic astra focus golfte tutuklu kaldık.

    isterseniz şuraya yarisle ilgili sayfalarca sikayet yazayım size.
    Daha önce bende inceleme yapmıştım. Sanırım 2 yada 3 sene oluuyor. Aşağı yukarı sizin yazdıklarınızı yazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    Daha önce bende inceleme yapmıştım. Sanırım 2 yada 3 sene oluuyor. Aşağı yukarı sizin yazdıklarınızı yazdım.
    Merhaba arkadaşlar,
    89 bin km'de iken ön sol rotbaşı boşluk yapmaya başlamıştı. Orjinal rotbaşına elveda diyerek yansanayi takıldı. Sağ rotbaşı boşluk yapmaya başlayınca her ikisinde takım olarak orjinal değiştireceğim.

    Bu arada önemsiz gelebilir ama ufak bir detay vermeyi istiyorum size.
    Aracımın fabrika çıkış tarafından GE Electronics marka GE1056F kodlu ön farlara (farların markası VALEO'dur) takılan orjinal turuncu sinyal lambasını 90 bin km'ye kadar hiç sökmemiştim, boya dökülmeye başlayınca, aşağıdaki gösterdiğim gibi ön far tabanındaki boya kalıntıları oluştuğunu fark ettim. GE Electronics gibi koskoca firmadan böylesini beklemezdim açıkcası. Boyası kolayca dökülebilen çin malı sinyallerinden farkı yok.
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Sinyal ampülleri söktüğümde aşağıdaki gibi haldeydi. Osram marka yeni sinyalleri 5 tl ye alarak değiştirdim. Aracın ön farları tabanındaki boya kalıntılarını bir ara hava tutacağım.
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Ayrıca konuyu güncelleyerek ilk mesajın en üstünda değişen parçaların tablosunu hazırlayarak ekleme yapıldı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    Merhaba arkadaşlar,
    89 bin km'de iken ön sol rotbaşı boşluk yapmaya başlamıştı. Orjinal rotbaşına elveda diyerek yansanayi takıldı. Sağ rotbaşı boşluk yapmaya başlayınca her ikisinde takım olarak orjinal değiştireceğim.

    Bu arada önemsiz gelebilir ama ufak bir detay vermeyi istiyorum size.
    Aracımın fabrika çıkış tarafından GE Electronics marka GE1056F kodlu ön farlara (farların markası VALEO'dur) takılan orjinal turuncu sinyal lambasını 90 bin km'ye kadar hiç sökmemiştim, boya dökülmeye başlayınca, aşağıdaki gösterdiğim gibi ön far tabanındaki boya kalıntıları oluştuğunu fark ettim. GE Electronics gibi koskoca firmadan böylesini beklemezdim açıkcası. Boyası kolayca dökülebilen çin malı sinyallerinden farkı yok.
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Sinyal ampülleri söktüğümde aşağıdaki gibi haldeydi. Osram marka yeni sinyalleri 5 tl ye alarak değiştirdim. Aracın ön farları tabanındaki boya kalıntılarını bir ara hava tutacağım.
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Ayrıca konuyu güncelleyerek ilk mesajın en üstünda değişen parçaların tablosunu hazırlayarak ekleme yapıldı.

    Alıntıları Göster
    13/05/2015 tarihinde yaptığım uzun yoldan sonra eve dönerken arabayı stop etmeden önce bekletirken ön sol park ampülü yanmadığını fark ettim. Neyse ki bagajda yedek ampül vardi onla değiştireyim dedim. Değiştirince yanmadı, sağlam olan ön sağdaki park ampül ile yer değiştirdim yine yanmadı. Park ampülün yuvasını falan kontrol ettim bir sorun görünmüyordu. Sigorta atmıştır diye kullanım klavuzundaki sigorta tablosuna inceledim, işin ilginç tarafı ön uzun/kısa ve gündüz farların (ne hikmetse aracımda gündüz farı yok) sigortası varken park ampüller için sigortası yok . Kafayı yedim. 14/05/2015 sabahinda hemen özel servise gittim. Lexia ile BSI (aksesuar beyni) taraması yaptırdım. Aşağıdaki resimdeki görüleceği üzere 2 tane hata çıktı. Bir tanesi arka plaka lambaları led yaptığım için onun verdiği hata. Diğeri de C98B kodlu hata, açıklama olarak Elektronik Birleşik Sigorta Ünitesi: Sol ön park lambası arızası diye hata verilmiş. Motor sigorta ünitesine ayrıntılı incelememiz sonucunda acı bir tablo ortaya çıktı. Aşağıdaki resimlerdeki gözüktüğü gibi soketler yanmış , 2 tane pinler kopmuş. Servisteki elemanın dediğine göre nem kapmış.Sıfır sigorta tablosu 6500HV parça kodu, fiyati da 210 liraya yedek parçacıdan şipariş ettirip BSM ünitesini kendim değiştirdim.

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)







    Değişim Aşaması

    Yeni BSM ünitemiz

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    İlk önce akü + kutupbaşını sökerek işlemlere başladım. sigorta kutusunu kapaği açarak hasar gören fişini çıkarak, içinde kalan pini cımbız yardımıyla çıkardım ardından plastik fırça ile temizlik yaptım (yukarıdaki bahsettiğim temizleyici spreyi almayı fırsat bulamadım) fişin bu halini geldi sıfır gibi olmuş sayılır. Spreyi aldıktan sonra tekrar ayrıntılı olarak temizleyeceğim ilerde.




    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Sigorta kutusuna bağlı bütün fişleri çıkardıktan sonra alttaki 13'luk somunu lokma ile çıkardım, etrafındaki tırnakları düz tornavidayla çıkardım. Ne göreyim ilk defa böyle altındaki saklanan kocaman sigortaları gün yüzüne çıktı. Sanırım ana sigorta paneli. Altındaki ana sigortanın aralarında 80 amperlik sigorta bile varmış Kullanım klavuzunda bile yazmıyordu. Oldukça gizli bir yerde. Altındaki sigorta paneli üstteki sigorta paneline 2 tırnakla oturulmuş onları tornavidayla çıkararak ayırdım.

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)




    Yeni sigorta paneli altındaki ana sigorta panelini tırnakla oturularak kutuya yerleştirdim ve somunu sıktım. Fişleri taktım.

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Veee mutlu son.. Artık ön sol park lambam yanıyor

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Eski sigorta panelimiz artık yedek sigortalarim oldu bedavadan :)

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    13/05/2015 tarihinde yaptığım uzun yoldan sonra eve dönerken arabayı stop etmeden önce bekletirken ön sol park ampülü yanmadığını fark ettim. Neyse ki bagajda yedek ampül vardi onla değiştireyim dedim. Değiştirince yanmadı, sağlam olan ön sağdaki park ampül ile yer değiştirdim yine yanmadı. Park ampülün yuvasını falan kontrol ettim bir sorun görünmüyordu. Sigorta atmıştır diye kullanım klavuzundaki sigorta tablosuna inceledim, işin ilginç tarafı ön uzun/kısa ve gündüz farların (ne hikmetse aracımda gündüz farı yok) sigortası varken park ampüller için sigortası yok . Kafayı yedim. 14/05/2015 sabahinda hemen özel servise gittim. Lexia ile BSI (aksesuar beyni) taraması yaptırdım. Aşağıdaki resimdeki görüleceği üzere 2 tane hata çıktı. Bir tanesi arka plaka lambaları led yaptığım için onun verdiği hata. Diğeri de C98B kodlu hata, açıklama olarak Elektronik Birleşik Sigorta Ünitesi: Sol ön park lambası arızası diye hata verilmiş. Motor sigorta ünitesine ayrıntılı incelememiz sonucunda acı bir tablo ortaya çıktı. Aşağıdaki resimlerdeki gözüktüğü gibi soketler yanmış , 2 tane pinler kopmuş. Servisteki elemanın dediğine göre nem kapmış.Sıfır sigorta tablosu 6500HV parça kodu, fiyati da 210 liraya yedek parçacıdan şipariş ettirip BSM ünitesini kendim değiştirdim.

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)







    Değişim Aşaması

    Yeni BSM ünitemiz

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    İlk önce akü + kutupbaşını sökerek işlemlere başladım. sigorta kutusunu kapaği açarak hasar gören fişini çıkarak, içinde kalan pini cımbız yardımıyla çıkardım ardından plastik fırça ile temizlik yaptım (yukarıdaki bahsettiğim temizleyici spreyi almayı fırsat bulamadım) fişin bu halini geldi sıfır gibi olmuş sayılır. Spreyi aldıktan sonra tekrar ayrıntılı olarak temizleyeceğim ilerde.




    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Sigorta kutusuna bağlı bütün fişleri çıkardıktan sonra alttaki 13'luk somunu lokma ile çıkardım, etrafındaki tırnakları düz tornavidayla çıkardım. Ne göreyim ilk defa böyle altındaki saklanan kocaman sigortaları gün yüzüne çıktı. Sanırım ana sigorta paneli. Altındaki ana sigortanın aralarında 80 amperlik sigorta bile varmış Kullanım klavuzunda bile yazmıyordu. Oldukça gizli bir yerde. Altındaki sigorta paneli üstteki sigorta paneline 2 tırnakla oturulmuş onları tornavidayla çıkararak ayırdım.

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)




    Yeni sigorta paneli altındaki ana sigorta panelini tırnakla oturularak kutuya yerleştirdim ve somunu sıktım. Fişleri taktım.

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Veee mutlu son.. Artık ön sol park lambam yanıyor

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Eski sigorta panelimiz artık yedek sigortalarim oldu bedavadan :)

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    Alıntıları Göster
    An itibariyle 106.000 km oldu. Aracımda yıpranan parçaların fotoğrafları tek tek detay olarak çekip sizlerle paylaşıyorum.

    1) Ön far camlarının üst kısmında ufak ufak çatlaklar mevcut

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    2)Ön far camın bazı yerlerinde vernik atması olmuş. Her fırsatta Plastx ile sürmeme rağmen demek ki yeterince koruyamamışsım. Zımparalanıp vernik attırmak lazım. Eee araç yaşlanıyor artık yapacak birşey yok :)

    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    3)Ön konsoldaki boya dökülmesi
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    4) Janttaki boya dökülmesi
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    5) Ön Citroen krom ambleminde karıncalama ve kabarma var.
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    6) Ön silecek kollarında boya atmaya başladı.
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    7) Arka kapıların altındaki fitilin ucunda ufaktan yırtılmaya başlamış.
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)
    8) Arka 3.stopun kenarlarında pislik toplamaya başlamış.
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)

    9) Gösterge panelinin tabanında toz toplanmaya başlamış. Sanırım sıfırlama düğmesinin oldugu yerden tozlar girilmiş ve zamanla birikince ortaya çıkmış.
    2012 Citroen C3 1.4 HDI uzun dönem incelemesi (Güncel: 306.000 km)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnergyBlue -- 14 Temmuz 2015; 21:11:10 >




  • EnergyBlue kullanıcısına yanıt
    Ön konsolda ki boya dökülmesi çok kötü olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkishDrifter

    Ön konsolda ki boya dökülmesi çok kötü olmuş.
    elinize sağlık.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.