Şimdi Ara

2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.725
Cevap
41
Favori
165.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power7Gear

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    quote:

    Orijinalden alıntı: Power7Gear

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    kumho izleniminiz??

    2013 1 ay kumho taktırdım

    eski astiğim taşmış resmen
    tırtıklı asfallata ses neredeyse yok

    yumuşak asfaltta ise ses duyamıyorsunuz 2 kez kuruda kaza yapmamak için frene abandım
    abs devreye girmei.
    yeni lastik haliyle yol tutuşu ve sessizliği bu paraya göre 10 numara

    ama 2 sene sonra bunları söyleyebilir miyim bilmiyorum?

    Şu bir gerçek kış lastiklerimde kumho olacak inşallah


    Kış lastikleri için sıfır çıkma 16" Corolla kara jant almanızı tavsiye ederim. Ayrı takım yapmanız lastikler açısından da sağlıklı olacaktır.
    16" Jant + 16" lastik fiyatı da 17" lastik fiyatını toplamda geçmeyecektir.

    hocam d sınıfı araca da corolla jantı takmak benim aklıma yatmıyor en iyisi orijinali zaten ahım şahım fark yok şimdilik lastik fiyat farkında. yani en azından kumho aldığım sürece. hem lastik boyutlarını değişltirmek yol tutuşuna kesin etki edecek ben bu aracın en çok bana verdiği tepkilerin net oluşunu seviyorum(fren-gaz-viraj hakimiyeti) bu lastiklerle kendimi ri,ske atmak istemem ama tabii kararınıza da saygı duyarım

    Lastik boyutu tolerans dahilinde. Zaten makyajlı kasa Avensis'te Elegant donanımında 16" jant mevcut. Kışın geçireceğiniz bir kaç ayda bu jantın kullanılması uygun olabilir. Janttan ayrılıp tekrar tekrar takılması lastiklerin yanaklarına çok zarar veriyor. Gözle görülmeyen zararlar da dahil.

    Şahsen ben kullanıyorum. :)
    2 takım jantım var: 17 yazlık, 16 kışlık.

    peki 4 adet 16 inc jant ne kadardır?




  • Birisi Corolla'sına aracı teslim alır almaz alüminyum alaşım jant alıp çıkanları kutulayıp kenara koymuş. İnternetten o kişiden almıştım. 4 tanesi 300 TL, sıfır jant.
  • Bu arada bu jantı almamın bir diğer sebebi göbek kısmına bilezik falan filan uydurmadan hem de lastiklerin yere basma genişliğinin Toyota'nın uygun gördüğü ölçüde doğru ölçülerde olması (Yukarıda bahsettiğim araç bir önceki kasa Corolla idi, muhtemelen 2010 modeldi).
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power7Gear

    Birisi Corolla'sına aracı teslim alır almaz alüminyum alaşım jant alıp çıkanları kutulayıp kenara koymuş. İnternetten o kişiden almıştım. 4 tanesi 300 TL, sıfır jant.

    nette baktım en dandiği çelik jantların 220 tl falan açıkçası bana tuzlu geldi çelik jant bana öyle denk gelirse 4 üne 400 tl falan ancak verebilrim bu da zor bir ihtimal tabiki
  • Benim aldığım bundan ancak dediğim gibi hiç kullanılmamıştı, kullanılmışına sıcak bakmıyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-toyota-corolla-jant-2012-model-aractan-cikma-sifir-gibi-kapaklar-167094893/detay

    Arada sırada bakarsanız rastlama şansınız olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Performans bekleyen kişinin 1.6 atmosferik motorla ne işi olur Aynı şey 1.4 tsi yada 1.6 dizellle sahip d sinifi araçların bir çoğu için geçerli bana göre. Aldim arabam uçuyor, kaçiyor diyende kendini kandirir. Sonuçta veriler ortada. Yani almadan önce bilir ne beklediğini. Kendi adima performans beklentim olsaydi gider 1.6 132 hp astra alirdim (c sınıfı) ya da 1.4 tsi fr. Yok d sinifi performansli araç isteseydim cebime 130-150 nin arasi para koyup 2.0 dizel premium avensis yada 2.0 dizel passat alırdım. Sen şimdi çıkıp 1.4 tsi passat uçuyor, arabayi tutmak imkansız falan dersen ona bir şey diyemem. Bu benim fikrim.

    anlatamadım galiba ben 1.6 alıp performans beklemedim avensis ( 1.6 132 hp) ancak motorun o kasayı kaldırmadığını fark ettim. 132 hp fakat ağırlığı fazla. şöyle bir şey var ben aracı çok sıkıştırmadım yüksek devirlerde iyi diyorlar. ayrıca şimdiye kadar hiç 1.6 araç almadım almayıda düşünmüyorum şimdilik zaman neyi getirir bilinmez. 2010 passat 2.0 tdi 170 hp 350 nm 8.7 sn. 0-100 km kullandım yaklaşık 1.5 yıl biraz kaçıyordu. sonra 2010 mondeo 2.0 tdcı 130 o.v. aldım biraz hantal geldi. ( performans beklentimi anlatabilmek açısından yazdıklarım)

    İşim gereği kendimin olmayan corolla 1.6 110 hp kullanıyorum avensis 132hp den iyi kaçıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sckemn -- 27 Haziran 2014; 0:13:41 >




  • sckemn kullanıcısına yanıt
    Aslinda ayni şeyleri söylüyoruz. Perfornans için en az 2.0. Ama bütçe lazim onun içinde. Dediğim gibi ne zaman o bütçeye ulaşirsam avensise elveda der 2 0 tdi 170 bg passata merhaba derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    bu arada 170 lik passatın motoru 60000 km de garantiden değişmişti hatırlatıyımda..
  • sckemn kullanıcısına yanıt
    135 binlik passat bu nedir yaa Toyota sorunsuz deyince kizarlar birde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • www.toyotaclubtr.com
    Toyota Tüm Modeller için küçük aksesuarlar/Çin siteleri içerir/ Resimler geldi
    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=58937.0


    tatilde aracınıza çinden ufak tefek şeyler almak isterseniz konum burada alıp araca uyguladğım resimler de var konu içinde yaklaşık 2 ay siteye giremeyeceğim tatil nedeniyle...

    kazasız hayırlı keyifli sürüşler mutlu ramazanlar...




  • 5 günde 310 km yol yaptım depoyu tam bitirdim hatta biiip ses geldi araç gazdan benzine geçti. 85 tl gaz aldı gaz 2.81tl....

    1/5 şehir içi kısa mesafe kalanı en uzun 40 km lik yollardı.
    araç en az 3 kişi binildi yarısında 5 kişiydik ve çok performanslı kullandım acil işlerim vardı sadece şehir içi normal kullanıldı
    klima hiç kapanmadı

    buna rağmen 85 tl gazla 310 km gitmişim km de 26-27 kr yakmışım.


    daha ne olsun diyorum memur modunda 100-110 gitsem varın siz düşünün cliolarla yarışabilirim buna eminim


    hayırlı kazasız tatiller
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    5 günde 310 km yol yaptım depoyu tam bitirdim hatta biiip ses geldi araç gazdan benzine geçti. 85 tl gaz aldı gaz 2.81tl....

    1/5 şehir içi kısa mesafe kalanı en uzun 40 km lik yollardı.
    araç en az 3 kişi binildi yarısında 5 kişiydik ve çok performanslı kullandım acil işlerim vardı sadece şehir içi normal kullanıldı
    klima hiç kapanmadı

    buna rağmen 85 tl gazla 310 km gitmişim km de 26-27 kr yakmışım.


    daha ne olsun diyorum memur modunda 100-110 gitsem varın siz düşünün cliolarla yarışabilirim buna eminim


    hayırlı kazasız tatiller


    Değerleriniz çok iyi hocam bende benzer sonuçlar elde ettim son dönemde. 1400 kiloluk d sinifi araç için şehir içinde 30 kuruşun alti çok iyi sonuç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beğenerek okudum, bravo...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    100 litre lpg , (255 lira) ile 1200 km yol yaptık.
    Genel olarak şehir dışı, 6.vites, 110-120 hız, araç full dolu, klima açık,
    .
    Ayrıca hız sabitleyici ile rampaya 5. Vitesde girip el gazı ile sürekli desteklenirse 4. Vitese düşmüyor, hızını muhafaza ediyor.
    .
    Bakım zamanı geldi geçti,
    baktım yağ temiz ve eksiklik yok,
    15binde yaptırırım artık, hatta 20bine kadar yolu var,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50


    100 litre lpg , (255 lira) ile 1200 km yol yaptık.
    Genel olarak şehir dışı, 6.vites, 110-120 hız, araç full dolu, klima açık,
    .
    Ayrıca hız sabitleyici ile rampaya 5. Vitesde girip el gazı ile sürekli desteklenirse 4. Vitese düşmüyor, hızını muhafaza ediyor.
    .
    Bakım zamanı geldi geçti,
    baktım yağ temiz ve eksiklik yok,
    15binde yaptırırım artık, hatta 20bine kadar yolu var,

    Lpg diye belirymetip, avensis sahibi olduğunuzu soylemeseniz, sadece 255 tl'yle 1200 km yol yaptim deseniz, dizel arabaniz var zannedebilir herkes Maşallah, dizelciyi kıskandıran tuketimi var valvematic motorun lpg ile. Bu arada bende yokuş denemesi yaptim hafta sonu. Yaklaşık % 40 eğimli 1.5 km'lik bir rampaya 2500 devir, 100 km hız ve 6. Viteste yarim gaz vererek girdim. Rampanin soninda ibre 160 oldu sonra kestim gazi. Dip gazda 180'i devirirdim diye tahmin ediyorum. Genel algının aksine, araç yokuşta gidiyor ama gaza biraz korkmadan basmak gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    arpası fazla gelen at yerinde duramaz misali rampada gaz verdikçe ileri atılıyor,
    Yeteri kadar gaz verilmezse haliyle performans düşer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maşallah arkadaşlar siz memur modunda kullanmışsınız benim değerler aracı bağırta bağırta 5 kişiyle sol şeritleri iz yaptığım değerlerdi ondan az km yaptım siz maşallah 100-110 ile çoşturmuşsunuz.

    Allah cümlemize kaza bela vermesin aracımı çok seviyorummmmmm
  • Merhaba arkadaslar, 6. Vites 300 devirdeki hizi nedir acaba avensisin? Kullananlar yardimci olabilir mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bakiyasar

    Merhaba arkadaslar, 6. Vites 300 devirdeki hizi nedir acaba avensisin? Kullananlar yardimci olabilir mi?

    110 civarında olmasi lazim 6. Vites 3000 devir. Bir ara otobana cikarsam tekrar dener yazarim sizin için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bakiyasar

    Merhaba arkadaslar, 6. Vites 300 devirdeki hizi nedir acaba avensisin? Kullananlar yardimci olabilir mi?

    düz yolda lpg li 6. vites 2100-2200 devirde 105 km civarlarında oluyor
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.