Şimdi Ara

2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi (100. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.722
Cevap
41
Favori
161.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    Lpg kullanlara önemli not.
    5 dolarlık obd okuyucu alıp ltft stft ayarlarınızı kontrol edin. Ustalar hiç biri bunu yapmıyor ve araç ya zengin karışım da çalışıp çok yakıyor ve boğuluyor. Ya da fakir karışıma düşüp performansı düşüyor subap yanması sorunlari ortaya çıkıyor.

    Benden söylemesi. Konu ile ilgili bilgi almak isterseniz toyota forumda konu var isteyene link eklerim. Araclarinizi heba etmeyin

    ltft stft ayarları bütün avensislerde aynı olmuyor mu?
    Yoksa lpg markasına göre değişiyor mu?

    Ltft stft değişkendir 2000 model sonrası tum araçlarda bu değer okunabilir. Yanlış gaz ayarıyla bu değerler bozulur ve motorda yanlış yanma meydana gelir. Lpg ayarını sadece rolantide kalibrasyon yapıp gönderen ustalar yüzünden araçlar kısa sürede subap yakıyor. Ha en dayanıklisi yine valvematik motor lakin onun da bi sınırı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Power7Gear kullanıcısına yanıt
    Tamam üstat ingilizce bilmenize çok sevindim. Arada sorarım size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    Lpg kullanlara önemli not.
    5 dolarlık obd okuyucu alıp ltft stft ayarlarınızı kontrol edin. Ustalar hiç biri bunu yapmıyor ve araç ya zengin karışım da çalışıp çok yakıyor ve boğuluyor. Ya da fakir karışıma düşüp performansı düşüyor subap yanması sorunlari ortaya çıkıyor.

    Benden söylemesi. Konu ile ilgili bilgi almak isterseniz toyota forumda konu var isteyene link eklerim. Araclarinizi heba etmeyin

    ltft stft ayarları bütün avensislerde aynı olmuyor mu?
    Yoksa lpg markasına göre değişiyor mu?

    Kendi yol ayarını yaparken çektiğim video. Bakınız farklı devir ve yüklerde ltft ve stft nasıl değişiyor. Lpg markası modeli farketmez.ben her devirde ltft stft toplamısifira yaklaştıracak ayarlar yapıyorum. Böylece lpg de neredeyse benzinle çalışır gibi performans ve benzinle çalışır gibi motor ömrünü artırmak için ayarlamalar yapıyorum. İnşallah istediğim gibi olur. Allah'in izni ile

    Amaç şu her devir ve yükte ltft stft toplamı 0a yakın olursa araç benzinde çalışıyormuş gibi en doğru yakıt karışımı yla çalışır. Hangi lpg ustası sizinle yol ayarına çıkıp bu testi yaptı?
    https://m.youtube.com/watch?v=RwOMzLBJ2as


    https://m.youtube.com/watch?v=RwOMzLBJ2as



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyzade0606 -- 31 Ocak 2016; 9:06:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tabi ki, yardımcı olmaya çalışırım.
  • Gönderdiğiniz açı değerlerini inceledim. Kamber ve kaster açıları ile ilgili bilgiler var ancak rot ayarı ile ilgili olan toe in, toe out diye geçen açı değerleri yok. Bu kaynağa yeniden ulaşıp bu bilgileri de alma şansınız var mıdır? Şimdiden teşekkürler. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Power7Gear kullanıcısına yanıt
    Bir süre pc uzağındayım. Toe değerleri değil mi tamamdır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana göndermiş olduğunuz ilk sayfanın başlığı "FRONT WHEEL ALIGNMENT" Ön Tekerlerin Ayarlanması başlığı, Toe in / out kısmı da bunun içinde yine ön teker için geçmeli ve bizim rot ayarı için kullanmış olduğumuz değerler.

    Bir de "REAR WHEEL ALIGNMENT" Arka Tekerlerir Ayarlanması başlığı olmalı. Bu başlığın altında da kamber (muhtemelen camber başlığı) ve rot (muhtemelen toe in/out başlığı) ayarları ile ilgili kısımlar olmalı. Eğer mümkünse bu kısmı da sizden alabilir miyim?

    Bizim araçlarda arkada da bu ayarlar olduğu için arka ve ön birlikte yapılması gerekiyor. Sadece önün yapılması halinde daha kötü sonuçlar ortaya çıkabilir.

    Örnek olması açısından şu sayfayı inceleyebilirsiniz: Link




  • Herkese merhaba ..

    Özellikle konuyu açan arkadaşa ve avensis sahibi olup da konuya katkı yapan herkese teşekkür ederim..

    Şu an bir araç alma arefesindeyim.

    D segmenti + LPG uyumlu + Otomatik vitesli olması ve fiyat olarak da maks. 70.000 tl olmasını istiyorum.

    Daha önce 2003 model avensis 1.6 kullandım. Benzinle kullanmıştım ve memnundum. Arkasından accord 2.0 aldım . Ondan da memnun kaldım.

    Kısacası Japonlar ilk tercihim.

    Konunun 15-20 sayfasını okudum. Ancak şu an gözlerim ağrımaya başladığı için yazmaya başladım.

    1. LPG uyum konusunda 2011-2012-2013 modellerin bir farkı var mı ? Motor olarak 1.8 yada 2.0 düşünüyorum..

    2. Donanım ve aksesuar konusunda 2011-12-13 modelle arasında ne gibi farklar var ?

    3. Otomatik vites kullanan arkadaşlar , şanzıman konusunda sıkıntı yaşadılar mı ?

    4. Buradan hareketle hangi modeli almamı önerirsiniz ?

    Zaman ayırıp cevap yazan herkese şimdiden teşekkür ederim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2601cuneyt

    Herkese merhaba ..

    Özellikle konuyu açan arkadaşa ve avensis sahibi olup da konuya katkı yapan herkese teşekkür ederim..

    Şu an bir araç alma arefesindeyim.

    D segmenti + LPG uyumlu + Otomatik vitesli olması ve fiyat olarak da maks. 70.000 tl olmasını istiyorum.

    Daha önce 2003 model avensis 1.6 kullandım. Benzinle kullanmıştım ve memnundum. Arkasından accord 2.0 aldım . Ondan da memnun kaldım.

    Kısacası Japonlar ilk tercihim.

    Konunun 15-20 sayfasını okudum. Ancak şu an gözlerim ağrımaya başladığı için yazmaya başladım.

    1. LPG uyum konusunda 2011-2012-2013 modellerin bir farkı var mı ? Motor olarak 1.8 yada 2.0 düşünüyorum..

    2. Donanım ve aksesuar konusunda 2011-12-13 modelle arasında ne gibi farklar var ?

    3. Otomatik vites kullanan arkadaşlar , şanzıman konusunda sıkıntı yaşadılar mı ?

    4. Buradan hareketle hangi modeli almamı önerirsiniz ?

    Zaman ayırıp cevap yazan herkese şimdiden teşekkür ederim..


    Merhaba.
    2010 sonrası 1.6 1.8 2.00 motorlar valvematik adında ve atmosferik motorun geldiği beygir/tork anlamında en üst noktadır. Lpg uyumu konusunda şu an abartmıyorum ki zaten bunu ben değil lpg ustaları söylüyor. En dayanıklı ve lpg ye en uyumlu motorlarda biridir.

    Siz otomatik istiyorsanız 1.8 benzinli cvt şanziman olanı alacaksınız. 2.00 cvt yani otomatik varsa onu da alabilirsiniz.

    Cvt şanziman şu an en sorunsuz şanziman türüdür. Gönül rahatlığı ile alınır.
    2010 2011 ilk makyaj dönemidir
    2012 de tekrar makyaj yemiştir.2012 de ekranlı teyp geringorus kamerası iç kısımda bazı krom. Eklentiler alcantra yarı deri koltuk kumaşları ilk aklıma gelenler.

    Ayrıca 2.00 motor donanımla xenon hafızalı koltuk ve direksiyon ısıtmalı koltuk vs gibi donanımlar var.

    Zaten japon daha önce kullanmış ve dönüp dolaşıp yine japon arayan birine sorunsuzluk hakkında yorum yapmak ayıp. Olur ki. Dünya sorunsuzluk sıralamasında 1 ya da 2.model avensis tir. ( geçen yılki tüv araştırma sonucu)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.sahibinden.com/toyota-avensis/otomatik,yari-otomatik?pagingSize=50&a5_min=2010&a1864=51979&a1864=51980

    Benim önerim:
    Lpg için anahtarsiz çalıştırma mutlaka olsun .

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevaplar için teşekkür ederim ama sorduğum sorulara cevap alabilirsem ona göre araç bakayım ..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2601cuneyt

    1. LPG uyum konusunda 2011-2012-2013 modellerin bir farkı var mı ? Motor olarak 1.8 yada 2.0 düşünüyorum..

    2. Donanım ve aksesuar konusunda 2011-12-13 modelle arasında ne gibi farklar var ?

    3. Otomatik vites kullanan arkadaşlar , şanzıman konusunda sıkıntı yaşadılar mı ?

    4. Buradan hareketle hangi modeli almamı önerirsiniz ?


    2009 2.0 premium cvt kullanıcısıyım. sorularına cevap vermeye çalışayım.
    1. t27 kasalar 2009-2011 ve 2012-2015 makyajlı kasa olmak üzere 2 tip çıktı. motorları aynı ve lpg sıkıntısı yoktur.
    2. 2012 'den itibaren dış görünüm ile iç döşeme ve konsolda renk farklılıkları oluştu.
    3. şanzuman harika. 60000 km'de yağ değişiyor taklaşık 300 tl tutuyor.
    4. avensiste 1.8 ve 2.0 motorlarda cvt şanzuman mevcut. donanım olarak ise 2.0'lar daha üst düzeyde (premium). elektrikli ısıtmalı hafızalı deri koltuklar, elektrik kumandalı hafızalı direksiyon, adaptif xenon far, arka perdeler vs. yakıt olarak pek farkları olduğunu sanmıyorum ki zaten 1.6'lara yakın tüketimi var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2601cuneyt

    Cevaplar için teşekkür ederim ama sorduğum sorulara cevap alabilirsem ona göre araç bakayım ..

    lpg konusunda 1.8 valvematic veya 2.0 valvematic farkı yok. (eski, 2009 dan önceki 2.0 D4 olanlara takılamıyordu)
    eski avensislerdekki baz donanım linea ve orta donanım comfort; 2009 dan bu yana yok.
    yani ne alırsanız alın full.
    ama premium donanım ağzına kadar dolu.
    elegant extra ve elegant donanımları da boş değil, bunlarda full.
    ama enazından alacağınız araç elegant donanım olmasın ki anahtarsız giriş ve çalıştırma olsun.
    1. tercih: makyajlı 2.0 premium
    2. tercih: makyajsız 2.0 premium
    3. tercih: makyajlı 1.8 elegant extra
    4. tercih: makyajsız 1.8 elegant extra
    bunlar varken;
    makyajsız 1.8 elegant tercihi pek önerilmez.
    ha çok temiz ve uyguna bulursun tabiki alınır elegant da full dür.
    elegant da 17 yerine 16 jant var ama kapaklı değil tabi.
    anahtarsız giriş ve çalıştırma yok.
    makyajsız elegant da hız sabitleyici de yoktu .
    (otomatik arabalarda hız sabitleyici çok iyi çalışıyor Ve çok zevkli)
    152 bg, 196 tork: 9.1 lt yakıt. Hızlanma (0 - 100 km/saat) 10.0 sn.
    147 bg, 180 tork: 8.6 lt yakıt. Hızlanma (0 - 100 km/saat) 10.4 sn.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 8 Şubat 2016; 9:24:07 >




  • Sorduğunuz sorunun 4 cevabı da mesajmda var üstteki mesajda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avensis 2.0

    2011 - 45.000 kmde 58.000 TL - arka çamurluk boyalı

    2011 - 40.000 kmde 62.000 TL- boyasız

    2012 - 65.000 kmde 59.000 TL- boyasız

    Bu araçları ayırdım . Ne dersiniz ? Hangisini tercih etmeliyim ?
  • Bakımları zamanında yapılmış, servis kayıtları bulunan, özellikle temiz kullanılmış, beğendiğiniz aracı alabilirsiniz. 15-20-30 bin kilometrelik farklar ne bu araçlar ne de bu araçların kullanıcıları için pek bir şey ifade etmez, çabuk yıpranan araçlar değiller. Jantlar 17 yada 18 inç ise lastiklerin durumuna dikkat edin, 16'lara göre epey pahalı.
    Umarım dilediğiniz gibi bir araç bulursunuz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 2601cuneyt


    avensis 2.0

    2011 - 45.000 kmde 58.000 TL - arka çamurluk boyalı

    2011 - 40.000 kmde 62.000 TL- boyasız

    2012 - 65.000 kmde 59.000 TL- boyasız

    Bu araçları ayırdım . Ne dersiniz ? Hangisini tercih etmeliyim ?

    Bahsettiğiniz 2012 makyajlı kasa değil mi? Onu almanız daha iyi olabilir gibi...
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-turkiyedeki-en-temiz-arac-bu-fiyata-baska-yok-268517779/detay

    İlan bu . Makyajlı kasa mi acaba ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makyajli değil malesef. 1.8 ve 2.0 motorda makyajli kasa bulmanız çok zor. Getirilmedi diye hatırlıyorum vergi sıkıntisi yüzünden. Ufak detaylar dışinda makyajlı ile bu veesiyon arasinda pek bir fark yok zaten. Bu araca da lpg taktırıp keyifle kullanabilirsiniz. 2.0 150 beygir ve 180 nm torku vardı zannedersem. Makyajlılarda konsolda touch ekran ve buna bağlı geri görüş kamerasi var. Ayrıca on panjur ve farlar farklı. Arkada led farlae var. 2.0 premiumda ise ekstra bi-xenon farlar, fabrikasyon park sensörü, elektrikli deri koktuklar ve mükemmel bir cvt şanziman var. 1.6 2013 elegant extra sahibi olarak şimdiki aklım olsa 2.0 premium alırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bahaman B kullanıcısına yanıt
    2.0 cc 152 bg, 196 tork: 9.1 lt yakıt. Hızlanma (0 - 100 km/saat) 10.0 sn.
    1.8 cc 147 bg, 180 tork: 8.6 lt yakıt. Hızlanma (0 - 100 km/saat) 10.4 sn.
    .
    makyajlı kasa nadir olsa da var:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-full-plusfull-avensis-multidrive-s-249965044/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 10 Şubat 2016; 16:54:08 >
  • 
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.