Şimdi Ara

2011 Toyota Avensis_T27_Ayrıntılı İnceleme/Fotoğraf/Karşılaştırma/2013Kasa Eklendi (101. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.723
Cevap
41
Favori
161.854
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lordford50 kullanıcısına yanıt
    Hocam duzeltme için teşekkür ederim. Ilk defa makyajli 2.0 otomstik gördüm desem yeridir. Bu motorla bu araç çok keyifli olacaktır. Benim de canim çekti gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avensiste bulunan 2 yararlı eksiklik en kısa sürede inşallah türk muhendisler tarafından çözülüyor.

    1.kapilar kitleyince açık camların kapanması olayı. Cenmax bu olayı çözdü kablo kesme biçme yapmadan avensise özel modül geliştirdi.Servislere 10 gün içinde gelecek.

    2.konfor sinyali/otoban sinyali
    Sinyal koluna yarım dokununca sinyalin 5 kez yanması. Bunu da elo role sayesinde kısa zamanda kullanabilecegiz. Bozuk para gözünü sokup orijinal roleyi soketten sokup elo roleyi takınca işlem son bulacak. Çalışmalar devam ediyor. Fiyatı 30tl geçmeyecek büyük ihtimalle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bizim arabalar buna benzer, ufak tefek birçok incelikten yoksun maalesef.Alman araçları bu konuda çok iyi gerçekten. Aklıma gelen eksikliklerin bir kaçını,bir çırpıda sayabilirim: Kontağı kapattığında sileceklerin havada kalması, içteki lambalarin açık kaldığında aküyü bitirmesi, radyonun kullanışlı olmaması,marş çevirirken sensörün devreye girip araba çalışmadan farları yakması (aküye fazla yük bindiriyor, artısı da yok),klimanın senin yaptığın ayara sürekli mahalefet etmesi vs. Bunun maliyetle falan da ilgisi de yok yani; hepsini toplasan maliyet 10 dolar etmez.

    Asıl mesele mantalitede bence.Japonlar sorunsuzluğa o kadar odaklanıyor ki kullanışlılığı gözden kaçırıyor ya da önemsemiyor. Arabadan çok memnunum ama bu detaylar bazen can sıkıyor.

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi homebird -- 10 Mart 2016; 19:58:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: homebird

    Hocam bizim arabalar buna benzer, ufak tefek birçok incelikten yoksun maalesef.Alman araçları bu konuda çok iyi gerçekten. Aklıma gelen eksikliklerin bir kaçını,bir çırpıda sayabilirim: Kontağı kapattığında sileceklerin havada kalması, içteki lambalarin açık kaldığında aküyü bitirmesi, radyonun kullanışlı olmaması,marş çevirirken sensörün devreye girip araba çalışmadan farları yakması (aküye fazla yük bindiriyor, artısı da yok),klimanın senin yaptığın ayara sürekli mahalefet etmesi vs. Bunun maliyetle falan da ilgisi de yok yani; hepsini toplasan maliyet 10 dolar etmez.

    Asıl mesele mantalitede bence.Japonlar sorunsuzluğa o kadar odaklanıyor ki kullanışlılığı gözden kaçırıyor ya da önemsemiyor. Arabadan çok memnunum ama bu detaylar bazen can sıkıyor.

    Edit: imla

    ufak ufak toparlıyoruz işte lego gibi. biz japonları böyle sevdik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    Avensiste bulunan 2 yararlı eksiklik en kısa sürede inşallah türk muhendisler tarafından çözülüyor.

    1.kapilar kitleyince açık camların kapanması olayı. Cenmax bu olayı çözdü kablo kesme biçme yapmadan avensise özel modül geliştirdi.Servislere 10 gün içinde gelecek.

    2.konfor sinyali/otoban sinyali
    Sinyal koluna yarım dokununca sinyalin 5 kez yanması. Bunu da elo role sayesinde kısa zamanda kullanabilecegiz. Bozuk para gözünü sokup orijinal roleyi soketten sokup elo roleyi takınca işlem son bulacak. Çalışmalar devam ediyor. Fiyatı 30tl geçmeyecek büyük ihtimalle

    Cam kapama olayı çok iyi olmuş. Allah'tan Cenmax var Adil bir fiyatla gelirse ben de yaptırmak istiyorum. Arabadan inmeden sürekli camları kontrol etmekten gına geldi. 2010 Hyundai Getz aracımda hatta Corsa'da bile cam kapama modülü vardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    Avensiste bulunan 2 yararlı eksiklik en kısa sürede inşallah türk muhendisler tarafından çözülüyor.

    1.kapilar kitleyince açık camların kapanması olayı. Cenmax bu olayı çözdü kablo kesme biçme yapmadan avensise özel modül geliştirdi.Servislere 10 gün içinde gelecek.

    2.konfor sinyali/otoban sinyali
    Sinyal koluna yarım dokununca sinyalin 5 kez yanması. Bunu da elo role sayesinde kısa zamanda kullanabilecegiz. Bozuk para gözünü sokup orijinal roleyi soketten sokup elo roleyi takınca işlem son bulacak. Çalışmalar devam ediyor. Fiyatı 30tl geçmeyecek büyük ihtimalle

    Camın sıkışma emniyeti bu durumda nasıl davranıyor acaba? İptal oluyorsa anlamsız olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Power7Gear

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    Avensiste bulunan 2 yararlı eksiklik en kısa sürede inşallah türk muhendisler tarafından çözülüyor.

    1.kapilar kitleyince açık camların kapanması olayı. Cenmax bu olayı çözdü kablo kesme biçme yapmadan avensise özel modül geliştirdi.Servislere 10 gün içinde gelecek.

    2.konfor sinyali/otoban sinyali
    Sinyal koluna yarım dokununca sinyalin 5 kez yanması. Bunu da elo role sayesinde kısa zamanda kullanabilecegiz. Bozuk para gözünü sokup orijinal roleyi soketten sokup elo roleyi takınca işlem son bulacak. Çalışmalar devam ediyor. Fiyatı 30tl geçmeyecek büyük ihtimalle

    Camın sıkışma emniyeti bu durumda nasıl davranıyor acaba? İptal oluyorsa anlamsız olur.

    cam sıkışma koruması da aktif




  • konfor siyal rölesi için ne diyorsunuz arkadaşlar yaptırmak isteyen var mı firma ön talep topluyor. sinyale yarım basınca 4 kere mi sinyal yanmalı 6 kere mi? ben 6 kere diyenlerdenim ona göre role düzenlecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    konfor siyal rölesi için ne diyorsunuz arkadaşlar yaptırmak isteyen var mı firma ön talep topluyor. sinyale yarım basınca 4 kere mi sinyal yanmalı 6 kere mi? ben 6 kere diyenlerdenim ona göre role düzenlecek.

    Ben yaptırmak isterim ancak montaji kimin yapacağı önemli. Yetkili servisle anlaşırsa Cenmax harika olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendiniz yapabileceksiniz bozuk para yerini sokunce elinle roleyi sökeceksin yenisini takacaksin bu kadar soketli. Tabi ihtimal bu. 2 . ihtimal orijinal roleye ek yapılacak o zaman lehim gerekebilir servisler yapmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    2011 Avensis Elegant Extra aracımı bu hafta aldım. Doğrusu çok araştırmadım; ama bir önceki kasadan vardı bende ve memnundum. O yüzden problem olmaz dedim. Lpg yok aracımda. Hangi lpg kullanılıyor? Özel bir montaj biçimi var mı? Pipo gibi. Bir de özel dikkat etmem gereken şeyler var mı? teşekkürler...
  • Akresi A kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun, OBD düzeltmesi yapabilen kesenize uygun herhangi bir kiti taktırabilirsiniz. Siz kitten önce iyi bir usta araştırsanız daha iyi olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • OBD'li olup Taktırılan KİTLERDEN en sorunsuzu hangisidir. Hepsi aynı mıdır iyi usta olunca... Bir de OBD li kitler olursa ayar vs. kendisi yapıyormuş. Lift şift ayarları diyor bir arkadaş ona gerek kalıyor mu? Zira sanayi ustaları malum... Lif şift deyince aracı lifte kaldırırlar anca...

    (İyi bir usta özelden paylaşılırsa sevinirim. Mahsuru yoksa buradan da olabilir. Orta Anadolu'ya yakın olması tercihimdir.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akresi -- 13 Mart 2016; 9:29:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akresi

    Merhaba,
    2011 Avensis Elegant Extra aracımı bu hafta aldım. Doğrusu çok araştırmadım; ama bir önceki kasadan vardı bende ve memnundum. O yüzden problem olmaz dedim. Lpg yok aracımda. Hangi lpg kullanılıyor? Özel bir montaj biçimi var mı? Pipo gibi. Bir de özel dikkat etmem gereken şeyler var mı? teşekkürler...

    brc prins harici taktırın bu kitlerde obd yok hem de pahalı bütçenize göre atiker gold lovato easy obd2 romano fast obd olabilir. tercihim

    lovato easy fast obd/atiker gold obd 2 olur.Romano da kaliteli ama servisi pek yok

    ikisini de avensiste kullannlar var sıfır sorun. atiker parçaları ucuzdur servisi boldur.

    evet obd baglantısı aktif edilip programdan obd adaptivity seçilirse araç anlık düzeltme yapar ve en doğru karışımı araç benzide çalışıyormuş gibi ayarlar ama yine de yol ayarı yapılır obd 2 de aktifedilirse Allah'ın izniyle aracın hem performans hem de motor ömrü olarak benzinden farkı kalmaz tek fark yüzde 40 varan tasarruf olur :)




  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    Öncelikler teşekkür ederim.

    Önceki aracım da 2005 avensis. Atiker var ve hiçbir sorun yaşamadım. Oysa önyargılıydım. Bir de enjektör fiyatları nedir o öyle diğer kitlerde. İhtiyaç olmadı ama diyelimki kötü yakıt yüzünden oldu.
    Atikerde 100 liraya aldığın (Basit enjektörler) diğerlerinde 500'ü geçiyor. O zaman ne anlamı kaldı lpg'nin. O zaman lovato ve atiker bakayım. Hangisinde usta ve işçilik ve fiyat iyidir? Buna göre bir karar verecem.
    Sanırım brc de OBD yok. 1850 fiyat aldım dün 9 taksit onda...
  • AVENSİS ile ilgili tercih nedenimi de paylaşmak istiyorum.
    Piyasa da 30 altında temiz araç yok. O da modeli geçmiş olanlar. Fransız ve Kore kısmı bile uçmuş düşünün. Eski kasa Avensisler son kalan uygun araçlardı :) Onlar da yavaş yavaş 35 - 40 arasına yerleşmeye başladı. Bu durumda en makulü 2010 - 2011 Elegant extra Mondeolar geldi.
    Teknolojik ve güvenlik olarak çok üst düzeydeler.
    Arıza / sorun / sanayi unutturuyorlar..
    Gösterişli ve geniş hacimli
    Hacmine rağmen minimum yakıt..

    (E insan daha ne ister bilmem)
  • Bir de arkadaşlar bagaja simit mi diğer depodan mı taktırdınız. Simit bana daha randımanlı gibi geliyor ama o zaman da lastik sorun. Sizler ne yaptınız?
  • Akresi A kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun.
    bende lovato var.
    simit tercih edin. lastik tamir kiti alın. 10-20 lira bişey.
    şehir içinde kullanırken lastik evde duruyor.
    şehir dışına çıkarken bagaja koyuyorum.
    eski aracımda da böyleydi. 10 yıldır hiç sıkıntı çekmedim.
    mini stepne de alınabilir.
    zaten adım başı lastikci var.
    kaskoların yol yardımı var.
  • inanılır gibi değil.
    225/55/17 olan kışlık lastiklerden sadece öndeki ikisini değiştirerek 2 litre kar sağladım.
    yanlış hatırlamıyorsam yıl başına 1-2 hafta kala yeni lastikleri taktırmıştım.
    ortalama yakıt 10.9 lt den 8.9 litreye düştü.
    eski lastikler: 225/55/17 ebatında F sınıfı lassa ERA kışlık lastikleri.
    yeni lastikler: 215/55/17 ebatında C sınıfı nokian D4 kışlık lastikleri.
    yol sesi de inanılmaz şekilde azaldı.
    yaz lastiği gibi.
    .
    yakıt sınıfları arasında her kademede (mesela etiket deki D yakıt sınıfından C etiketliye geçince) %3.3 kadar tasarruf olur deniliyordu, doğruymuş.
    F den C ye geçince %10 gibi tasarruf sağlamış oldum.
    %10 da ebat küçülterek sağladım. 225 den 215 e



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 14 Mart 2016; 9:58:00 >
  • Kalın geliyor zaten 225 genişlik. 205 ya da 215 ideal. Bu arada simit kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim. Örnek vereyim atiker 4 enjektör 120 lira Lovato romano 400tl. Atiker regülatör 120tl Lovato 500tl.ha atiker enjektör 50 bin giderse Lovato 80 bin kabaca hesap ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.