Şimdi Ara

2011 mazda 3 impressive mi yoksa 2011 honda civic elegance mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
4.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lpg ile sıkıntı yaşayabilirsiniz.
  • Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. Mazda motorlarının uzun vadede lpg de sorun çıkarttığı söyleniyordu forumda. Fiyat bilgisi verirseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayırlı olsun..

    ben de daha yeni uzun yoldan geldim. Mazda mı daha çok sevmeye başladım..uzun yol çok keyifli..ayrıca LPG yi kafana takma bende de var..sorun falan yaşamadım şükür..
    ben de kütahyadan almıştım..sanırım Kütahyalılar pek memnun kalmadılar Mazda dan
  • Açıkcası MAzda sahibi olmakla birlikte benzin ile kullandığım için LPG hakkında çok bilgim yok fakat okuduğum kadarı ile yağlama aparatı olan LPG sistemleri kullanıldığında sorun olmuyormuş. Onno Usta hep bu yorumu yapıyor Mazda ile ilgili LPG sorularında.
  • basit bir yağlama sistemi ile taktırdım BRC lpg kitini..umarım işe yarıyordur..Prinsin bu işi yapan 750 TL lik bir sistemi var..daha komplike..ama toplamda 3bin TL'yi bulan bu sisteme gerek var mı bilemiyorum.
    benim yaptırdığım sistem 50 TL..LPG li Mazdacılara duyurulur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Hayırlı olsun.Kazasız belasız

    Makul yakmış,gerçekden.100 ü geçmediniz herhalde...

    100 ün altına düşmedim genel olarak desem yalan olmaz..ayrıca aracı aldığım arkadaş bu aracı devirli kullan dedi ve kendisi hiç 2,5 devirin altına düşmüyodu bende öle yaptım onun kadar devirli kullanmasamda genel olarak 120 160 arası kullandım 180 i gördüğümde eşim biraz korktu yeni araba yavas diye :)) devirli kullanmanın az yakmasında sebebi varmı bilmiyorum biraz daha araştırcam bu konuyu sizlerde deneyebilirsiniz.. lpg den sorun yasarmıyım bilmiyorum artık bakımlarını aksatmıcaz ama herşeyden önemlisi aracı kullanmak çok keyifli...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atlas06

    Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. Mazda motorlarının uzun vadede lpg de sorun çıkarttığı söyleniyordu forumda. Fiyat bilgisi verirseniz sevinirim.

    sorduğunuz aracın fiyatı ise 40000 tl aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitaristterdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atlas06

    Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın. Mazda motorlarının uzun vadede lpg de sorun çıkarttığı söyleniyordu forumda. Fiyat bilgisi verirseniz sevinirim.

    sorduğunuz aracın fiyatı ise 40000 tl aldım

    Evet aracın fiyatını sormuştum teşekkürler. Mazda keyifli bir araçtır. Kazasız belasız kullanın.
  • Lpg sisteminde sorun yağlamadan değil yüksek ısıdan kaynaklanıyor.Yüksek ısı magnezyum alaşımlı subapları eritiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Lpg sisteminde sorun yağlamadan değil yüksek ısıdan kaynaklanıyor.Yüksek ısı magnezyum alaşımlı subapları eritiyor.

    Valla dediğim gibi, ben LPG kullanmadığım için bildiğim sadece okuduklarımdan ibaret.

    Peki ısınma sorunun sebebi sürtünme mi yoksa LPG benzinden daha yüksek ısımı üretiyor?

    Çünkü yanlış hatırlamıyorsam Onno Usta benzinin sübapları koruduğunu yazmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Lpg sisteminde sorun yağlamadan değil yüksek ısıdan kaynaklanıyor.Yüksek ısı magnezyum alaşımlı subapları eritiyor.

    Valla dediğim gibi, ben LPG kullanmadığım için bildiğim sadece okuduklarımdan ibaret.

    Peki ısınma sorunun sebebi sürtünme mi yoksa LPG benzinden daha yüksek ısımı üretiyor?

    Çünkü yanlış hatırlamıyorsam Onno Usta benzinin sübapları koruduğunu yazmıştı.



    Lpg'nin benzine oranla yanma ısısı daha yüksek,o nedenle Lpg "hitler motor" gibi eski nesil demir döküm motorlarda hiç bir sorun çıkarmadan uzun kmler giderken yeni nesil aluminyum-magnezyum alaşımlı motorlarda sorunlara sebep oluyor.Magnezyumun erime noktası demire göre çok çok düşük (neredeyse 1/3 oranında).Yine aynı sebeple yüksek performans araçlarının motorları uzun ömürlü olamaz çünkü ağırlığı azaltmak adına çok yüksek oranda magnezyum+aluminyum alaşımı kullanılır.Bunun üzerine birde sıkıştırma oranları eklenince motor haliyle erken biter.Lpg'ye en dayanıklı motorlar aluminyum-magnezyum ve türevi alaşımların az kullanıldığı yada hiç kullanılmadığı eski tür ağır,verimsiz,performanssız motorlardır.Bu motorlar zaten benzinle kullanıldığında da çok dayanıklıdırlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gitaristterdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Hayırlı olsun.Kazasız belasız

    Makul yakmış,gerçekden.100 ü geçmediniz herhalde...

    100 ün altına düşmedim genel olarak desem yalan olmaz..ayrıca aracı aldığım arkadaş bu aracı devirli kullan dedi ve kendisi hiç 2,5 devirin altına düşmüyodu bende öle yaptım onun kadar devirli kullanmasamda genel olarak 120 160 arası kullandım 180 i gördüğümde eşim biraz korktu yeni araba yavas diye :)) devirli kullanmanın az yakmasında sebebi varmı bilmiyorum biraz daha araştırcam bu konuyu sizlerde deneyebilirsiniz.. lpg den sorun yasarmıyım bilmiyorum artık bakımlarını aksatmıcaz ama herşeyden önemlisi aracı kullanmak çok keyifli...

    Hayırlı olsun, hiç Mazda 3 kullanmadım, (ilk nesli hariç, araba kullanmayı onda öğrendim 1996m323) nasıl keyifli biraz açabilir misiniz? yol tutuşu mu, direksiyon hissi mi, vites geçişleri mi, yüksek hızda verdiği güven mi? (bunlar benim öncelikli kriterlerimdir) merak ettim doğrusu. Ben Civic kullanıcısıyım ve zerre kadar keyif almıyorum aracı kullanmaktan. Eski aracım fOCUS bununla kıyas dahi edilmez. (sürüş zevki konusunda) bir daha asla Civic ya da uzakdoğu aracı almam. Bence doğru tercih yapmışsınız güle güle kullanın.

    Not:Mazda 3 de uzakdoğu aracı demesin kimse lütfen kullanılan platform focus II ve volvo s40 ile aynı. şu an durum nedir bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 7 Ocak 2012; 12:49:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitaristterdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Hayırlı olsun.Kazasız belasız

    Makul yakmış,gerçekden.100 ü geçmediniz herhalde...

    100 ün altına düşmedim genel olarak desem yalan olmaz..ayrıca aracı aldığım arkadaş bu aracı devirli kullan dedi ve kendisi hiç 2,5 devirin altına düşmüyodu bende öle yaptım onun kadar devirli kullanmasamda genel olarak 120 160 arası kullandım 180 i gördüğümde eşim biraz korktu yeni araba yavas diye :)) devirli kullanmanın az yakmasında sebebi varmı bilmiyorum biraz daha araştırcam bu konuyu sizlerde deneyebilirsiniz.. lpg den sorun yasarmıyım bilmiyorum artık bakımlarını aksatmıcaz ama herşeyden önemlisi aracı kullanmak çok keyifli...

    Hayırlı olsun, hiç Mazda 3 kullanmadım, (ilk nesli hariç, araba kullanmayı onda öğrendim 1996m323) nasıl keyifli biraz açabilir misiniz? yol tutuşu mu, direksiyon hissi mi, vites geçişleri mi, yüksek hızda verdiği güven mi? (bunlar benim öncelikli kriterlerimdir) merak ettim doğrusu. Ben Civic kullanıcısıyım ve zerre kadar keyif almıyorum aracı kullanmaktan. Eski aracım fOCUS bununla kıyas dahi edilmez. (sürüş zevki konusunda) bir daha asla Civic ya da uzakdoğu aracı almam. Bence doğru tercih yapmışsınız güle güle kullanın.

    Not:Mazda 3 de uzakdoğu aracı demesin kimse lütfen kullanılan platform focus II ve volvo s40 ile aynı.[size] şu an durum nedir bilmiyorum.

    Saçma bir bakış açısı.Bmw'de Psa'nın motorunu kullanacak.Ona da Alman demeyelim öyleyse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitaristterdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Hayırlı olsun.Kazasız belasız

    Makul yakmış,gerçekden.100 ü geçmediniz herhalde...

    100 ün altına düşmedim genel olarak desem yalan olmaz..ayrıca aracı aldığım arkadaş bu aracı devirli kullan dedi ve kendisi hiç 2,5 devirin altına düşmüyodu bende öle yaptım onun kadar devirli kullanmasamda genel olarak 120 160 arası kullandım 180 i gördüğümde eşim biraz korktu yeni araba yavas diye :)) devirli kullanmanın az yakmasında sebebi varmı bilmiyorum biraz daha araştırcam bu konuyu sizlerde deneyebilirsiniz.. lpg den sorun yasarmıyım bilmiyorum artık bakımlarını aksatmıcaz ama herşeyden önemlisi aracı kullanmak çok keyifli...

    Hayırlı olsun, hiç Mazda 3 kullanmadım, (ilk nesli hariç, araba kullanmayı onda öğrendim 1996m323) nasıl keyifli biraz açabilir misiniz? yol tutuşu mu, direksiyon hissi mi, vites geçişleri mi, yüksek hızda verdiği güven mi? (bunlar benim öncelikli kriterlerimdir) merak ettim doğrusu. Ben Civic kullanıcısıyım ve zerre kadar keyif almıyorum aracı kullanmaktan. Eski aracım fOCUS bununla kıyas dahi edilmez. (sürüş zevki konusunda) bir daha asla Civic ya da uzakdoğu aracı almam. Bence doğru tercih yapmışsınız güle güle kullanın.

    Not:Mazda 3 de uzakdoğu aracı demesin kimse lütfen kullanılan platform focus II ve volvo s40 ile aynı.[size] şu an durum nedir bilmiyorum.

    Saçma bir bakış açısı.Bmw'de Psa'nın motorunu kullanacak.Ona da Alman demeyelim öyleyse.

    Burada öncelikli konu aracın yol üzerindeki karakteristiği, yol tutuşuna ve direksiyon hissine vurgu yaptım ki bu özellikleri focus ile aynı.( şasi, bağımsız süspansiyon vs aynı, mazda 3- focus-volvo s40 aynı platformda üretildiklerini yazdım) motor ile ne alakası var? sürüş zevkinden bahsediyorum .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitaristterdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Hayırlı olsun.Kazasız belasız

    Makul yakmış,gerçekden.100 ü geçmediniz herhalde...

    100 ün altına düşmedim genel olarak desem yalan olmaz..ayrıca aracı aldığım arkadaş bu aracı devirli kullan dedi ve kendisi hiç 2,5 devirin altına düşmüyodu bende öle yaptım onun kadar devirli kullanmasamda genel olarak 120 160 arası kullandım 180 i gördüğümde eşim biraz korktu yeni araba yavas diye :)) devirli kullanmanın az yakmasında sebebi varmı bilmiyorum biraz daha araştırcam bu konuyu sizlerde deneyebilirsiniz.. lpg den sorun yasarmıyım bilmiyorum artık bakımlarını aksatmıcaz ama herşeyden önemlisi aracı kullanmak çok keyifli...

    Hayırlı olsun, hiç Mazda 3 kullanmadım, (ilk nesli hariç, araba kullanmayı onda öğrendim 1996m323) nasıl keyifli biraz açabilir misiniz? yol tutuşu mu, direksiyon hissi mi, vites geçişleri mi, yüksek hızda verdiği güven mi? (bunlar benim öncelikli kriterlerimdir) merak ettim doğrusu. Ben Civic kullanıcısıyım ve zerre kadar keyif almıyorum aracı kullanmaktan. Eski aracım fOCUS bununla kıyas dahi edilmez. (sürüş zevki konusunda) bir daha asla Civic ya da uzakdoğu aracı almam. Bence doğru tercih yapmışsınız güle güle kullanın.

    Not:Mazda 3 de uzakdoğu aracı demesin kimse lütfen kullanılan platform focus II ve volvo s40 ile aynı. şu an durum nedir bilmiyorum.

    oldu biz kalkalım öyleyse senin bu yorumunla , mazda amerikan, bmw fransız,ford fransız oluyor v.s... keyif almak anlatınımdan dediginiz nedir bilmiyorum civic inimiz cok model onuda merak ettim acıksacı ? mazda ya gelince ise bence c sınıfında en yüksek kullanım zevki veren araçların basında gelir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitaristterdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Hayırlı olsun.Kazasız belasız

    Makul yakmış,gerçekden.100 ü geçmediniz herhalde...

    100 ün altına düşmedim genel olarak desem yalan olmaz..ayrıca aracı aldığım arkadaş bu aracı devirli kullan dedi ve kendisi hiç 2,5 devirin altına düşmüyodu bende öle yaptım onun kadar devirli kullanmasamda genel olarak 120 160 arası kullandım 180 i gördüğümde eşim biraz korktu yeni araba yavas diye :)) devirli kullanmanın az yakmasında sebebi varmı bilmiyorum biraz daha araştırcam bu konuyu sizlerde deneyebilirsiniz.. lpg den sorun yasarmıyım bilmiyorum artık bakımlarını aksatmıcaz ama herşeyden önemlisi aracı kullanmak çok keyifli...

    Hayırlı olsun, hiç Mazda 3 kullanmadım, (ilk nesli hariç, araba kullanmayı onda öğrendim 1996m323) nasıl keyifli biraz açabilir misiniz? yol tutuşu mu, direksiyon hissi mi, vites geçişleri mi, yüksek hızda verdiği güven mi? (bunlar benim öncelikli kriterlerimdir) merak ettim doğrusu. Ben Civic kullanıcısıyım ve zerre kadar keyif almıyorum aracı kullanmaktan. Eski aracım fOCUS bununla kıyas dahi edilmez. (sürüş zevki konusunda) bir daha asla Civic ya da uzakdoğu aracı almam. Bence doğru tercih yapmışsınız güle güle kullanın.

    Not:Mazda 3 de uzakdoğu aracı demesin kimse lütfen kullanılan platform focus II ve volvo s40 ile aynı. şu an durum nedir bilmiyorum.

    Saçma bir bakış açısı.Bmw'de Psa'nın motorunu kullanacak.Ona da Alman demeyelim öyleyse.

    Burada öncelikli konu aracın yol üzerindeki karakteristiği, yol tutuşuna ve direksiyon hissine vurgu yaptım ki bu özellikleri focus ile aynı.( şasi, bağımsız süspansiyon vs aynı, mazda 3- focus-volvo s40 aynı platformda üretildiklerini yazdım) motor ile ne alakası var? sürüş zevkinden bahsediyorum .



    O açıdan doğrudur.Şasi ve direksiyon değil yanlızca süspansiyon sistemi aynıdır bu 3'ünün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitaristterdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Hayırlı olsun.Kazasız belasız

    Makul yakmış,gerçekden.100 ü geçmediniz herhalde...

    100 ün altına düşmedim genel olarak desem yalan olmaz..ayrıca aracı aldığım arkadaş bu aracı devirli kullan dedi ve kendisi hiç 2,5 devirin altına düşmüyodu bende öle yaptım onun kadar devirli kullanmasamda genel olarak 120 160 arası kullandım 180 i gördüğümde eşim biraz korktu yeni araba yavas diye :)) devirli kullanmanın az yakmasında sebebi varmı bilmiyorum biraz daha araştırcam bu konuyu sizlerde deneyebilirsiniz.. lpg den sorun yasarmıyım bilmiyorum artık bakımlarını aksatmıcaz ama herşeyden önemlisi aracı kullanmak çok keyifli...

    Hayırlı olsun, hiç Mazda 3 kullanmadım, (ilk nesli hariç, araba kullanmayı onda öğrendim 1996m323) nasıl keyifli biraz açabilir misiniz? yol tutuşu mu, direksiyon hissi mi, vites geçişleri mi, yüksek hızda verdiği güven mi? (bunlar benim öncelikli kriterlerimdir) merak ettim doğrusu. Ben Civic kullanıcısıyım ve zerre kadar keyif almıyorum aracı kullanmaktan. Eski aracım fOCUS bununla kıyas dahi edilmez. (sürüş zevki konusunda) bir daha asla Civic ya da uzakdoğu aracı almam. Bence doğru tercih yapmışsınız güle güle kullanın.

    Not:Mazda 3 de uzakdoğu aracı demesin kimse lütfen kullanılan platform focus II ve volvo s40 ile aynı. şu an durum nedir bilmiyorum.

    oldu biz kalkalım öyleyse senin bu yorumunla , mazda amerikan, bmw fransız,ford fransız oluyor v.s... keyif almak anlatınımdan dediginiz nedir bilmiyorum civic inimiz cok model onuda merak ettim acıksacı ? mazda ya gelince ise bence c sınıfında en yüksek kullanım zevki veren araçların basında gelir...

    Galiba kendimi yanlış ifade ettim, Mazda 3 ün de uzakdoğu arabası olduğunu ancak, diğerlerine nazaran çok daha farklı sürüş özelliklerine sahip olduğuna vurgu yapmaya çalıştım ama yanlış anlaşıldım. Keyif aldığım özellikleri de yukarıda sorular halinde yazdım. Civic in modelini soruyorsanız 2010 model m.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    quote:

    Orijinalden alıntı: Toorop

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Lpg sisteminde sorun yağlamadan değil yüksek ısıdan kaynaklanıyor.Yüksek ısı magnezyum alaşımlı subapları eritiyor.

    Valla dediğim gibi, ben LPG kullanmadığım için bildiğim sadece okuduklarımdan ibaret.

    Peki ısınma sorunun sebebi sürtünme mi yoksa LPG benzinden daha yüksek ısımı üretiyor?

    Çünkü yanlış hatırlamıyorsam Onno Usta benzinin sübapları koruduğunu yazmıştı.



    Lpg'nin benzine oranla yanma ısısı daha yüksek,o nedenle Lpg "hitler motor" gibi eski nesil demir döküm motorlarda hiç bir sorun çıkarmadan uzun kmler giderken yeni nesil aluminyum-magnezyum alaşımlı motorlarda sorunlara sebep oluyor.Magnezyumun erime noktası demire göre çok çok düşük (neredeyse 1/3 oranında).Yine aynı sebeple yüksek performans araçlarının motorları uzun ömürlü olamaz çünkü ağırlığı azaltmak adına çok yüksek oranda magnezyum+aluminyum alaşımı kullanılır.Bunun üzerine birde sıkıştırma oranları eklenince motor haliyle erken biter.Lpg'ye en dayanıklı motorlar aluminyum-magnezyum ve türevi alaşımların az kullanıldığı yada hiç kullanılmadığı eski tür ağır,verimsiz,performanssız motorlardır.Bu motorlar zaten benzinle kullanıldığında da çok dayanıklıdırlar

    Hocam teşekkürler,, gayet aydınlatıcı oldu. Eline sağlık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    quote:

    Orijinalden alıntı: gitaristterdem

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogukan21

    Hayırlı olsun.Kazasız belasız

    Makul yakmış,gerçekden.100 ü geçmediniz herhalde...

    100 ün altına düşmedim genel olarak desem yalan olmaz..ayrıca aracı aldığım arkadaş bu aracı devirli kullan dedi ve kendisi hiç 2,5 devirin altına düşmüyodu bende öle yaptım onun kadar devirli kullanmasamda genel olarak 120 160 arası kullandım 180 i gördüğümde eşim biraz korktu yeni araba yavas diye :)) devirli kullanmanın az yakmasında sebebi varmı bilmiyorum biraz daha araştırcam bu konuyu sizlerde deneyebilirsiniz.. lpg den sorun yasarmıyım bilmiyorum artık bakımlarını aksatmıcaz ama herşeyden önemlisi aracı kullanmak çok keyifli...

    Hayırlı olsun, hiç Mazda 3 kullanmadım, (ilk nesli hariç, araba kullanmayı onda öğrendim 1996m323) nasıl keyifli biraz açabilir misiniz? yol tutuşu mu, direksiyon hissi mi, vites geçişleri mi, yüksek hızda verdiği güven mi? (bunlar benim öncelikli kriterlerimdir) merak ettim doğrusu. Ben Civic kullanıcısıyım ve zerre kadar keyif almıyorum aracı kullanmaktan. Eski aracım fOCUS bununla kıyas dahi edilmez. (sürüş zevki konusunda) bir daha asla Civic ya da uzakdoğu aracı almam. Bence doğru tercih yapmışsınız güle güle kullanın.

    Not:Mazda 3 de uzakdoğu aracı demesin kimse lütfen kullanılan platform focus II ve volvo s40 ile aynı. şu an durum nedir bilmiyorum.

    oldu biz kalkalım öyleyse senin bu yorumunla , mazda amerikan, bmw fransız,ford fransız oluyor v.s... keyif almak anlatınımdan dediginiz nedir bilmiyorum civic inimiz cok model onuda merak ettim acıksacı ? mazda ya gelince ise bence c sınıfında en yüksek kullanım zevki veren araçların basında gelir...

    bi kere yol tutuşu inanılmaz hb kasa 1405 kilo ve yola oturuyo araç ve virajlar inanılmaz hoşuma gitti, ayrıca araçta gerek araç takip sistemi gerekse kararan ayna çok hoşuma gitti..(kararan aynadan kastım normal değil:)) eski aracımda da vardı sadece güneş ışığının yansımasını alıyordu bunda ayna üzerinde düğme var ve bastığınızda ekran yeşil oluyo ve arkadaki araç aksamları uzunlarını yaksa dahi gece görüşlü gibi yeşil görrüyorsunuz ve kesinlikle gözünüzü almıyor)) aracı test etmenizi şiddetle tavsiye ederim.. kullandığınızda anlıyacaksınız..




  • mevcutta mazdaya biniyorsanız bence öyle devam edin. kaldı ki bir önceki kasa mazda oldukça yakışıklı. bence arabanızı değiştirmeyin.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.