Şimdi Ara

2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
298
Cevap
2
Favori
29.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tano

    1 hafta once, buyuk heyecanla 46D7000 aldım, sıfır urun geldı servıs actı kurdu.
    Pixel testi yaparken birde ne goreyim, bir adet kocaman olu piksel ekranin alt ortasinda, 2 adet solda (biri sonradan vazgecti artik yok), bir adette sagda, toplam 4 adet olu pixel.

    Clouding zaten var, backlight sizmasi da var. Kendi olanalarimla resimlerini ve videolarini cektim, Samsung bolge servisine sundum, kurulum yapan elemanlarda pixel hatalarini gordu forma yazdi.

    Clouding ve backlight problemleri hadi neysede, led ler de hemen hemen hic olmayan pixel hatasinin bende 4 adet birden olmasi, kaderimi sorgulamama sebep oluyor.

    Bakalım sonuc bekliyorum, insallah magdur etmezler.

    Daha once boyle sorunlar yasayıp, servısle veya Samsung la nasıl bır uslup/yol izlenmeli, onerılerde bulunurlarsa sevınırım.

    Tesekkurler..

    Merak etme yalnız değilsin :) Banding problemi yüzünden panelim değişti. Şimdi yeni gelen panelde aslanlar gibi ölü pixeller var.

    Tüketici hakem heyetine gidecek arkadaşlara kısa bir bilgi vermek istiyorum. Bunları hakem heyetinde ki birinci ağızdan öğrendiğim için aktarıyorum;
    Samsung hakem heyetini en çok zorlayan firmalardan bir tanesiymiş, kesinlikle şikayetlere aldırış etmiyorlarmış ve ilgilenmiyorlarmış. Mahkemelerde ise hakem
    heyeti size olumlu rapor verse dahi mahkeme bunu çoğunlukla delil olarak kabul etmiyormuş.
    Bir de mutlaka ama mutlaka hakkınızı yasal yollardan arayacaksanız, problemle karşılaştığınız da sakın tv'nizi servise vermeyin. Eğer tv'nizi servis evinizden
    alıp götürdü ise yasal anlamda yapacağınız bir şey kalmıyor.




  • Hocam gecmis olsun. Sizinde benden cok farkiniz yokmus. Sizde kac adet pixel hatasi var yeni gelen tv de. Servise tv yi vermedim bende ama islemlerim devam ediyor. Samsungdan cvp bekliyoruz. Korkum yeni gelen tv nin eskisinden beter cikabilme dusuncesi ?? Bu hatalara ragmen yinede tv den ve ozelliklerinden cok memnunum.
  • Birde sizin tv komplemi degisti yoksa sadece panel mi degisti. Benim 30 gun gecmedigi icin degisirse tv komple degisicek sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim, size de geçmiş olsun. Bende televizyonun özelliklerinden çok memnunum.
    Yeni gelen panelde 2 büyük yaklaşık 4 tane de küçük ölü piksel var. Bakalım tekrar servis gelecek bakacaklar. Daha yeni takılan paneli diğer özelliklerini
    test etmedim. (3d vb.) Bakalım bu akşam oturup bi kaç saat inceleyeceğim. Ancak ilk bakış ölü pikseler haricinde ışk sızması, bulutlanma ya da banding
    gibi problemler gözükmüyor.

    Size ölü pikseller ile ilgili bir dönüş olmadı mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tano

    Birde sizin tv komplemi degisti yoksa sadece panel mi degisti. Benim 30 gun gecmedigi icin degisirse tv komple degisicek sanirim.

    Kesinlikle komple tv'niz değişecek. Zaten bunun için bastırın çünkü bu da bir üretim hatasıdır. Benim sadece panelim değişti. Belki yine değişecek belki de yok değişim
    için belirtilen ölü piksel den daha az var diyerek geçiştirmeye çalıştıracaklar. Tabiki sizde de yeni gelecek cihazın problemi olup olmayacağı tam bir muallak.
    Benim cebimden alım terimle kazandığım parayı bu şekilde türlü ayıplı ürünlerle alan ve ürünü değiştirmemek için türlü taklalar atan kişilere verdiğim bir kuruşu
    bile helal etmiyorum. Burdan problem yaşayan arkadaşlara elimden geldiği kadar yardımcı olmak istiyorum. Bıktım, usandım, bir tv yüzünden evde huzur kalmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metropol80 -- 13 Nisan 2012; 22:55:23 >




  • Nacizane kisa tecrubelerime dayanarak, clouding ve back light problemleri panel biraz calistiktan sonra daha da ortaya ciktigini gozlemledim. 2 gun kullandiktan sonra bir daha kontrol edin karanlikta ve siyah ekranda.

    Lakin sizdeki pixel hatalarida cokmus. Benim degisim durumumla ilgili olusmus net bir karar yok, bekliyorum. Tek tesellim tv evde kullaniyorum.

    Tekrar sormak isterim sizin tv komplemi yoksa sadece panelimi degisti? Birde nerden almistiniz ben Evimister den aldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tano

    Nacizane kisa tecrubelerime dayanarak, clouding ve back light problemleri panel biraz calistiktan sonra daha da ortaya ciktigini gozlemledim. 2 gun kullandiktan sonra bir daha kontrol edin karanlikta ve siyah ekranda.

    Lakin sizdeki pixel hatalarida cokmus. Benim degisim durumumla ilgili olusmus net bir karar yok, bekliyorum. Tek tesellim tv evde kullaniyorum.

    Tekrar sormak isterim sizin tv komplemi yoksa sadece panelimi degisti? Birde nerden almistiniz ben Evimister den aldim.

    Teşekkürler verdiğiniz bilgi için. Benim sadece panelim değişti. Ben de tv'yi bir alışveriş merkezindeki samsung bayisinden aldım.
  • İkimize de bol sans. Gelismeleri buradan paylasiriz karsilikli. Sevgiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tano

    İkimize de bol sans. Gelismeleri buradan paylasiriz karsilikli. Sevgiler.

    İnşallah. Tabiki bende gelişmeleri mutlaka paylaşacağım. Saygılar.
  • Işık kaçırmayı normal karşılıyorum panelin çok ince bir yapıya sahip olması nedeniyle... benim tv de bulutlanma, renklerde ve hızlı sahnelerde bozulma ve saliselik takılmalar gözlemekteyim ama benim için paneldeki en büyük sorun dikine bantlanma "BANDING" sorunu! çok kötü bir olay futbol izleyemiyorum; gölgelenmeyi takip etmekten dolayı gözlerim mahvoldu !..

    Söz konusu tüm sorunların tespiti amacıyla servise başvurdum, servis bir kaç dakika maç izledi ve sorunları açıkça görmesine rağmen ayıplı ürünün değişimi için rapor düzenlemeyerek konuyu merkeze ileteceğini bildirdi. Aradan 3-4 gün geçti halen dönen olmadığı gibi telefonum da açmıyor. Samsung merkezi aradığımda talebin alındığın ve koreden cevap beklendiği bildirdiler. Umarım Samsung ayıplı malın değişimi için raporunu düzenlerde mahkeme ile zaman kaybetmeyiz...

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU




  • quote:

    Orijinalden alıntı: H-Kahramann

    Işık kaçırmayı normal karşılıyorum panelin çok ince bir yapıya sahip olması nedeniyle... benim tv de bulutlanma, renklerde ve hızlı sahnelerde bozulma ve saliselik takılmalar gözlemekteyim ama benim için paneldeki en büyük sorun dikine bantlanma "BANDING" sorunu! çok kötü bir olay futbol izleyemiyorum; gölgelenmeyi takip etmekten dolayı gözlerim mahvoldu !..

    Söz konusu tüm sorunların tespiti amacıyla servise başvurdum, servis bir kaç dakika maç izledi ve sorunları açıkça görmesine rağmen ayıplı ürünün değişimi için rapor düzenlemeyerek konuyu merkeze ileteceğini bildirdi. Aradan 3-4 gün geçti halen dönen olmadığı gibi telefonum da açmıyor. Samsung merkezi aradığımda talebin alındığın ve koreden cevap beklendiği bildirdiler. Umarım Samsung ayıplı malın değişimi için raporunu düzenlerde mahkeme ile zaman kaybetmeyiz...

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU


    Merhaba,

    öncelikle size de geçmiş olsun, üzüldüm. Şunu söylemek isterim ki servis size yalan söylüyor. Neden derseniz öncelikle gelen servisin banding sorununu fotoğraflaması
    gerekiyor. Ayrıca servis bu çekmiş olduğu fotoğrafarı Kore'ye filan değil, İstanbul Eyüp'te Flat ofiste bulunan Samsung genel merkezine gönderiyor ve oradan gelecek
    cevaba göre hareket ediyor. Dolayısı ile oradan gelecek onay ile işlem yapıyorlar. Yukarıda okumuşsunuzdur belki, benim cihazımda da banding problemi vardı, servis
    geldi fotoğraflamayı yaptı, ertesi gün arayarak panel değişimine onay verildiğini söyledi ve ertesi gün panelin değiştiğini söyleyerek bir gün sonra da tv'yi getirerek teslim ettiler. Yani toplamda 4 gün içerisinde tüm işlemler yapılarak tv bana teslim edildi. Servisi sık sık arayarak sıkıştırmaya çalıştırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metropol80

    quote:

    Orijinalden alıntı: H-Kahramann

    Işık kaçırmayı normal karşılıyorum panelin çok ince bir yapıya sahip olması nedeniyle... benim tv de bulutlanma, renklerde ve hızlı sahnelerde bozulma ve saliselik takılmalar gözlemekteyim ama benim için paneldeki en büyük sorun dikine bantlanma "BANDING" sorunu! çok kötü bir olay futbol izleyemiyorum; gölgelenmeyi takip etmekten dolayı gözlerim mahvoldu !..

    Söz konusu tüm sorunların tespiti amacıyla servise başvurdum, servis bir kaç dakika maç izledi ve sorunları açıkça görmesine rağmen ayıplı ürünün değişimi için rapor düzenlemeyerek konuyu merkeze ileteceğini bildirdi. Aradan 3-4 gün geçti halen dönen olmadığı gibi telefonum da açmıyor. Samsung merkezi aradığımda talebin alındığın ve koreden cevap beklendiği bildirdiler. Umarım Samsung ayıplı malın değişimi için raporunu düzenlerde mahkeme ile zaman kaybetmeyiz...

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU


    Merhaba,

    öncelikle size de geçmiş olsun, üzüldüm. Şunu söylemek isterim ki servis size yalan söylüyor. Neden derseniz öncelikle gelen servisin banding sorununu fotoğraflaması
    gerekiyor. Ayrıca servis bu çekmiş olduğu fotoğrafarı Kore'ye filan değil, İstanbul Eyüp'te Flat ofiste bulunan Samsung genel merkezine gönderiyor ve oradan gelecek
    cevaba göre hareket ediyor. Dolayısı ile oradan gelecek onay ile işlem yapıyorlar. Yukarıda okumuşsunuzdur belki, benim cihazımda da banding problemi vardı, servis
    geldi fotoğraflamayı yaptı, ertesi gün arayarak panel değişimine onay verildiğini söyledi ve ertesi gün panelin değiştiğini söyleyerek bir gün sonra da tv'yi getirerek teslim ettiler. Yani toplamda 4 gün içerisinde tüm işlemler yapılarak tv bana teslim edildi. Servisi sık sık arayarak sıkıştırmaya çalıştırın.

    İyi temennileriniz ve tavsiyeleriniz için teşekkür ederim. yazdıklarınız okudum, servisi arıyorum ama benim numarayı görünce açmıyor! Samsung merkezi aradıgımda kore den cevap beklendiğini belirtiler. tv alma sürecinde dört aydır yaşanabilecek her türlü sorunu yaşadım, İB'den aldığım tv de buna yakın sorunlar vardı ama iade ettim ve 10 gün içerisinde ücretini geri yatırmıştılar. Umarım Samsung, disbiritör garantili aldığıma pişman etmez! tv yi kendi odamda; futbol, filmler ve konsol oyunları için almıştım ama malesef şu anda laptobumdan izliyorum... çok çok sorun yaşadım, artık uğraşmak istemiyorum! bu hafta sorunum çözülmez ise dogrudan hukuki işlemleri başlatacam.

    Ayrıca; tv yi evimister sitesinden almış, yedi gün içerisinde iki defa cayma hakkımı kullanmak istediğimi bildiren mesaj göndermiştim. Söz konusu firmanın müşteri hizmetleri ile görüşmemde, servisten değişim raporu almam gerektiğini belirtiler. fiyatının uygun olması nedeniyle sesimi çıkartmadım... daha sonra gönderdiğim cayma istediğime de olumsuz cevap vermeleri üzerine kızmıştım ama evimister'in bu alışveriş de fazla kusuru olmaması, ürünleri gönderenin macrocom olması nedeniyle cayma bildirimimi kabul etmedikleri için herhangi bir işlem başlatmıyacağım.




  • ARKADAŞLAR 32LW5500 DEN SONRA SANSIMI BİDE SAMSUNGDAN YANA DENEYEYİM DEDİM 46D7000 MODEL TV ALDIM... TV NİN GÖRÜNTÜSÜ PERFORMANSI SÜPER LG YE GÖRE DAHA İYİ GİBİ GELDİ BANA AMA Bİ SORUNUM VAR.. TV DE IŞIK SIZMASINDAN ŞÜPELENİYORUM... BU IŞIK SIZMASI TESTİNİ NASIL HANGİ AYARLARDA HANGİ FONDA YAPACAĞIM BİLGİSİ OLAN VARSA YARDIM EDERSE SEVİNİRİM... EĞER ÇOK VARSA SERVİSE DEĞİŞİM İSTEYECEĞİM.. CEVAP BEKLİYORUM ACİLLL !!!!

    !!!!!!!!
  • Arkadaşlar, keşke samsung disbiritör garantili almasaydım... şu anda oyalanmaktayım! servis merkezden cevap beklendiğini, merkez değişim talebi olmadığını; sadece servis tarafından teknik destek talep edildiğine ilişkin bilgi veriyor. 7 gündür kendi aralarında iletişim kuramadılar, şaka gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: H-Kahramann

    Arkadaşlar, keşke samsung disbiritör garantili almasaydım... şu anda oyalanmaktayım! servis merkezden cevap beklendiğini, merkez değişim talebi olmadığını; sadece servis tarafından teknik destek talep edildiğine ilişkin bilgi veriyor. 7 gündür kendi aralarında iletişim kuramadılar, şaka gibi...

    Maalesef hepimizin yaşadıkları neredeyse aynı. Tek kelimeyle rezillik. Arkadaşlar burada yazılanları lütfen okuyun ve Samsung almayı düşünüyorsanız, kendi iyiliğiniz için kararınızı tekrar gözden geçirin. Samsung firmasının nasıl olsa garantili ürününü alıyorum diye düşünmeyin, çünkü Samsung'un Türkiye'de servis hizmeti ya da müşteri memnuniyeti diye bir kavramı yok.

    Bu adamların yeri İstnabul Eyüp'te bulunan Flat Ofis'teymiş. En sonunda gidip suratlarına tüküreceğim. Ben hayatımda böyle rezalet bir firma görmedim.




  •  2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU


    ARKADAŞLAR 46D7000 TV Yİ ALALI 2 GÜN OLDU BU IŞIK SIZMALARI VE BULUTLANMALAR NORMALMİ? DEĞİŞİM TALEP EDEYİM Mİ? YOKSA DURSUN KULLANAYIM MI ? ACİL YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.. BİRDE DEĞİŞİM İÇİN SERVİSİ İKNA İÇİN HANGİ YOLU İZLEMELİYİM ? ÇOK ACİLL YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM...




  • birde şu d7000- d8000 nın orjinal ışıklı kumandası ışığını açtığınızda 1-2 sn yanıp hemen sönüyormu?ışı açma tuşuna başıyorum 1-2 sn yanıp hemen sönüyor, diğer tuşlara basıyorum 1-2 sn yanı sönüyor.. uzun süre yanık kalmıyor sizdede öylemi acil cevap lütfen ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji16

    birde şu d7000- d8000 nın orjinal ışıklı kumandası ışığını açtığınızda 1-2 sn yanıp hemen sönüyormu?ışı açma tuşuna başıyorum 1-2 sn yanıp hemen sönüyor, diğer tuşlara basıyorum 1-2 sn yanı sönüyor.. uzun süre yanık kalmıyor sizdede öylemi acil cevap lütfen ?

    AYNEN ÖYLE TÜM KUMANDALAR AYNI
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknoloji16

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU

     2011 D SERİSİ SAMSUNG TV LERİN SORUNLARI İLE BOĞUŞANLAR ANA KONU


    ARKADAŞLAR 46D7000 TV Yİ ALALI 2 GÜN OLDU BU IŞIK SIZMALARI VE BULUTLANMALAR NORMALMİ? DEĞİŞİM TALEP EDEYİM Mİ? YOKSA DURSUN KULLANAYIM MI ? ACİL YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM.. BİRDE DEĞİŞİM İÇİN SERVİSİ İKNA İÇİN HANGİ YOLU İZLEMELİYİM ? ÇOK ACİLL YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM...

    Merhaba,

    resimlerinizi tek tek inceledim. Öncelikle şunu söylemeliyim ki televizyonunuz da burada bulunan bir çok arkadaşın aksine ışık sızması az seviyede. Tabiki karar size ait isterseniz servisi çağırarak talebinizi iletebilirsiniz fakat şunu da belirteyim ki Samsung hiç bir şekilde ışık sızması ya da bulutlanmayı arıza olarak kabul etmemektedir. Yani değişim bu sebeplerden dolayı değişim talebinde bulunursanız sinirlerinizi bozmaktan başka birşey yapmamış olursunuz.

    Ayrıca buradaki bir çok arkadaşın tecrübelerine dayanarak size tavsiyem, illa değişim talebinde bulunacaksanız bunun yerine iade talebinde bulunun ve alabiliyosanız paranızı iade alın. Çünkü değişim halinde inanın şu an elinide bulunandan daha iyi bir tv gelmeyecek buna emin olun.




  • @teknoloji16

    Merhaba oncelikle TV nizi guzel gunlerde kullanmanizi temenni ederim. Bende sizinle benzer sorunlar yasiyorum.

    Ben @metropol80 arkadaşımızın aksine sizin tv de cok ciddi ışık sızdırma problemi oldugunu dusunuyorum, ozellikle sol altta cok radikal bir kusur var, ben kendi tv mi begenmezken (bendeki pixel hataları dısında) sizinkinin yaninda kusursuz kalıyor.

    Ama Samsung ve servisle ugrasmak gercekten cok zor, sizi rahatsız etmiyorsa kullanin.

    Saygilar.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.