Şimdi Ara

2011 AUDİ A4 1.8 TFSİ yakıt tüketimi!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
1
Favori
59.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: satsumatruck

    Yok araç boştayken de 20 km de geçsem yapıyor bu sesi. servis bir şeyinin olmadığını söylesede bi sorun var. dediğiniz gibi bıçak bileme sesi gibi... bu normal mi yoksa ileride farklı sorun yaratır mı bilmiyorum. sadece servise güveniyorum. sırf bu sorunu yaşamamak için düz vites aldım. ancak ses var. normal yolsa kesinlikle yok ama. sadece bu tırtıklı yolda ya da arnavut kaldırımda çıkıyor. lifte çıkardıklarında altta herşey normal servise göre...


    Bunlarda da 7 ileri dsg varsa belki krankla yada karter kormuasından değil şanzımandan geliyo olabilir.Zira 7 ileri dsg'den(sizde ki s-tronic aynı şanzıman) bu tip stabilize ya da arnavut kaldırım dizaynında yerlerden geçerken şanzımandan tıkır tıkır çıtırt çıtırt diye ses geldiği söyleniyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakkagan

    1.8 motora 120 beygir biraz düşük değil mi?



    160 lıkta var isterseniz onu verelim. Pazarlama stratejisinden ibaret bir durum olsa gerek. Üretim aşamasını dahada basitleştirmek içinde düşünülmüş olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mech.Engineer

    quote:

    Orijinalden alıntı: burakkagan

    1.8 motora 120 beygir biraz düşük değil mi?



    160 lıkta var isterseniz onu verelim. Pazarlama stratejisinden ibaret bir durum olsa gerek. Üretim aşamasını dahada basitleştirmek içinde düşünülmüş olabilir.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar araç düz vites 120 hp. sanırım bu ses şanzumanın sesli çalışmasından kaynaklanıyor. boştayken daha net duyuluyor parke yollarda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: satsumatruck

    Arkadaşlar araç düz vites 120 hp. sanırım bu ses şanzumanın sesli çalışmasından kaynaklanıyor. boştayken daha net duyuluyor parke yollarda.

    Alıntıları Göster
    Bende de 2011 Audi A4 1.8 TFSI 120 HP Multitronic 8 vitesli var. Antalyadayım. Şehir içi ortalama 9,6 litre yakıyor. Tabi buradaki 4 dakika bekleten kırmızı ışıkları sayarsak.
    Bu arada aracım beyaz renkli, sunrooflu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurranger

    Bende de 2011 Audi A4 1.8 TFSI 120 HP Multitronic 8 vitesli var. Antalyadayım. Şehir içi ortalama 9,6 litre yakıyor. Tabi buradaki 4 dakika bekleten kırmızı ışıkları sayarsak.
    Bu arada aracım beyaz renkli, sunrooflu

    Antalya'ya her arabayla gittiğimde araba sürmekten soğuyorum...

    Haklısınız,işiniz zor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurranger

    Bende de 2011 Audi A4 1.8 TFSI 120 HP Multitronic 8 vitesli var. Antalyadayım. Şehir içi ortalama 9,6 litre yakıyor. Tabi buradaki 4 dakika bekleten kırmızı ışıkları sayarsak.
    Bu arada aracım beyaz renkli, sunrooflu

    120 hp ler 7 ileri değilmiydi,8 ileri olanlarıdamı var?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmert2005

    quote:

    Orijinalden alıntı: onurranger

    Bende de 2011 Audi A4 1.8 TFSI 120 HP Multitronic 8 vitesli var. Antalyadayım. Şehir içi ortalama 9,6 litre yakıyor. Tabi buradaki 4 dakika bekleten kırmızı ışıkları sayarsak.
    Bu arada aracım beyaz renkli, sunrooflu

    120 hp ler 7 ileri değilmiydi,8 ileri olanlarıdamı var?

    Alıntıları Göster
    8 ileri 2012 170 hp olanlarda var diye biliyordum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canmert2005

    8 ileri 2012 170 hp olanlarda var diye biliyordum

    Alıntıları Göster
    120 hp lerin bazıları yani s tronic olmayan multitronic olanlar 8 vitesli s tronic ler ise 7 viteslidir
  • kullanıcı düz vites diyor. millet 7. viteslerde ses normal diyor :) artık forumun ne kadar diline dolandığı anlaşılıyor, ezbere dsg arıza demek ne kadar kolay.

    Benim 1.6 düz vites passattanda ses geliyordu bence vw nin kavrama sisteminde boşta salınım yapan bir parça var. ve normal görülüyor bu ses.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    kullanıcı düz vites diyor. millet 7. viteslerde ses normal diyor :) artık forumun ne kadar diline dolandığı anlaşılıyor, ezbere dsg arıza demek ne kadar kolay.

    Benim 1.6 düz vites passattanda ses geliyordu bence vw nin kavrama sisteminde boşta salınım yapan bir parça var. ve normal görülüyor bu ses.
    Premium aracının , d+ segment arabasına 120 hp nedir ya ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Premium aracının , d+ segment arabasına 120 hp nedir ya ?

    Abi 160'lığın yazılımla kısılmış versiyonu bu. Multitronic şanzımanın da oranları dışında 160'lıktan bir farkı yok. Chip tuning yaparak bu 120'likleri direk 211hp yapabiliyorlar. Bir ara Audi bu arabayı uygun fiyata veriyordu. 160'lığa para vermek yerine bunu alıp 211hp yapmak çok mantıklı aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Premium aracının , d+ segment arabasına 120 hp nedir ya ?

    Abi 160'lığın yazılımla kısılmış versiyonu bu. Multitronic şanzımanın da oranları dışında 160'lıktan bir farkı yok. Chip tuning yaparak bu 120'likleri direk 211hp yapabiliyorlar. Bir ara Audi bu arabayı uygun fiyata veriyordu. 160'lığa para vermek yerine bunu alıp 211hp yapmak çok mantıklı aslında.

    Niye ki ? ne gerek var yani böyle bi fanteziye ? Madem 120 hp motor olacak 1.4 tsi 122'liği koy bak bakalım nasıl kapışılıyor.

    Bana 120 hp için fazla vergi vermek saçma geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 16 Haziran 2012; 16:25:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Premium aracının , d+ segment arabasına 120 hp nedir ya ?

    Abi 160'lığın yazılımla kısılmış versiyonu bu. Multitronic şanzımanın da oranları dışında 160'lıktan bir farkı yok. Chip tuning yaparak bu 120'likleri direk 211hp yapabiliyorlar. Bir ara Audi bu arabayı uygun fiyata veriyordu. 160'lığa para vermek yerine bunu alıp 211hp yapmak çok mantıklı aslında.

    Niye ki ? ne gerek var yani böyle bi fanteziye ? Madem 120 hp motor olacak 1.4 tsi 122'liği koy bak bakalım nasıl kapışılıyor.

    Bana 120 hp için fazla vergi vermek saçma geliyor.

    Muhtemelen üretim bandına ekstra bir motor seçeneği daha eklemek daha maliyetli gelmiştir Audi'ye. Onun yerine gücü kısıp giriş seviyesi motoru açığını bu şekilde kapatmış adamlar. Aslında 1.4 122'likten daha sağlam bir motor olacağı için de tercih sebebi olabilir ama ülkemizin salak vergi sistemi bizi 1.4'e itiyor dediğin gibi. Bir ara Audi 1.4'ü A4'e Türkiye için özel ekleyecekti Mercedes gibi ama o iş ne oldu bilmiyorum.

    Ayrıca şöyle bir seçenek de var ve bence mantıklı oluyor: 160'lık yerine 120'lik alıp fazlata opsiyon ekletilir arabaya. Daha sonra da ABT yazılımı çakıldımı uygun fiyata performanslı ve dolu bir araba olur. 1.8'in vergisi de 211hp için değer bence. Gerçi artık satılmıyor bu seçenek ama zamanında mantıklıydı bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Premium aracının , d+ segment arabasına 120 hp nedir ya ?

    Abi 160'lığın yazılımla kısılmış versiyonu bu. Multitronic şanzımanın da oranları dışında 160'lıktan bir farkı yok. Chip tuning yaparak bu 120'likleri direk 211hp yapabiliyorlar. Bir ara Audi bu arabayı uygun fiyata veriyordu. 160'lığa para vermek yerine bunu alıp 211hp yapmak çok mantıklı aslında.

    Niye ki ? ne gerek var yani böyle bi fanteziye ? Madem 120 hp motor olacak 1.4 tsi 122'liği koy bak bakalım nasıl kapışılıyor.

    Bana 120 hp için fazla vergi vermek saçma geliyor.

    Muhtemelen üretim bandına ekstra bir motor seçeneği daha eklemek daha maliyetli gelmiştir Audi'ye. Onun yerine gücü kısıp giriş seviyesi motoru açığını bu şekilde kapatmış adamlar. Aslında 1.4 122'likten daha sağlam bir motor olacağı için de tercih sebebi olabilir ama ülkemizin salak vergi sistemi bizi 1.4'e itiyor dediğin gibi. Bir ara Audi 1.4'ü A4'e Türkiye için özel ekleyecekti Mercedes gibi ama o iş ne oldu bilmiyorum.

    Ayrıca şöyle bir seçenek de var ve bence mantıklı oluyor: 160'lık yerine 120'lik alıp fazlata opsiyon ekletilir arabaya. Daha sonra da ABT yazılımı çakıldımı uygun fiyata performanslı ve dolu bir araba olur. 1.8'in vergisi de 211hp için değer bence. Gerçi artık satılmıyor bu seçenek ama zamanında mantıklıydı bence.

    Yani olabilirde bunlarla uğraşmak yerine bi bavyeralı çekersin altına keyfine bakarsın.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Premium aracının , d+ segment arabasına 120 hp nedir ya ?

    Abi 160'lığın yazılımla kısılmış versiyonu bu. Multitronic şanzımanın da oranları dışında 160'lıktan bir farkı yok. Chip tuning yaparak bu 120'likleri direk 211hp yapabiliyorlar. Bir ara Audi bu arabayı uygun fiyata veriyordu. 160'lığa para vermek yerine bunu alıp 211hp yapmak çok mantıklı aslında.

    Niye ki ? ne gerek var yani böyle bi fanteziye ? Madem 120 hp motor olacak 1.4 tsi 122'liği koy bak bakalım nasıl kapışılıyor.

    Bana 120 hp için fazla vergi vermek saçma geliyor.

    Muhtemelen üretim bandına ekstra bir motor seçeneği daha eklemek daha maliyetli gelmiştir Audi'ye. Onun yerine gücü kısıp giriş seviyesi motoru açığını bu şekilde kapatmış adamlar. Aslında 1.4 122'likten daha sağlam bir motor olacağı için de tercih sebebi olabilir ama ülkemizin salak vergi sistemi bizi 1.4'e itiyor dediğin gibi. Bir ara Audi 1.4'ü A4'e Türkiye için özel ekleyecekti Mercedes gibi ama o iş ne oldu bilmiyorum.

    Ayrıca şöyle bir seçenek de var ve bence mantıklı oluyor: 160'lık yerine 120'lik alıp fazlata opsiyon ekletilir arabaya. Daha sonra da ABT yazılımı çakıldımı uygun fiyata performanslı ve dolu bir araba olur. 1.8'in vergisi de 211hp için değer bence. Gerçi artık satılmıyor bu seçenek ama zamanında mantıklıydı bence.

    Yani olabilirde bunlarla uğraşmak yerine bi bavyeralı çekersin altına keyfine bakarsın.



    Onun yeri ayrı tabi canım 3 kasaya 218'lik çift turboyu bir eklemediler ona yanıyorum ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Onun yeri ayrı tabi canım 3 kasaya 218'lik çift turboyu bir eklemediler ona yanıyorum ben

    Paraya kıy benzinli 245 hp çift turbo motoru al sonrada vur otobanlara kendini.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Onun yeri ayrı tabi canım 3 kasaya 218'lik çift turboyu bir eklemediler ona yanıyorum ben

    Paraya kıy benzinli 245 hp çift turbo motoru al sonrada vur otobanlara kendini.

    Yok abi ben bunu değiştirecek olursam sevmesem de kesin dizel alırım. Benim hayvanın 60-70 krş arası tüketiminden bezdim valla 245hp benzinli motora 1 teklik yaktırırım ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Onun yeri ayrı tabi canım 3 kasaya 218'lik çift turboyu bir eklemediler ona yanıyorum ben

    Paraya kıy benzinli 245 hp çift turbo motoru al sonrada vur otobanlara kendini.

    Yok abi ben bunu değiştirecek olursam sevmesem de kesin dizel alırım. Benim hayvanın 60-70 krş arası tüketiminden bezdim valla 245hp benzinli motora 1 teklik yaktırırım ben

    Düşünsene her km'de camdan 1 tl dışarı attığını. Adamın içine oturur la.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Onun yeri ayrı tabi canım 3 kasaya 218'lik çift turboyu bir eklemediler ona yanıyorum ben

    Paraya kıy benzinli 245 hp çift turbo motoru al sonrada vur otobanlara kendini.

    Yok abi ben bunu değiştirecek olursam sevmesem de kesin dizel alırım. Benim hayvanın 60-70 krş arası tüketiminden bezdim valla 245hp benzinli motora 1 teklik yaktırırım ben

    Düşünsene her km'de camdan 1 tl dışarı attığını. Adamın içine oturur la.

    Dusuncesi bile kotu :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: canozpinar

    Onun yeri ayrı tabi canım 3 kasaya 218'lik çift turboyu bir eklemediler ona yanıyorum ben

    Paraya kıy benzinli 245 hp çift turbo motoru al sonrada vur otobanlara kendini.

    Yok abi ben bunu değiştirecek olursam sevmesem de kesin dizel alırım. Benim hayvanın 60-70 krş arası tüketiminden bezdim valla 245hp benzinli motora 1 teklik yaktırırım ben

    Düşünsene her km'de camdan 1 tl dışarı attığını. Adamın içine oturur la.

    Dusuncesi bile kotu :(

    Alıntıları Göster
    Araçların sırf kağıt üstündeki beygirlerine bakarak yorum yapanları anlamıyorum. 1.8 120 Hp olabilir ama aracın tork eğrisi sürekli yukarı hareketlidir ve rampada sollamada düşük devirden çıkarken daha iyi bir sürüş sunar. Büyük motor düşük beygir araç ömrü her zaman daha uzundur. Yoksa litre başına 100 hp gücü artık geely gibi çin markaları bile verebilmekte. Mercedes Bmw Audi başka bir dünyadır, bu sebeple orta üst sınıf bir modeline gidip 1.4 motor koymazlar, koyarlarsa hitap ettikleri pazar değişir. Bir patron çalışanı ile aynı arabaya binmek istemez, aslında bu etik olmayan bir insan egosu, ama gerçek.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.