Şimdi Ara

2010 VW Polo GTI (1.4 TSI 185ps) (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
1
Favori
42.994
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnş. şu şekilde gelmez de..
     2010 VW Polo GTI  (1.4 TSI 185ps)

    Fiyat gerçekten çok iyi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    185 beygirse hızı 260 civarı olur sanırım. Zaten küçük kasa.

    225 çok düşük.



    2.0 tfsi 200-265hp modellerinin bile son hızı 240-250 km/s

    1.4l 185 beygirle 260 km/s göremezsin gerçek koşullarda ancak hatalı kadranda olası
  • AB'de hız limiti olduğu için (155mph) 250km.

    Yoksa TFSI gibi motor rahat 260-270 basar.

    BMW M5 gibi araçlarda bile var. AB'de hız limiti 155mph/250km.

    185 motor, o kasa ile 250-260 basabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    AB'de hız limiti olduğu için (155mph) 250km.

    Yoksa TFSI gibi motor rahat 260-270 basar.

    BMW M5 gibi araçlarda bile var. AB'de hız limiti 155mph/250km.

    185 motor, o kasa ile 250-260 basabilir.


    limitör ile alakalı değil fizik kuralları ile alakalı ama ben anlatamam sana şimdi uzun uzun

    kadranda gördüğün hız aracın gerçek hızı değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    AB'de hız limiti olduğu için (155mph) 250km.

    Yoksa TFSI gibi motor rahat 260-270 basar.

    BMW M5 gibi araçlarda bile var. AB'de hız limiti 155mph/250km.

    185 motor, o kasa ile 250-260 basabilir.


    kasanın küçük olması max hız anlamında pek de fazla bişey farketmez
    küçük kasa 0-100'de çok etkilidir, ki bu aracın da 0-100'ü 6,9 sn
    pek çok 200hp ve üstü aracın 0-100 değeri bundan iyi değildir
    fakat 250'ye ulaşmak için çok daha fazla güce ihtiyaç var ,
    fizik kuralları burada da devreye girer, sonuçta rüzgar direnci açısından diğer araçlarla farkı olmayan bir araç

    yani; yaklaşık 150km/h hızdan sonra motor artık küçük kasa ile uğraşmayı bırakır ve rüzgar direnciyle mücadele etmeye başlar




  • 1.4 TSI zaten chip+yazılım vs. motor 200PS oluyor ama fabrika çıkışı başka olur tabi ki de tadından yenmez ama oluk gibi benzin yakar o ayrı konu
  • Sitede fiyat açıklanmış, 43100 TL!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karavana

    Sitede fiyat açıklanmış, 43100 TL!


    Skoda Fabia RS 45000 lira, bu nasıl 43100 lira olabiliyor ?

    İçi kesin frk96'nın koyduğu resimdeki gibidir.

     2010 VW Polo GTI  (1.4 TSI 185ps)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xsw

    1.4 TSI zaten chip+yazılım vs. motor 200PS oluyor ama fabrika çıkışı başka olur tabi ki de tadından yenmez ama oluk gibi benzin yakar o ayrı konu


    Fabrika garantili ABT Chip ile 210 beygire mi ne yükseltiyorlar.Fiyatta 1500-2000 arası birşeydi sanırım.

    Bu arada fiyat harbi 43000 açıklanmış.Resmen şok
  • Bu işte bir bit yeniği var, kesin..!!

    Kokusu çıkar yakında..

     2010 VW Polo GTI  (1.4 TSI 185ps)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    185 beygirse hızı 260 civarı olur sanırım. Zaten küçük kasa.

    225 çok düşük.



    2.0 tfsi 200-265hp modellerinin bile son hızı 240-250 km/s

    1.4l 185 beygirle 260 km/s göremezsin gerçek koşullarda ancak hatalı kadranda olası



    Her kadran biraz fazla gösterir. Ben otobanda denedim kadranda 145 görürken navigasyonda asıl hızım 132 olarak görünüyor.
  • arkadaşlar benim başka birşey dikkatimi çekti, polo gti modifiyeye daha yatkın, vw, buna 6 ileri dsg koymuş, fabia ve ibizada 7 ileri kuru kavrama var, bence, 6 ileri ıslak kavramalı olan daha iyi, daha güçlü ve daha ucuz, vw nin başına Daş düştü anlaşılan ....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tenekekutu


    quote:

    Orijinalden alıntı: xsw

    1.4 TSI zaten chip+yazılım vs. motor 200PS oluyor ama fabrika çıkışı başka olur tabi ki de tadından yenmez ama oluk gibi benzin yakar o ayrı konu


    Fabrika garantili ABT Chip ile 210 beygire mi ne yükseltiyorlar.Fiyatta 1500-2000 arası birşeydi sanırım.

    Bu arada fiyat harbi 43000 açıklanmış.Resmen şok

    gerçekten de şok.
    inanamıyorum 43100. Fiyatlar bu kadar yükselmişken bu fiyat gerçekten bedava..




  • Doğuş'a neler oluyor??
  • Arkadaşalr küçük motorun psi sinin yüksek olması motorda ilerki zamanlarda bir deformeye sebep olmazmı

    bir çok haber okudum ve bahsettiğiniz markaların araçlarının turboları,motorları patladı diye hatta vwagen araçlarını geri çağırıyor sizde patlama vb. oldumu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: quad_65

    Şu aracı da B sınıfı yüksek HP'liler listesine alalım mı?

    Renault Clio V6

    Motor ortada, arkadan çekiş

    http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Clio_V6_Renault_Sport


    2 tane var sahibinden.com da 3000 v6 clio

    http://www.sahibinden.com/sport_3_0_v6-83WQQaXQQ19052155WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/-yenikoy_motors-2005_clio_v6-79WQQaXQQ17828973WQQpXQQdisplayitem



    afedersiniz ama şu araç dururken 45bin€ luk fiyatlarıyla clio alanın aklını seveyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982
    Arkadaşalr küçük motorun psi sinin yüksek olması motorda ilerki zamanlarda bir deformeye sebep olmazmı

    bir çok haber okudum ve bahsettiğiniz markaların araçlarının turboları,motorları patladı diye hatta vwagen araçlarını geri çağırıyor sizde patlama vb. oldumu?

    Benim aracim stage 3 ve cevremde suruyle stage 1 ve 2 modlanmis tsi ve tfsi arac kullanan arkadasim var hicbirinde sorun yok hatta bunlarin mantiksizca modlanmislarinin dsg'leri bile sorunsuz ama modlayacak adam eger 2 yildan fazla kullanacaksa manuel almali
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982
    Arkadaşalr küçük motorun psi sinin yüksek olması motorda ilerki zamanlarda bir deformeye sebep olmazmı

    bir çok haber okudum ve bahsettiğiniz markaların araçlarının turboları,motorları patladı diye hatta vwagen araçlarını geri çağırıyor sizde patlama vb. oldumu?

    Benim aracim stage 3 ve cevremde suruyle stage 1 ve 2 modlanmis tsi ve tfsi arac kullanan arkadasim var hicbirinde sorun yok hatta bunlarin mantiksizca modlanmislarinin dsg'leri bile sorunsuz ama modlayacak adam eger 2 yildan fazla kullanacaksa manuel almali

    teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 28 Şubat 2011; 15:18:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orijinalden alıntı: goro1982
    Arkadaşalr küçük motorun psi sinin yüksek olması motorda ilerki zamanlarda bir deformeye sebep olmazmı

    bir çok haber okudum ve bahsettiğiniz markaların araçlarının turboları,motorları patladı diye hatta vwagen araçlarını geri çağırıyor sizde patlama vb. oldumu?

    Benim aracim stage 3 ve cevremde suruyle stage 1 ve 2 modlanmis tsi ve tfsi arac kullanan arkadasim var hicbirinde sorun yok hatta bunlarin mantiksizca modlanmislarinin dsg'leri bile sorunsuz ama modlayacak adam eger 2 yildan fazla kullanacaksa manuel almali

    teşekkürler


    bize 2007 1.4 140 hp golf var tsi 136 binde tıkır tıkır saat gibi çalışıyor Maşallah :D

    bu arada araba mükemmel tam benlik olmuş




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.