Şimdi Ara

2010 VW Polo GTI (1.4 TSI 185ps) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
206
Cevap
1
Favori
43.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maniakcocukcyp

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Wade_

    bugün ümraniye Rekor a gittim ve verdikleri fiyat listesinde Polo GTI 1.4 TSI 180 PSI Tiptr. 43.000 yazıyordu biraz ucuz gibi geldi bana siz ne dersiniz




    skoda fabia rs dsg 44.900 tl ve seat ibiza cupra dsg 46.000 tl iken polo bu fiyat olunca insan şüpheleniyor.hemde 1.6 tdi dsg 41000 tl iken :) kapak jantlı abs siz gti satmıyorlardır umarım

    Alıntıları Göster
    Autoshow'da başlangıç fiyatının 43.000 TL olacağı söylenmişti bana..
    Bildiğimiz Comfortline'lara ek olarak standart donanımlar

    ESP + XDS + 6 havayastığı
    17 inç alaşım jant
    Sis farları
    7-ileri DSG şanzıman
    direksiyondan vites değiştirme
    Spor koltuk
    kokpitte parlak siyah (piano black) kaplama
    antrasit tavan

    olcak diye hatırlıyorum,

    LED'li bi-xenon farlar
    Navigasyon (RNS310 veya 510)
    Alkantra-deri döşeme
    otomatik klima
    parlatılmış jant
    panoramik cam tavan

    da opsiyon olcak, autoshowda incelediğim Full'dü sanırsam, fakat şu opsiyonların hiçbirine gerek yok, 43.000 tl ye, 180hp 250nm, 6.9sn kalkış olan, 5.9 ortalama tüketimi olan, 7-ileri DSGli araba alıyorsunuz, Doğuşa cidden şaşırdım, fiyatlandırma çok başarılı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Autoshow'da başlangıç fiyatının 43.000 TL olacağı söylenmişti bana..
    Bildiğimiz Comfortline'lara ek olarak standart donanımlar

    ESP + XDS + 6 havayastığı
    17 inç alaşım jant
    Sis farları
    7-ileri DSG şanzıman
    direksiyondan vites değiştirme
    Spor koltuk
    kokpitte parlak siyah (piano black) kaplama
    antrasit tavan

    olcak diye hatırlıyorum,

    LED'li bi-xenon farlar
    Navigasyon (RNS310 veya 510)
    Alkantra-deri döşeme
    otomatik klima
    parlatılmış jant
    panoramik cam tavan

    da opsiyon olcak, autoshowda incelediğim Full'dü sanırsam, fakat şu opsiyonların hiçbirine gerek yok, 43.000 tl ye, 180hp 250nm, 6.9sn kalkış olan, 5.9 ortalama tüketimi olan, 7-ileri DSGli araba alıyorsunuz, Doğuşa cidden şaşırdım, fiyatlandırma çok başarılı


    gerçekten de şaşırılmicak gibi değil bu fiyata satarlarsa mükkemmel olur
    dikkatimi çeken şu
    golf 36.000 den başlıyor GTI model i 88.300 R modeli 101.000
    scirocco 53.500 den başlıyor R modeli 107.500
    polo 30.600 den başlıyor ama GTI 43.000 arabanın fiyatını kendi gibi ufak tutmuşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Wade_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Autoshow'da başlangıç fiyatının 43.000 TL olacağı söylenmişti bana..
    Bildiğimiz Comfortline'lara ek olarak standart donanımlar

    ESP + XDS + 6 havayastığı
    17 inç alaşım jant
    Sis farları
    7-ileri DSG şanzıman
    direksiyondan vites değiştirme
    Spor koltuk
    kokpitte parlak siyah (piano black) kaplama
    antrasit tavan

    olcak diye hatırlıyorum,

    LED'li bi-xenon farlar
    Navigasyon (RNS310 veya 510)
    Alkantra-deri döşeme
    otomatik klima
    parlatılmış jant
    panoramik cam tavan

    da opsiyon olcak, autoshowda incelediğim Full'dü sanırsam, fakat şu opsiyonların hiçbirine gerek yok, 43.000 tl ye, 180hp 250nm, 6.9sn kalkış olan, 5.9 ortalama tüketimi olan, 7-ileri DSGli araba alıyorsunuz, Doğuşa cidden şaşırdım, fiyatlandırma çok başarılı


    gerçekten de şaşırılmicak gibi değil bu fiyata satarlarsa mükkemmel olur
    dikkatimi çeken şu
    golf 36.000 den başlıyor GTI model i 88.300 R modeli 101.000
    scirocco 53.500 den başlıyor R modeli 107.500
    polo 30.600 den başlıyor ama GTI 43.000 arabanın fiyatını kendi gibi ufak tutmuşlar

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu 43000 lira olayını nereden duydunuz? Sitesine baktım ama göremedim fiyat listesinde. Şahsen ben işe girer girmez bocanegra almayı planlıyordum ama bu gidişle daha hızlısını daha ucuza alcam gibi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Arkadaşlar bu 43000 lira olayını nereden duydunuz? Sitesine baktım ama göremedim fiyat listesinde. Şahsen ben işe girer girmez bocanegra almayı planlıyordum ama bu gidişle daha hızlısını daha ucuza alcam gibi :)


    evet internetteki yazmıyor ama ümraniye rekordan aldıgım fiyat listesinde Polo GTI 1.4 TSI 180 PSI Tiptr. 43.000 yazıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    Arkadaşlar bu 43000 lira olayını nereden duydunuz? Sitesine baktım ama göremedim fiyat listesinde. Şahsen ben işe girer girmez bocanegra almayı planlıyordum ama bu gidişle daha hızlısını daha ucuza alcam gibi :)


    bocanegra ıle aynı motor ve şanzımana sahıp.hız farkı olmaz.

    donanım gayet yeterlı çok çalınmamış :) normal polo alacağına gti almak daha mantıklı olmuş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: quad_65

    Şu aracı da B sınıfı yüksek HP'liler listesine alalım mı?

    Renault Clio V6

    Motor ortada, arkadan çekiş

    http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Clio_V6_Renault_Sport


    2 tane var sahibinden.com da 3000 v6 clio

    http://www.sahibinden.com/sport_3_0_v6-83WQQaXQQ19052155WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/-yenikoy_motors-2005_clio_v6-79WQQaXQQ17828973WQQpXQQdisplayitem


    Alıntıları Göster
    çok şık çok güzel ama fiyatı almanya da bile cidden yüksekmiş. vw tipler ve içler aynı olsa da iyi iş cıakrtıyo kaliteli üretiyo araçlarını . yanlız bu 1.4 finduk motoru zorlasak elimizde kalır gibi geliyo, 185 beygirle bu araba gümlemesin bu arada 1996 ek9 type r ı tercih ederim buna . o da 185 beygir ama...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    çok şık çok güzel ama fiyatı almanya da bile cidden yüksekmiş. vw tipler ve içler aynı olsa da iyi iş cıakrtıyo kaliteli üretiyo araçlarını . yanlız bu 1.4 finduk motoru zorlasak elimizde kalır gibi geliyo, 185 beygirle bu araba gümlemesin bu arada 1996 ek9 type r ı tercih ederim buna . o da 185 beygir ama...


    180 beygirlik bu aracın motor hacminin 1400 olması türk vergi sisteminin yıllardır hayalini kurduğu şey,
    sen kalkmış hala type r diyosun. bazı şeyler hiç değişmeyecek anlaşılan
    bu araba 1996 type r'ın ciğerini söker, daha ne diyeyim
    bizim insanımız yüksek vergiden bıktı diyordum ki yazdıklarını okuyunca bize müstehak diyorum daha bezmemişiz
    sen type r al arkadaşım bu motor senin elinde kalır
    araçla gerçekten ilgilenenlere dönüp şunu diyecem;
    co2 emisyon oranı 139 gr/km, yani 2012de yürürlüğe girecek yeni vergi sisteminden de etkilenmeyecek bu araç
    ve ikizleri cupra ve vRS'ten daha düşük tüketimi ve emisyon oranı var.
    vw ilk kez ismine para istemiyor görünüyor
    fuarda cupra-bocanegra, fabia vRS ve polo GTI'ı detaylı inceleme fırsatım oldu, açıkçası iç kalitesi seat ve skoda'da daha iyi.
    4 yaşındaki b sınıfı dizel aracımı bununla yeniler miyim,
    valla çocuğum olduğu için 4 kapılıya ihtiyacım var ve 1500-2000 farkla getirirlerse yenileyebilirim zaten dizelden sıkıldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    quote:

    Orijinalden alıntı: quad_65

    Şu aracı da B sınıfı yüksek HP'liler listesine alalım mı?

    Renault Clio V6

    Motor ortada, arkadan çekiş

    http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Clio_V6_Renault_Sport


    2 tane var sahibinden.com da 3000 v6 clio

    http://www.sahibinden.com/sport_3_0_v6-83WQQaXQQ19052155WQQpXQQdisplayitem

    http://www.sahibinden.com/-yenikoy_motors-2005_clio_v6-79WQQaXQQ17828973WQQpXQQdisplayitem


    Alıntıları Göster
    Bu motor çok can yakar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt


    quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    çok şık çok güzel ama fiyatı almanya da bile cidden yüksekmiş. vw tipler ve içler aynı olsa da iyi iş cıakrtıyo kaliteli üretiyo araçlarını . yanlız bu 1.4 finduk motoru zorlasak elimizde kalır gibi geliyo, 185 beygirle bu araba gümlemesin bu arada 1996 ek9 type r ı tercih ederim buna . o da 185 beygir ama...


    180 beygirlik bu aracın motor hacminin 1400 olması türk vergi sisteminin yıllardır hayalini kurduğu şey,
    sen kalkmış hala type r diyosun. bazı şeyler hiç değişmeyecek anlaşılan
    bu araba 1996 type r'ın ciğerini söker, daha ne diyeyim
    bizim insanımız yüksek vergiden bıktı diyordum ki yazdıklarını okuyunca bize müstehak diyorum daha bezmemişiz
    sen type r al arkadaşım bu motor senin elinde kalır
    araçla gerçekten ilgilenenlere dönüp şunu diyecem;
    co2 emisyon oranı 139 gr/km, yani 2012de yürürlüğe girecek yeni vergi sisteminden de etkilenmeyecek bu araç
    ve ikizleri cupra ve vRS'ten daha düşük tüketimi ve emisyon oranı var.
    vw ilk kez ismine para istemiyor görünüyor
    fuarda cupra-bocanegra, fabia vRS ve polo GTI'ı detaylı inceleme fırsatım oldu, açıkçası iç kalitesi seat ve skoda'da daha iyi.
    4 yaşındaki b sınıfı dizel aracımı bununla yeniler miyim,
    valla çocuğum olduğu için 4 kapılıya ihtiyacım var ve 1500-2000 farkla getirirlerse yenileyebilirim zaten dizelden sıkıldım.





    Hislerime tercüman olmuşsunuz tebrik ederim.. O eski efsane Honda motorlarının yakıt tüketimine kimse bakmıyor anlaşılan O tarz arabalara LPG uygulamasını da kişisel olarak tasvip etmiyorum. (prensip meselesi, takana saygım sonsuz) Bu arada almanyada 4 kapı GTI da var fakat Türkiye'ye nasıl bir kombinasyonla gelecek tam bir muallak, elimizde sadece teknik veriler ve fiyat var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt


    quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    çok şık çok güzel ama fiyatı almanya da bile cidden yüksekmiş. vw tipler ve içler aynı olsa da iyi iş cıakrtıyo kaliteli üretiyo araçlarını . yanlız bu 1.4 finduk motoru zorlasak elimizde kalır gibi geliyo, 185 beygirle bu araba gümlemesin bu arada 1996 ek9 type r ı tercih ederim buna . o da 185 beygir ama...


    180 beygirlik bu aracın motor hacminin 1400 olması türk vergi sisteminin yıllardır hayalini kurduğu şey,
    sen kalkmış hala type r diyosun. bazı şeyler hiç değişmeyecek anlaşılan
    bu araba 1996 type r'ın ciğerini söker, daha ne diyeyim
    bizim insanımız yüksek vergiden bıktı diyordum ki yazdıklarını okuyunca bize müstehak diyorum daha bezmemişiz
    sen type r al arkadaşım bu motor senin elinde kalır
    araçla gerçekten ilgilenenlere dönüp şunu diyecem;
    co2 emisyon oranı 139 gr/km, yani 2012de yürürlüğe girecek yeni vergi sisteminden de etkilenmeyecek bu araç
    ve ikizleri cupra ve vRS'ten daha düşük tüketimi ve emisyon oranı var.
    vw ilk kez ismine para istemiyor görünüyor
    fuarda cupra-bocanegra, fabia vRS ve polo GTI'ı detaylı inceleme fırsatım oldu, açıkçası iç kalitesi seat ve skoda'da daha iyi.
    4 yaşındaki b sınıfı dizel aracımı bununla yeniler miyim,
    valla çocuğum olduğu için 4 kapılıya ihtiyacım var ve 1500-2000 farkla getirirlerse yenileyebilirim zaten dizelden sıkıldım.





    Hislerime tercüman olmuşsunuz tebrik ederim.. O eski efsane Honda motorlarının yakıt tüketimine kimse bakmıyor anlaşılan O tarz arabalara LPG uygulamasını da kişisel olarak tasvip etmiyorum. (prensip meselesi, takana saygım sonsuz) Bu arada almanyada 4 kapı GTI da var fakat Türkiye'ye nasıl bir kombinasyonla gelecek tam bir muallak, elimizde sadece teknik veriler ve fiyat var


    ben eğer 4 kapı getirtebilirsem (ki buna inanıyorum) bu fiyatlarla gti sahibi olabilirim
    aksi takdirde benim gibi orta gelirli biri için gti hayal.
    işin güzel tarafı yakıt tüketimi 85 hp 1.4 motorla aynı, dişleri uzattığımızda değişir tabi
    yani tam olarak insansan insan gibi hayvansan da hayvan gibi yakacak araç, ben de bazen insanlıktan çıkmak isterim

    ayrıca yukarıda;
    "açıkçası iç kalitesi seat ve skoda'da daha iyi" demişim yanlışlıkla, doğrusu ise;
    "açıkçası iç kalitesi seat ve skoda'dan daha iyi" olacaktı.
    polo gerçekten iyi ama pahalı fakat bu fiyatlara gti pahalı değil resmen ucuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt


    quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    çok şık çok güzel ama fiyatı almanya da bile cidden yüksekmiş. vw tipler ve içler aynı olsa da iyi iş cıakrtıyo kaliteli üretiyo araçlarını . yanlız bu 1.4 finduk motoru zorlasak elimizde kalır gibi geliyo, 185 beygirle bu araba gümlemesin bu arada 1996 ek9 type r ı tercih ederim buna . o da 185 beygir ama...


    180 beygirlik bu aracın motor hacminin 1400 olması türk vergi sisteminin yıllardır hayalini kurduğu şey,
    sen kalkmış hala type r diyosun. bazı şeyler hiç değişmeyecek anlaşılan
    bu araba 1996 type r'ın ciğerini söker, daha ne diyeyim
    bizim insanımız yüksek vergiden bıktı diyordum ki yazdıklarını okuyunca bize müstehak diyorum daha bezmemişiz
    sen type r al arkadaşım bu motor senin elinde kalır
    araçla gerçekten ilgilenenlere dönüp şunu diyecem;
    co2 emisyon oranı 139 gr/km, yani 2012de yürürlüğe girecek yeni vergi sisteminden de etkilenmeyecek bu araç
    ve ikizleri cupra ve vRS'ten daha düşük tüketimi ve emisyon oranı var.
    vw ilk kez ismine para istemiyor görünüyor
    fuarda cupra-bocanegra, fabia vRS ve polo GTI'ı detaylı inceleme fırsatım oldu, açıkçası iç kalitesi seat ve skoda'da daha iyi.
    4 yaşındaki b sınıfı dizel aracımı bununla yeniler miyim,
    valla çocuğum olduğu için 4 kapılıya ihtiyacım var ve 1500-2000 farkla getirirlerse yenileyebilirim zaten dizelden sıkıldım.





    Hislerime tercüman olmuşsunuz tebrik ederim.. O eski efsane Honda motorlarının yakıt tüketimine kimse bakmıyor anlaşılan O tarz arabalara LPG uygulamasını da kişisel olarak tasvip etmiyorum. (prensip meselesi, takana saygım sonsuz) Bu arada almanyada 4 kapı GTI da var fakat Türkiye'ye nasıl bir kombinasyonla gelecek tam bir muallak, elimizde sadece teknik veriler ve fiyat var


    ben eğer 4 kapı getirtebilirsem (ki buna inanıyorum) bu fiyatlarla gti sahibi olabilirim
    aksi takdirde benim gibi orta gelirli biri için gti hayal.
    işin güzel tarafı yakıt tüketimi 85 hp 1.4 motorla aynı, dişleri uzattığımızda değişir tabi
    yani tam olarak insansan insan gibi hayvansan da hayvan gibi yakacak araç, ben de bazen insanlıktan çıkmak isterim

    ayrıca yukarıda;
    "açıkçası iç kalitesi seat ve skoda'da daha iyi" demişim yanlışlıkla, doğrusu ise;
    "açıkçası iç kalitesi seat ve skoda'dan daha iyi" olacaktı.
    polo gerçekten iyi ama pahalı fakat bu fiyatlara gti pahalı değil resmen ucuz.

    Alıntıları Göster
    Benim saymış olduğum donanımlarla gelirse 43.000 gerçekten ucuz.. hayır, şaka yapmıyorum ama ben 50.000 TL falan beklerdim Doğuşun politikasında.. demek ki prestij için değil, satmak için getiriyorlar yada geniş bir kota mı ayırdılar bilemedim :S




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Benim saymış olduğum donanımlarla gelirse 43.000 gerçekten ucuz.. hayır, şaka yapmıyorum ama ben 50.000 TL falan beklerdim Doğuşun politikasında.. demek ki prestij için değil, satmak için getiriyorlar yada geniş bir kota mı ayırdılar bilemedim :S

    Alıntıları Göster
    1.4 L 6.9 sn

    gerisi teferruat..

    fiyat tahmini için ibiza cupra fiyatını da referans alınca "rakipsiz" oluveriyor..

    fiyat farkı olursa, +0.3 sn ve cupra olması daha mantıklı..

    mini gibi pahalı araçları bununla kıyaslamak da pek doğru değil bence.. o zaman karşısına bir r olsun, bir leon cupra olsun, koyuverirler ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbak

    1.4 L 6.9 sn

    gerisi teferruat..

    fiyat tahmini için ibiza cupra fiyatını da referans alınca "rakipsiz" oluveriyor..

    fiyat farkı olursa, +0.3 sn ve cupra olması daha mantıklı..

    mini gibi pahalı araçları bununla kıyaslamak da pek doğru değil bence.. o zaman karşısına bir r olsun, bir leon cupra olsun, koyuverirler ;)

    Alıntıları Göster
    Peki bu motora chip uygulaması yapılsa kaç beygire çıkabilir arkadaşlar bilen var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djinn_inc

    Peki bu motora chip uygulaması yapılsa kaç beygire çıkabilir arkadaşlar bilen var mı?

    Alıntıları Göster
    Fiyat alan arkadaşa değil bu yazım, o öyle bilgi almıştır doğrudur. Ben 43.000 olacağını hiç ama hiç sanmıyorum. 46.000e İbiza Cupra'yı veriyorlar. Tahminim en az 47-48bin civarında olacağı... Yoksa kimse dönüp Cupra'ya RS'e falan bakmaz. Zaten milletçe severiz VW'yi, ESP'li bir Polo görmek hepimizi heycanlandıracaktır heralde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Fiyat alan arkadaşa değil bu yazım, o öyle bilgi almıştır doğrudur. Ben 43.000 olacağını hiç ama hiç sanmıyorum. 46.000e İbiza Cupra'yı veriyorlar. Tahminim en az 47-48bin civarında olacağı... Yoksa kimse dönüp Cupra'ya RS'e falan bakmaz. Zaten milletçe severiz VW'yi, ESP'li bir Polo görmek hepimizi heycanlandıracaktır heralde



    Hocam Araç VW bayii fiyat listelerine girdi 43.000'den.. Ama teslimatlar vb. bilmemne ne zaman olur bilemiyorum Doğuş hala bu konuda sessiz kalmayı tercih ediyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Fiyat alan arkadaşa değil bu yazım, o öyle bilgi almıştır doğrudur. Ben 43.000 olacağını hiç ama hiç sanmıyorum. 46.000e İbiza Cupra'yı veriyorlar. Tahminim en az 47-48bin civarında olacağı... Yoksa kimse dönüp Cupra'ya RS'e falan bakmaz. Zaten milletçe severiz VW'yi, ESP'li bir Polo görmek hepimizi heycanlandıracaktır heralde



    Hocam Araç VW bayii fiyat listelerine girdi 43.000'den.. Ama teslimatlar vb. bilmemne ne zaman olur bilemiyorum Doğuş hala bu konuda sessiz kalmayı tercih ediyor

    dizel polo zaten 41 milyar bomboş haliyle,bu aracı bu donanım bu motorla satarlarsa çoğu kişi yakıt tüketimini göze alıp bunu seçer,onu da geçtim ibiza cupralar bocanegralar ellerinde patlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Fiyat alan arkadaşa değil bu yazım, o öyle bilgi almıştır doğrudur. Ben 43.000 olacağını hiç ama hiç sanmıyorum. 46.000e İbiza Cupra'yı veriyorlar. Tahminim en az 47-48bin civarında olacağı... Yoksa kimse dönüp Cupra'ya RS'e falan bakmaz. Zaten milletçe severiz VW'yi, ESP'li bir Polo görmek hepimizi heycanlandıracaktır heralde



    Hocam Araç VW bayii fiyat listelerine girdi 43.000'den.. Ama teslimatlar vb. bilmemne ne zaman olur bilemiyorum Doğuş hala bu konuda sessiz kalmayı tercih ediyor

    Başka birkaç forumda daha 43.000 fiyat alanlar vardı belki şöyle olabilir belli bir süre bu fiyattan satarlar sonra fiyatı yukarı çekerler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djinn_inc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: pckopat_6

    Fiyat alan arkadaşa değil bu yazım, o öyle bilgi almıştır doğrudur. Ben 43.000 olacağını hiç ama hiç sanmıyorum. 46.000e İbiza Cupra'yı veriyorlar. Tahminim en az 47-48bin civarında olacağı... Yoksa kimse dönüp Cupra'ya RS'e falan bakmaz. Zaten milletçe severiz VW'yi, ESP'li bir Polo görmek hepimizi heycanlandıracaktır heralde



    Hocam Araç VW bayii fiyat listelerine girdi 43.000'den.. Ama teslimatlar vb. bilmemne ne zaman olur bilemiyorum Doğuş hala bu konuda sessiz kalmayı tercih ediyor

    Başka birkaç forumda daha 43.000 fiyat alanlar vardı belki şöyle olabilir belli bir süre bu fiyattan satarlar sonra fiyatı yukarı çekerler.

    Alıntıları Göster
    43 bine bu araç bedava valla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemoki

    43 bine bu araç bedava valla

    Alıntıları Göster
    Ben Ankara Eskihisar Bayisinden sordum fiyatı.

    Vw Polo GTI 180hp Dsg modeli için fiyatın 43.000tl olduğunu söylediler. Hatta opsiyonlarının fiyatlarından bazılarını da aldım.

    PH2 Climatronic Dijital Klima 320 tl
    PS1 Sunroof 1350 tl
    WFK Sürüş Konfor Paketi ( Yol bilgisayarı+Arka Park Mesafe Sensörü+Hız Sabitleyici+Lastik Basınç Göstergesi) 1000 tl
    WXE Bi-Xenon farlar 1220 tl

    Ayrıca satış elemanının biri de Polo GTI sevdalısıymış, ben polo gti diyince direk onun yanına götürdüler beni . Söylediğine göre 17" Golf Gti'da da kullanılan jantla gelecekmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [GX]Bortu -- 15 Aralık 2010; 22:08:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orijinalden alıntı: son_samuray

    Tek kelime ile harika gidip yarım golf alacağıma tam polo alırım ama bu beygir savaşları nereye kadar sürecek B segmenti bir araç için 185 hp ciddi bir rakam


    Corsa OPC 1.6 Turbo 192ps Halen B sınıfı Beygir Kralı (ama 0-100 beygirinle ve hacminle çok başarılı değil 7.2sn)



    bu beygir savaşlarının sonunu ben 10 değilde 20 sene sonra merak ediyorum



    20 sene sonra bu araç 5000w bu araç 5500w falan deriz herhalde:)




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.