Şimdi Ara

2010 Honda CR-V (Makyajlı) (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.174
Cevap
22
Favori
151.831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecurly
    quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega


    quote:

    Orijinalden alıntı: thecurly

    Bu arada "vincentvega" bizim crv lerdeki otomatik vites´ten, memnun musun, geçiler nasıl, sarsıntılı mı veya geçişler hissediliyor mu, bir de eğimli yollarda araç geri kaçıyor mu???? (İnşallah kaçırmıyordur, kalkış destek modülü vardır araçta...) Bu konularda bilgi verirsen sevinirim.


    Otomatik vitesten son derece memnunum. Geçişler kesinlikle hissedilmiyor. Bundan önceki aracım 7-gang DSG şanzımanlıydı. Konfor ve çalışma karakteri olarak ondan daha iyi diyebilirim. Araçta yokuş kalkış desteği olmamasına rağmen şu ana kadar geri kaydırma problemi yaşamadım.



    Önceki aracım dsg li demişsin....Yoksa sende benim gibi daha önceden passat mı takılıyordun???
    Eğer öyle ise, ben tam adamını bulmuşum demektir. Çünkü, benim en çok merak ettiğim şey, passatta ki konforu bu araçta bulup bulamayacağımdır....Bu konudaki değerli fikir ve tecrübelerini paylaşırsan çok sevinirim.


    7 ay 2010 model Jetta 1.4 TSI Comfort + DSG kullandım. Konfor olarak CR-V kesinlikle daha iyi. Almadan önce kompakt SUV ve crossover segmentindeki çoğu aracı (Kuga, Captiva, 3008, Qashqai, Koleos, Tiguan, Forester, Yeti) test ettim. Benim için iç mekan ve konfor öncelikli olduğundan CR-V'yi seçtim.
    Bu arada pek bahsedilmedi ama aracın yol tutuşundan da gayet memnunum. Kar-çamur tipi ince lastiklere rağmen virajlarda güven veriyor. Bu kış karda da deneyeceğim inşallah.




  • Aracın alarmı kendinden mevcut sanırım arkadaşlar...

    Eşimi aracın içinde bırakıp, oto kilidi açtıktan sonra anahtar ile dışarı çıktıktna sonra, eşim dışarı çıkmak istediğinde ilk kez duydum sesini...Cırtlak bir ses :)
    Nasıl bir alarm anlamadım ancak...kriterleri nedir acaba :)

    Bizim jantlar 18 sanırım...daha üstünün br anlamı olur mu sizce?
  • daha da kötüsü, ben gece gece içinde kendimi içeri kilitledim anahtarla, sonra müzik açayım dedim, ciyak ciyak öttü alarm, ben panikten ne denediysem olmadı sussun diye, sanırım anahtarı kontağa koyup çevirdim de öyle sustu.

    virgaba buna pasif alarm diyorlar sanırım, diğer aktif alarm, top çarparsa cik cik öter, bizimkinde, hırsız camı kırarsa öter, biri arabayı çekmeye çalışırsa öter..diye biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: virgaba

    Aracın alarmı kendinden mevcut sanırım arkadaşlar...

    Eşimi aracın içinde bırakıp, oto kilidi açtıktan sonra anahtar ile dışarı çıktıktna sonra, eşim dışarı çıkmak istediğinde ilk kez duydum sesini...Cırtlak bir ses :)
    Nasıl bir alarm anlamadım ancak...kriterleri nedir acaba :)

    Bizim jantlar 18 sanırım...daha üstünün br anlamı olur mu sizce?

    19 jant yol tutuşu arttırır,fakat yanak daralacağı için süspansiyon konforu bozulacaktır.Honda servislerinde satılan
    orijinal 19 inç 5 kollu yıldız jant CR-V'lere çok yakışıyor ben bir ara düşünmüştüm
    ama süspansiyon konforu bozulmasın diye vaz geçmiştim.ama asıl vazgeçme sebebim bizim
    makyajlı CR-V'lerin jantlarını cok beğenmemdi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecurly

    Bu arada "vincentvega" bizim crv lerdeki otomatik vites´ten, memnun musun, geçiler nasıl, sarsıntılı mı veya geçişler hissediliyor mu, bir de eğimli yollarda araç geri kaçıyor mu???? (İnşallah kaçırmıyordur, kalkış destek modülü vardır araçta...) Bu konularda bilgi verirsen sevinirim.

    Ben CR-V otomatik vitesten olağanüstü memnunum,burada olağanüstü kelimesini özellikle kullandım.Vites geçişleri neredeyse
    hiç hissedilmiyor,tabi bunda aracın klasik otomatik şanzıman olmasının payı büyük.Bende CR-V'ye 2009 1.4 tsi-dsg golf 6 dan geldim
    CR-V'nin otomatik vites konforunun daha iyi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.Tabi unutulmamalıki Honda'nın otomatik
    şanzumanları dünyanın en iyi otomatik şanzumanlarındandır..




  • 19 inç jant görünüm olarak güzel dursa da, bence de üzerindeki jant-lastik kombinasyonu ideal. Özellikle makyajlı kasanın jantları çok şık .
  • yazılarınları okuyorum da, ne güzel her alan memnun kalmış, sırf reklamını yapıyoruz burada crv'nin. biri de kalkıp kötülememiş, bravo valla ne iyi seçim yapmışız.

    bir de tiguan forumunu filan okuyun...yüzünüz gülsün
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dunyao

    yazılarınları okuyorum da, ne güzel her alan memnun kalmış, sırf reklamını yapıyoruz burada crv'nin. biri de kalkıp kötülememiş, bravo valla ne iyi seçim yapmışız.

    bir de tiguan forumunu filan okuyun...yüzünüz gülsün



    Aralarda o forumu da okumaya çalışıyorum gerçekten de dediğin kadar var.

    Arkadaşlar aranızda yeni kasa Accord kullanıp ta CR-V ile bir kıyaslama yapabilecek olan var mı?

    Haluk
  • ÖNCELİKLE hepinizin CR-V'leri hayırlı olsun, sağlıkla, kazasız-sorunsuz, iyi günlerde, güle güle kullanın.
    quote:

    yazılarınları okuyorum da, ne güzel her alan memnun kalmış, sırf reklamını yapıyoruz burada crv'nin. biri de kalkıp kötülememiş, bravo valla ne iyi seçim yapmışız.

    yazılınca, 7 yıldır HONDA hayranlığıyla Civic kulananan ben de aşırıya kaçmadan, gerçekçi bir saptamada bulunayım dedim.
    Niyetim ASLA CR-V'yi kötülemek veya bir tartışma başlatmak değil.

    EVET, CR-V motor, konfor ve YOL (Dikkat: YOL diyorum) güvenliği açısından gerçekten çok iyi bir araç olmakla beraber, ait olduğu SUV sınıfında düzgün satıh dışında, zeminin engebeliği ve kayganlığı ölçüsünde zorlanır. Bilmiyorum istendiğinde devreye sokularak, ön ve arka akslara %50-%50 sabit güç dağılımı sağayan bir orta-diferansiyel kilidi (4H Lock gibi) var mı? Bunun olması zemin şartları zorlaşınca avanatj sağlar. Olmaması ise zemine bağlı olarak zorlanmaya, hatta çakılıp kalmaya bile neden olur. Bu nedenle CR-V'ler ile kuru, hafif karlı, hafif çamurlu, hafif engebeli satıh dışına çıkmamaya dikkat edilmesinde fayda var. ÇÜNKÜ, bunlardan zorlu-ağır satıhta iş tamamen şansa kalır. Low Range (4L), düşük devirde 2 katı tork sağlayan diferansiyel kilidine hiç girmiyorum bile... Az da olsa hafif-orta arazide, karlı-buzlu-engebeli zeminde, doğada gezip-dolaşma niyeti olanların bu noktaları dikkate almasında yarar var...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    ÖNCELİKLE hepinizin CR-V'leri hayırlı olsun, sağlıkla, kazasız-sorunsuz, iyi günlerde, güle güle kullanın.
    quote:

    yazılarınları okuyorum da, ne güzel her alan memnun kalmış, sırf reklamını yapıyoruz burada crv'nin. biri de kalkıp kötülememiş, bravo valla ne iyi seçim yapmışız.

    yazılınca, 7 yıldır HONDA hayranlığıyla Civic kulananan ben de aşırıya kaçmadan, gerçekçi bir saptamada bulunayım dedim.
    Niyetim ASLA CR-V'yi kötülemek veya bir tartışma başlatmak değil.

    EVET, CR-V motor, konfor ve YOL (Dikkat: YOL diyorum) güvenliği açısından gerçekten çok iyi bir araç olmakla beraber, ait olduğu SUV sınıfında düzgün satıh dışında, zeminin engebeliği ve kayganlığı ölçüsünde zorlanır. Bilmiyorum istendiğinde devreye sokularak, ön ve arka akslara %50-%50 sabit güç dağılımı sağayan bir orta-diferansiyel kilidi (4H Lock gibi) var mı? Bunun olması zemin şartları zorlaşınca avanatj sağlar. Olmaması ise zemine bağlı olarak zorlanmaya, hatta çakılıp kalmaya bile neden olur. Bu nedenle CR-V'ler ile kuru, hafif karlı, hafif çamurlu, hafif engebeli satıh dışına çıkmamaya dikkat edilmesinde fayda var. ÇÜNKÜ, bunlardan zorlu-ağır satıhta iş tamamen şansa kalır. Low Range (4L), düşük devirde 2 katı tork sağlayan diferansiyel kilidine hiç girmiyorum bile... Az da olsa hafif-orta arazide, karlı-buzlu-engebeli zeminde, doğada gezip-dolaşma niyeti olanların bu noktaları dikkate almasında yarar var...


    Bu aracı , bu aracı gectim , bu segmentteki araçları, off road beklentisi ile alanlar olduğunu çok düşünmüyorum. Alıyorsa da bilinçsiz bir tercih demek lazım.

    Amerikada segmentinin en çok satan aracı olması tesadüf degil. Gecenlerde ben de oralardaydım, adamların 2 aracından biri suv zaten, onlar icinde de bizim CRV ler önde. Algıda seçicilik midir bilmiyorum ama tek tiguan bile görmedim. Touareg vardı.

    Alarm konusu ilginç gerçekten. Geçen bu forumdan bir arkadaş yazdı, ordan okudum sanıyorm, hediye olarak alarm takıcaklarmış CRV sine. Mümkün değil sanırım bu, ben de alarmı olduğunu bilmiyordum aracın ve servise taktırmak istediğimi söyledğimde takılamadığını, zaten var olan bir alarmı olduğunu ve birbirlerini bozabileceğini söylemişlerdi.

    Daha önce de sormuştum sanki ama, 19 janta ve ona göre uygun lastiğe geçiiş yapsam yerden 180cm olan yükselikte bir artış olur mu ?

    Otomatik şanzımanı gerçekten iyi.

    Sonuç olarak sorunsuz bir araç kullanmanın keyfini yaşıyoruz. Yok ckleme yok viyaklama, kronik sorunlarımız yok. Kafamız rahat. Bozulmasın da.

    Kullanıcılara tek bir uyarım olacak, uzun yolda aracın hantallığına alışmadan kontrolsüz sollamalar yapmamaları. Aracı ve performansını test etmeden bu rsiki almayın. Hafif bir soğk ter atmışlığım var benim bu yaz tatilinde zira :)




  • denemek için otobanda 175 e çıktım,düz gidiş kararlılığı ve stabilizitesi çok başarılıydı.
    ancak bu hıza çıkmak için tam gazda uzunca bir süre sabır göstermek gerekiyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pinkfloyd1

    denemek için otobanda 175 e çıktım,düz gidiş kararlılığı ve stabilizitesi çok başarılıydı.
    ancak bu hıza çıkmak için tam gazda uzunca bir süre sabır göstermek gerekiyor..

    Geçen hafta ben de denedim otobanda. Kadranda 180'e kadar çıktım. GPS hızım da 177'i gördü. Stabilitesini ben de beğendim. Gerçi hiç gerek yok ama, devirli bir hızlanma yapılırsa daha yüksek hızları görür diye düşünüyorum.
  • Arkadaşlar yeniden merhaba...
    Arabamı dün itibariyle tesilm aldım ve alır almaz 300 km. uzun bir yol yapma imkanım oldu.
    Bu 300 km. boyunca edindiğim izlenimler kısac şöyle, (önceki aracım 2005 model 1.6 fsi passat idi)
    1- Ara hızlanmalar 2.0 cc lik bir motora göre çok iyi değil, ama yeterli. Bu nedenle sollamalarda dikkatli olmakka yarar var. Ancak şunu da söylemek gerekir ki, 140 -150 km/h gibi hızlara fazla zorlanmadan da çıkılabiliyor. Motor ve şanzıman ikilisi çok iyi ve uyumlu çalışıyor ve inanın ki vites geçişleri düz yolda giderken kesinlikle hissedilmiyor. Fakat, rampa yukarı çıkışlarda veya ani hızlanma anlarında elbette ki vites geçişlerini hissediyorsunuz.
    2- Bana göre, aracın dış görünümü şu an piyasada bulunan tüm suv tipi araçlarına göre daha şık ve oturaklı duruyor. Dış boya ve sac kalitesi gerçekten mükemmel .
    3- Aracın içinde kullanılan malzemeler de çok kaliteli, işçilik kusuru yok, iç kısım çok ferah ve geniş, insanın içini daraltacak hiç bir şeye yer verilmemiş, araç içi tuşlar yerli yerinde ve kullanımı çok kolay, cd çalar ve ses sistemi yeterli....

    4- Maalesef 90 km/h hızın üstünde iken, aracın ön sol camından ses geliyor gibi, ancak bu sesin tam olarak nereden geldiğini tam anlayamadım. Çünkü sanki ses camlardan değil de, dış dikiz aynalarının çok büyük olmasından ve aynalara çarpan rüzgar sesinden dolayı geliyor gibi. Çünkü, aynaları yolda giderken bir kaç içe doğru kapattım ve ses daha belirgn ve farklı gelmeye başladı, hatta yolda giderken bir kaç defa cam fitilinin içini parmaklarımla yokladım. (Bu konuda deneyimi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim, yani bu ses nereden geliyor, eğer bu ses sadece benim araçtan geliyorsa serviste araca bir baktıracağım.
    5- Aracın yakıt durumu çok gibi geldi bana, zira 300 km. sonunda uzun yol ortalama yakıt 100 km de 9.0 lt. idi. Ancak yolda 120 den aşağı pek düşmedim...
    6- Kapıları açtığımda farlar maalesef otomatık yanmıyor. (coming home-leaving homa özelliği yok) .
    7- Aracın tam ön tarafıonda park sensörü yok, aracın ön tarafında sadece köşelerinde sensör var. bu nedenle önden bir yere yaklaştığınızda araçla öndeki nesne arasında mesafe olup olmadığını tam kestiremiyorsunuz. Bunu hangi akla hizmet böyle yapmışlar, anlayamaoım.
    8- Aracın göstergeleri ve yol bilgisayarı gayet iyi ve yeterli. Okunmada ve bilgi edinmede kesinlikle zorluk yaşamışorsunuz.
    9- Yol sesi ve motorun sesi araç içine kesinlikle girmiyor, çok sessiz bir yolculuk yapabiliyorsunuz, ama dedim ya sol camdan içeri sanki rüzgar sesi geliyor.
    10- Aracın koltukları çok rahat ve sizin yorulmanıza ve rahatsız olmanıza hiç izin vermiyor.


    Şimdilik aklıma gelen şeyler bunlar....Daha sonra yaşayacağım tecrübeleri buraya aktarmaya devam edeceğim.




  • Günün tüyosu: Gidiş gelişi olan dar sokaklardan geçerken otomatik kapama düğmesi ile yan aynaları kapalı tutun...:)

    Sonra demedi demeyin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virgaba -- 12 Kasım 2010; 23:37:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thecurly

    Arkadaşlar yeniden merhaba...
    Arabamı dün itibariyle tesilm aldım ve alır almaz 300 km. uzun bir yol yapma imkanım oldu.
    Bu 300 km. boyunca edindiğim izlenimler kısac şöyle, (önceki aracım 2005 model 1.6 fsi passat idi)
    1- Ara hızlanmalar 2.0 cc lik bir motora göre çok iyi değil, ama yeterli. Bu nedenle sollamalarda dikkatli olmakka yarar var. Ancak şunu da söylemek gerekir ki, 140 -150 km/h gibi hızlara fazla zorlanmadan da çıkılabiliyor. Motor ve şanzıman ikilisi çok iyi ve uyumlu çalışıyor ve inanın ki vites geçişleri düz yolda giderken kesinlikle hissedilmiyor. Fakat, rampa yukarı çıkışlarda veya ani hızlanma anlarında elbette ki vites geçişlerini hissediyorsunuz.
    2- Bana göre, aracın dış görünümü şu an piyasada bulunan tüm suv tipi araçlarına göre daha şık ve oturaklı duruyor. Dış boya ve sac kalitesi gerçekten mükemmel .
    3- Aracın içinde kullanılan malzemeler de çok kaliteli, işçilik kusuru yok, iç kısım çok ferah ve geniş, insanın içini daraltacak hiç bir şeye yer verilmemiş, araç içi tuşlar yerli yerinde ve kullanımı çok kolay, cd çalar ve ses sistemi yeterli....

    4- Maalesef 90 km/h hızın üstünde iken, aracın ön sol camından ses geliyor gibi, ancak bu sesin tam olarak nereden geldiğini tam anlayamadım. Çünkü sanki ses camlardan değil de, dış dikiz aynalarının çok büyük olmasından ve aynalara çarpan rüzgar sesinden dolayı geliyor gibi. Çünkü, aynaları yolda giderken bir kaç içe doğru kapattım ve ses daha belirgn ve farklı gelmeye başladı, hatta yolda giderken bir kaç defa cam fitilinin içini parmaklarımla yokladım. (Bu konuda deneyimi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim, yani bu ses nereden geliyor, eğer bu ses sadece benim araçtan geliyorsa serviste araca bir baktıracağım.
    5- Aracın yakıt durumu çok gibi geldi bana, zira 300 km. sonunda uzun yol ortalama yakıt 100 km de 9.0 lt. idi. Ancak yolda 120 den aşağı pek düşmedim...
    6- Kapıları açtığımda farlar maalesef otomatık yanmıyor. (coming home-leaving homa özelliği yok) .
    7- Aracın tam ön tarafıonda park sensörü yok, aracın ön tarafında sadece köşelerinde sensör var. bu nedenle önden bir yere yaklaştığınızda araçla öndeki nesne arasında mesafe olup olmadığını tam kestiremiyorsunuz. Bunu hangi akla hizmet böyle yapmışlar, anlayamaoım.
    8- Aracın göstergeleri ve yol bilgisayarı gayet iyi ve yeterli. Okunmada ve bilgi edinmede kesinlikle zorluk yaşamışorsunuz.
    9- Yol sesi ve motorun sesi araç içine kesinlikle girmiyor, çok sessiz bir yolculuk yapabiliyorsunuz, ama dedim ya sol camdan içeri sanki rüzgar sesi geliyor.
    10- Aracın koltukları çok rahat ve sizin yorulmanıza ve rahatsız olmanıza hiç izin vermiyor.


    Şimdilik aklıma gelen şeyler bunlar....Daha sonra yaşayacağım tecrübeleri buraya aktarmaya devam edeceğim.


    Tekrar hayırlı olsun. Ön taraftan gelen ses büyük yan aynalardan kaynaklanıyor gibi. Çok rahatsız edici gelmedi bana.




  • Tekrar hayırlı olsun. Ön taraftan gelen ses büyük yan aynalardan kaynaklanıyor gibi. Çok rahatsız edici gelmedi bana.



    Teşekkür ederim.
    Demek ki, bu ses sorunu sadece benim araca has bir durum değil...Bu sesin duyulmaması imkansız, 90-100 km/h dan sonra çok belirgin bir şekilde ortaya çıkıyor. Öyle değil mi???? Ha şu da var, eğer müziği açarsan, hiç bir şeyin farkında bile olmuyorsun, ama yine de bu ses biraz beni rahatsız etti, çünkü bir önceki aracımda en ufak bir ses bile kulağıma gelmiyordu. Acaba bu sesi kesmenin bir yolu var mı???? Cevap veren arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thecurly -- 13 Kasım 2010; 1:42:14 >
  • Günün tüyosu : Basit ancak farkındalık gerektiren tüyolarıma devam ediyorum :) Sizin de başınıza geliyor mu bilmiyorum...Sol ön camı açmak istediğinizde, bakmadan açmak istediğinizde diğer camları da açabiliyorsunuz yanllışlıkla...Ancak cam kilidi özelliğini aktive eden düğmeye basılı tutarsanız, öyle bir durumla karşılaşmaz, sadece kendi camınız açılabilir olur.
  • Arkadaşlar bu sol camdan ses gelmesi olayını herkes yaşıyor mu, yoksa sadece benim aracımda mı bu sorun var?????
  • ben duymadım öyle bir ses, hem soldan geliyorsa sağdan da gelir mantıken
  • İki taraftan da geliyor zaten. Bugün tekrar dinledim. 100 km/s'in üzerinde duyulan bir rüzgar sesi. Dediğim gibi yan aynalardan geliyor.
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.