Şimdi Ara

2009 bravo 1.4 turbo hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi akşamlar arkadaşlar 2009 1.4 bravo turbo hakkında bilgisi olan paylaşabilir mi? Yakıtı nasıldır lpg uyumlu mudur? Uzum yıllar bizi götürür mü yol tutuşu donanımları nasıldır? Kronik arızaları var mıdır bakımları vs nasıldır? Şimdiden teşekkürler. Not: dizellerini şimdilik düşünmüyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Fiat Bravo İtalya üretimidir, gulietta, delta ile aynı platformda üretilmiş bir araçtır, Fiat'ın nadir güzel araçlarındandır.

    1.4 turbo 150 HP (tjet)
    1.4 turbo 120 HP (tjet)
    1.4 turbo 140 HP (mair)

    Şeklinde sıralanır. Mair en az yakanıdır, nadir bulunur. Tjetler fena kaçar, performans olarak üzmez. Yakıt ideal sayılır uzun yol 7-8 lt LPG tüketimi vardır. Güzel montaj LPG ile sorun yaşamazsın. Kötü montaj denk gelirse işin zor.

    Parça fiyatları fena sayılmaz, piyasa ortalamasında. Bujiler pahalıdır, iridium buji olarak geçer.

    120 HP 2011 öncesi manuel şanzıman 5. Ve 6. Vites rulmanı sorun çıkarabilir ses yapar dikkatli bak.

    Klima klepe kronik sorundur, sıcak soğuk aynı anda üfleme yapabilir, tamiri 350-400 lira

    Yolcu airbag şişkin olabilir kontrol et.

    Arka burçlar çok vuruyorsa tamiri ve parçası tuzlu sayılır. İşin ehli olan ustaya yaptır.

    USB girişli olan paketlerde kart arızası olabilir km ışığını yakıp söndürür, tamiri mümkün 700-800 lira.

    Altı yere yakındır, bozuk yola gelmez.

    Sonuç olarak güzel araçtır. Bakımını yaptır sorunsuz uzun yıllar binersin

    Not: bakımı 20 binde bir.
  • Ben sadece bravo markası üzerinden yorum yapacağım. Puntodur bravodur bu arabalar aıkıntı çıkaracak araçların olacağını sanmıyorum. Tam piyasa arabasıdır, parçaları ucuzdur başınızı ağrıtmaz. İyice kontrol ettirildikten sonra gönül rahatlığıyla binilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat Bravo İtalya üretimidir, gulietta, delta ile aynı platformda üretilmiş bir araçtır, Fiat'ın nadir güzel araçlarındandır.

    1.4 turbo 150 HP (tjet)
    1.4 turbo 120 HP (tjet)
    1.4 turbo 140 HP (mair)

    Şeklinde sıralanır. Mair en az yakanıdır, nadir bulunur. Tjetler fena kaçar, performans olarak üzmez. Yakıt ideal sayılır uzun yol 7-8 lt LPG tüketimi vardır. Güzel montaj LPG ile sorun yaşamazsın. Kötü montaj denk gelirse işin zor.

    Parça fiyatları fena sayılmaz, piyasa ortalamasında. Bujiler pahalıdır, iridium buji olarak geçer.

    120 HP 2011 öncesi manuel şanzıman 5. Ve 6. Vites rulmanı sorun çıkarabilir ses yapar dikkatli bak.

    Klima klepe kronik sorundur, sıcak soğuk aynı anda üfleme yapabilir, tamiri 350-400 lira

    Yolcu airbag şişkin olabilir kontrol et.

    Arka burçlar çok vuruyorsa tamiri ve parçası tuzlu sayılır. İşin ehli olan ustaya yaptır.

    USB girişli olan paketlerde kart arızası olabilir km ışığını yakıp söndürür, tamiri mümkün 700-800 lira.

    Altı yere yakındır, bozuk yola gelmez.

    Sonuç olarak güzel araçtır. Bakımını yaptır sorunsuz uzun yıllar binersin

    Not: bakımı 20 binde bir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Th3_SpiRitLEsS

    Fiat Bravo İtalya üretimidir, gulietta, delta ile aynı platformda üretilmiş bir araçtır, Fiat'ın nadir güzel araçlarındandır.

    1.4 turbo 150 HP (tjet)
    1.4 turbo 120 HP (tjet)
    1.4 turbo 140 HP (mair)

    Şeklinde sıralanır. Mair en az yakanıdır, nadir bulunur. Tjetler fena kaçar, performans olarak üzmez. Yakıt ideal sayılır uzun yol 7-8 lt LPG tüketimi vardır. Güzel montaj LPG ile sorun yaşamazsın. Kötü montaj denk gelirse işin zor.

    Parça fiyatları fena sayılmaz, piyasa ortalamasında. Bujiler pahalıdır, iridium buji olarak geçer.

    120 HP 2011 öncesi manuel şanzıman 5. Ve 6. Vites rulmanı sorun çıkarabilir ses yapar dikkatli bak.

    Klima klepe kronik sorundur, sıcak soğuk aynı anda üfleme yapabilir, tamiri 350-400 lira

    Yolcu airbag şişkin olabilir kontrol et.

    Arka burçlar çok vuruyorsa tamiri ve parçası tuzlu sayılır. İşin ehli olan ustaya yaptır.

    USB girişli olan paketlerde kart arızası olabilir km ışığını yakıp söndürür, tamiri mümkün 700-800 lira.

    Altı yere yakındır, bozuk yola gelmez.

    Sonuç olarak güzel araçtır. Bakımını yaptır sorunsuz uzun yıllar binersin

    Not: bakımı 20 binde bir.
    Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • t-jet, mair, m-jet hangisini alırsanız alın, size punto sanıp kafa tutanların aynada küçülüşünü izlerseniz. Golfler, jettalar, honda lar...


    Ek olarak torpido şişmesi fiat grupta kroniktir. punto, bravo, egea, guilietta ...

    Blue me sorunu da aynı şekilde fiat gruba air kronik sorundur. tamiri olmaz. ancak km ışığı yanıp sönme durdurulur 100-150 tl gibi.

    Güneşliklere bakın mutlaka, kroniktir sarkar, tanesi 600 tl civarı :) basit çözümü ise mıknatıs :)

    Cam tavan alırsanız mutlaka su giderlerini temizleyin, tıkanır ve tavanı su basar :)

    Alacağınız aracın baskı balatasına mutlaka bakın, özellikle m.air ın daha da yüksel olması lazım. 4-5bin arası gibi. (yanlışım yoksa)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi san_jose -- 1 Temmuz 2020; 8:57:37 >
  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: san_jose

    t-jet, mair, m-jet hangisini alırsanız alın, size punto sanıp kafa tutanların aynada küçülüşünü izlerseniz. Golfler, jettalar, honda lar...


    Ek olarak torpido şişmesi fiat grupta kroniktir. punto, bravo, egea, guilietta ...

    Blue me sorunu da aynı şekilde fiat gruba air kronik sorundur. tamiri olmaz. ancak km ışığı yanıp sönme durdurulur 100-150 tl gibi.

    Güneşliklere bakın mutlaka, kroniktir sarkar, tanesi 600 tl civarı :) basit çözümü ise mıknatıs :)

    Cam tavan alırsanız mutlaka su giderlerini temizleyin, tıkanır ve tavanı su basar :)

    Alacağınız aracın baskı balatasına mutlaka bakın, özellikle m.air ın daha da yüksel olması lazım. 4-5bin arası gibi. (yanlışım yoksa)
    Tjet puntoyla kafa tutanlarla oynamak çok daha keyifli oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    Tjet puntoyla kafa tutanlarla oynamak çok daha keyifli oluyor

    Alıntıları Göster
    O yüz ifadelerini görmek gerçekten keyif veriyor

    Hatta tjet lineası olan bir arkadaş, linea ile çook daha keyifli olduğunu söylemişti bu olayın

    Hep içimde kalmıştır tjet tek kapılı bir punto kullanmak. Ama nasipte hep traktör kullanmak varmış. traktör bravoyla yola devam ..




  • san_jose kullanıcısına yanıt
    hose hala bravo mu hangi şehir?ikitelli de bravo ustaları var mı herkes kartal diyor.bunlar ilgili bilgi lazım nasıl bulunur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aronmelkor

    hose hala bravo mu hangi şehir?ikitelli de bravo ustaları var mı herkes kartal diyor.bunlar ilgili bilgi lazım nasıl bulunur
    ben eskişehirdeyim, hala bravo kullanıyorum. kartal sanayi de Şen oto / şenol usta var. Facebook grubunda herkes tavsiye ediyor. İmkanım olsa bende ona götürürdüm.

    Facebook Bravo garage grubundan daha detaylı bilgi bulabilirsiniz.
  • san_jose kullanıcısına yanıt
    tşk ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.