Şimdi Ara

2009 1.8 TAM OTOMATİK HONDA CİVİC HB ALINIR MI (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
39.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.4 turbo 140 hp otomatik satılıp 2009 1.8 honda civic hb alınır mı
  • yani şunu diyorum arkadaşlar yeni astra satılıp 6 yıl garantili 1.8 honda civic hb tam otomatik alınır mı
  • bence alınır
  • 1.8 honda civic hb lerdeki ağır direksiyon sorunu nasıl halledilebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asandra

    yani şunu diyorum arkadaşlar yeni astra satılıp 6 yıl garantili 1.8 honda civic hb tam otomatik alınır mı

    Alınır.

    Kalan garanti süresi aynı nasıl olsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asandra

    1.8 honda civic hb lerdeki ağır direksiyon sorunu nasıl halledilebilir

    Aracımda böyle bir sorun yok..

























    Hatta hiç bir sorun yok..
  • aracı kullandım eniştemde var
    bariz direksiyon ağır park ederken manevra yaparken biraz zor
    bunu söylerken yeni opel astraya kıyasen lancia deltaya kıyasen söylüyorum
  • O araba alınır mı para verilip hayret.İçeriden arkanızı göremezsiniz cam ufacık sanki zırhlı araç.Araba kendisi bi lokma ve bir hayli de çirkin.Tork değerleri de düşük ve turbosu da yok motorun ki tamamen seni paran olsa dahi gire çıka petrole petrolcülerle kanka yapcak bi motordur zatalleri.Tsi motorlu Almanları bi dene bence özellikle Golf ü .İtalyan Alfa Rome Giulietta ı.Fransız megane 3 ü.Amerikalı yeni Focus hatcback i.
  • tam totmatik olup da az yakan araç var mı arkadaşlar
    1.4 tsi dsg tamam yarı otomatik ama basınca o da 10 lt nin altına düşmüyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vasili08

    O araba alınır mı para verilip hayret.İçeriden arkanızı göremezsiniz cam ufacık sanki zırhlı araç.Araba kendisi bi lokma ve bir hayli de çirkin.Tork değerleri de düşük ve turbosu da yok motorun ki tamamen seni paran olsa dahi gire çıka petrole petrolcülerle kanka yapcak bi motordur zatalleri.Tsi motorlu Almanları bi dene bence özellikle Golf ü .İtalyan Alfa Rome Giulietta ı.Fransız megane 3 ü.Amerikalı yeni Focus hatcback i.

    arkadaşım tip işi görecelidir beğenmeyebilirsin ama geri kalan yorumun çok havada kalmış.
    turbo olmaması sana göre dezavantaj olsada bir çok kişiye göre avantajdır. atmosferik motor dilediğin gibi kullan turbo nazı çekmezsin yok çalıştırdıktan sonra ısınsın, ısındıktan sonra stop etmeden bekleyeyim turbo kendini yağlasın uzun ömürlü olsun derdi yoktur. turbo patladı çatladı gibi durumlarla binlerce lira masraf açma sorunu yoktur. hiç bir turbonun çeviremeyeceği kadar devri çatır çatır çevirir.
    turbolu bir araca göre tek dezavantajı alt devirlerdeki hızlanma isteğidir. turbolu bir motordanda fazla yakmaz. tam otomatik şanzıman yapısı gereği biraz performans törpüler birazda fazla yakar bunun motorla ilgisi yoktur. manuel veya ishift tüketimleri gayet makuldur.




  • Turbolu araç üreten firmalar daha dün kurulduya sende haklısın kardeşim.Tsi kaç senedir yılın en iyi motoru seçiliyor farkında mısın bilmem ???Motorda kullanılan malzeme zaten daha dayanıklı atmosferik motordan.turbo ünitelerde üreten markaya yakışacak kalitede üretiliyordur heralde.Tdi motorlu volkswagen Seat-Skoda-Audi camiasının motor ömrü oldukça uzundur.arabadan anlıyorsan bilirsin ki turbo benzinli motorun ömrü turbo dizelden de daha uzun olur.
  • cogu arkadas sallamis resmen :)
    soruyu soran arkadas bunlari okuyup vazgecti ise yazik olmustur

    kesinlikle tavsiye ederim. hem ishift hem de tam otomatik sahibi biri olarak.

    alman arabalarla kiyaslayanlara sadece guluyorum :)

    bmw de touareg e alman sahibi olmus biri olarak, onlara yakin performans ve konfor...

    honda sevgisi baskadir. turk insanina japon arabadan baskasi zaten fazla ama bayiliyoruz sorun ciksin servislerde para harcayalim...
  • nerdeyse 2 sene önce son mesaj yazılmış, hortlatayım konuyu :)
    Bu başlığı görmeden 2 sene önce Nisan ayında bu aracı uygun bir fiyata aldım, Honda Efe'nin şişirmesiyle(hatta bir galerici bir de kaportacının dediğine göre parça değişmemiş bile, tamir edilmiş) 7 bin TL'lik bir hasar kaydı vardı. Aldığım kişi, ikinci sahibi, 3000 TL değerinde Prince tüp taktırmış.
    Yakıt Tüketimi: Benzinle şehiriçi 9.3-9.8 arasında seyretmektedir.
    LPG ile örnekle yazabilirim; 600km uzun yolda 150TL yakmaktadır. Şehiriçi olarak hiç hesabını tutmadım maalesef, zarurui kullanınca insan ne yakıyorsa veriyor maalesef.

    Avantajları:
    -Aracın içi ferah ve çok geniş, kapılardaki eşya koyma yerleri, ön kol dayama altındaki kocaman alan, gözlük ve ruhsatımı koyduğum orta konsolda bi kapaklı bir göz, orta alandaki geniş 2 bardaklık yer, torpidosu çok geniş. Aracın arkası tiguandan, golften çok daha geniş, bu araçlar ailemde var.
    -Bagajı 410 lt, HB araçlarda bu kadar genişini 308'de gördüm sadece 420lt.
    -Başka araçlarda var mı bilmiyorum ama arka koltuklar oturma yerlerinden havaya kaldırılabiliyor ve kilitleniyor çok pratik, kocaman bir yükleme alanı oluyor. arka koltuk sırtları zaten yatabiliyor ve bagajla dümdüz oluyor (LPG simit olduğundan stepnenin yerinde)
    -Aracın için bu kadar geniş olmasına rağmen, oldukça kompakt bir araç, önü oldukça kısa, rahatça park ediliyor, bazı arkadaşlar direksiyonu dert demiş, bence rahat bir hidrolik direksiyon, hatta direksiyonu çok kaliteli, spor ve daha küçük bir model.
    -1.8 olmasının avantajını gaza bastığınızda anlıyorsunuz, araç hiçbir zaman boğulmuyor, her hızda, her yokuşta ya da her eğimde. yokuş inişlerinde vites büyütme sorunu hiç yaşamadım (hyundai i30'da, golf'de yaşadım)
    -İpod entegrasyonu olması(USB ile bağlayınca, bluetooth yok)
    -sorunsuz bir araç ve marka (kendi hatamdan ötürü bir kez klima için gittim servise, onun haricinde periyodik bakımlarda)
    -Servis ücretleri oldukça makul, 2 senede 40.000km yaptım, 3 kere servise gittim, toplamda 1100 TL kadar verdim.

    Dezavantajları;
    Aracı bekarken almıştım, çok hoşuma gidiyordu (hala da gitmiyor değil) ancak araç gerçekten spor bir araç, yani takır tukur her tarafıyla sert bir araç. Nasıl böyle sapasağlam ayakta duruyor şaşıyorsunuz o kadar sert süspansiyon, iç malzeme vs. tabi buna 225 45 17" orjinal jantları da sebep oluyordur ama işte hepsi bir bütün bu araçla, görüntüsüne, yol tutuşuna bir + ama konforuna değil.. (bu tam otomatik makyajlı kasada 17" jant ve lastik basınç uyarısı da var fabrika çıkışında)
    -Hem ön hem arka süspansiyonlar spor ve sert.
    -Araç yere yakın, koltukları da öyle, bu harika bir bir yol tutuşu sağlıyor (Golf'den daha iyi) ancak alçak bir araç haline geliyor.
    -C sütunu çok geniş yani arkaya dönüp geriye doğru hareket ettiğinizde görüş alanınız kısıtlı (spor dizayn araçların çoğu böyle)
    -Araç siyah, çok yakışıyor bu renk, ancak yazın pişiriyor, cam filmi taktırdım kışın, bakalım etkisi olacak mı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hwwwest

    nerdeyse 2 sene önce son mesaj yazılmış, hortlatayım konuyu :)
    Bu başlığı görmeden 2 sene önce Nisan ayında bu aracı uygun bir fiyata aldım, Honda Efe'nin şişirmesiyle(hatta bir galerici bir de kaportacının dediğine göre parça değişmemiş bile, tamir edilmiş) 7 bin TL'lik bir hasar kaydı vardı. Aldığım kişi, ikinci sahibi, 3000 TL değerinde Prince tüp taktırmış.
    Yakıt Tüketimi: Benzinle şehiriçi 9.3-9.8 arasında seyretmektedir.
    LPG ile örnekle yazabilirim; 600km uzun yolda 150TL yakmaktadır. Şehiriçi olarak hiç hesabını tutmadım maalesef, zarurui kullanınca insan ne yakıyorsa veriyor maalesef.

    Avantajları:
    -Aracın içi ferah ve çok geniş, kapılardaki eşya koyma yerleri, ön kol dayama altındaki kocaman alan, gözlük ve ruhsatımı koyduğum orta konsolda bi kapaklı bir göz, orta alandaki geniş 2 bardaklık yer, torpidosu çok geniş. Aracın arkası tiguandan, golften çok daha geniş, bu araçlar ailemde var.
    -Bagajı 410 lt, HB araçlarda bu kadar genişini 308'de gördüm sadece 420lt.
    -Başka araçlarda var mı bilmiyorum ama arka koltuklar oturma yerlerinden havaya kaldırılabiliyor ve kilitleniyor çok pratik, kocaman bir yükleme alanı oluyor. arka koltuk sırtları zaten yatabiliyor ve bagajla dümdüz oluyor (LPG simit olduğundan stepnenin yerinde)
    -Aracın için bu kadar geniş olmasına rağmen, oldukça kompakt bir araç, önü oldukça kısa, rahatça park ediliyor, bazı arkadaşlar direksiyonu dert demiş, bence rahat bir hidrolik direksiyon, hatta direksiyonu çok kaliteli, spor ve daha küçük bir model.
    -1.8 olmasının avantajını gaza bastığınızda anlıyorsunuz, araç hiçbir zaman boğulmuyor, her hızda, her yokuşta ya da her eğimde. yokuş inişlerinde vites büyütme sorunu hiç yaşamadım (hyundai i30'da, golf'de yaşadım)
    -İpod entegrasyonu olması(USB ile bağlayınca, bluetooth yok)
    -sorunsuz bir araç ve marka (kendi hatamdan ötürü bir kez klima için gittim servise, onun haricinde periyodik bakımlarda)
    -Servis ücretleri oldukça makul, 2 senede 40.000km yaptım, 3 kere servise gittim, toplamda 1100 TL kadar verdim.

    Dezavantajları;
    Aracı bekarken almıştım, çok hoşuma gidiyordu (hala da gitmiyor değil) ancak araç gerçekten spor bir araç, yani takır tukur her tarafıyla sert bir araç. Nasıl böyle sapasağlam ayakta duruyor şaşıyorsunuz o kadar sert süspansiyon, iç malzeme vs. tabi buna 225 45 17" orjinal jantları da sebep oluyordur ama işte hepsi bir bütün bu araçla, görüntüsüne, yol tutuşuna bir + ama konforuna değil.. (bu tam otomatik makyajlı kasada 17" jant ve lastik basınç uyarısı da var fabrika çıkışında)
    -Hem ön hem arka süspansiyonlar spor ve sert.
    -Araç yere yakın, koltukları da öyle, bu harika bir bir yol tutuşu sağlıyor (Golf'den daha iyi) ancak alçak bir araç haline geliyor.
    -C sütunu çok geniş yani arkaya dönüp geriye doğru hareket ettiğinizde görüş alanınız kısıtlı (spor dizayn araçların çoğu böyle)
    -Araç siyah, çok yakışıyor bu renk, ancak yazın pişiriyor, cam filmi taktırdım kışın, bakalım etkisi olacak mı..



    Aynı arabanın 1.4ünü kullanıyordum ama perte çıkacak büyük ihtimalle..

    Ve ben bu arabayı alma arefesindeydim ancak yakıt konusundaki tespitiniz beni ürküttü açıkçası!

    Şehirlerarası uzun yolda 150tl ile 600km gitmesi.. Yani kmde 25 kuruş! Bu bana gerçekten çok geldi.
    Aynı arabanın i-shift olanı lpg ile şehirlerarasında ortalama 16-18 kuruş yakmakta..

    Yani sormak istedim tekrar.. Hesabınızda bir yanlışlık olabilir mi acaba? 25 kuruş uzun yolda LPG için fazla..
    Bu aracı alacağım kişi, şehirlerarasında 20 kuruş yaktığını iddia etti de..




  • Merhaba bu araca bir çok kez uygulama Yaptım typer cıvıc hb 1.4 ve 1.8 e ama bu araç uzun yolda 20 ile 25 krş arası gider gelir bilginiz olsun tasarruf olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracin aynisindan arkadaş aldı 5 ay once filan. Brc lpg taktirdi. Sert suspansiyon bozuk yolda baya rahatsizlik veriyor. Bunun disinda cok memnun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fotbes kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Belirtmediğim 2 nokta var;
    1. Hız sabitleyici ile seyrederim genelde ve 115'in altına düşmem, radar olmadığını düşündüğüm zamanlarda hızımı artırırım, yani ortalama 120-130 km hız ile ölçtüğüm değerler.
    2. LPG fiyatları şu anda daha ucuz, yazdığım tarihleri ve 1.maddeyide göz anına aldığımda ve hata payım ile 23-24 olsun en fazla, ancak en iyi ihtimal şu anki fiyatlarla ve daha sakin bir sürüş ile de max 20-21 kuruş olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hwwwest

    Merhaba,

    Belirtmediğim 2 nokta var;
    1. Hız sabitleyici ile seyrederim genelde ve 115'in altına düşmem, radar olmadığını düşündüğüm zamanlarda hızımı artırırım, yani ortalama 120-130 km hız ile ölçtüğüm değerler.
    2. LPG fiyatları şu anda daha ucuz, yazdığım tarihleri ve 1.maddeyide göz anına aldığımda ve hata payım ile 23-24 olsun en fazla, ancak en iyi ihtimal şu anki fiyatlarla ve daha sakin bir sürüş ile de max 20-21 kuruş olacaktır.

    teşekkür ederim tüm cevaplarınız için..
  • 1.8 tam otomatik ve 1.6 tam otomatik kullanıcı olarak 1.8 tüketimi uzun yolda 1.6 dan daha az şehir içi tüketim aynı ve yolda TSI motoru olannarac ile aynı tüketim ile seyahat etme imkanı var 4.9 ortalama verebilen bir araba hangi TSI veriyor bunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n a v y_35 N kullanıcısına yanıt

    Spor süspansiyon sebebi ile çok sert haklı am ao kadar da iyi yol tutmasına sebep


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.