|
Başlıkta yazan arabamın 3000 devirden sonra arabanın motorundan aşırı bağırma sesi geliyor. otobanda 100 km hızı geçtikten sonra aşırı derecede bağırıyor araçta bir sıkıntı yok diyor ustalar kronik diyorlar. 1.6 benzinli motor ford ile ortak bir motor kullanılmış tüpde bağlı arabaya. ekstaranda araba rolentide ve 1000 2000 devirleri arası çok vibrasyonlu çalışıyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuzeysouth -- 18 Ekim 2022; 16:27:18 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






