Şimdi Ara

2005 Lada Vega HB (112) 1.6 16v Detaylı İncelemesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
2
Favori
42.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kafkars BOZKURT

    Merhaba arkadaşlar. İncelemesini yaptığım 2005 model 1.6 16 valf lada vega 112 aracımızı sattığımızı daha önce söylemiştim. Şimdi aradan bir buçuk sene geçti ve biz yine 2004 model 1.5 8 valf vega 112 aldık.
    İlk izlenimim bu araç biraz güçsüz kalıyor. İleride tekrar ayrıntılı bir inceleme yapmayı düşünüyorum. Bu sefer videolu yapacağım inşallah.

    Tekrar Lada ya döndünüz demek. Hayırlı olsun. İncelemeni merakla bekliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk aracımız bizi çok memnun etmişti. Sıfır ayarına getirmiştik, zaten ilk sahibinden almıştık. 3-4 ay kullandıktan sonra bakımlarını yapan usta çok beğendiği için müşterisine istedi. Biz de ikinci araç olması ve nakite çevirmek için elden çıkardık. O zamandan bu zamana elimizdeki 2011 Lancer Sportback yanına 2001 carisma aldık, sonra bütçe de kısıntıya gitmek zorunda kaldık severek kullandığım Lancer ımı sattım. Yerine 2000 model 9-3 Saab aldım. Mart ayında carismayı sattık tek araca düştük. Saab çok güzel araba ama tek araç ailede cep deliyor. Ekonomik ve modelli bir araç olan vega ya dönüş yaptık. Biraz da ilk vega aracın bizde bıraktığı tatlı anı ve memnuniyet bunda etken oldu. Bakalım 8 valf ile imtihanımız nasıl olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle hayırlı olsun. Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin inşallah. 16V lık olan motoru hiç kullanmadım ama 8V olanı aktif olarak kullanıyorum. Performans konusunda hiç aman aman birşey beklemeyin derim. 78 hp ve 119 nm diye hatırlıyorum beygir ve torkunu. Bende ki birde 111 olanı. Ağır kalıyor biraz malesef ki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim edepar. 16 valf 1600 cc çok yeterliydi. Bizim buralar yokuş. Dikmenin yokuşları meşhurdur. 8 valf Araç birinci viteste zor çıkıyor. Bizi yokuşta bırakmasın yeter geri kalan beklediğimiz sadece ekonomik yakıt tüketimi ve ucuz servis masrafı.
    Benim bildiğim alt devirlerde 8 valf seri olur. Zaten torkun hepsini 3000 devirde veriyor araç. Ben yokuşlarda en azından 16 valf ile arasında bir fark olmaz diye düşünüyordum. Bakalım daha yeni aldık aracı bir kere sürme fırsatım oldu. Kullandıkta tecrübelerimi aktaracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel ve orijinal bir inceleme olmuş. Aynı paraya 94 doğan alınabiliyorken, her halde doğandan daha kötü değildir bu araba. Bu şekilde düşünmek lazım bence. Bu paraya alınabilecek en iyi araba diye düşünüyorum. Nasip olursa yakında ben de bi tane sw yada hb düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bir tane 40 bin km altı vega buldum almaya niyetlendim ancak bir iki ilana baktım orjinal 25-40bin km arasındaki araçlarda adamlar baskı balata değişti triger değişti felan demiş, bu arabalar bu kadar çabukmu bitiyir baskı balatası felan. Bende araba düşük km diye çok para vercektim ama tırstım. Birde benim önceki aracımdada hararet sorunu vardı. Trafiğe girmeye tırsardım trafikte hemen hararet yükselirdi budamı böyle acaba? 1997 model bir mazda 323 alsam sizce dahamı mantıklı 2006 model 30 küsür bindeki bir lada vegaya göre. Cünkü aynı para ikiside

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • triger yıla görede değişir kayış olanlar max 6 yıl kalabilir.
    beence mazda.
  • Arkadaşlar Eniştemde 2000 model station wagon lada vega var, araç şuan 49 bin km de ve Eniştem ilk sahibi. şuan aracı satıp sıfır Dacia almak istiyor ve fiyat konusunda nette ki fiyatlar çok değişken. Sizce bu aracı hemen satmak için kaç tl değer belirlemeliyiz, Bilgi sahibi ve kullanıcı arkadaşlardan yardım bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.
  • bende 2006 model 1.6 16 vega var. aracı alalı 6 ay oldu. aldığımda aracım motor kapaklarını taşlattırdım . hararet sorunu vardı radyatör ve gerekli parçaçları değiştirdim. tüm bunların bana fiyatı 800 lirayı buldu. çok şükür 5 aydır sorunsuz biniyorum. bu araba elinizdeki para ile alınabilecek en iyi arabadır. benim arabamda tüp yok , şehir içi 35 kuruş şehir dışı 30 kuruş yakıyor. benzinli olduğu için , motoruda çok güçlü. kalkışlarda çok iyi bir araç. sadece aracın fren sistemi biraz sıradan. bu arabayı frenlerine güvenerek kullanmayın. önünüzdeki araca mesafe koyarak takip edin. önünüzdeki araç aniden durur . siz frene bastığınızda araç kızaklama yapıyor. efendi bir şekilde kullanacaksanız on numara araba. aile arabası. içi geniş. insanı rahatsız etmiyor. çok takıntılı bir insan değilseniz , hiç düşünmeyin alın. soğutma suyuna antifiriz ekliyorsunuz. kireçlenme yapmasın diye , içme suyu doldurun. yağını suyunu eksik etmeyin. canavar gibi araç. çok şükür işimi görüyor. bendeki sportif model. millet 11000 liraya aldığıma inanmıyor. bu arabanın fiyatı daha fazladır diyorlar. 11000 + 1000 lira masraf 12000 liraya araba sahibi oluyorsunuz. benim araçda klima yok. siz klimalı olanları tercih edin. bizim birader şahin diyor başka birşey demiyordu. benim arabayı görünce küçük dilini yuttu. şahin alıp siz onu sırtınızda taşıyacağınıza 10 yaşında lada vega alın o sizi sırtında taşısın. kaza testlerinin videolarını inceledim. veriler güzel. Euro NCAP testlerinden geçmiş. şahin ile kaza yaptığınız zaman , sizi arabayla beraber toprağa gömmeleri gerekiyor. şahin kaza yaptıkdan sonra araba konserve kutusu görünümü alıyor. ben arabamı uzun süreler binerim diye aldım. inşallah uzun süreler bizi götürür. araçdan memnunum. araç almadan önce dürüst bir tamirci bulun. tamirciyi bulmadan araç almayın. sizi araç üzmez. sizi yanlış yönlendiren , sizi para olarak gören tamirciler üzer. alacağınız arabayada en az 1000 lira masraf yaparım diye alın. 1000 lirayı kenarda tutun. şunuda söyleyeyim , sakın akrabanızdan , arkadaşınızdan , daha önce selam verdiğiniz adamdan araba almayın. gidin hiç tanımadığınız adamdan araba alın. internette iyice araştırın. acele etmeyin. Allah'a sığının ve emin olduğunuz da arabayı alın. kimseye akıl danışmayın. herkez birşey söyler kafanızı karıştırır. arabanın görüntüsü içinize sindiyse , ben buna bindiğimde kendimi mutlu hissederim diyorsanız. elinizdeki parada başka arabalara yetmiyorsa, daha ne duruyorsun kardeşim , al bir lada keyfine bak.




  • 10 numara 5 yıldız olmuş elinize sağlık
  • Lada bilmeyen için gereksiz bir araba hatta hurda muamelesi görebilir. Yalnız sadece gerekli bir kaç bakımla her yola gidebileceğiniz, basit ve kullanışlı bir aracınız olur. Ladalar yüksek derecelerde termostat açar o yüzden radyatör sistemi bakımlı olmalı, fan ve müşir, kapak kontrol edilmeli. 2. Husus lastik fren bakımı. Arkadaşın bahsettiği gibi araç seri kalkıyor ve iyi gidiyor. Taze lastik ve yeni fren balataları ile hiç değilse yola tutunma ve panik frende durma mesafenizi kısaltırsınız. Abs olmadığı için çabuk kızaklıyor. Takip mesafesini korumak çoğu tehlikeden sizi kurtaracaktır. En önemli şey ise gerçek Lada ustalarına aracınızı kontrol ettirin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 adet 90 model samara, 1 adet 2000 model vega ve 1 adet 2005 model 16v vega kullanmış birisi olarak ben de bir şey ekleyeyim. Porya bilyeleri, rotlar çok çabuk bozulur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi twindiablo -- 15 Eylül 2016; 12:18:41 >
  • Merhaba arkadaşlar, inceleme 80 küsur binde bir araçla yapıp, hepsine hitap eder gibi durmuş. Yorumlarda ise saçma şeyler yazan arkadaşlar var!



    Bu arabadan alacak olan adama bu yorumlar Tofaş aldırıp, ilk kazada adamın hayatını tehlikeye sokar resmen. İncelemeyi yapan arkadaşa teşekkür ederim fakat, doğru tespitlerin yanı sıra çok yanlış tespitleri de var maalesef.



    Bu araçtan bende de var, ve abartılı buluyorum bazı anlatıları. Yanlış anlaşılmasın, bende olduğu için değil, doğruyu bilin diye yazıyorum, yorumlarda motoru için kötü diyen arkadaşlar iddia ediyorum bu aracın motoruna kullanılan yağın bile türünü bilmeyen ve motordan zerre kadar anlamayan insanlardır. Bozuk yollarda ses olayı tamamiyle üç kuruş masraf yapmadan binmeye çalışan kişilerin aracıdır! Bizim milletimiz iğneyi kendilerine göstermezler fakat, millete çatal dilleriyle zalimce batırmayı huy edinirler. Arkadaşlar, açıkça öz bir cümle ile anlatacak olursak, bu araçlar az parayla yolda sağlam gitmeyi, bırakmamayı, yakıt ekonomisini ve sağlamlığı vadeder. Konforu fiyatına göre kötü değildir. Hele de, brodvay, Tofaş v.s. ile aynı kefeye koyabileceğiniz kadar basit bir araç hiç değildir! Ekonomi ve sağlamlığı yönünden bu araç güldürürken, kıyasladıklarınız öldürür. Bu araca bakım yaparak binen kişi bilir bu aracın kıymetini, gerisi afaki konuşmaların eserdir. Bu iş bu kadar basit..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • karisma-77 K kullanıcısına yanıt
    İncelemesini yaptığım Lada 112 vega 1.6 16 valf öncesinde vaz 2105 ve 2001 yılında sıfır samara sahibiydik. Üstelik Lada maceramız bu incelemeden sonra da bitmedi sırasıyla 1.5 8valf vega 112 ve şimdi de 93 model samara sport sahibiyiz. Aracı olabildiğince objektif inceledim. Bakımlı lada yüz güldürür eğer derdi tasarruf ve uygun bütçeyle seyahat etmek ise insanın. Lakin biraz konfor ve donanım bileşenlerinden vazgeçmiş olunmalı. Yaşının getirdiği metal yorgunluğu ve el değiştirmeleri sonucu arabanın orjinal parçaları ve kaporta aksamının yerine yan sanayilerinin kullanımı nedeniyle güvenlik konusunda ve kondüsyonunda düşüşler olacağını unutmamak gerekir. Bu ladanın suçu değil tabiiki yılların ve kullanıcılarının hor davranmasıyla ilgili. Kuş serisini bilmiyorum kullanmadım ama gördüğüm ve duyduğum hem yakıt hem de şasi yönünden zayıf ve güvensiz olduğu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk aracım 2000 model vega idi.İvmelenmesi hızlanması çok güzel ama fren sistemi değil.Abs olmadığı için sarsıntılı ve savrulmaya meyilli.İsmi aklıma gelmiyor ama 4 noktalı fren sistemi diyorlardı ama faso fiso.Aldığımda temiz ve tavsiye edilen araç gözüm gibi bakmama rağmen arıza maratonuna girdi resmen.Satana kadar öpmedik el öpmedik dudak bırakmamıştım.Değerinin de altına sattım kurtuldum.Aklıma gelenler ön takımlar çabuk bozulur, otomatik camlar ve telleri çabuk ve süreli bozulur, araç beyni bir kez bozulursa zaten dikiş tutmaz benzine geçmez kontak almaz olaylar olaylar.Zaten enjeksiyonlu arabaya eski tip lpg sisteminin takıldığını öğrendiğim an kaçarak uzaklaşmam gereken bir arabaydı ama işte cahillik.
    Kış şartlarının ağır geçtiği araba olsun ve gitsin diyorsanız alın.Diyarbakır erzurum vb yoksa sanayicilerle arkadaş olursunuz.
    istanbul anadolu yakasındaysanız titanik hotel araba pazarının arkasında bayhan usta var.O adam neredeyse istanbulda en iyi lada ustalarından biridir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhtesemmatrix

    İlk aracım 2000 model vega idi.İvmelenmesi hızlanması çok güzel ama fren sistemi değil.Abs olmadığı için sarsıntılı ve savrulmaya meyilli.İsmi aklıma gelmiyor ama 4 noktalı fren sistemi diyorlardı ama faso fiso.Aldığımda temiz ve tavsiye edilen araç gözüm gibi bakmama rağmen arıza maratonuna girdi resmen.Satana kadar öpmedik el öpmedik dudak bırakmamıştım.Değerinin de altına sattım kurtuldum.Aklıma gelenler ön takımlar çabuk bozulur, otomatik camlar ve telleri çabuk ve süreli bozulur, araç beyni bir kez bozulursa zaten dikiş tutmaz benzine geçmez kontak almaz olaylar olaylar.Zaten enjeksiyonlu arabaya eski tip lpg sisteminin takıldığını öğrendiğim an kaçarak uzaklaşmam gereken bir arabaydı ama işte cahillik.
    Kış şartlarının ağır geçtiği araba olsun ve gitsin diyorsanız alın.Diyarbakır erzurum vb yoksa sanayicilerle arkadaş olursunuz.
    istanbul anadolu yakasındaysanız titanik hotel araba pazarının arkasında bayhan usta var.O adam neredeyse istanbulda en iyi lada ustalarından biridir

    2000 vega kullanmış biri olarak katılıyorum ...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.