Şimdi Ara

2004 model subaru legacy mi ? honda accord mu ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
6.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burak9006


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak9006

    Accord 2.0 da k20 blue top motor vardır.Bu motorun red top versiyonu type-r da kullanılan motordur.Otomatik olmasına rağmen performansı yeterli ve yakıt tüketimi makul seviyededir.Uzun yol yapıyorum der isenizde LPG uyumu iyi olan bir araç. Performansa yönelmek isterseniz de k20 motorla ilgili çok miktarda parça bulabilirsiniz.Dış kısımda da mugen ekipmanları ile sade ve güzel bir görüntüye sahip olabilirsiniz.

    Subaru ile ilgili yorum yapmayacağım çünkü yeterince bilgim yok bu araçla ilgili bilenler yazar umarım



    K20a4 motor var üstünde. K20a2 ile farklılıkları var. Performans için k24(2.4 194hp] alınıp (ki daha ucuz) yapılabilir keza otomatik şanzımanı ne denli dayanıklı bilmiyorum 2.0 accord'un.


    Subaru daha fazla yakıtı tüketimi olan bir araç sürekli 4 çeker yüzünden. Aslında bir çok geride hondanın gerisinde. Ama fiyatı da ona göre ucuz.


    Farklılıkları blue top ve red top olarak yazdım zaten(üst kapak elektrik aksam,pistonlar,kol,conta).Performans içinde headers+cai kitleri olarak seçenek çok olduğunu yazdım2lt otomatik accord un şanzımanı gayet dayanıklı honda-tech ve templeofvtec te motoru red top a çevirip otomatik şanzımanla kullanan kişiler mevcut.2.4 benimde aklıma geldi ama konuyu açan arkadaş otomatik istediği için önermedim.


    2.4ler standart otomatik vitestir.




  • Şehiriçi 22krş ş.dışı 17-18krş civarı yakıyormuş hocam bu değerin alındığı araç 2004 Accord 2.0 105.000km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burak9006 -- 6 Şubat 2010; 0:04:19 >
  • Ozaman arkadaşlar sıra geldi temiz 2004-2005 2.0 otm accord bulmaya ve mümkün mertebe düşük Km olan :) Hondacıyız ezelden gönlüm geçmez v-tec den :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: handofdoom

    arkadaşımın 2.2 accordu (diezel araç) 220 rahat görüyor. tabi bu araçın kullanılışılmışına bağlı bi konu :)

    accord un dizeli yok kimsede dememiş yok diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bubama kim vurdu.


    quote:

    Orijinalden alıntı: handofdoom

    arkadaşımın 2.2 accordu (diezel araç) 220 rahat görüyor. tabi bu araçın kullanılışılmışına bağlı bi konu :)

    accord un dizeli yok kimsede dememiş yok diye


    vaaaar.
  • bilmem kaç tane ödül almış diezel motoru yok diye kim diyebilir, ki ne demek istediğinide tam olarak anlamadım açıkcası
  • Subaru 2004 olan hangi kasa oluyor bir onceki mi yoksa daha eskisi mi? Eger 2005 ile ayni kasa ise fikirlerimi belirteyim.
    Yalniz benim arac 2.5 Turkiyedekiler 2.0 sanirim yine de sonucta alt yapi ayni boxer motor. Ben araci 83 bim milde (120 bin km) de aldim. Ustune 15 bin km daha yaptim normal bakimi disinda bir tek aku degistirdim. O da benim sasima ustunde hala fabrika cikisi aku varmis 5 yilda bitmemis beni beklemis Eskiden resmi servis olup simdi ozel servis isleten bir ustam var burda. Bu araba ile yag degisimi disinda ugrama diyor servise gelince kiziyor bisi yok diye. Adama kontrol et dedim su arabayi kronik olan bir seyler varsa onlara bak. Parana yazik dedi bana geri yolladi. Fakat duz vites kullaniyorum ben otm hakkinda bir sey diyemeyecegim o yuzden.

    Yalniz burada asil onemli konu Subaru herkesin sevecegi bir arac degil. D sinifi diye konforlu olacagini beklemeyin. Suspansiyonlar sert + iceri cok fazla yol sesi aliyor. Astradan pek farki yok diyebilirm. Zaten boxer motorda cok sesli, yol sesi ile motor sesi birlesince konfor yalan oluyor ama boxerin sesini dinlemesi de ayri bir zevk. 4 ceker biraz fazla yakiyor benim arac 15-17 lt civari tuketiyor sehir icinde cok trafik yokken. Kalkista biraz yavaslatiyor araci ama sonrasi tam bir zevk. yerler islak olsa bile virajlarda gazi birakmadiginiz surece aracin cok rahat dondugunu hissediyorsunuz. Ic mekani fena sayilmaz ama cok da iyi degil. Ortalamanin ustunde diyebiliriz ancak. Otm klimali olanlar cok daha hos duruyor bence.

    Konforlu olsun diye D sinifi arac bakiyorsaniz Legacy den vazgecin derim, ama yok ben araci surerken keyif almak istiyorum konfor olmasa da olur derseniz Legacy yi mutlaka dusunun.

    Son olarak burada arabalar cok ucuz olsa bilse herkes merak ediyor ve aracin cok guzel oldugunu belirtiyorlar. benzincide, oto yikamada ve okul otoparkinda bu durumla karsilastim. kendilerinde belki 2 kati pahali olan bir araba var ama Legacy ye donup bakiyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Subaru 2004 olan hangi kasa oluyor bir onceki mi yoksa daha eskisi mi? Eger 2005 ile ayni kasa ise fikirlerimi belirteyim.
    Yalniz benim arac 2.5 Turkiyedekiler 2.0 sanirim yine de sonucta alt yapi ayni boxer motor. Ben araci 83 bim milde (120 bin km) de aldim. Ustune 15 bin km daha yaptim normal bakimi disinda bir tek aku degistirdim. O da benim sasima ustunde hala fabrika cikisi aku varmis 5 yilda bitmemis beni beklemis Eskiden resmi servis olup simdi ozel servis isleten bir ustam var burda. Bu araba ile yag degisimi disinda ugrama diyor servise gelince kiziyor bisi yok diye. Adama kontrol et dedim su arabayi kronik olan bir seyler varsa onlara bak. Parana yazik dedi bana geri yolladi. Fakat duz vites kullaniyorum ben otm hakkinda bir sey diyemeyecegim o yuzden.

    Yalniz burada asil onemli konu Subaru herkesin sevecegi bir arac degil. D sinifi diye konforlu olacagini beklemeyin. Suspansiyonlar sert + iceri cok fazla yol sesi aliyor. Astradan pek farki yok diyebilirm. Zaten boxer motorda cok sesli, yol sesi ile motor sesi birlesince konfor yalan oluyor ama boxerin sesini dinlemesi de ayri bir zevk. 4 ceker biraz fazla yakiyor benim arac 15-17 lt civari tuketiyor sehir icinde cok trafik yokken. Kalkista biraz yavaslatiyor araci ama sonrasi tam bir zevk. yerler islak olsa bile virajlarda gazi birakmadiginiz surece aracin cok rahat dondugunu hissediyorsunuz. Ic mekani fena sayilmaz ama cok da iyi degil. Ortalamanin ustunde diyebiliriz ancak. Otm klimali olanlar cok daha hos duruyor bence.

    Konforlu olsun diye D sinifi arac bakiyorsaniz Legacy den vazgecin derim, ama yok ben araci surerken keyif almak istiyorum konfor olmasa da olur derseniz Legacy yi mutlaka dusunun.

    Son olarak burada arabalar cok ucuz olsa bilse herkes merak ediyor ve aracin cok guzel oldugunu belirtiyorlar. benzincide, oto yikamada ve okul otoparkinda bu durumla karsilastim. kendilerinde belki 2 kati pahali olan bir araba var ama Legacy ye donup bakiyorlar.


    Peki dostum servis ustana 2.0 otm. şanzumanlar hakkında bi sorabilirmisin tavsiye eder mi otomatikleri. Ve evet 2004 olan modellerin kasası 2005ler le aynı olan kasa.




  • Ben Amerikadayim ve burda 2.5, 2.5 turbo ve 3.0 motor var sadece. 2.0 motor yok. Bu yuzden onun da bilgisi yok ne yazikki.

    Bu arada ilandaki Accord cok guzelmis. Karla kisla isiniz yoksa 4 cekerin cok da bir cazibesi yok. Accord mantikli gibi hem de tamiri parcasi vs Subaruya gore daha rahat olur.

    quote:

    Orijinalden alıntı: handofdoom

    Peki dostum servis ustana 2.0 otm. şanzumanlar hakkında bi sorabilirmisin tavsiye eder mi otomatikleri. Ve evet 2004 olan modellerin kasası 2005ler le aynı olan kasa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 7 Şubat 2010; 0:50:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Ben Amerikadayim ve burda 2.5, 2.5 turbo ve 3.0 motor var sadece. 2.0 motor yok. Bu yuzden onun da bilgisi yok ne yazikki.

    Bu arada ilandaki Accord cok guzelmis. Karla kisla isiniz yoksa 4 cekerin cok da bir cazibesi yok. Accord mantikli gibi hem de tamiri parcasi vs Subaruya gore daha rahat olur.

    quote:

    Orijinalden alıntı: handofdoom

    Peki dostum servis ustana 2.0 otm. şanzumanlar hakkında bi sorabilirmisin tavsiye eder mi otomatikleri. Ve evet 2004 olan modellerin kasası 2005ler le aynı olan kasa.





    Çok sağol dostum yardım ve tavsiyen için ABD de olduğunu bilmiyordum o yüzden ustaya danışma konusunda ricada bulunmuşdum, o yüzden kusura kalma :) Accord kullanan bi arkadaşıma sordum 0,35 kuruş yaktığını söledi aracın ş.içinde o yüzden azcık soğudum gibi sonuçta 0,35 krş yakması benim çok sık araç üstüne çıkmam sebebiyle pek mantıklı gelmedi bana. Bunun yanında 2.0 tdci ghia monde çarptı gözüme 2004-2005 modelleri hem tasaruflu hem triptonic olduğu için. Kısmet artık aceleye getirmeden güzel temiz bişiler denk getircez artık :)




  • Arkadaşlar konuyla ilgili forumda başka başlık bulamadım. Konu açılalı çok olmuş ama ben yinede yazmak istedim. Bu arada üyeliğim yeni ama DH yıllardır ilham aldığım bir forumdur.. Konuya gelirsek: Şu an bahsi geçen araçlardan almak üzereyim ama bende kararsız kaldım fakat modelleri farklı.. 2001 Subaru Legacy 2.5 GX ile 1998 Honda Accord 2.0i ES... Bu iki araç arasında kaldım. İkiside otomatik vites. Km'leri birbirine yakın. İkiside bakımları zamanında yapılmış. Temizlik olarak birbirlerine yakınlar... Fiyat olarak Accord 2000 TL kadar pahalı... Sizce bu araçlardan hangisini almalıyım? Bu modelleri kullanan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim. Bu arada ikinci el piyasası çok önemli değil. Allah kaza bela vermezse 5 sene kadar kullanmak amacıyla alacağım.. Benim için önemli olan konular; Kronik arıza, bakım masrafları, Parça fiyatları, vs.. Şimdiden teşekkür ediyorum...
  • Araçlar:

    1) 2001 Subaru Legacy 2.5 GX Sedan Otomatik 4 Vites (4x4 156 Ps)
    2) 1998 Honda Accord 2.0i ES Sedan Otomatik 4 Vites (147 Ps)
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.