Şimdi Ara

2000 MODEL BORA COMFORTLİNE 1.9 TDİ (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
1
Favori
9.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    2000-2001 model bora TDI lerin vergisi bu yıl 704 ytl toplam. parçası pahalı olan bi araba. zaten genelde vw lerin parçası pahalı oluyor.

    manuel olanı daha rahat alınır ve satılır bence. eğer maliyeti düşük olsun diyosanız bence benzinli bora alın ve lpg taktırın. vergi yönünden karlı olur. yakıt olarak dizelle aşağı yukarı aynı zaten. buarada belirteyim şu kış günlerinde ankarada -12 gibi soğuklar oldu ve arabam (130binde oldugunu hatırlatırım) sorunsuz çalıştı sabahın erken saatinde bile. tabi marş normalden brz uzun oluyo ama çalışıyo. sadece eğer dizelden bu yönden olumsuz düşünüyosanız diye belirttim.

    evet ya vergısı 704 ytl cok fazla bence soguk tan benım korkum olmaz zaten hanı calısırmı calısmazmı dıye mersın halıyle sıcak memleket




  • 2000 yılında kimse yılda 20.000 km yapacağım diye dizel araç almazdı, dolasıyla km sinin yalan olma ihtimali çok yüksek
    (o zamanlar yine ucuzdu benzin)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkucay -- 8 Ocak 2008; 16:45:43 >
  • arkadaşlar topic i dağıtmak istemem ama neden corolla değil de civic?
    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33


    quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    acıklayıcı olunca daha ıyı olmus yorumlar ıcın saolun bır cıvıc alalım sıralı lpg taktıralım en ıyısı


    hocam bende "alın bir civic, taktırın sıralı lpg" diyecektim ama forumda fanatik arkadaşlar var. vw dışındaki araçlara yaşam hakkı tanımıyorlar diye çekindim açıkcası...

    civic sorunsuzdur. lpg ile de son deree uyumludur. tdi boraya iyi bakmazsanız soğukta bile çalıştıramazsınız.

    bende iki vw sahibi olarak civic i sorunsuzluğundan dolayı tavsiye ederim...


    kolay gelsin...

    valla ıcımden bır ses cıvıc dıyıp duruyor zaten bu gıdısle oyle oalcak gıbı babam dızel dıye ısrar edınce ben boraya dondum yoksa cıvıcden vazgecmem cok guzel kalıtelı bır araba yorum ıcın tesekkurler





  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    2000 yılında kimse yılda 20.000 km yapacağım diye dizel araç almazdı, dolasıyla km sinin yalan olma ihtimali çok yüksek
    (o zamanlar yine ucuzdu benzin)

    böyle bir ihtimal var ama km si 140 bin oldugu için değil. km düşürme olayı hemen her arabada yapılabiliyor ve karşılaşabiliyoruz. 2000 model için 140bin fena sayılmaz aslında. bende 2001 TDI var ve 130binde. kmsiyle hiç oynanmadı yani mümkün bu kmlerde 2000-2001 model bi TDI bora bulmak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    2000 yılında kimse yılda 20.000 km yapacağım diye dizel araç almazdı, dolasıyla km sinin yalan olma ihtimali çok yüksek
    (o zamanlar yine ucuzdu benzin)

    böyle bir ihtimal var ama km si 140 bin oldugu için değil. km düşürme olayı hemen her arabada yapılabiliyor ve karşılaşabiliyoruz. 2000 model için 140bin fena sayılmaz aslında. bende 2001 TDI var ve 130binde. kmsiyle hiç oynanmadı yani mümkün bu kmlerde 2000-2001 model bi TDI bora bulmak.


    mümkün ama 10 tdi boranın 8inin km si yüksektir

    araç dizel
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    2000 yılında kimse yılda 20.000 km yapacağım diye dizel araç almazdı, dolasıyla km sinin yalan olma ihtimali çok yüksek
    (o zamanlar yine ucuzdu benzin)

    böyle bir ihtimal var ama km si 140 bin oldugu için değil. km düşürme olayı hemen her arabada yapılabiliyor ve karşılaşabiliyoruz. 2000 model için 140bin fena sayılmaz aslında. bende 2001 TDI var ve 130binde. kmsiyle hiç oynanmadı yani mümkün bu kmlerde 2000-2001 model bi TDI bora bulmak.


    mümkün ama 10 tdi boranın 8inin km si yüksektir

    araç dizel


    hocam ülkemizde kimse sizin söylediğiniz gibi hesap kitap yapıp dizel almıyor. hele şimdi tam dizel moda ki herkes alıyor. benim önceki aracım '00 vectra B DTI idi. ilk sahibinden aldım ve araç 100 bin km de bile değildi...

    o aracın satıldığı dönemde benzinliyle aradaki fiyat farkını kapatması için en az 150 bin km gerekiyordu. hatırlayanlar olur. sıfır vectra dizel passattan pahalıydı. ama işte alan adam yapmamış hesabını ve az km yapmış. zarar etmiş... çünkü benzinlisiyle aynı paraya satabildim... yani ikinci elde de fark kalmamıştı...

    yani km si her düşük araçtan şüphelenmek bence yersiz. burası türkiye. çok az insan rasyonel düşünüp de araç alıyor. az km yapacaklar da dizel alıyor...

    kolay gelsin...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay


    quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    2000 yılında kimse yılda 20.000 km yapacağım diye dizel araç almazdı, dolasıyla km sinin yalan olma ihtimali çok yüksek
    (o zamanlar yine ucuzdu benzin)

    böyle bir ihtimal var ama km si 140 bin oldugu için değil. km düşürme olayı hemen her arabada yapılabiliyor ve karşılaşabiliyoruz. 2000 model için 140bin fena sayılmaz aslında. bende 2001 TDI var ve 130binde. kmsiyle hiç oynanmadı yani mümkün bu kmlerde 2000-2001 model bi TDI bora bulmak.


    mümkün ama 10 tdi boranın 8inin km si yüksektir

    araç dizel


    hocam ülkemizde kimse sizin söylediğiniz gibi hesap kitap yapıp dizel almıyor. hele şimdi tam dizel moda ki herkes alıyor. benim önceki aracım '00 vectra B DTI idi. ilk sahibinden aldım ve araç 100 bin km de bile değildi...

    o aracın satıldığı dönemde benzinliyle aradaki fiyat farkını kapatması için en az 150 bin km gerekiyordu. hatırlayanlar olur. sıfır vectra dizel passattan pahalıydı. ama işte alan adam yapmamış hesabını ve az km yapmış. zarar etmiş... çünkü benzinlisiyle aynı paraya satabildim... yani ikinci elde de fark kalmamıştı...

    yani km si her düşük araçtan şüphelenmek bence yersiz. burası türkiye. çok az insan rasyonel düşünüp de araç alıyor. az km yapacaklar da dizel alıyor...

    kolay gelsin...


    öncelikle şunu belirteyim; benim kötü bir niyetim yok, amacım insanlara yardımcı olmak.
    tabi ki dediğiniz gibi km düşükte olabilir, insan sizin dediğiniz gibi hesap kitap yapmıyordur.
    asıl burası türkiye olduğu için dikkat etmek lazım. galericiler falan çakal olmuş. piyasada nerdeyse dizel-benzinli 200.000nin üzerinde satılık araç yok. hepsi 150.000km ye gelmiş binilmemiş. buradan şu sonuç çıkmamalı kmsi 100.000 üstünde olanların hepsinin km si düşürülmüş. benim demek istediğim benzinli-dizel farketmez kmsi 100.000 binin üzerinde ise mutlaka aracı bi güzel kontrol ettirin. servis kayıtlarına baktırın. ona göre alın.

    amacımız uyarmak, kötü bi niyetimiz yok




  • bi de tersten gidelim,

    diyelim ki kmsi 100.000 km üzerinde olan araçların %80 doğrudur. o zamanda kmsi oynanmış araçların %20 nin denk gelmemek içinde kontrol ettirmemiz gerekmez mi?

    netice itibari ile mutlaka kontrol edilmeli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    öncelikle şunu belirteyim; benim kötü bir niyetim yok, amacım insanlara yardımcı olmak.
    tabi ki dediğiniz gibi km düşükte olabilir, insan sizin dediğiniz gibi hesap kitap yapmıyordur.
    asıl burası türkiye olduğu için dikkat etmek lazım. galericiler falan çakal olmuş. piyasada nerdeyse dizel-benzinli 200.000nin üzerinde satılık araç yok. hepsi 150.000km ye gelmiş binilmemiş. buradan şu sonuç çıkmamalı kmsi 100.000 üstünde olanların hepsinin km si düşürülmüş. benim demek istediğim benzinli-dizel farketmez kmsi 100.000 binin üzerinde ise mutlaka aracı bi güzel kontrol ettirin. servis kayıtlarına baktırın. ona göre alın.

    amacımız uyarmak, kötü bi niyetimiz yok


    haklısınız hocam. ama bence km ye bakmak en başta saçma. aracı iyi bir ustaya göstermişseniz, veya servise sokmuşsanız, komprasyon testi yaptırmışsanız, kaportası iyiyse, sizin de içinize sinmişse kilometre sayacı da ne oluyormuş ki???

    aynı km de biri şehir dışı, biri şehir içi kullanılmış iki araç arasında müthiş farklar oluşacaktır...

    şehir dışında yüksek km yapmış aracı ben şehir içinde düşük km yapmış olana tercih ederim. hem motoru daha sağlıklı durumda olacaktır hem kaporta ve döşemeleri... uzun yolda kullanılan araç çok az soğuk motorla çalışmış olacak, motor açılmış olacak, dur kalk görmemiş olacak, vb...

    bence en iyisi km ye bakmadan motorun durumuna, aracın genel durumuna bakmaktır...

    ben şimdiye kadar 2. el 9 tane araca sahip oldum. hiçbirini alırken de km sine bakmadım. km si yüksek olupda, km si düşük olanlardan daha fazla memnun olduğum araçlar da vardı...

    hem bu km takıntısı sadece bizde var. yurtdışında 2.el araçlar 10 yaşında genelde 300 bin km de falan oluyorlar. kimsede "oo çok binmişsin" falan demiyor.

    bir araba hiç motor yapılmadan, bakımlı binildiğinde 400-500 bin km gitmeyecekse, üretmesinler kardeşim. zaten piyasadaki çoğu araç bakımları yapılmış ve titiz kullanılmışsa bu km lere rahatlıkla çıkar...


    kolay gelsin...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: O.B.K


    quote:

    Orjinalden alıntı: utkucay

    öncelikle şunu belirteyim; benim kötü bir niyetim yok, amacım insanlara yardımcı olmak.
    tabi ki dediğiniz gibi km düşükte olabilir, insan sizin dediğiniz gibi hesap kitap yapmıyordur.
    asıl burası türkiye olduğu için dikkat etmek lazım. galericiler falan çakal olmuş. piyasada nerdeyse dizel-benzinli 200.000nin üzerinde satılık araç yok. hepsi 150.000km ye gelmiş binilmemiş. buradan şu sonuç çıkmamalı kmsi 100.000 üstünde olanların hepsinin km si düşürülmüş. benim demek istediğim benzinli-dizel farketmez kmsi 100.000 binin üzerinde ise mutlaka aracı bi güzel kontrol ettirin. servis kayıtlarına baktırın. ona göre alın.

    amacımız uyarmak, kötü bi niyetimiz yok


    haklısınız hocam. ama bence km ye bakmak en başta saçma. aracı iyi bir ustaya göstermişseniz, veya servise sokmuşsanız, komprasyon testi yaptırmışsanız, kaportası iyiyse, sizin de içinize sinmişse kilometre sayacı da ne oluyormuş ki???

    aynı km de biri şehir dışı, biri şehir içi kullanılmış iki araç arasında müthiş farklar oluşacaktır...

    şehir dışında yüksek km yapmış aracı ben şehir içinde düşük km yapmış olana tercih ederim. hem motoru daha sağlıklı durumda olacaktır hem kaporta ve döşemeleri... uzun yolda kullanılan araç çok az soğuk motorla çalışmış olacak, motor açılmış olacak, dur kalk görmemiş olacak, vb...

    bence en iyisi km ye bakmadan motorun durumuna, aracın genel durumuna bakmaktır...

    ben şimdiye kadar 2. el 9 tane araca sahip oldum. hiçbirini alırken de km sine bakmadım. km si yüksek olupda, km si düşük olanlardan daha fazla memnun olduğum araçlar da vardı...

    hem bu km takıntısı sadece bizde var. yurtdışında 2.el araçlar 10 yaşında genelde 300 bin km de falan oluyorlar. kimsede "oo çok binmişsin" falan demiyor.

    bir araba hiç motor yapılmadan, bakımlı binildiğinde 400-500 bin km gitmeyecekse, üretmesinler kardeşim. zaten piyasadaki çoğu araç bakımları yapılmış ve titiz kullanılmışsa bu km lere rahatlıkla çıkar...


    kolay gelsin...





    güzel bi ekleme olmuş




  • arkadaslar yorumlar ıcın hepınıze cok tesekkur ederım .
    boradan vazgectık babamın amcasının oglu var onda passat var tdı masrafı cok fazlaymıs kı gelırı yuksek bır ınsan kendısı o bıle ben satacam benzınlı alıp lpg taktıracam demıs oyle olunca babamda vazgectı civic alacagız yanı hepınıze tesekkurler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: night_33

    arkadaslar yorumlar ıcın hepınıze cok tesekkur ederım .
    boradan vazgectık babamın amcasının oglu var onda passat var tdı masrafı cok fazlaymıs kı gelırı yuksek bır ınsan kendısı o bıle ben satacam benzınlı alıp lpg taktıracam demıs oyle olunca babamda vazgectı civic alacagız yanı hepınıze tesekkurler


    hocam ben ankaradayım. bendde de iki tane vw var. biri benzinli. lpg takılı. 1.8 t passat. iyi gider, falan ama her sanayiye girdiğimde keşke civic alıp lpg taktırsaydım diyorum...

    ha 1.8 t passatın keyfini kesinlikle veremez o başka mesele ama civic in de sorunsuzluğuna hayranım. eskiden civicim vardı da...

    ankarada isen lpg de ucuz. benzinli alıp lpg taktırmak en güzeli. binek arabada dizel hikaye geliyor bana. onun bakımı, parça fiyatı falan... hele hele bir de 10 yaşında bir tdi ise...

    bende caravelle de var imzamdaki araç. iki aile biniyoruz. nadiren masraf çıkarınca "10 kişi biniyoruz olacak o kadar" deyip sineye çekebiliyoruz. ama kendi bindiğim binek aracın parçaları o kadar pahalı olsa altından kalkamazdım...

    kolay gelsin...




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.