Merhabalar, çok uzun zamandır araba almak istiyordum ancak fırsat olmamıştı, fiyatlar arttı bekleyeyim diye diye artık fiyatların düşmeyeceğini anladım o yüzden bir şekilde almayı kafaya koydum. Bütçem başlıktaki gibi 200 250 bin arası olacak, yarısı kredi ancak mevcut gelirim rahat rahat karşılayabilcek durumda bunu o konuda bir sıkıntı yok Almayıp yatırım yapayım diyorum ama dışarı çıktığımda taksi kullanmaktan taksicilerin triplerinden her bindiğimde bakalım ne olacak demekten bıktım usandım Aslında istediğim araç sahibindende 250 bin civarına satılan 2018 2019 model comfortline yada highline golf'ler. Birkaç kere binme şansım olmuştu gerçekten iç mekan olarak en çok hoşuma giden araba bu. Tabi fiyat skalamdaki modellerde 1.0 motorlu araçlar oluyor, ancak bunu dert etmiyorum piste çıkmayacağım, turbo benzinli TSI'ların da beni üzmeyecek bir aşamada olduğunu biliyorum. Gene 2017 2018 Astra K da düşünüyordum ama Golf'ün iç mekani beni daha çok cezbetti. Yeni leon style dsg'ye de çok yükselmiştim, evet iç mekanı o kadar kaliteli değildi belki ama hem sıfır hem genel hatlarıyla güzel bir makinaydı bütçeme de tam uyuyordu ancak onun da fiyatı arşa çıktı Ancak bir diğer görüş de ilk araba olacağı için 2.eldense 0 B segmentine yönelmem yönünde. Aslında 208 GT'yi çok beğeniyordum kafamda o da vardı ancak fiyatı aştı gitti onun ihtimali kalmadı. Ordaki seçenekler şu an yeni Open Corsa Ultimate, yeni polo highline, araştırdığım kadarıyla bütçem dahilinde bulunabiliyor, bayide olmasa da sahibinden'de bu şekilde al satçıların sattığı araçlar var. f Aracı 2 sene kadar kullanıp (krediyi 24 ay çekmeyi düşünüyorum), bir yandan da bir miktar daha para biriktirip deneyim de kazanmış olacağım için daha lüks sayılabilcek modellere geçmeyi düşünüyorum. Kriterlerimi yazmamışım, aslında ilk kısımda belirttiğim gibi iç mekan kalitesi, ses yalıtımı, konforlu bir araba olması ve tabiki otomatik vites olması en önemli kriterim. 2.0 atmosferik gibi yakmadığı sürece bir miktar çok yakması vs dert değil, bir de ilk arabam olacağı için yokuş kalkış desteği, park sensörleri gibi işe yarar özelliklerin olması güzel olur. Bu kriterleri bu bütçeyle sağlayamazsın da diyebilirsiniz tabi, ama maalesef beklemek istemiyorum artık bu piyasada, artık olduğu kadar < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cwr -- 4 Nisan 2021; 12:55:5 > |
200 250 bin Tl Arası Başlangıç Arabası Önerisi
-
-
Cevap: Ford Puma
-
0 B segmentinin değer kaybı 2. el C segmentinden daha çok olabilir fakat sıfır aracında baş ağrısı yok gibi bir şey. Bence sıfır araç olarak Clio 5, 1.3tce edc güzel bir tercih olabilir ama 2. el 1.0 dsg leon'da düşünülebilir eğer temiz bulunursa. Seçenek çok, allah kolaylık versin :)
-
Bir arkadaşım 2 gün önce 2020 1.5 tsi dsg excellence Leon aldı 247 bin liraya. Arac daha 200 km deydi. Bence sıfıra yakın Leon Fr veya Excellence donanımlı araç bakılabilir o rakama.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aslında ülkenin durumu bu yazıda çok net özetleniyor. Üç ay önce belli bir bütçeyle kendine C segmenti bir araba bakan vergi mükellefi bir vatandaş; şuan aynı bütçeyle B segment bi araç bakmak zorunda kalıyor ve yine de istediği aracı bulamıyor. 1 yıl geriye gidip hesap yapmıyorum bile..
İçler acısı durumdayız yemin ederim. Bize bu eziyeti ve zulmü yaşatan ve yaşattıranların hepsini Allah bildiği gibi yapsın.
-
ford pumada kronik sorun çok. style paketinde geri görüş kameras yok. şanzıman ısınıyor, camlar kitleniyor, saat problemi vs kullanıcıları ağlıyor
-
@HazzaR @büdünün kaşı Teşekkürler cevaplar için, ford puma sadece style paket alabiliyorum o da istediğim dolulukta değil maalesef
@-FoundeR- @bahaman Öncelikle cevaplarınız için size de teşekkür ederim, aslında Leon FR/Excellence otomatikler biraz da zorlamayla bütçeme uyuyor ancak o durumda da 1 yada 2 yaş eski Golf Highline mevzu topun içine giriyor, dediğim gibi önceliğim performanstan ziyade konfor rahatlık vs olduğu için bazıları kızsa da golf'ün iç mekanı o konuda bana çok daha iyi geldi
Corsa Ultimate hakkında yorumlarınız var mıdır ? Sahibinden'de 230-240 civarına bulunabiliyor oldukça dolu ve 0/çok az km modelleri. Sizce ilk arabasını alcak biri için mantıklı bir tercih olur mu yoksa 2.ele kayıp leon/golf çıkmazımı mı çözmeliyim
-
kendim leon kullanicisiyim, eger beklentiniz konfor ise ve butceniz de yetiyorsa golf daha mantikli olabilir. golf'u kullanmasamda yolcu olarak seyahat ettim, bana kalirsa leon'un yollarda ic mekanin verdiği hissiyat (trim sesi, darbelerde ic mekandan gelen ses vb) golf kadar basarili değil. zor karar, iki araba cok baska tasarimlara sahip umarim gonlunuze gore olur. iyi günler.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tesekkurler hocam, bakalim süreç ne gosterecek benim de su piyasa sartlarinda ne istedigim belli degil gercekten fiyatlar o kadar absürt ki ne beklentim olmali kisminda bile yaniyor kafalar 😄
Kazasiz belasiz keyifli sürüsler size de -
Megane 4 hb kasa 1.5 dizel ya da 1.2 tce icon paketlere de bakilabilir. Yaz sonunda o zaman için (180 200 bin tl arası) benzer araçlar arasında kalmıştım. Bana iç mekan kalite hissiyatı gayet iyi geldiği için tercih edip almıştım. Bir göz atın dilerseniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam inceleyeceğim
-
https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3Dc3Ad-c6pNHs%26feature%3Dyoutu.be&q=EgQuLZpEGI-L8IQGIhAIXwbKBy8_JB1kwKnoLSLQMgFy
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ford pumanın arka koltuğunda 100km git bir daha başka kimseye önermezsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X